Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының…
"№85 ЖББОМ" КММ

Learning the Kazakh language

Жаңа
новый
Question answer
Всего ответов: 31
Новых вопросов: 5

2011-2012 оқу жылының қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімдер ӘБ-нің есебі

 

 

Қазақ тілі мұғалімдерінің ӘБ құрамына 11(12) мұғалім кіреді. Барлық мұғалімдер жоғары білімді. Олардың:

1(1) – жоғары дәрежелі

3(4) – І дәрежелі

3(4) – ІІ дәрежелі

4(4) – дәрежесіз

ӘБ мұғалімдері «Жаңа технологияларды қолдана отырып, қазақ тілі сабақтарында жеке тұлғалық-хабардарлық оқыту – бала тұлғасын өзіндік дамыту құралы» тақырыбы бойынша жұмыс істейді. Оқу жылының басында жылдық жоспары жасалды. Әр мұғалімнің өзіндік  проблемалық тақырыптар бар. Жыл бойы осы тақырыптар бойынша жұмыс жүргізіп, ӘБ отырысында кейбір мұғалімдер баяндама оқыды: 

Б.А.Абдульдинова «Өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілі мен әдебиетін үйретудің тиімді әдіс-тәсілдері»,

М.Т.Молдабекова  «Білім сапасын арттырудағы ақпараттық технологияның мүмкіндіктері»,

М.К.Жолдыбаева «Қазақ әдебиеті сабақтарында ақпараттық технологияларды қолданудың ерекшеліктері»,

Ж.Б.Химжанова  «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың танымдық құзіреттіліктерін дамыту».

Жыл сайын мектептің кітапханасы қазақ тіліндегі кітаптармен, түрлі сөздіктермен, әдістемелік әдебиетпен  қамтамасыз етіледі. Қазақ тілі мұғалімдері  2010 жылы бекітілген бағдарлама бойынша жұмыс істеуде.

Қазақ тілі мұғалімдері  «Егемен Қазақстан», «Орталық Қазақстан» басылымдарын жаздырып алады.

 

1. І жартыжылдық барысында әр түрлі іс-шаралар өткізілді:

1. Сынып жетекшілер М.К.Жолдыбаева, М.Т.Молдабекова,  Б.А.Абдульдинова  Білім күніне арналған «Тәуелсіз Қазақстан:  бейбітшіліктің, жасампаздықтың, келісімнің  20 жылы» атты сынып сабақ дайындап өткізді.

2. 22 қыркүйек Тілдер күніне ӘБ –тің барлық мұғалімдері келесі шаралар өткізді:

– А.Т. Ташмаганбетова  8 Б сынып оқушыларымен  «Тілім-тірегім» тақырыбы бойынша  сынып сағатын өткізді;

– А.Е.Рахимжанова 10 Б сынып оқушыларымен  «Тіл-менің болашағым» сынып сағатын өткізді;

– М.Т.Молдабекова  5-сынып оқушылары арасында  «Тақпақтар сайысын»  өткізді;

– А.М. Бекова мектепке дейінгі оқушылар арасында «Сен қазақша білесің бе?» ойын сабағын өткізді.

-М.К.Жолдыбаева  7 В сынып оқушыларымен «Тілдер әлемінде» ойын сабағын өткізді.

-А.А.Абдульдинова 11 А сынып оқушылар арасында «Атамекен» интелектуалды сайыс өткізді.

-А.К.Отеулина 1-сыныптар арасында «Қазақ тілін білгірлері» ойын сабағын өткізді.

-Ж.Б.Химжанова 8-сыныптар арасында мақал-мәтелдер сайысын өткізді.

-С.М.Бимаганова 4-сыныптар арсында «Мәнерлеп оқу байқауын» өткізді.

 

2.  21 қыркүйекте НұрОтан ғимаратында «Халықтар достастығы фестиваліне» көрермендер ретінде М.К.Жолдыбаева мен А.М.Бекова қатысты.  

4. Тәуелсіздік күніне келесі мұғалімдер ашық іс-шара өткізді:

а/ Б.А.Абдулдинова. «Тәуелсіздік тұғыры биік болсын!» 5-6  сыныптр арасында мектепшілік шара өткізді.

ә/ А.Т.Ташмаганбетова «Мемлекеттік рәміздер – тәуелсіздік символы» 8-сыны оқушылары арасында ауызша журнал өткізді.

б/ Молдабекова М.Т. «Тәуелсіз күні. Жалқы жалпы зат есім» 5- сыныпта ашық сабақ өткізді

А.Е.Рахимжанова   «Тәуелсіздік таңының жұлдызымыз» атты  интеллектуалды-танымдық ойын 10-сыныптар арасында өткізді.

 

 

3. 2011 жылы қарашаның 24-25  күні  қазақ тілі пәнінен 8-11 сыныптар арасында мектепшілік олимпиада өтті. Бұл олимпиада 2 кезеңнен тұрды. 1 кезең бойынша мәтінді мәнерлеп оқып, жазбаша мазмұндау болды. Әр сыныптың паралелінде  өзінің мәтіні болды. Қосымша 10 сұрақтар тұратын тест тапсырмалары болды. Бірінші деңгейдің мақсаты: берілген мәтнді тыңдап түсіну, мағынасын дұрыс жазып беру. Сөйлемдерді дұрыс құрастырып, мәтінді жазбаша мазмұндау. 8-сынып оқушылары «Жиренше мен хан» тақырыбы бойынша, 9-сынып оқушылары «Түлкі мен қырғауыл» тақырыбы бойынша, 10-сынып оқушылары «Өрмекші құмырсқа, қарлығаш» тақырыбы бойынша, 11-сынып оқушылары «Шаруа мен су патшасы» тақырыбы бойынша мазмұндама жазды. Бірінші турдың қосымша тапсырмасы тест орындау. Әр олимпиада қатысушыға 10 сұрақтан құралған тест берілді. Екінші деңгей мәтінмен жұмыс. Әр сыныптың  екінші тапсырмасы бірнеше нұсқаудан тұрды. ІІ тураға ұпайы жоғары оқушылар ғана қатысты.

Оқушылардың арасында тапсырмаларды үздік орындаған балаларға жүлделік орындар берілді.   Мектепшілік олимпиадаға тапсырмаларды қалалық білім бөлімшесі дайындады.

Қалалық олимпиаданың қорытындысы мынадай:

13 орын 10 сынып оқушысы Бондаренко Кристина (мұғалім М.К.Жолдыбаева);

14 орын 9 сынып оқушысы  Шафигуллина Диана (мұғалім А.Е.Рахимжанова);

 

22 қарашада мектепте «Жыл тобы» 4-8 сыныптар арасында олимпиада өтті.

4-7 сыныптардың арасында «Жыл тобы» олимпиада тапсырмаларын қазақ тілі мұғалімдері дайындады. 4-сыныпта 10 сұрақтан құралған тест тапсырма болды. 5-сыныптарда «Менің досым» тақырып бойынша  бес сұраққа толық және дұрыс жазбаша жауап беру.

6-7-сыныптарда берілген мәтін бойынша тапсырмаларды орындау.

5 сыныптар бойынша ең жоғары ұпай:

І орын Набиуллин Рустам (5 ұпай), 

6 сыныптар бойынша:

І орын  ең жоғары балл Мигачева Алена (5 ұпай),

7 сыныптар бойынша:

І орын  ең жоғары балл алған оқушы Васильева Карина  (5 ұпай),

 

4.   Желтоқсанның 12-нен бастап, 20-на  дейін қазақ тілі мен әдебиет апталығы өтті. Барлық мұғалімдер белсенді қатысты. Апталықта ашық іс-шаралыр, ашық сабақтар өткізілді.

Іс-шараларды келесі мұғалімдер өткізді:

Абдульдинова Б.А. 6-сыныптар арасында «Мемлекеттік рәміздер –тәуелсіздік символы»

Бимаганова С.М.  4А сыныбында  «Мен –тәуелсіз Қазақстанның азаматымын» тәрбие сағаты;

Өтеулина С.М. 4Б сыныбында «Тәуелсіз Қазақстан: бейбітшіліктің, келісіснің және жасампаздықтың 20 жылы» тәрбие сағаты;

Ташмаганбетова А.Т. 7а сыныбында «Еркіндігім –Елтаңбам» ашық тәрбие сағаты;

Жолдыбаева М.К. 7В сыныбында «Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбына сайыс сабақ;

Химжанова Ж.Б. 8Б сыныбында «Тәуелсіз шежіресі» атты ашық тәрбие сағаты;

Молдабекова М.Т. 5-6 арасында «менің елім –Қазақстан» танымдық-этнографиялық ойын-сайыс  өткізді.

 

Ашық сабақтарды келесі мұғалімдер өткізді:

Ташмаганбетова А.Т. 8В сыныбында «Қазақ тілі – қазақ халқының ұлттық тілі»;

Бимаганова С.М. 4В сыныбында «Астанадағы жаңа ғимараттар»;

Өтеулина А.К. 4А сыныбында «Мен –егемен елдің болашағы»;

Жолдыбаева М.К. 10А сыныбында «Шоқан Уәлиханов»;

Химжанова Ж.Б. 8А сыныбында «Менің Қазақстаным»;

Молдабекова М.Т. 5В сыныбында  «Тәуелсіздік пен жасампаздықтың 20 жыл»;

Абдульдинова Б.А. 3А сыныбында  «Менің Отаным –Қазақстан»

Ашық сабақтар өте қызықты өтті. Мұғалімдер өз сабағында жаңа технологияларды қалай қолданатынын  көрсетті.

 

5. Жыл бойы ӘБ мұғалімдері қалалық ӘБ өткізген 14 семинарға белсенді қатысты.

 

6. Жылдық  жоспары бойынша мұғалімдер өз әріптестерінің сабағына қатысуы іске асырылды. Өзара қатысудың мақсаты: тәжірибемен алмасу, жас мұғалімдерге көмек көрсету. Әр мұғалім бір тоқсанда екі сабаққа міндетті түрде қатысып, тәжірибе алмасты.

 

7. Наурыз айында  мектепте 22-Наурызға арналған шаралар өткізілді. Әр қазақ тілі мұғалімі шараларды өткізуге сынып жетекшілерге көмектесуге қатысты. 9А сыныпқа А.Е.Рахимжанова, 5А сыныпқа М.Т.Молдабекова, 8Б сыныпқа

 

8. 11 сынып оқушылары жыл бойы апта сайын  байқаулы тестілеу жазды. Қорытындысы:

 

Өткен күндері

Сапа %

Үлгерім %

Орта балл

1

29.09.11

87

100

16

2

30.09.11

90

100

16,5

3

06.10.11

73

100

15

4

14.10.11

86

100

16

5

20.10.11

97

100

17,8

6

03.11.11

87

100

17

7

26.11.11

83

100

16

8

08.12.11

87

100

17

9

15.12.11

89

100

17,5

10

22.12.11

100

100

20

11

27.01.12

87

100

17

12

16.02.12

72

100

16

13

24.02.12

81

100

18

14

01.03.12

93

100

18

15

15.03.12

100

100

18

16

05.04.12

92,5

100

18,5

17

12.04.12

92,5

100

20

18

19.04.12

96

100

19

19

27.04.12

100

100

20

20

10.05.12

96

100

20

21

24.05.12

93

100

17

ҰБТ

03.06.12

100

100

21

Байқаулы тестілеудің нәтижелері бойынша  сапа % мен орта балы жоғары. ҰБТ-ні оқушылар өте жақсы тапсырды. Мұғалімдер: Р.А.Тусупова мен Б.А.Абдульдинова. Қорытынды бойынша «5»- 24 оқушы тапсырды, «4» -3 оқушы тапсырды, «3» - 0 оқушы. Сапа пайызы – 100. Бұл сыныптарда жұмыс істейтін мұғалімдердің   жұмыстары сапалы екенін көрсетіп тұр.

 

 

9.  2011-2012 оқу жылының  қазақ  тілі мен әдебиет пәні бойынша жылдық сапа мен үлгерім қорытындысы  мынадай:

Сынып

Оқушы саны

Қазақ тілі

Қазақ әдебиеті

 «5» 

«4»

«3»

«2»

Сапа%

Үлгерім%

«5»

«4»

«3»

«2»

Сапа%

Үлгерім%

1

98

53

43

2

0

98

100

 

 

 

 

 

 

2

59

34

18

7

0

88

100

 

 

 

 

 

 

3

77

19

39

19

0

75

100

 

 

 

 

 

 

4

80

11

49

20

0

75

100

 

 

 

 

 

 

1-4

314

117

149

48

0

85

100

 

 

 

 

 

 

5

82

21

36

25

0

69

100

19

33

30

0

63

100

6

54

14

22

18

0

67

100

20

22

11

0

79

100

7

77

19

22

36

0

53

100

21

27

29

0

63

100

8

69

11

27

31

0

55

100

11

25

36

0

49

100

9

68

7

14

47

0

31

100

12

24

32

0

52

100

5-9

350

72

121

157

0

55

100

83

131

138

0

38

100

10

39

9

16

14

0

64

100

15

17

7

0

81

100

11

31

8

11

12

0

61

100

18

7

6

0

81

100

10-11

70

17

27

26

0

63

100

33

24

13

0

81

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

қорытынды

734

206

297

231

0

68

100

116

155

151

0

65

100

Қазақ тілі пәні бойынша жылдық сапа пайызы – 68 (63), өткен жылдың сапасымен салыстырғанда, 5% жоғары. Үлгерімі 100%. Ең жоғары сапа көрсеткіші 98 бен 75 пайыз арасында бастауыш сыныптарда. Ең төмен сапа көрсеткіші 9-сыныптарда - 31%, себебі бұл сыныптарда емтиханға қатаң дайындық жүргізілді. Емтиханды жақсы тапсыру үшін қатаң талаптар қойылды. Орта буын оқушыларының сапасы, жоғары және бастауыш буындарға қарағанда төмен. Бұл осы буын оқушыларының жастық ерекшелігіне де байланысты деп санаймыз. 10-11-сыныптардың көрсеткіштері орта буынға қарағанда, жоғарырақ, өйткені әр оқушы ҰБТ-ға дайындыққа қызығушылық көрсетеді.

Пән мұғалімдер бойынша жылдық сапа мен үлгерім осындай:  

 

Барлық мұғалімдердің үлгерімі 100%.  Ең төмен сапа пайызы келесі мұғалімдерде: А.Е.Рахимжанова-52%,  А.Т.Ташмаганбетова- 46%, Ж.Б.Химжанова-56%.  Ең жоғары сапа көрсеткіші бастауыш сыныптарда жұмыс істейтін мұғалімдерде:  А.К.Өтеулина-90%, А.М.Бековада -94%.

 

10. Оқу жылы бойынша оқушылар арасында жартыжылдық және жылдық бақылау үзігі өткізілді. ІІ жартыжылдық бақылау үзігінің  қорытындысы бойынша үлгерім %-95(92), сапа%-70(62,5) (І жартыжылдықпен салыстырғанда). Бастауыш сыныптардың нәтижелері  орта буынға қарағанда жоғары, сапа-80%(66),  үлгерім -96%(94). Бастауыш сыныптардың арасында ең төмен көрсеткіш

3В(57%) мен 4В (54% ) сыныптарда. Орта буын оқушылардың жоғары нәтиже көрсеткендер 6Б (100%),  8А (71%), 8 В(74%) сыныптар,  ең төмен нәтиже көрсеткендер 5В (45%), 9А(42%), 9В(43%) сыныптар. 10 мен 11 сыныптар бойынша  сапа – 70%(82), үлгерім- 95%(98). І жартыжылдықпен салыстырғанда, ІІ жартыжылдық көрсеткіші төмен. 

Диктантта жиі кездесетін қателер:

- жуан, жіңішке дауысты дыбыстардың емлесі:

-тән дыбыстардың емлесі (н-ң, ұ-ү, ы-і)

- орфографиялық қателер

-пунктуация қателер

Шешімі:

Әр мұғалімге келесі жылы дауысты, дауыссыз дыбыстардың дұрыс жазылуына түрлі тапсырмаларды қарастыру. Сабақта тыңдап жазу тапсырмаларды жиі қолданып, оқушыларды дұрыс жазуға үйрету. Әр диктанттан кейін міндетті түрде қатемен жұмысты түрлендіріп өткізу. Әр сабақта жиі жіберілген қателерге оқушылардың назарын аударып отыру.

 

11.  05.01.2012 жылы мектептің пед кеңесте қазақ тілі мұғалімі М.Т.Молдабекова «Ақпараттық –коммуникативтік технологияларды қазақ тілі сабағында қолдану, жеке тұлғаның дамуына үлес қосу» тақырыбы бойынша баяндама оқыды.

2012 жылы сәуір айында өткен қалалық ғылыми конференцияға қазақ тілі мұғалімі Б.А.Абдульдинова «Қазақ тілі сабағында ақпараттық технологияларды пайдалану  жолы» тақырыбына баяндама жазып қатысты.

11 қаңтарда 2012 жылы қазақ тілі мұғалімі  Б.А.Абдульдинова мен тарих мұғалімі С.В.Лисичкина қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетінен қалалық интеративті   кіріккен сабақ  өткізді.

Мамыр айында  3 қазақ тілі мұғалімі Қалалық білім арттыру институтында электрондық оқыту  курсын өтіп сертификат алды.

 

 

Оқу жылы бойынша анықталған мәселелер:

ӘБ мұғалімдері қалалық шараларға қатыспаған. Бақылау жұмыстары бойынша сапа пайызы бастауыш сыныптарда жоғары, ал 6, 8 сыныптарда өте төмен.

4.   Пән бойынша ең төмен жылдық көрсеткіші 9-сыныптарда.

 

Анықталған мәселелердің шешу жолдары:

Қалалық  шараларға  белсенді қатысу. Жас мұғалімдерді тәжірибе алмасуға қалалық семинарларға жиі жіберу. Жазба жұмыстарға назар аудару. Пән бойынша көрсеткіштерді  жоғарлату барысында, сабақта жаңа технологияларды пайдалану. Үлгерімі төмен оқушылармен  жеке сабақтар өткізу.

 

 

 

 

ӘБ жетекшісі                          Б.А.Абдульдинова