1-сабақ: Диалогтік оқытудың мәні.
2-сабақ: Оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақта әңгімелесуді пайдалану әдістемесі. Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда,әңгімені жеке оқуға ықпал ететін педагогика құралы ретінде тиімді қолдану туралы өз идеяларын тұжырымдады.Ынталандырушы әңгіме туралы материалдарды талқылау және әңгіме түрлерін анықтау үшін топтарға сұрақ. Әңгіменің неше түрі бар?
1.Әңгіме –дебат 2.Кумулятивтік әңгіме 3.Зерттеушілік әңгіме
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл. Топқа тапсырма: Сыныпта әңгімелесуді пайдаланған кезде пайда болатын кедергілерге қарастыруға арналған зерттеушілік сипаттағы диаграмма жасауды ұсындым. Ресурс: Нейль Мерсердің кіріспе таныстырылымын пайдаланды. (141 бет)
Сұрақтар
1.Сіздің пікіріңізше ,сіз сөйлеп тұрған кездегі уақыт көлемінің,сабақ кезінде оқушы сөйлеп тұрған уақытқа пайыздық ара қатынасы қандай?
2.Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесу мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?
3.Оқушылардың бір-біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты?
4.Оқушыларға сұрақ мүмкіндігін беру үшін Сіз сыныпта қандай тәртіп орнаттыңыз? Осы мақсатта Сіз қандай әдістер қолданасыз?
5. Егер сіздің оқушыларыңыз сабақ үстінде өз орындарында отырмаса,сіз өзіңізді қаншалықты жайлы сезінесіз? Мұғалімдер арасында пікір талас орнап әр ұстаз өз ойын ашып айтып ойларымен бөлісті.
Рефлексия «Бірге ойлаймыз,сөйлесеміз»кестесі ( 147 бет) толтырады.
Байланыс телефондары