Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Балдырған» Бөбекжайы
Отчет по неделе грамотности казахского языка

Тіл – тірегім, соғып тұрған жүрегім

Мақсаты: Балалардың тілдерін жаттықтырып жаңа сөздермен, таныстыру,

 ана тілге деген құрметін,сүйіспеншілігін ояту.Тілдерін дамыту,мәнерлі сөйлету,ой  өрісін кеңейту.Туған жеріне құрмет көрсете білуге,ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Міндеттері:
а) Қазақ тілінің ұлт мәдениетінің негізі, рухани өзегі екенін жете түсінуге жан - жақты бағдар беру, ана тілінің қалыптасуы мен дамуына қызығушылықты өрістету;
ә) сұхбатқа шақыру, ой тастау әдісі арқылы оқушының тіл білімінің сын - сипатын танып - білуге деген ізденісін дамыту арқылы талдау, зерттеу - зерделеу дағдыларына бағдар беру;
б) ана тілдің адам өміріндегі, ұлт тағдырындағы орны мен маңызы жөніндегі азаматтық пікірін қалыптастыруына ықпал ету.

 

Ана тілім бал тілім                                   

Тілім менің аппақ ән

Бірлігімді бүгінгі 

Ана тілім сақтаған. 

 

Тілім барда мақтанам. 
Өзің барда шалкыдым                                
Өз тілімде ән шыркап                               
Термелетіп балкыдым.                                

Ана тілің – арың бұл                                  
Ұятың боп тұр бетте, 
Өзге тілдің бәрін біл, 
Өз тіліңді құрметте 

Өсірген ой білімді 
Сүйем туған тілімді 
Мақсат етем әр сөздің 
Мәнін терең білуді 

 

Күтілетін нәтиже: Балалар өздерініңжаттаған тақпақтарын мәнерлеп айтып берді. Балалардың жаттаған тақпақтарын видеоға түсіріп, өздеріне көрсету арқылы  әр баланың өзінің қызығушылығын көрдік. Тіл – тірегім, соғып тұрған жүрегім атты ашылу мерекемізді «Көжектер»  тобы балаларын алып  Қара жорға биімен жалғастырдық.

 

 Мақсаты:

-Балаларды  қаражорға биінің шығу тарихымен таныстыру, оны насихаттау
-Балаларды қазақтың билеріне деген қызығушылығын арттыру

- Ойын түрлері арқылы оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, өз ойын тиянақты жеткізуін дамыту.

 

 

 

Апталықтың жоспары бойынша мектепалды даярлық топтарымен «Мақта қыз ертегісін» балалармен қойылым көрсеттік.

Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін күшейту. Сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу. Баланың сөздік қорын дамыту, сөз өнеріне деген құрмет. Балаларды еңбекке, татулыққа тәрбиелеу. 

Балаларға қойылған ертегіні қорытындылау үшін біз балаларға бір неше сұратар қойдық .

Мысалы: Балалар бүгін біз қандай ертегімен таныстық? Мақта қыз бен мысық неге ренжісті? Ертегі сендерге ұнадыма?  деген сұрақтарқойылды. Балалар  өз ойларын жеткізе білді.

Күтілетін нәтиже:

Ертегі мазмұнын толық түсінеді жеткізуді біледі, ауызекі сөйлеу, ойын еркін жеткізу дағдысын дұрыс жасап оның пайдасын меңгерді.

 

Аптаның үшінші күні мектепалды даярлық топ балаларымен «Менің алғашқы кітаптарым» атты көрме ұйымдастырылды.

Көрменің мақсаты:

1) Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру.

2) Кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру.

3) Кітапқа деген қызығушылығын арттыру, оқулығын күтіп ұстауға үйрету.

 

 

 

 Балалар, біздің көрмеміз сендерге ұнадыма?Міне, балалар, кітаппен достассаңдар бәрін білетің боласындар, білім нәріне кенелесіндер. Бірде ұялтса, бірде мақтайды, бірде бүкіл әлем сырын алдына жайып салады. «Кітапсыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ» деген осы. Кітап оқысандар қызыққа кенелесіндер, тауды бұзып, тасты жарасындар, бүкіл әлемге саяхат жасайсындар.

Осымен біздін «Менің алғашқы кітаптарым»атты көрмеміз аяқталды.

 

Мақсаты: 1. Санамақтарды пайдалана отырып балалардың есте сақтау, тез ойлау, логикалық ойлау, шешендік сөйлеу қабілеттерін дамыту. 2. Баланың тілін дамыту, граматикалық дұрыс байланыстырып сөйлеуге тәрбиелеу. 3. Естігенін есінде сақтап, тіл, сөз арқылы ойын айтып, ақыл-ойын дамытып, шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.

 

Балаларға әр түрлі санамақтар арқылы еске сақтау қабілеттерін дамытып, қызығушылығы оянды. Балалар өз ойларын толық білдіріп, ойыншықтар арқылы кері санап уйренді.

Қорытынды:  Апталықтың  қорытындылай келе біз  балалардың білімдерін, ұшқырлықтығын , жылдамдықтарын көрдік. Әр балаланың бойындағы қызығушылығы көздерінен байқалып тұрды.

Авторство: