Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Шәкәрім атындағы гимназиясы» КММ

Қазақ тілін үйренеміз

ескі
старый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 419
Жаңа сұрақтар: 10
ЖАҢА СЕРПІН
ЖАҢА СЕРПІН Білім беру парадигмасына заманға сай келесі талаптар енгізіліп отыр: балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейту, оларды "технологиялық серпінге" əзірлеу жəне табысты өмір сүруге тарту. Осыған сəйкес, қосымша білім берудің басты мақсаты - зияткерлік капитал (адам капиталы), еңбек адамы, инновациялық ойлауға қабілетті тұлғаны қалыптастыру, яғни, жаңа Қазақстанның басты құндылығын қалыптастыру. Осындай құндылықтарды дəріптеу мен насихаттау үшін Қарағанды қаласының No 93 гимназиясында қосымша білім беру үрдісі қарқын алып келеді. Гимназиямызда өскелең ұрпақтың жан-жақты дамуы мен қосымша білім беру инфрақұрылымының тартымдылығын арттыруға барлық жағдай жасалған. Зияткерлік бағыттағы үйірмелер мен спорттық секциялар, эстетикалық, экологиялық, көркем өнер мен қол өнер, театр өнері, робототехника мен техникалық бағыттағы үйірмелер - біздің оқушыларымыздың дербес таңдауы. Айта кететін жайт, сол үйірмелерге жетекшілік жасайтын біздің əріптестеріміз - педагогикалық шеберліктерін арнайы жеке шығармашылық шеберліктерін бір арнаға түсіріп ұштастыра білетін ерекше тұлғалар, кəсіби мамандар. Жаңа жылмен қанаттасып келген педагог қауымы үшін жағымды жаңалықтар бəрімізге баянды болып, игі бастамаларға жетелесін! Сəттілік пен табыс! НОВЫЙ ИМПУЛЬС. Изменение вектора парадигмы образования порождает новые условия образовательной деятельности, связанные с удовлетворением познавательных интересов и потребностей детей в сферах, которые не всегда могут быть реализованы в рамках школьного образования. Поэтому систему дополнительного образования рассматриваем как главную составляющую, на основе которого преодолевается кризис детства, обеспечивается поддержка и развитие талантливых и одаренных детей. Они - новое поколение, готовое к глобальному "технологическому импульсу". Вовлечение детей в систему дополнительного образования - важнейшая цель педагогического коллектива No 93 гимназии г. Караганды. Интеграция основного и дополнительного образования в нашей гимназии предусматривает консолидацию интеллектуального и творческого потенциала всего педагогического коллектива, в частности, креативных руководителей интеллектуальных кружков и спортивных секций, направлений эстетического, экологического, художественно-творческого, технического творчества, робототехники. Основной принцип - удовлетворение этих творческих и интеллектуальных потребностей гимназистов. Самое главное и важное условие: педагог не только носитель определенных знаний, но и главный, незаменимый помощник в становлении личности ребенка, педагог - учредитель идеи сотрудничества, сотворчества. Пусть в Новом году позитивные новости станут для нас позитивной мотивацией к дальнейшей успешной деятельности! Неповторимые фотомоменты дополнительного образования в нашей гимназии.