Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Мағжан Жұмабаев атындағы гимназиясы

Learning the Kazakh language

Сөздің басы қатты болса, аяғы тәтті болады.
Если начало беседы горькое, конец её будет сладким
Question answer
Всего ответов: 253
Новых вопросов: 8
Маѓжан тєлім - тєрбие орталыѓы педкењесі: Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу.
Тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Р.С. µткізген кезекті педкењесі "¤зін-µзі тани алатын, ±лтжанды- патриот, толерантты,білімді, ќоѓамныњ белсенді т±лѓасын тєрбиелеп шыѓарудаѓы нєтижелерге жету жолдары" маќсат ретінде мектептегі тєрбие ж±мысыныњ нєтижесін баѓалау т‰рінде болды. Педкењес тµмендегі жоспар бойынша µтті: • кіріспе сµз; тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Р.С. • оќушы бойында µзін-µзі тєрбиелеу даѓдысын ќалыптастыру; Ќалдыбаева Б.Ы. • сабаќтаѓы тєрбие арќылы ќалыптасќан жеке т±лѓа; Жакишева Ж.К. • µнеге саѓаты арќылы дамыѓан жеке т±лѓа; Адамова Б.Ќ • ынтымаќтастыќ тєрбиесі арќылы ќалыптасќан жеке т±лѓа;Аќторѓаева А • ±лттыќ тєрбие,ата-баба салтын µнеге т±тќан жеке т±лѓа; Оспанова Ќ.Д,С±раѓан О.С. • жеке т±лѓаныњ дамуына єлеуметтік-психологиялыќ орталыќ кµмегі. (диагностика) психолог Жанымханова Г «¦стаз жаратылысынан µзіне айтылѓанныњ бєрін жете т‰сінген, кµрген, естіген жєне ањѓарѓан нєрселердіњ бєрін жадында саќтайтын, ешнєрсені ±мытпайтын........ жаќсылыќ пен ізгілік кµрсетіп.....ќорќыныш пен жасќану дегенді білмейтін батыл,ерж‰рек болуы керек ». Єл-Фарабидіњ дана сµзін негізге ала отыра педкењес таќырыбы єрбір пєн м±ѓалімдерінен ќ±ралѓан кафедраларѓа талдау ретіндегі с±раќтар таратылды, соњынан пікір жауаптар алынып, жеке т±лѓаныњ моделі ќ±растырылды. Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу шараларын ж‰йелі т‰рде µткізу ‰шін м±ѓалімніњ кєсіби іс-єрекетіне педагогикалыќ єдіс-кењестер ±сынылды: • педагогикалыќ єдебі, єдісі; • м±ѓалімніњ жоѓарѓы дєрежедегі азаматтыќ жауапкершілік жєне єлеуметтік белсенділігі; • ±стаздыќ ќабілеті мен біліктілігін балаѓа деген с‰йіспеншілікпен астастыруы; • шынайы парасаттылыќ, рухани мєдениеттілік; • жањашылдыќ стиль, ѓылыми педагогикалыќ ойлау ж‰йесі; • баќылаушы болмай, оны ынталандыру; • єр оќушыѓа сенім кµрсету; • талап ету емес оныњ ішкі сырын т‰сіну; • жан-жаќты дамыѓан, жаќсы адам тєрбиелеу. ¦рпаќќа берілетін ењ µзекті идеясына халыќтыњ адами ќасиеттері т±ѓыр болуы тиіс. Ќай халыќ болсын µзіне ѓана дараланып т±ратын ерекшелігініњ бірі – тєрбие. Тєрбие – мєњгілік жєне адамзаттыќ. Халыќ даналыѓында “Аќылды болѓанын кімге керек, мінез – ќ±лќыњ болмаса” дейді. Оќу мен тєрбие егіз. Яѓни оќу арќылы тєрбиелеп, тєрбие арќылы оќыту єр м±ѓалімніњ маќсаты. Оќушыныњ мектептіњ табалдырыѓынан аттап, сабаќтан ќайтќанына дейінгі уаќыт негізгі тєрбие кµздерініњ бірі болып табылады.Сєбиді аялаѓан аналыќ парыз ќандай киелі болса,шєкірт тєрбиесін мойнына ж‰ктеп алар ±стаздыќта сондай мєнде. Баланыњ µзін-µзі реттеп дамуына ата-ана, ±стаз, бала ‰ш бірлігініњ мањызы ерекше. ¤неге саѓаттарыныњ баланыњ санасы мен танымы арќылы µзін-µзі т‰сініп, µзініњ жеке м‰мкіндіктері мен сапаларын,даѓдылары мен іскерліктерініњ д±рыс ќалыптасуына ыќпалы зор.¤зін еркін ±стап,µзін-µзі реттеуге ќабілеттілігі арта бастайды.¤зініњ ерекшеліктері мен м‰мкіндіктерін,адамдыќ нормалары мен ережелерін жаќсыраќ тануѓа ±мтылады. ¤зін-µзі тєрбиелеу мен µзін-µзі ќалыптастыру даѓдысыныњ алѓашќы кµздері: ата-ананыњ пікірі, м±ѓалімдердіњ тµрелігі, µнеге саѓаттары мен достарыныњ айтќан кµзќарастары. Осыѓан сєйкес µзін-µзі реттеу ќабілеті µмір бойы ќалыптасады. 1.¤зін-µзі реттеудіњ ењ басты ќасиеті-адамгершілік. Адамгершілік- адамдардыњ к‰нделікті ќарым-ќатынасына ќатысты ізгілік ±станымдарын бейнелейтін моралдыќ ќасиет. 2.Кісілік- µмір барысында біртіндеп ќалыптасќан жеке адамныњ іс-єрекеті мен мінез-ќ±лќыныњ азаматтыќ ар-±жданы. Адамды сыйлау, ќ±рметтеу, кµњіліне ќарау-кісіліктіњ наѓыз белгісі. 3.Отанс‰йгіштік- ењ зор ізгі ерліктерді Отанѓа деген с‰йіспеншілік туѓызѓан. 4.Ар-±ят. Малым-жанымныњ садаѓасы,жаным-арымныњ садаѓасы. 5.Мейрімділік- мылќау адам сµйлей алатын, сањырау адам ести алатын тіл. 6.Достыќ – аспандаѓы жарыќ ж±лдыз,тењіздегі гаухар тас. Жеке т±лѓаныњ µнерді, табиѓатты, адамгершілік ќасиетті сыйлап µтуіне µнеге саѓаттарында жаѓдай жасалынады. Жања толќын ±рпаќтарын µнерлі, намысты, жігерлі етіп тєрбиелеуге жєне бос уаќыттарын тиімді, пайдалы µткізуге баѓыттаѓан талѓамы жоѓары т±лѓа болуѓа ќалыптастыру. Оќу мен тєрбиеніњ ж‰йелі сабаќтастыѓы оќушылардыњ µзін – µзі тєрбиелеуі арќылы нєтижеге жетуіне єкеледі. ¤зін – µзі тєрбиелеуге ќабілетті т±лѓаны ќалыптастыру шарттары: - Білімді, тєрбиелі т±лѓа; - Адалдыќ пен мейірімді ту ететін иманды т±лѓа; - Алдына маќсат ќойып, оѓан жететін жол таба білуші т±лѓа; - ¤з елініњ, басќа да елдердіњ салт – дєст‰рін ќ±рметтеуші т±лѓа; - Жер ана – ‰йім, Отаным, адамдар – бауырым дейтін т±лѓа; - ¤мір с‰ру салтын білетін т±лѓа; - Єр ортада µз орнын таба білетін т±лѓа; - Кешегіні білетін, б‰гінгіні т‰сінетін т±лѓа. Педагогикалыќ кењестіњ шешімі бойынша берілген педкењес маќсатын орындау ‰шін ќаулы ќабылданды: 1. ІІІ тоќсан ќорытындысы ќанаѓаттанарлыќ деп баѓаланып, білім саласыныњ артуын ќадаѓалау жєне жандандыру оќу ісі мењгерушілеріне ж‰ктелсін. 2. ¤зін-µзі тани алатын, ±лтжанды, патриот, толерантты, білімді, ќоѓамныњ белсенді т±лѓасын тєрбиелеп шыѓарудаѓы нєтижелерге жетуге сай ж±мыс жасалсын жєне ќадаѓалау, талап ету тєрбие ісі мењгерушілеріне ж‰ктелсін. 3.Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу жолдарын жан-жаќты ќалыптастыруда жањашылдыќ стильді ќолдану мектеп м±ѓалімдеріне міндеттелсін. Ќортынды сµзінде тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Рая Сейтм±ратовна “Тамыздыѓын тапсањ, тас та жанады” деген ќазаќта ќанатты сµз бар. Біздіњ маќсатымыз- єрбір балаѓа терењ білім мен тєрбие беріп ќана ќоймай, єр баланыњ бойындаѓы табиѓи ќасиетін ашып, µз – µзін тєрбиелей алатын жеке т±лѓа ќалыптастыру арќылы нєтижеге ќол жеткізу. ¤з нєтижемізді шєкірттерімізден кµре аламыз, - деп т±жырымдады.