"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№88 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Адал, ақ жүрек
чистый, годный.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 35
Жаңа сұрақтар: 0

Мектеп кітапханасы

Кітапхана меңгерушісі
 
Галина Владимировна Ханина
 
Мектеп кітапханасы 1961 жылы біздің мектеп ашылғаннан бері құрылған. Мектептің бірінші қабатында орналасқан,8 орындық оқу залымен, компьютерлері бар үстелдерде 6 орын, кітапхананың жалпы ауданы 30 шаршы метр.
 
Кітапхана штаты: 1 адам. Кітапхана меңгерушісі Галина Владимировна Ханина.
 
2012 жылы кітапхананың техникалық қамтамасыз етілуі оқырмандар үшін бес компьютермен және кітапхана процестерін автоматтандыру үшін бір компьютермен толықтырылды, принтер, сканер және ксерокс бар.
 
Кітапхананың негізгі қоры: 24 800 дана, оның ішінде қазақ тілінде
 
2 202экз, орыс тілінде 18 504 дана.
 
Кітапхананың оқу қоры 15 823 дананы құрайды, биылғы оқу жылында барлығы 1955 дана оқулық, қазақ тілінде -14 дана көркем әдебиет келіп түсті.
 
Ағымдағы 2021-2022 жылдарға 8 мерзімді басылым жазылды: "Индустриальная Караганда", "Казахстанская правда, "ORTALYQQAZAQSTAN", "Білімді ел", "Ізденіс", "Самопознание КZ", "Борьба с коррупцией", "Пожарные спасатели Казахстана".
 
Балалар үшін:" көңілді суреттер"," Мурзилка"," неге және неге"," ақылды кітаптар"," оқырман", " белгісіз. Жұмбақтар мен жұмбақтар", "ертегі патрульі".
 
Кітапханада келесі жұмыстар жүргізіледі:
 
-Оқушылар мен педагогтарға кітапханалық және ақпараттық-библиографиялық қызмет көрсету арқылы оқу-тәрбие процесін және өздігінен білім алуды қамтамасыз ету:
 
- Мектептегі оқу-тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес мектеп кітапханасының жұмысын құру;
 
- Оқырмандарды кітапты және басқа да ақпарат тасығыштарды пайдалануға, ақпаратты іздеуге, іріктеуге және бағалауға үйрету;
 
- Дәстүрлі кітапханалық технологияларды жетілдіру және жаңа кітапханалық технологияларды игеру;
 
- Білім беру бағдарламаларына сәйкес кітапхана қорын қалыптастыру;
 
- Библиографиялық анықтамалар беру, оқушылар мен мұғалімдер үшін әдебиеттер тізімін жасау;
 
- Жаңа оқу және әдістемелік әдебиеттердің түсуіне қарай педагогикалық кеңестерде, ата-аналар жиналыстарында, әдістемелік бірлестіктерде сөз сөйлеу.
 
- Оқушыларда тәуелсіз кітапхана пайдаланушысының дағдыларын қалыптастыру; (ақпарат тасымалдағыштарды пайдалануды, ақпаратты іріктеуді, іздеуді және сыни бағалауды оқыту);
 
- Кітаппен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
 
- Мәдени мұра құралдарымен оқушылардың тұлғасын қалыптастыру (әңгіме, әдеби ойындар, ертеңгіліктер, викториналар, әдеби сабақтар;
 
- Үздік құжаттарды кітапханалық нысандармен танымал ету, көрмелер мен стендтер ұйымдастыру, мәдени-бұқаралық жұмыстар жүргізу;
 
- Сыныптан тыс оқу сабақтары (бастауыш сыныптар);
 
- Кітапханамен жұмыс. Әуезов, М.
 
- Кітапхана активін құру және онымен жұмыс істеу;
 
- Оқу-тәрбие үдерісіне көмек көрсететін іс-шаралар.
 
Жыл бойы оқу және негізгі қормен келесі жұмыстар жүргізіледі:
 
* Пән мұғалімдерімен бірге оқу әдебиетіне, олардың талаптарын ескере отырып, тапсырыс жасау, оны рәсімдеу;
 
* Мектеп әкімшілігінің тапсырысты бекітуі және келісуі, оны әдіскерге беруі;
 
* Келіп түскен оқулықтарды қабылдау және техникалық өңдеу, жүкқұжаттарды ресімдеу, жиынтық есеп кітабына жазу,
 
* мөр басу, картотеканы ресімдеу;
 
* Оқулықтарды қабылдау және беру;
 
* Мұғалімдер мен оқушыларды оқулықтардың жаңа түсімдері туралы хабардар ету;
 
* Оқу қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу;
 
* Оқу қорын пайдалануды зерттеу және талдау;
 
* Қорда жаңа басылымдарды орналастыру;
 
* Оқулықтардың жай-күйін тексеру бойынша рейдтер жүргізу;
 
* Қорды тазалау бойынша жұмыс;
 
* Оқу қорын түгендеу және оны қайта бағалау.