Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Нұркен Әбдіров атындағы ЖББМ

Изучаем казахский язык

Күрес, тартыс
борьба, столкновение.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 277
Новых вопросов: 4

Психологи школы

2022-2023 оқу жылына арналған

жылдық жұмыс жоспары

 

2022-2023 оқу жылына психологиялық қызмет мақсаты:Жеке тұлғаның білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.Даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу. Дамудың әр сатысында оқушылардың субъектілігін қалыптастыру.

Міндеттері:

1. Оқушылардың  жеке басының құқықтары мен мүдделерін қорғау, олардың психикалық және физикалық дамуы  үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету, психологиялық, педагогикалық және медициналық -әлеуметтік мәселелерді шешуге қолдау мен көмек көрсету.

Оқу мен дамытуда проблемалардың туындауын болдырмау үшін мамандардан ерекше назар аударуды қажет ететін балаларды мүмкіндігінше ертерек анықтау үшін баланың даму мүмкіндіктері мен сипаттамаларының білікті кешенді диагностикасы.

2. Балаға дамудың, оқудың, әлеуметтенудің өзекті мәселелерін шешуге көмектесу: оқу қиындықтарын, эмоционалды-ерік аясының бұзылуын, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас проблемаларын жою бағдарламаларын іске асыру; оқу мен кәсіби бағытты таңдауға көмек.

Оқушылардың мүмкіндіктері мен қабілеттеріне сәйкес келетін білім беру бағдарламаларын әзірлеуге мамандардың қатысуы.

3. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының - оқушылардың, мұғалімдердің, ата -аналардың психологиялық -педагогикалық құзыреттілігін дамыту.

4. Білім беру процесінің барлық субъектілері арасындағы өзара түсіністік пен өзара әрекеттестікті нығайтуға көмектесу, педагогикалық ұжымға білім беру мекемесінің әлеуметтік-психологиялық климатын оңтайландыруға көмектесу.

5. Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылардың ата -аналарына (заңды өкілдеріне), мұғалімдер мен тәрбиешілерге психологиялық -педагогикалық көмек.

6. Оқушылар, мұғалімдер, ата -аналар арасында консультациялық -ағартушылық жұмыс.

7. Оқушылар, мұғалімдер, ата -аналар арасында профилактикалық жұмыс және салауатты өмір салтын насихаттау.

Күтілетін нәтиже:

1. Оқушылардың барлық санаттары  оқу үдерісіне белсенді түрде қосылады.

2. Оқушының психологиялық статусына мониторинг құру.

3. Әзірленген ұсыныстар оқушылар мен мектеп мұғалімдерінің жеке білім беру маршруттарын құруға көмектеседі, олардың жеке өсуіне ықпал етеді.

4. Мұғалімдер мен оқушылардың ата -аналарының психологиялық -педагогикалық құзыреттілігі артады.

5. Оқу үрдісіне қатысушылардың қиындықтарын уақытында анықтау.

6. Психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын ұйымдастыруға психологиялық қолдау жүйесін құру.

Іс-шаралар

 

Бағыты

Педагогикалық ұжым

Мерзімі

Оқушылар

Мерзімі

Ата-аналар

Ескерту

 

Бастауыш мектеп кезеңі

Орта мектеп кезеңі

Жоғары мектеп кезеңі

 

 

 

 

ПСИХОДИАГНОСТИКА

 

Қыркүйек

 1 сынып

Н.Г Лусканованың «Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

Оқушылардың ақыл-ой даму деңгейін анқтау сауалнамасы «МЭДИС» әдістемесі

5 сынып

«Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

«Пәнге деген қызығушылығын анықтау»

«Амтхауэр әдістемесі бойынша 5 сынып оқушыларының зияткерлік қабілетін анықтау»

10 сынып

«Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

 

Қараша

 

 

 

 

Қазан

2-4 сынып

Н.Г Лусканованың «Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

6-11 сыныптар

«Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

5 – 6 сынып

«Филиппстің мектепке үрейлену деңгейін саралау әдістемесі»

 «Амтхауэр әдістемесі бойынша 5 сынып оқушыларының зияткерлік қабілетін анықтау»

 

 

 

 

 

Қараша

 

7-8 сынып

Агрессивтілікті диагностикалауға арналған Басса-Дарки әдістемесі

7-8 сынып                    

Суицидке бейімділікті анықтау әдістемесі

(ИСН)

2-5 сынып

Социометрия әдістемесі

 

 

 

 

 

Желтоқсан

Дарынды оқушыларды диагностикалау: оқу мотивация, зияткерлік деңгейі.

Үлгерімі төмен оқушыларды диагностикалау

Тәуекел тобындағы оқушыларды диагностикалау

6-11 сынып

Социометрия әдістемесі

9-11 сынып

Эрудит әдістемесі. Оқушылардың ақыл-ой даму деңгейін анықтау

5-11 сынып

Темперамент түрлерін анықтау әдістемесі

 

Желтоқсан

 

 

 

 

Қаңтар

 

5-11 сынып

Өзін-өзі бағалау әдістемесі

Дарынды оқушыларды диагностикалау: оқу мотивация, зияткерлік деңгейі.

Үлгерімі төмен оқушыларды диагностикалау

Тәуекел тобындағы оқушыларды диагностикалау

Қаңтар

 

 

 

 

Ақпан

4 – сынып

Э.Ф Замбацявиченің бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой даму деңгейін анықтау

3-4 сынып

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлімжеттілік (зорлық-зомбылық) фактілерінің диагностикасы

5-7 сынып

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлімжеттілік (зорлық-зомбылық) фактілерінің диагностикасы

8-11 сынып

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлімжеттілік (зорлық-зомбылық) фактілерінің диагностикасы

9,11 сынып

Кәсіптік-бағдар деңгейін анықтау әдістемесі

Ақпан

 

 

 

 

Наурыз

 

7– 8 сынып

«Филиппстің мектепке үрейлену деңгейін саралау әдістемесі»

 

Наурыз

 

 

 

 

Сәуір

 2-4 сынып

Н.Г Лусканованың «Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

6-8 сыныптар

«Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

9-11 сыныптар

«Оқу мотвациясының деңгейін бағалау сауалнамасы»

Сәуір

 

 

 

ДАМЫТУШЫЛЫҚ

Жас мамандарға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру

Қыркүйек

Қазан

 

 

 

 

 

 

 

 

Қараша

1 сынып

«Оқушылардың бейімделуі»

5- сынып

«Оқушылардың орта буынға бейімделуі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Буллинг және оның түрлері тренинг-сабақ

«Өз-өзіне қол жұмсаудың ең басты себептері» тақырыбында оқушылар арасында құқық қорғау органдарының мамандары қатысуымен дөңгелек үстел

Қараша

 

 

 

 

Желтоқсан

Буллинг және оның түрлері тренинг-сабақ

Буллинг және оның түрлері тренинг-сабақ

Желтоқсан

 

 

 

 

Қаңтар

Қабілетті және үлгерімі төмен оқушылармен түзету-дамыту сабақтары

Қаңтар

 

 

 

 

Ақпан

«Тәуекел топ» оқушыларымен түзету дамыту сабақтары

Ақпан

 

 

 

 

Наурыз

 

7-8 сынып

«Қобалжу және оны алшақтату жолдары»

 

Наурыз

 

 

 

 

Сәуір

 

Сәуір

 

 

 

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АҒАРТУ

 

Қыркүйек

«Жаз эмоциясы» акциясы

Қыркүйек

 

 

 

Суицид вахтерларын оқыту

Қазан

1-сынып

Сабақ үрдісіндегі оқушының көңіл күйін көтеру жаттығулары

9-11 сынып

Оқушылардың жыныстық тәрбие бойынша,ерте жүктілікті алдын алу бойынша оқушыларға  тренингтер

Қазан

1-11 сынып оқушыларының ата-аналарымен психологиялық қызметтің жұмысымен таныстыру бойынша ата-аналар жиналысы

 

 

«Қауіпсіз балалық шақ» қалалық ақпараттық науқаны

 

 

 

 

Педагогикалық құзіреттілікті арттыру тренингі

Қараша

1-11 сынып

«Зорлық-зомбылықсыз 16 күн!» республикалық акция

 

 

 

 

Қараша

7-8 сынып оқушыларының ата –аналарымен жасөспірімдік шақтағы оқушылардың ерекшелігі туралы баяндама (ата-аналар жиналысы)

Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктері

 

Оқушының мектептік бейімделу және бейімделе алмауының көрінісі- педконсилиум 1,5,10 сынып

Желтоқсан

Желтоқсан

1,10,5 сынып ата-аналарымен оқушылардың бейімделуі бойынша ата-аналар жиналысы

Оқушының бейімделуіне байланысты сауалнама

 

 

 

 9-11 сынып

Кәсіби бағдар беру айлығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кәсіби күйіп кетуді алдын алу тренингі

Қаңтар

1-11 сынып

«Өмірге ИӘ деп айт!» республикалық акция

«Психология онкүндігі» медиасауаттылықты арттыру

Қаңтар

Қалалық ата-аналар жиналысы «Аутодеструктивті жүріс-тұрысты алдын алу»

 

 

 

Ақпан

1-4 сынып

Оқушылардың қарым-қатынасын нығайтуға арналған жаттығулар

9-11 сынып

Кәсіби бағдар беру

Ақпан

 

 

 

Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу

 

 

 

 

«Дарынды және үлгермеуші оқушылардың ерекшеліктері» баяндама

Наурыз

 

7-8 сынып

Оқушылардың жыныстық тәрбие бойынша,ерте жүктілікті алдын алу бойынша оқушыларға  тренингтер

11 – сынып

ҰБТ-ға психологиялық тұрғыдан дайындық

Наурыз

4-сынып ата-аналарымен оқушылардың  орта буынға өтуіне байланысты ата-аналар жиналысы

 

 

«Қауіпсіз интернет» республикалық ақпараттық компания

 

 

 

 

Педагогикалық консилиум 4 сыныптың орта буынға бейімделуі

Сәуір

4 – сынып

Орта буынға бейімделу

9-11 сынып

Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту, девиантты мінез-құлықты алдын алу, буллингті алдын-алу  бойынша оқушыларға тренингтер

Сәуір

9,11 сынып оқушыларының кәсіптік бағдар беру бойынша ата-аналар жиналысы

 

 

КОНСУЛЬТАЦИЯ ЖҰМЫСЫ

Сұраныс бойынша оқушыларға жеке дара және топтық кеңес беру

Сұраныс бойынша ата-аналарға жеке дара және топтық кеңес беру

Сұраныс бойынша педагогтарға жеке дара және топтық кеңес беру

Педагогикалық консилиум әр тоқсан сайын

ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК

 

Қыркүйек

«Жаз эмоциясы» акциясы

Қыркүйек

 

 

 

 

Қазан

«Қауіпсіз балалық шақ» қалалық ақпараттық науқаны

Қазан

 

 

 

 

Қараша

Балалардың 1-5 сыныпқа бейімделуі бойынша ата-аналарға арналған қалалық  конференция

Қараша

 

 

 

 

Желтоқсан

«Зорлық -зомбылықсыз 16 күн» республикалық акциясы

 

Желтоқсан

 

 

 

 

Қаңтар

«Психология онкүндігі». Медиасауаттылықты арттыру

Қаңтар

 

 

 

 

Ақпан

Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу

Ақпан

 

 

 

 

Наурыз

«Қауіпсіз интернет» республикалық ақпараттық компания

Наурыз

 

 

 

 

Сәуір

 

Сәуір

 

 

 

 

Мамыр

 

Мамыр

Тіркеуде тұрған, қауіпті топ оқушыларының ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету: «Жыл бойы жүргізілген жұмыстар бойынша талдау, қорытынды» профилактикалық кеңес