Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Мағжан Жұмабаев атындағы гимназиясы

Learning the Kazakh language

қараңғы
тёмный
Question answer
Всего ответов: 253
Новых вопросов: 8
Маѓжан тєлім - тєрбие орталыѓы педкењесі: Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу.
Тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Р.С. µткізген кезекті педкењесі "¤зін-µзі тани алатын, ±лтжанды- патриот, толерантты,білімді, ќоѓамныњ белсенді т±лѓасын тєрбиелеп шыѓарудаѓы нєтижелерге жету жолдары" маќсат ретінде мектептегі тєрбие ж±мысыныњ нєтижесін баѓалау т‰рінде болды. Педкењес тµмендегі жоспар бойынша µтті: • кіріспе сµз; тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Р.С. • оќушы бойында µзін-µзі тєрбиелеу даѓдысын ќалыптастыру; Ќалдыбаева Б.Ы. • сабаќтаѓы тєрбие арќылы ќалыптасќан жеке т±лѓа; Жакишева Ж.К. • µнеге саѓаты арќылы дамыѓан жеке т±лѓа; Адамова Б.Ќ • ынтымаќтастыќ тєрбиесі арќылы ќалыптасќан жеке т±лѓа;Аќторѓаева А • ±лттыќ тєрбие,ата-баба салтын µнеге т±тќан жеке т±лѓа; Оспанова Ќ.Д,С±раѓан О.С. • жеке т±лѓаныњ дамуына єлеуметтік-психологиялыќ орталыќ кµмегі. (диагностика) психолог Жанымханова Г «¦стаз жаратылысынан µзіне айтылѓанныњ бєрін жете т‰сінген, кµрген, естіген жєне ањѓарѓан нєрселердіњ бєрін жадында саќтайтын, ешнєрсені ±мытпайтын........ жаќсылыќ пен ізгілік кµрсетіп.....ќорќыныш пен жасќану дегенді білмейтін батыл,ерж‰рек болуы керек ». Єл-Фарабидіњ дана сµзін негізге ала отыра педкењес таќырыбы єрбір пєн м±ѓалімдерінен ќ±ралѓан кафедраларѓа талдау ретіндегі с±раќтар таратылды, соњынан пікір жауаптар алынып, жеке т±лѓаныњ моделі ќ±растырылды. Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу шараларын ж‰йелі т‰рде µткізу ‰шін м±ѓалімніњ кєсіби іс-єрекетіне педагогикалыќ єдіс-кењестер ±сынылды: • педагогикалыќ єдебі, єдісі; • м±ѓалімніњ жоѓарѓы дєрежедегі азаматтыќ жауапкершілік жєне єлеуметтік белсенділігі; • ±стаздыќ ќабілеті мен біліктілігін балаѓа деген с‰йіспеншілікпен астастыруы; • шынайы парасаттылыќ, рухани мєдениеттілік; • жањашылдыќ стиль, ѓылыми педагогикалыќ ойлау ж‰йесі; • баќылаушы болмай, оны ынталандыру; • єр оќушыѓа сенім кµрсету; • талап ету емес оныњ ішкі сырын т‰сіну; • жан-жаќты дамыѓан, жаќсы адам тєрбиелеу. ¦рпаќќа берілетін ењ µзекті идеясына халыќтыњ адами ќасиеттері т±ѓыр болуы тиіс. Ќай халыќ болсын µзіне ѓана дараланып т±ратын ерекшелігініњ бірі – тєрбие. Тєрбие – мєњгілік жєне адамзаттыќ. Халыќ даналыѓында “Аќылды болѓанын кімге керек, мінез – ќ±лќыњ болмаса” дейді. Оќу мен тєрбие егіз. Яѓни оќу арќылы тєрбиелеп, тєрбие арќылы оќыту єр м±ѓалімніњ маќсаты. Оќушыныњ мектептіњ табалдырыѓынан аттап, сабаќтан ќайтќанына дейінгі уаќыт негізгі тєрбие кµздерініњ бірі болып табылады.Сєбиді аялаѓан аналыќ парыз ќандай киелі болса,шєкірт тєрбиесін мойнына ж‰ктеп алар ±стаздыќта сондай мєнде. Баланыњ µзін-µзі реттеп дамуына ата-ана, ±стаз, бала ‰ш бірлігініњ мањызы ерекше. ¤неге саѓаттарыныњ баланыњ санасы мен танымы арќылы µзін-µзі т‰сініп, µзініњ жеке м‰мкіндіктері мен сапаларын,даѓдылары мен іскерліктерініњ д±рыс ќалыптасуына ыќпалы зор.¤зін еркін ±стап,µзін-µзі реттеуге ќабілеттілігі арта бастайды.¤зініњ ерекшеліктері мен м‰мкіндіктерін,адамдыќ нормалары мен ережелерін жаќсыраќ тануѓа ±мтылады. ¤зін-µзі тєрбиелеу мен µзін-µзі ќалыптастыру даѓдысыныњ алѓашќы кµздері: ата-ананыњ пікірі, м±ѓалімдердіњ тµрелігі, µнеге саѓаттары мен достарыныњ айтќан кµзќарастары. Осыѓан сєйкес µзін-µзі реттеу ќабілеті µмір бойы ќалыптасады. 1.¤зін-µзі реттеудіњ ењ басты ќасиеті-адамгершілік. Адамгершілік- адамдардыњ к‰нделікті ќарым-ќатынасына ќатысты ізгілік ±станымдарын бейнелейтін моралдыќ ќасиет. 2.Кісілік- µмір барысында біртіндеп ќалыптасќан жеке адамныњ іс-єрекеті мен мінез-ќ±лќыныњ азаматтыќ ар-±жданы. Адамды сыйлау, ќ±рметтеу, кµњіліне ќарау-кісіліктіњ наѓыз белгісі. 3.Отанс‰йгіштік- ењ зор ізгі ерліктерді Отанѓа деген с‰йіспеншілік туѓызѓан. 4.Ар-±ят. Малым-жанымныњ садаѓасы,жаным-арымныњ садаѓасы. 5.Мейрімділік- мылќау адам сµйлей алатын, сањырау адам ести алатын тіл. 6.Достыќ – аспандаѓы жарыќ ж±лдыз,тењіздегі гаухар тас. Жеке т±лѓаныњ µнерді, табиѓатты, адамгершілік ќасиетті сыйлап µтуіне µнеге саѓаттарында жаѓдай жасалынады. Жања толќын ±рпаќтарын µнерлі, намысты, жігерлі етіп тєрбиелеуге жєне бос уаќыттарын тиімді, пайдалы µткізуге баѓыттаѓан талѓамы жоѓары т±лѓа болуѓа ќалыптастыру. Оќу мен тєрбиеніњ ж‰йелі сабаќтастыѓы оќушылардыњ µзін – µзі тєрбиелеуі арќылы нєтижеге жетуіне єкеледі. ¤зін – µзі тєрбиелеуге ќабілетті т±лѓаны ќалыптастыру шарттары: - Білімді, тєрбиелі т±лѓа; - Адалдыќ пен мейірімді ту ететін иманды т±лѓа; - Алдына маќсат ќойып, оѓан жететін жол таба білуші т±лѓа; - ¤з елініњ, басќа да елдердіњ салт – дєст‰рін ќ±рметтеуші т±лѓа; - Жер ана – ‰йім, Отаным, адамдар – бауырым дейтін т±лѓа; - ¤мір с‰ру салтын білетін т±лѓа; - Єр ортада µз орнын таба білетін т±лѓа; - Кешегіні білетін, б‰гінгіні т‰сінетін т±лѓа. Педагогикалыќ кењестіњ шешімі бойынша берілген педкењес маќсатын орындау ‰шін ќаулы ќабылданды: 1. ІІІ тоќсан ќорытындысы ќанаѓаттанарлыќ деп баѓаланып, білім саласыныњ артуын ќадаѓалау жєне жандандыру оќу ісі мењгерушілеріне ж‰ктелсін. 2. ¤зін-µзі тани алатын, ±лтжанды, патриот, толерантты, білімді, ќоѓамныњ белсенді т±лѓасын тєрбиелеп шыѓарудаѓы нєтижелерге жетуге сай ж±мыс жасалсын жєне ќадаѓалау, талап ету тєрбие ісі мењгерушілеріне ж‰ктелсін. 3.Оќушыларды µзін-µзі тєрбиелеуге баулу жолдарын жан-жаќты ќалыптастыруда жањашылдыќ стильді ќолдану мектеп м±ѓалімдеріне міндеттелсін. Ќортынды сµзінде тєрбие ж±мысыныњ орынбасары Зуфирова Рая Сейтм±ратовна “Тамыздыѓын тапсањ, тас та жанады” деген ќазаќта ќанатты сµз бар. Біздіњ маќсатымыз- єрбір балаѓа терењ білім мен тєрбие беріп ќана ќоймай, єр баланыњ бойындаѓы табиѓи ќасиетін ашып, µз – µзін тєрбиелей алатын жеке т±лѓа ќалыптастыру арќылы нєтижеге ќол жеткізу. ¤з нєтижемізді шєкірттерімізден кµре аламыз, - деп т±жырымдады.