Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«№37 НОМ» КММ

Learning the Kazakh language

Адал, ақ жүрек
чистый, годный.
Question answer
Всего ответов: 37
Новых вопросов: 0
Паспорт «№37 НОМ» КММ
Organization name in accordance with the charter: Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласы білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№37 Негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Date of creation of the educational organization: 1947ж.
Address: Қазақстан Республикасы, 100019, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Қазыбек би атындағы ауданы, Брюллов көшесі, 7 үй.
Contacts: 8(7212)319287 (вахта), 8(7212)443394 (факс)
e-mail: sch37@kargoo.kz
Сайт: https://kargoo.gov.kz/index/fromorg/75
Директор: Садыков Балтажан Мухамеджанович
Year of the building construction: 1970ж.
Design capacity of the building: 640 оқушы
Total area of the building: 4996,3
Building type: тұрғын емес ғимарат
Heating type: жеке қазанлық жылыту
Number of students / pupils: 250
public services for the admission of pupils / students: "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы № 111
Working hours: 8-00-ден 18-00 дейін
Language of instruction: русский
Features of the educational process: Оку – тәрбие үрдісінің ұйымдастырылуы, оқушылар мен тәрбиеленушілерді оқыту тәртібі 6.1. Мемлекеттік мекеме оқу үрдісін жалпы білім беретін оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырады: мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта білім беру . 6.2. Білім беру ұйымдарында оқу және тәрбие үрдісін ұйымдастыру оқу жұмыс бағдарламалары мен оқу жұмыс жоспарларына сәйкеес іске асады. 6.3. Оқу және тәрбие үрдісін ұйымдастыруының негізгі білім ұйымында жүзеге асатын оқу, тәрбие жұмысын жоспарлау және есепке алу болып табылады. 6.4. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие бағдарламалары білім беру бағдарламаларының құрамдас бөлігі болып табылады және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің елжандылық, азаматтық, интернационалдық, жоғары моральдық және адамгершілік сезімін қалыптастыруға, сондай-ақ жан-жақты ынта-ықыласы мен қабілеттерін дамытуға бағытталуға тиіс. 6.5. Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда жеке бағытталған үйлесімнің ерекшелігі: 6.5.1. мекеменің оқу-тәрбие жүйесінің ортасында бала, оның интеллектуалды және өнегелі дамуы. 6.5.2. жеке-бағытталған оқу-тәрбие дифференциалды үйлесімде жеке тұлғаның интеллектуалды даму деңгейін ескереді, жас ерекшелігіне қабілетіне аса көңіл бөлу. 6.6. Мектепке дейінгі балалардың оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері: 6.6.1. бескүндік жұмыс тәртібі; 6.6.2. топтың жұмыс тәртібі-10,5 сағат; 6.6.3. топтардағы сабақтардың ұзақтығы жас ерекшеліне байланысты. 6.7. Оқу кестесі мен оларды өткізу тәртібі Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі; 6.8. Мекеменің жұмыс тәртібі аптасына 6 күнді құрайды; 6.9. Оқыту тілі: қазақша және орысша.
МТБ: 12. Мекеменің қызметін материалдық-техникалық қамтамасыз етудің көздері 12.1. Мемлекеттік мекемені қаржыландыру көздері: 12.1.1. бюджеттік қаржыландыру. 12.1.2. Бюджеттен тыс қаржылар /ата-аналар түскен төлемдер/: 12.1.3. Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актісіне сәйкес, ақылы білім қызметін көрсетуден түскен қаржылар; 12.1.4. демеушілік және қайырымдылық көмек, тегін аударымдар; 12.2. мемлекеттік ұйымдарын қаржыландыру, білім беру ұйымдарын оқытудың стандарттарына қамтамасыз етуге бөлінген бюджет қаржылары арқылы жүзеге асады. 12.3. Мемлекеттік мекеме құқылы: 12.3.1. өзінің жарғылық қызметі үшін келесі қосымша қаржы көздерін тартуға: 12.3.1.1. ақылы қызмет көрсеткеннен алынған табысты; 12.3.1.2. қаржыландыруға байланысты баланы ұстауға бағаны бекіту; 12.3.1.3. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдылығына сәйкес түскен табысты жұмсауға.
Staffing: 13. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің штатын толықтыру тәртібі, еңбегіне ақы төлеу жүйесі,олардың құқықтарымен міндеттері. 13.1. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің штатын толықтыру Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілер негізінде орындалады. 13.2. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу жүйесі ҚазақстанРеспубликасының заңнамасында белгіленген тәртіппен анықталады. 13.3. Мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының еңбек және өзге де заңнамада, сондай-ақ еңбек келісімінде қарастырылған құқықтары бар және міндеттерін орындау тиіс. 13.4. Қызметкерлердің құқығы: 13.4.1. Қолайлы жұмыс уақытын беруге; 13.4.2. Тәрбие мен оқытуда жаңа технологиялар мен әдістерді қолдану; 13.4.3. Санатын жоғарылату, мұғалімдердің семинарлары, конференциясы, съездерге қатысуға; 13.4.4. Эксперимент-тәжірибие жүргізіп, нәтижиелерін баспадан шығаруға; 13.4.5. Оқытуда техника құралдарын пайдалануға; 13.4.6. Санатын жоғарылату, қызметте өсу мақсатында аттестаттауға ерте беруге; 13.4.7. Мемлекеттік мекемені басқару ұйымының жұмысына қатысуға; 13.4.8. Мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне материалдық және моральдық жағынан көтермелеу, құрмет белгісімен өзге де белгілер, грамоталармен марапаттау; 13.5. Міндеттері: 13.5.1. Еңбек келісім шарттың барлық тарауларын орындау; 13.5.2. Жарғыны, өзге де нормативті актілерді орындау; 13.5.3. Материалды-техникалық базаны сақтауға жауапкершілік; 13.5.4. Балалардың денсаулығымен өмірін қорғау; 13.5.5. Баланы қандайда бір зорлық-зомббылықтан сақтау; 13.5.6. Баланы тәрбиелеумен оқытуда отбасымен тығыз байланыста болу; 13.5.7. Мемлекеттік мекеменің, қалалық, облыстық және республикалық іс-шараларға белсенді қатысу; 13.5.8. Әрқашан кәсіби деңгейді жоғарлату. 13.6. Жұмысшылар Қазақстан Республикасының еңбек заңдылығына сәйкес өзге де құқықтар мен міндеттерге ие.
Financing: 12.1. Мемлекеттік мекемені қаржыландыру көздері: 12.1.1. бюджеттік қаржыландыру. 12.1.2. Бюджеттен тыс қаржылар /ата-аналар түскен төлемдер/: 12.1.3. Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актісіне сәйкес, ақылы білім қызметін көрсетуден түскен қа