31/03/2014 мектепте "Педагогикалық қарым-қатынас және оның түрлері" тақырыбында педагогикалық семинар өткізілді. Аталған іс-шараның мақсаты: педагогикалық қарым-қатынастың түрлері бойынша мұғалімдердің танымын кеңейту және оны өзінің қызметінде барынша тиімді пайдалану жолдарын қарастыру. Педагогикалық қарым-қатынас - дагогическое общение- өзінің ерекшеліктері бар, сонымен қатар адамның басқа адамдармен өзара әрекетінің формасы ретінде қарым-қатынасқа тән, жалпы психологиялық заңдылықтарға бағынатын, коммуникативтік, интерактивтік және перцевтиктік компоненттері бар қарым-қатынас жасаудың спецификалық формасы. Педагогикалық қарым-қатынас- тәрбие мен білім берудің мақсаты мен міндеттерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін және педагог пен оқушының арасындағы қарым-қатынас сипатын анықтайтын құралдар мен әдістердің жиынтығы. Педагогикалық қарым-қатынастың стильдері: автократиялық, өктемшіл, демократиялық, салғырттық. Педагогикалық кеңестің шешімінің жобасы келесі шешімді шығарды: а) білім беру үдерісінде мұғалім мен оқушы арасындағы субъект-субъектілік қарым-қатынас үшін жүйелі түрде жағдай жасау, б) әрбір педагог "әкімшілік-педұжым", "педұжым-оқушы" деңгейіндегі қарым-қатынас стилін талдасын және анықтасын, білім мекемесі декларациялаған білім беру мақсатымен ара қатынасын анықтасын, в) мектептің психологиялық қызметі "педагогикалық қарым-қатынас" түсінігіне енетін параметрлердің жеткен деңгейін бақылап отыруға мүмкіндік беретін диагностикалар пакетін құрастырсын.
Байланыс телефондары