Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Нұркен Әбдіров атындағы ЖББМ

Қазақ тілін үйренеміз

қас, жау, дұшпан
враг
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 277
Жаңа сұрақтар: 4

СОШ №58 оқу жұмысының жалпы ақпараты

2016-2017 оқу жылындағы

әдістемелік жұмысының талдауы

 

Білім беру  және тәрбиелік мәселелерді шешуде үнемі жиналған тәжірибе, оқытудың нысандары мен тәсілдерін, оқыту технологияларын, жаңа әдістемелерді жедел және ұтымды қолдану қажеттілігіне байланысты заманауи жағдайда мектептің  әдістемелік жұмысының ролі едәуір өсті. Заманауи мұғалім–өз  ісінің шебері, жарқын коммуникант  және тұлға, белсенді  шығармашылық  субьект  ретінде  болашаққа  жұмыс жасай отырып, конструктивті-жасампаздық  қызметінде динамикалық нақтылықтың шындығына жетіп, осы  уақыттың қызмет барысында  өзін-өзі танып, түрленіп  ,өткен тәжірибесін игере отырып  дамып келеді.  

 Мектептің  әдістемелік жұмысы  тек мұғалімнің кәсіптік біліктілігінің артуына ғана  бағытталған жоқ ,сонымен  бірге  кәсіби  мәдениетін де дамытуды қамтиды :

 -кәсіптік денсаулық /өзін-өзі маңыздандыруға, дербестілікке  қабілеттілігі, өз-өзіне, жұмысына  ,салауатты өмір салтына жағымды қарым-қатынасы /,

  -өз-өзін  кәсіпті  презентациялау/  бірегей,  өзіндік тәжірибе,кәсіптік имидж,мінез-құлық стратегиясы/;   

- кәсіби  құзыреттілік /өз ісін жетік білетін,хабардар, педагогикалық қызмет

мәселелерінде  беделді/;

 Мектеп жұмысы  бірінші рет «Білім сапасын арттыру  оқушылардың әлеуметтенуін сәтті іске асыру жолы»  атты әдістемелік тақырыпты іске асыра отырып келесі  міндеттер  мен  мақсаттарды  шешуге  бағытталды:

Мақсаты : жоғары - технологиялы, бәсекелес  әлемде өмір сүруге дайын тұрған жеке тұлғаны тәрбиелеу және мектеп стратегиясын табысты  іске  асыруға, педагогикалық-кәсіптік шеберлік  деңгейін көтеру және оқушы потенциалын дамытуға жағдай жасау. 2016-2017 оқу жылына  мектептің әдістемелік қызметінің міндеттері :

 1. Негізгі  жалпы білім беру стандартын  іске асыру үшін жағдай жасау.

 2. Педагогикалық қызметкерлердің нормативтік құжаттарды мәжіліс,педагогикалық кеңестер, МӘЖ отырыстары, өздігінен білімін жетілдіру жүйесі арқылы зерделеуін  ұйымдастыру.

3. Мұғалімдерді инновациялық қызметке жұмылдыру.

4. Педагогтардың жаңа педагогикалық технологияларды меңгеріп әдістемелік деңгейін жетілдіру.

5. Алдыңғы педагогикалық тәжірибені жалпылау және кеңейту бойынша жұмыстарды жалғастыру. (АПТ)  Қала деңгейінде математика мұғалімі Г.М.Искакованың жұмыс тәжірибесін жалпылау.

6. Әр түрлі деңгейдегі  балаларға арналған  білім беру қызметінің  қол жетімділігі және вариативтілігі және сапаның артуы үшін жағдай жасау.

7. Жоғары зияткерлік қабілеті  бар балалармен  жұмыс жүйесін  дамыту.

8. Жаңа  педагогикалық технологиялар мен белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану негізінде  оқушылардың  құзыреттілігін жетілдіруді  жалғастыру.

9. Бейінді оқыту сыныптарында әдістеме  жүйесіне  сүйене  отырып оқу жоспарын жасау. (оқытудың жоғарғы сатысындағы жеке оқы жоспары)

10. Дарынды  балалармен нәтижелі  жұмыс істейтін   педагогтардың тәжірибесін  жинақтау және кеңейту жұмысын ұйымдастыру. Қазақтілі мұғалімі  А.Е.Жилкишенованың., дене шынықтыру  мұғалімі Т.В.Бутузованың тәжірибесін жинақтауды  ұйымдастыру. 

11. Түрлі кәсіпқой  шеберлік  және  ғылыми-зерттеу жұмыстары байқауына педагогикалық ұжымның қатысуына, оның ішінде әлеуметтік педагогтардың, педагог-психологтардың, қосымша білім беру педагогтарының  қатысуына  жағдай жасау.

12. Оқыту мен тәрбиелеудегі гендерлік тәсілді  тәжірибеде қолдану және   зерделеу.

       Сыртқы орта  тенденциясының болжамы мен жағдайын,әлеуметтік тапсырысын және  біздің білім мекемеміздің жағдайын талдай  отырып әдістемелік жұмыстың мақсаттары  мен келесі міндеттер шеңбері  анықталды.

Әдістемелік жұмыстың мақсаты : мектеп педагогикалық  қызметкерлерінің кәсіби  құзыреттілігін арттыру :

  • мектепте білім беру қызметін іске асыратын педагогтардың кәсіби құзыреттілік  деңгейін  арттыруға  жағдайын  қамтамасыз  ету; педагогикалық  кадрлардың қайта даярлаудан және даярлаудан өткізу ,үздіксіз білім берудің тиімді механизмдерін енгізу;
  • мұғалімдердің шығармашылық және проблемалық топтарын,мектеп әдістемелік бірлестіктер  қызметтерінің  болжау және шығармашылық   топтарын,аналитикалық, ұйымдастырушылығын жетілдіру;
  • өздігінен  білімін жетілдіру жүйесін жетілдіру..

Міндеттері:

1.Білім беру  үдерісінің жоғары деңгейлігін қамтамасыз етуге бағытталған, барлық ашық педагогикалық  қызметтің субьектілеріне, мектепте мәдени-білім ортасын дамыту.

2.  Мұғалімдердің  жұмыс барысында өздігінен білім алу тақырыбы бойынша әр оқушының  тұлғалық,  зияткерлік, шығармашылық  әлеуетінің  ашылуын, олардың қабілеті мен  мүмкіндігін  дамытуды бағыттау  мақсатында  педагогтардың  кәсіби  құзыреттілігінің  өсуін  қамтамасыз  ету.

 3. Мектеп  оқушыларына  зерттеушілік, жобалау  және эксперименттік  біліктілігін меңгерту үшін  олардың   ғылыми- зерттеу  қызметіне  қызығушылығы  мен  бейімділігінің  ерте  ашылуына  жағдай  жасау,ақпараттандыру  технологияларының аясын кеңейту.

Жалпы алғанда алға қойған міндеттер орындалды,ал оның орындалуына ықпал еткен :

  • білім беру үрдісінің қатысушыларына жасалған жағдай бойынша мектеп әкімшілігінің  жоспарланған қызметі ;
  • оқушылардың оқу сапасының нәтижелілігін  қамтамасыз ететін қабылданған  басқару шешімдерінің орындалуының талдауы;
  • қызметтің тиісті түзетулері және  педагогикалық  құбылыстардың жекелеген себеп-салдарлық байланысын анықтау;
  • Мектептің барлық ғылыми-әдістемелік жұмысы Жылдық жоспардың негізінде  құрылды.   Мектептің  әдістемелік жұмысын жоспарлау барысында біз мектептің білім беру бағдарламаларын,мектептің келешек даму  бағдарламасын  нақты іске асыруға  керекті нысанды  іріктеп алуға тырыстық.

Педагогикалық  шеберлік   деңгейін  арттырудың   жетекші нысандары болып келесі  нысандар   табылады:  өзіндік білім алу, қайта даярлау,әріптестерінің тәжірибелерін зерделеу, аттестатция, мұғалімдердің  кәсіби шеберлік байқаулары, мектепішілік жұмыстарға қатысу, қалалық ӘБ, педкеңестерге және әдістемелік семинарларға  қатысу.

2016-2017  оқу жылында мектептің әдістемелік кеңесі жұмысын жалғастырды.

Оған мектеп директоры,директордың орынбасарлары, әдістемелік бірлестіктің жетекшілері  кіреді.  2016-2017  оқу жылында әдістемелік кеңестің қызметі мектептің білім бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған. Әдістемелік кеңес мектепішілік басқару органы бола отырып,мектептің ғылыми-инновациялық,оқу-әдістемелік жұмысын үйлестірді. Мектептің  әдістемелік жұмысының жоспарлануына қатысты мәселелер бойынша  5 әдістемелік кеңес отырысы, педагогикалық қызметкерлердің аттестатциясы,білім алушылардың  шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқыту  мониторинг  нәтижелері, әдістемелік  күндерді  өткізу және ұйымдастыру, семинарлар, педагогикалық кеңестер, оқушылардың қорытынды аттестатциясының әдістері  мен  нысандары,мектепте  эксперименттік-тәжірибе  жұмысын ұйымдастыру және т.б. өткізілді.

Жыл  бойы  әдістемелік  кеңес  мектеп  бірлескен әдістемелік бірлестіктің үйлестіру  қызметін  жүзеге  асырды. Әдістемелік бірлестіктің  мақсаты  әр  мұғалімнің жеке кәсіби қасиеттерін жетілдіру, шығармашылық потенциалын дамыту, және  сайып келгенде оқыту үдерісінің сапалы және  тиімді арттыру . Әдістемелік жұмыс арқылы педагогтардың оқытудың жаңа мазмұнын енгізуге дайындығы, инновациялар мен прогрессивті педагогикалық технологияларды меңгеру, заманауи тәрбиелік әдістерді тәжірибеде қолдану және зерттеу. 

Алайда, айта кету  керек әдістемелік бірлестікке неғұрлым өнімді жұмыс қажет:

  • талқыланатын мәселелерге  әдістемелік кеңес мүшелерінің бейресми көзқарасын тәжірибелеу ;
  • мектеп жұмысының  әртүрлі бағыттағы аналитикалық қызметіне  көп көңіл аудару.
  • мектептің педагогикалық қызметкерлерінің  кәсіби шеберлігін арттыру міндеттерін шешуге ықпал еткен :
  • Пәндер аптылығы мен онкүндіктер :

№ р/с

Атауы

Мерзімі

1

Қазақ тілінде оқытылатын бастауыш сынып мұғалімдерінің  МӘБ пәндер апталығы.

05.12.2016 – 10.12.2016

2

Орыс тілінде оқытылатын бастауыш сынып мұғалімдерінің МӘБ пәндер апталығы.

16.01.2017 – 27.01.2017

3

Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің МӘБ пәндер апталығы.

06.02.2017 – 18.02.2017

4

Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің МӘБ пәндер апталығы.

20.02.2017 – 04.03.2017

5

Қазақ тілі мұғалімдерінің МӘБ пәндер апталығы.

06.03.2017 – 18.03.2017

6

Эстетикалық цикл мұғалімдерінің пәндер апталығы.

03.04.2017 – 08.04.2017

   Апталықтарды   өткізу   мақсаты   (онкүндік)  -      оқушылардың     оқу    қызметіне ынталарының    артуы,   оқытылатын    пәндерге   деген   қызығушылығының    дамуы,   ой-өрісінің    кеңейуі,   шығармашылық   қабілеттерінің ,  дербестіктің  дамуы.   Апталықтарды өткізу   принципі   (онкүндіктердің) –барлық   оқиғаға   қатысатын белсенді  оқушы  қызмет  түрлерінің  барлық   ролдерінде  өз  мүмкіндіктерін   көре   алады.    Болжамды     нәтиже: белсенді  танымдылық  қызметті    ынталандыратын  оқудың    саналы  себептерінің  дамуы,  шыдамдылығы,  бастамшылығы,жолын басқаға беруі,  сенімділік,өзарасыйластық,тұлғаның коммуникативтік  қасиеттерінің  дамуы ,өз  қабілеттері  мен  мүмкіндіктеріне  сенімділігі, өз күшіне  сенуі  әр  оқушыда   болуы  тиіс.   Өткізілген  апталықтар (онкүндіктер)   көрсеткендей, бұл  білім  алушыларға  ойын-сауық  емес,   керісінше    оқыту   курсының негізгі бағдарламаларымен байланысты білім алушылардың білім деңгейін арттыру, құқықтық мәдениетті қалаптастыру,ой-өрістерін кеңейту,олардың дамуына ықпал етуге,тереңдетуге бағытталған ,сонымен бірге оқытуды ұйымдастырудың бір нысаны. Өткізілген әр  іс-шара  өте  жақсы  ұйымдастырылған және жоғары деңгейде өтті.  Іс-шараға дайындық  және шығармашылық  тапсырмалар барысында  балалардың жас ерекшеліктері   ескерілді.  Әр  іс-шара   алға қойылған міндеттерді  іске асыруға бағытталды.  Барлық  сабақтар,  сабақтан тыс іс-шаралар  оқушылардың  оқу  қызметіне қызығушылығының  артуына ,өзін-өзі  және  өмірді тану,  өз-өзін  ұстай  білушілік  және  өз-өзін  ұйымдастырушылығын  дайындауға  бағытталды.    Іс-шараларды  жүргізу барсында   педагогтар  ақпараттық -коммуникациялық  технологияларды пайдаланып оларға  қызықты  презентациялар дайындады.   Іс-шаралар жүргізу  барысында мұғалімдер  қызығушылықты, бақытты, таңғалушылықты  бір сәт сыйлап, шығармашылық шабыт атмосферасын  құруға тырысты.

Ұсынымдар :

- пән-мұғалімдерін  біріктірілген  сабақтарды  өткізуге  тарту;

- ата-аналарды  сыныптан тыс  іс-шараларға  қатысуға  тарту .

Әдістемелік    күндер:

№ р/с

Атауы

Мерзімі

  1.  

Аттестатталушы мұғалімдер күні

03.12.2016

 

Мұғалімнің аты-жөні

Сынып

Пән

Лагуткина О.В.

Орыс тілі

Касымова Д.А.

өзін-өзітану

Смирнова И.Ю.

10Б

география

Омарова Д.С.

қазақ тілі

Айтуганов Б.Н.

дене тәрбиесі

Горбатова О.Д.

ақпараттандыру

Абишев Т.К.

дене тәрбиесі

Имангалиева А.Т.

ағылшын тілі

Максутова К.Ж.

орыс тілі

Макенова Ж.Ж.

қазақ тілі

Искакова Г.М.

алгебра

Саликов Н.К.

10А

АӘД

«Әдістемелік  күн  көрсеткендей, екінші, бірінші және жоғары санатқа аттестатталушы  заманауи  технологияларды меңгерген мұғалімдер  (жоба  қызметі,  бірігіп оқу және т.б) ашық сабақ барысында тәжірибелерімен әріптестерімен  қуана бөлісті. Мектеп жағдайында жеке тұлғаның дамуы сабақ барысында дәлелденді, себебі оқу сабақтарының мақсаты және оның жеке бөлімдерінің  үйлесімі анықталады, сондықтан  педагогтың  міндеті  әр  баланы  әр түрлі қызмет түріне  қосуды  қамтамасыз  ету  керек.

Мектепте белсенді шығармашылық ортаның құрылуы, білім  алу үдерісіндегі  заманауи  педагогикалық  технологиялардың  енгізілуі – мектептегі  әдістемелік  күндерді ұйымдастыру  бойынша   жүргізілген   жұмыстардың   оң  нәтижелерін берді.  Әдістемелік күн  біздің  мектептегі  педагогтардың педагогикалық  шеберлік   байқауына  айналды.  Әдістемелік  күннің  әр соңғы  күні  іс-шара рефлексиясы,  талқылаулар   жүргізіліп, сабақ әзірлемелерінен  кітапшалар  дайындалды.

Әдістемелік семинарлардың  элем енттерімен тақырыптық педагогикалық кеңестер: 

№ р/с

Атауы

Мерзімі

  1.  

Педкеңес – квест: «Бөлінген көшбасшылық» Оқушылардың өз-өзін басқару жүйесін жетілдірудің негізі педагогтар арасындағы  бөлінген көшбасшылық

05.01.2017

  1.  

Педкеңес -лекторий: «Мектептегі қосымша  және  жалпы білімнің интеграциясы»

29.03.2017

Жоғарыда көрсетілген әдістемелік жұмыстың нысандары –мектеп мұғалімдерінің  педагогикалық  шеберлігін арттырудың негізгі құралы ,себебі  солар арқылы  мектеп педагогтары педагогикалық ғылым мен педагогикалық практиканың жетістіктерімен,педагогикалық технологиялармен танысты, оқушылар қызметінің оқу деңгейіне  және тәрбиелілігіне  сәйкес педагогикалық  қызмет  сараптамасы, талдауының,оқу үдерісін ұйымдастырудың  неғұрлым тиімді тәсілдерімен  қамтамасыз етіліп  өз  жұмыс тәжірибелерімен  бөлісті.

Жүргізілген әдістемелік іс-шаралар  педагогтардың : шығармашылық ізденіс жағдайларына   қосылуына , мұғалімдердің  әдістемелік және теоретикалық дайындық  деңгейін   арттыруға,  педагогтың  қызметіндегі   өзін-өзі бақылау және өзін-өзі ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын меңгеруге,танымдық қызығушылығын ынталандыруға,  педагогикалық   ойларын   енгізуге және  алдыңғы   педагогикалық тәжірибені талдауға  мүмкіндік берді.  

            Іс-шаралар мен іс-әрекеттер ,өзара байланыс шаралары бар оқу-тәрбиелік үдеріс жүйесінің нақты талдауында,  алдыңғы  педагогикалық тәжірибе және  ғылымның табыстарына  негізделген  біртұтас  әдістемелік бірлестіктердің    кез  келген  мұғалімнің жұмысына  қатысы  бар  және  әдістемелік бірлестіктердегі жұмыстың педагогтардың кәсіби  құзыреттілігін арттыруда  маңызы  зор. 

Бұл  жұмыс  әрбір мұғалімнің  кәсіби шеберлігін және  біліктілігінің  жан-жақты артуына,  жалпы  алғанда  ӘБ   педагогикалық ұжымының   шығармашылық  әлеуетінің артуы мен дамуына,нақты оқушылардың тәрбиесі мен дамуына, оңтайлы білімге қол жеткізуге,  ал нәтижесінде оқу-тәрбие  үдерісін жетілдіруге  бағытталған.  Жақсы мұғалім ол тек қана өз жұмысын жақсы ұйымдастыратын және  сауатты жоспарлауды білетін мұғалім ғана  емес ,ол  әрқашанда  бір нәрсені үйренуге  іздеуде  жүретін, өз  ісіне сын көзбен  қарайтын, шығармашылығы  жүзеге асқан,ақпаратты -құзыретті,теоретикалық білімі  жоғары  деңгейдегі  адам.  

Әдістемелік бірлестік жұмысының басты мақсаты  педагогтің  кәсіби шеберлігінің деңгейін көтеріп , шыңдап оның  жаңа  технологияларды меңгеруде  кәсіби  шеберлік құзыретін  көтеру .   

Мектептің  барлық мұғалімдері   пәндердің  әдістемелік   бірлестіктеріне ,яғни мектеп  әдістемелік  жүйесіне  тартылған.   Әдістемелердің  басты міндеттері  мұғалімдердің педагогикалық  шеберліктерін жетілдіруге көмектесу. Мектептің  әдістемелік   жұмысының  мақсаттары  мен  тақырыптарына сәйкес,әр бірлестіктің өз жұмыс жоспары болды. Әдістеме отырыстарында  жаңа технологияларды  қолдану  және зерттеумен  байланысты  сұрақтар  қарастырылды, оқушылардың  денсаулықтарын сақтау сұрақтарына  көп  көңіл  бөлінді, бақылау  жұмыстарының  тапсырмалары  мен  мәтіндері, емтихан  және  басқада оқу- әдістемелік  құжаттары зерделенді.  Бақылау жұмыстарына талау  жүргізіліп,  оқушылар білімдерінде кездескен кемшіліктерді жою бойынша бағдарлар  белгіленді.  Бірлестік жұмысының  аясында  ашық сабақтар, пәндер  бойынша сыныптан  тыс  іс-шаралар  өткізілді.

2016-2017 оқу  жылында мектепте бұйрыққа сәйкес 6 әдістемелік бірлестік жұмыс жасады.

№ р/с

Атауы

Басшысы

1

Қазақ тілінде оқытылатын бастауыш сыныптар МӘБ мұғалімдері

Байгелова Ш.Т.

2

Орыс тілінде оқытылатын бастауыш сыныптар МӘБ мұғалімдері

Побережная Л.В.

3

Жаратылыстану-математика циклінің МӘБ мұғалімдері

Калкаманова Г.Т.

4

Гуманитарлық циклдің  МӘБ мұғалімдері

 

Максутова К.Ж.

5

Қазақ тілі МӘБ мұғалімдері

 

Жилкишенова А.Е.

6

Эстетикалық циклдің МӘБ мұғалімдері

Бутузова Т.В.

 

  Әдістемелік  бірлестіктердің  жұмысын  талдай  отырып, олардың барлығының жұмыс жасағанын   айта  кетуге  болады, атап айтқанда :

  • мүмкіндіктері  мен  қызығушылықтары, бейімділіктеріне сәйкес  әр оқушының  қажеттілігін  қамтамасыз ететін оқыту жүйесін құруда;
  • жоғары  ынталандырылған  және дарынды  балалардың   жеке шығармашылық  қабілеттерінің өсуі, зерттеушілік дағдылары,  ақыл-ойдың дамуы үшін байытылған  білім  беру ортасы  және  қолайлы жағдай  құруда ;
  • оқытудың  жаңа технологиялары мен заманауи  әдістерін   мұғалімдердің меңгеруінде ; 
  • оқушыларда денсаулығын қолдау  және СӨС  сақтау дағдыларын қалаптастыруда ;  

Әдістемелік    бірлестіктің   жұмысында   бұрынғыдай   «әлсіз  орындарды» да бар:

  • оқушыларың өзіндік бақылау жұмысына және мұғалімдердің қызметін  талдау  дағдыларына  жеткіліксіз  көңіл  аударылады;
  • өз  әріптестерінің  сабақтарына   өзара қатысу  төмен деңгейде ұйымдастырылған;
  • құжаттарды ресімдеудің  уақытында орындалмауы;
  • педагогтардың  өз бетінше білім алуға дайындығы ұжымға шыққан жоқ, яғни  нақты  практикалық  нәтиже  алған  жоқ;

 

  • Осы  талдау  нәтижесі  анықтаған  педагогикалық жұмыстағы қиындықтар мен кемшіліктер ,балаларды  оқытудың, дамытудың, тәрбиелеудің сұрақтарын педагогтардың  көпшілігі  шығармашылықтың  арқасында  шешеді. 
  • Әр педагогтың  жеке мүмкіндіктеріне сәйкес мектепішілік бақылау мен мақсатты бағытталған әдістемелік жұмысының есебінен осы мәселелердің шешімін қамтамасыз етуге болады.
  • Өткен жылы әдістемелік жұмыстың бағыты әдістемелік жұмыстың тақырыбына бағытталып  қойылған міндеттер  және оны  іске асыру мектептің оқыту бағдарламалары  мен  оқу-тәрбие   үдерісі  арқылы  іске асты. Осындай жұмыстың  нәтижесі –мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберлігі деңгейінің артуы жыл сайынға өткізілетін рейтинг қорытындысымен расталды..  Осы оқу жылында білім беру процесін оқушылардың  жеке  дамуына жағдай жасаған, бейінді және жоғары тереңдетілген, құрамында  61 адам бар педагогикалық ұжым жүзеге асырды.  2016/2017 оқу жылында білім беру  үдерісін жүзеге асырған педагогикалық қызметкер :   оның ішінде 9 мектеп әкімшілігі (директор және оның орынбасарлары),     мұғалімдер және басқа педагогикалық қызметкерлер,оның ішінде : 1 әлеуметтік педагог,2 педагог-психолог,1 вожатый.

Кәсіби шеберлігін өсіру,әріптестерімен жиналған тәжірибелерімен бөлісуге дайындығы, өз  еңбектерін  қалалық, аймақтық,облыстық,республикалық және халықаралық деңгейде басылымға шығарып,әр түрлі конференцияларға, педшеберлік  байқауларда және қалалық ,облыстық әдістемелік  семинарларда қатысуы мұғалімдердің белсенділігінен  көрініс табады.

2016-2017 оқу жылында  әр  түрлі деңгейдегі жинақтарда  мұғалімдерінің мақалалары жарияланған,  мектеп  мұғалімдері  конференцияларда, семинарларда, шеберлік кластарында  өз  тәжірибелерімен  бөлісті.

Газет және журналдардағы басылым :

№ ріс

Аты-жөні

Қызметі

Атауы

Деңгейі

  1.  

Трифонова Н.В.

Бастауыш сынып мұғалімі

ҒӘжурналы «Бастауыш сыныпта жалпы оқыту»

Республика

  1.  

Ауеспекова А.М., Баянова А.А.

Бастауыш сынып мұғалімі,биология мұғалімі

« Бастауыш сынып және балабақша» журналы

Республика

  1.  

Джолдыбаева Э.

Бастауыш сынып мұғалімі

 

 «Мектеп ұстаздараның әлемі»журналы

Республика

  1. О

Нурланова Н.Н.

Тарыбаева А.К.

Қазақ тілі мұғалімі,тарих мұғалімі

 

ҒӘ «Мақсат»журналы

Халықаралық

  1. И

Искакова Г.М.

Директордың ОТЖ бойынша орынбасары

ҒӘ «Мақсат»журналы

Халықаралық

  1.  

Байгелова Ш.Т.

Бастауыш сынып мұғалімі

ҒӘ «Мақсат»журналы

Халықаралық

 

Сөйлегендер :

№ р/с

Аты-жөні

Қызметі

Атауы

Деңгей

  1.  

Нурланова Н.Н.

Тарыбаева А.К.

Қазақ тілі мұғалімі,тарих мұғалімі

 

ҒПК « Бүгінгі білім:

Заманауи педагогиканың

теориясы  және практикасы»

Халықаралық

  1.  

Искакова Г.М.

Директордың ОТЖ бойынша орынбасары

ҒПК « Бүгінгі білім:

Заманауи педагогиканың 

 теориясы жәнепрактикасы»

Халықаралық

  1.  

Байгелова Ш.Т.

Бастауыш сынып мұғалімі

ҒПК « Бүгінгі білім

Заманауи педагогиканың: теориясы жәнепрактикасы»

Халықаралық

  1.  

Касымова Д.А.

Бастауыш сынып мұғалімі

ҒПК «Ғылыми мен білім берудегі ақпараттық технологиялар»

Қала

  1.  

Бутузова Т.В.

Дене тәрбиесі мұғалімі

ҒПК«Заманауи әлемдегі ғылым мен білім»

Халықаралық

  1.  

Саликов Н.К.

Тәрбиеші

ҒПК«Букетов

оқулары – 2016»

Аймақ

 

ҒПК  (басылымдар ):

№ р/с

Аты-жөні

Қызметі

Атауы

Деңгей

  1.  

Омарова Д.С.

Бастауыш сынып мұғалімі

 

ҒҚК«Қазіргі заман және ғылым»

Халықаралық

  1.  

Касымова Д.А.

Бастауыш сынып мұғалімі

ҒПК«Қазіргі заман білімінің сапа өзгерісі оқу процесіне жаңа көзқарас»

Аймақ

  1.  

Смагулов Е.А.

Дене тәрбиесі мұғалімі

ҒПК«Қазіргі заман білімінің сапа өзгерісі оқу процесіне жаңа көзқарас»

Аймақ

  1.  

Шуптар М.Е.

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі

ҒПК«ЖОО және мектепте орыс әдебиетін оқытудағы жаңа қадамдар»

Қала

  1.  

Макенова Ж.Ж.

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

ҒПК«Тарих кеңістігіндегі тілдерді дамытудың өзектілігі»

Республика

  1.  

Шуптар М.Е.

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі

ҒҚК «ХХІ ғасырдағы білім мен ғылымдағы өзекті мәселелер»

Халықаралық

  1.  

Саликов Н.К.

тәрбиеші

ҒПК«2016-ғылым мен техника даму перспективалары»

Халықаралық

  1.  

Балгабекова Т.В., Бутузова Т.В., Байпакпаев А.М.

директор,

дене тәрбиесі мұғалімі,АӘД мұғалімі

учитель

 

ҒПК«Заманауи әлемдегі ғылым мен білім»

Халықаралық

 

 

Ағылшын  тілі мұғалімі  Р.В. Петрукнаның қала  мектептерінің мұғалімдерімен бірігіп жазған ағылшын тілі бойынша «Ағылшын тілін оқытудағы сөйлеу дағдыларын дамыту»  атты  әдістемелік  кітапшасы шықты (Қарағанды облысы  бойынша «Өрлеу» БАҰБ АҚ).

Кадрлардың  кәсіби құзыреттілігін арттыру  жұмыстары басым  бағыттардың бірі болғандықтан , оқушылардың  білім сапасы мектеп педагогтарының кәсіби шеберліктерімен  тікелей  байланысты болғандықтан  олар  семинарларда, байқауларларда

өздерінің жұмыстарын көрсетті.

Педагогикалық  қызметкерлердің  қатысқан  семинарлар  нәтижелері  төмендегідей :

Оқу-әдістемелік  басылымдар және ғылыми-практикалық семинарлар :

р/с

Аты-жөні

Қызметі

Атауы

Деңгей  

  1.  

Омарова Д.С.

Бастауыш сынып мұғалімі

 

ҒПС «Оқу мен оқыту тәжірибесіндегі жаңа тәсілдер »

Область

  1.   

Жилкишенова А.Е.

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

 

ҒПС «Оқу мен оқыту тәжірибесіндегі жаңа тәсілдер»

Область

  1.  

Омарова Д.С.

Бастауыш сынып мұғалімі

 

С «Білім беру мазмұнын жаңартуда мұғалімдердің алмасуын күшейтудің өзекті мәселелері»

Республика

  1.  

Байгелова Ш.Т.

Бастауыш сынып мұғалімі

 

С «Деңгейлік бағдарламаларды іске асырудың кешенді тәсілі білім мазмұнының жаңаруы»

Республика

  1.  

Петрукна Р.В.

Ағылшын тілі мұғалімі

ҒПС «Оқу мен оқыту тәжірибесіндегі жаңа тәсілдер»

Область

  1.  

Омарова Д.С.

Бастауыш сынып мұғалімі

П «Қазақстандық ЖОО мен орта мектептерде тәрбие мен білім беру: ізденіс және даму перспективалары»

Республика

  1.  

Петрукна Р.В.

Ағылшын тілі мұғалімі

П «Қазақстандық ЖОО мен орта мектептерде тәрбие мен білім беру: ізденіс және даму перспективалары»

Республика

 

 

Семинарлар  (ұйымдастырушы ретінде)

р/с

Қатысушының аты-жөні

Семинардың толық атауы

Шеберлік-класы,тақырыбы және т.б.

Деңгей

  1.  

 

Побережная Л.В.

ЖММ «Бастауыш сыныпта  көптілділіктің дамуы»

«Бастауыш сыныпта көптілділіктің дамуы» (жұмыс тәжірибесі)

Қала

  1.  

Искакова Г.М.

ЖММ « Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау»

«Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау»

(панорамный урок)

Қала

  1.  

Зайцева Н.В.

Үлкен психологиялық

Ойын :

«Психология әлемі»

Қозғалыс-би терапиясы: «Қозғалыс бұл-күш" ТОТ : «Тән және жан тілі»

Қала

 Осы  семинарларда   мұғалімдер   Л.В.Побережная  және Г.М.Искаковамен   берілген бағытта  тәжірибе жұмыстары  көрсетілді, сонымен  бірге  мұғалімдер  өз жұмыс тәжірибелерін  қаланың  жас  мұғалімдерімен  бөлісті.

  Мектеп  педагогтары әр түрлі педшеберлік  байқауларына қатысты ( «Дарынды балаларға – дарынды мұғалім» олимпиадасы  және т.б.)

№ р/с

Аты-жөні

Байқаудың атауы

Деңгей

Қатысу  қорытындысы

  1. 1

Смирнова И.Ю.

Олимпиада КИО

облыстық

3 орын

  1. 2

Кислицына И.В.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Грачева А.В.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Ахметова Г.П.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Байгелова Ш.Т.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Ауеспекова А.М.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Ашикбекова К.М.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Максутова К.Ж.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Зиатдинова А.Т.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Побережная Л.В.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Лагуткина О.В.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Таджимуратова Ж.М.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Лисицына С.М.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Джолдыбаева Э.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Рязанова Т.П.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Багдатова А.Б.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Трифонова Н.В.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Касымова Д.А.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Омарова Д.С.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Зайцева Н.А.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Имгалиева А.Т.

Олимпиада КИО

облыстық

сертификат

  1.  

Бутузова Т.В.

«Заманауи сабақ»

халықаралық

1дәрежелі диплом

  1.  

Нурланова Н.Н.

Олимпиада ҒЗО

республика

1дәрежелі диплом

  1.  

Имангалиева А.Т.

Олимпиада ҒЗО

республика

1дәрежелі диплом

  1.  

Шуптар М.Е.

Олимпиада ҒЗО

республика

2дәрежелі диплом

  1.  

Абильдина Л.О.

Олимпиада ҒЗО

республика

3дәрежелі диплом

  1.  

Абакашева А.М.

Олимпиада ҒЗО

республика

сертификат

  1.  

Нурланова Н.Н.

Олимпиада ККО

республика

1дәрежелі диплом

  1.  

Нурланова Н.Н.

Әдестемелік вернисаж  «Презентациялық сабақ»

қала

2дәрежелі диплом

  1.  

Бутузова Т.В.

Форум «Жас ғылым»

қала

сертификат

  1.  

Багдатова А.Б.

Байқау эссе «Мұғалім  -менің арманым  »

халықаралық

2дәрежелі диплом

  1.  

Ауеспекова А.М.

Байқау эссе «Мұғалім –менің арманым»

хылықаралық

сертификат

  1.  

Хорошилова Т.А.

«Әдістемелік вернисаж»

область

Мадақтау қағазы

  1.  

Бутузова Т.В.

«Әдістемелік ернисаж»

область

Мадақтау қағазы

  1.  

Шуптар М.Е.

«Әдістемелік вернисаж»

областық

грамота

  1.  

Ауеспекова А.М.

«Әдістемелік вернисаж»

областық

3дәрежелі диплом

  1.  

Баянова А.Б.

«Әдістемелік вернисаж»

областық

3 дәрежелідиплом

  1.  

Ахметова Г.П.

«Әдістемелік вернисаж»

областық

3дәрежелі диплом

  1.  

Макенова Ж.Ж.

«Әдістемелік вернисаж»

областық

2 дәрежелі диплом

 

 

 Мұғалімдер   жоғары  деңгейлі   шеберліктерін  тек   қана  байқау   қатысушылары болып  көрсеткен   жоқ,  әрі  байқау   ұйымдастырушылары  және   қазылар алқасы болып  көрсетті.

№  р/с

Педагогтың аты-жөні

Байқаудың толық атауы

Деңгей

  1.  

Бутузова Т.В.

 Оқушылардың ҒПК «Ғылымдағы дебют» (.Екатеринбург қ.)

Халықаралық

  1.  

Тарыбаева А.К.

Тарихтан оқушылардың ҒПК

Қалалық

 

Мектеп   мұғалімдері   қалалық   on-line сабақтар  өткізіп, қалББ  әдіскерлерінің  жоғарғы бағаларын   алды.

Мұғалімнің аты-жөні

Мерзімі

Сынып

Оқыту тілі

Пән

ХорошиловаТ.А.

желтоқсан2017ж..

9

Орыс тілі

геометрия

Максутова К.Ж.

қаңтар2018ж..

9

Қазақ тілі

Орыс әдебиеті

Нурланова Н.Н.

ақпан2018ж..

7

Қазақ тілі

Қазақ әдебиеті

Мектептің  әдістемелік жұмысы мұғалімдердің тұрақты кәсіби өсуіне берік негіз сала отырып, білім сапасына бағытталған педагогикалық ұжым мүшелерінің өзара іс-қимылын үйлестіріп оларға қажетті  әдістемелік өнімдерді  құруға көмектесті, өзіндік дамуға ,өз-өзін анықтауға, оқушылардың өз-өзін жетілдіруге, олардың жеке даму траекториясын  таңдауға  жағдай  жасады,  деп  қорытынды  шығаруға  болады.

2017-2018 оқу жылында мұғалімдердің педагогикалық  кәсіби  шеберлігін үздіксіз жетілдіру,  олардың  эрудицияларын, кәсіби  құндылықтарын,оқу пәнінің және пәннің оқыту әдестемесінің құзыреттілігін,заманауи білім технологияларын меңгеруін,критериалдық бағалау жүйесін және  іс-әрекеттік тәсілдің жүйелілігін, білім алушылардың өзін-өзі анықтауын,өзін-өзі таныту және білім алушылардың өзін-өзі жетілдіруіне ,қамтамасыз  етуге  бағытталған  жұмысты әрі қарай жалғастыру.