НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша жоспары
2019-2020 оқу жылы
Р/н |
Мазмұны |
Жауапты |
Орындаушылар |
Аяқтау формасы |
Мерзімі, қаралатың орны |
1 |
-2019-2020 оқу жылының 1 жартыжылдығына арналған жоспарды құрастыру,талдау,ұсыну,бекіту -Жаңа педагогикалық жобаларды және жетекшілерін бекіту,жоспарды нақтылап ұсыну |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Жоспар Бұйрық |
29.08.2019
|
2 |
Облыстық Білім Басқармасының 17.10.2017ж. №419 бұйрығымен белгіленген 12,36,68,серіктес мектептермен бірлескен отырыстың тақырыбы: Тақырыбы: «Біз біргеміз! Біз серіктеспіз!» Күн тәртібінде: 1.Бірігіп өткізетің жылдық әрекеттердің форматтарын бекіту 2. «Ашық есіктер» күнін нақтылау,бекіту
|
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Бірлескен жоспар |
13.09.2019 |
3 |
Серіктес мектептер арасындағы оқушылардың ғылыми-практикалық конференциясы. Тақырыбы: «Әлеуметтік жобалар- әлеуметтендіру жолы » / «Ата-ана жұмысында 1 күн», «Ауылда 2 апта»\ |
К.Сейтимбетова |
Н.Ш.Халилина А.Қ.Рысқұлова
|
Презентация жинағы |
Жеке кесте |
4 |
Кафедралардың бірлескен ашық отырысы. Тақырыбы: «Білім беру мазмұның жаңарту жағдайында оқушылардың математикалық және оқу сауаттылығын дамыту жолдары» |
К.Сейтимбетова
|
Кафедра меңгерушілері |
Әдістемелік кеңес Хаттама |
3-апта, қыркүйек |
5 |
Педагогикалық жобалар аясындағы тақырыптық іс- шаралар |
К.Сейтимбетова |
Н.Ш.Халилина Ш.Ө.Алиева А.Қ.Рысқұлова Жоба жетекшілері
|
Мануал,видеоролик |
Жыл бойы |
6 |
«Әдістемелік вернисаж» сайысына мұғалімдерді қатыстыру |
К.Сейтимбетова |
Кафедра меңгерушілері |
Материалдар |
Жыл бойы
|
7 |
Тәжірибемен бөлісу мақсатында «Ізденіс» газетіне ,басқа БАҚ материалдарды жариялау |
К.Сейтимбетова |
Ж.С.Тлеубергенова |
Ай сайын |
Тлеубергенова Ж.С. |
8 |
Гимназияның сайтындағы «Шың» желілік қауымдастық рубрикасына өздік тәжірибесін ҚМЖ, презентация ұсыну |
Н.Ш.Халилина |
Б.Ә.Қанапия |
Жыл бойы |
Б.Ә.Қанапия |
9 |
Қарағанды облысының оқу-әдістемелік орталығы ұсынған талдау алгоритміне сәйкес аналитикалық есеп әзірлеу |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Презентация |
Директор жанындағы кеңес \желтоқсан\ |
Шеберлік сабағының тақырыбы:
«Кері байланыс берудің түрлері және тиімділігі»
Күні: |
11қазан 2019 жыл |
Мұғалім |
Акмагамбетова Акшегуль Мажитовна |
Тақырыбы: |
«Кері байланыс берудің түрлері және тиімділігі» |
Жалпы мақсаты: |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әрекетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру |
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер рефлексия мен кері байланысты ажыратады. Тиімді кері байланыс беру жолдары туралы біледі.
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады. |
Сілтеме: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж. 4. А.Әлімов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»Астана, 2014ж. |
Ресурс:
|
АКТ, стикер, постер, маркерлер,үлестірме материалдары, презентация, «Абайдың он бесінші қара сөзі» видеосы, әр топқа біреу келетіндей айна салынған қораптар . |
Ұйымдастыру кезеңі уақыты |
Барысы |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурс |
||
Сәлемдесу Танысу 13:00-13:05 |
Шеберлік сабағына қатысушылармен амандасып, өзін таныстыру. 1.Топтау: «COFFEE-BREAK» әдісі арқылы. Тыңдаушыларға түрлі-түсті ыдыспен кофе ұсынылады. Әрбір тыңдаушыға жылы-шыраймен ұсыну. Тыңдаушыларға енді кофелерін өз туыстарымен бірге ішу ұсынылады. Бұл топтау тыңдаушылар арасында жылы қарым-қатынас орнатуға тиімді |
|
|
||
Негізгі бөлім:
|
1.«Миға шабуыл» әдісі. Видеоролик көрсету арқылы бүгінгі шеберлік сабағының тақырыбын шығарып алу. -Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? -Осы сабақтан не аламыз деп ойлайсыздар, яғни қандай мақсат қояр едіңіздер? Сұрақтар қою: -Жалпы осы уақытта қолданылып жүрген кері байланыс және рефлексия деген сөздердің мағынасын қалай түсінер едіңіздер? -Рефлексия дегеніміз не? 2. «Үштік» әдісі арқылы берілген материалды оқып, өздері қорытынды шығарады. -Үштіктер оқып болған соң бірігіңіздер де әрқайсысыңыз өздеріңізге берілген материалдан түсінгендеріңізді айтып беріңіздер. Қорытынды: 4 және 5 – слайдтар. Рефлексия: -Осы жұмыс бойынша қандай рефлексия түрін қолданар едіңіздер (4 – слайд бойынша ұсыныс айтады). 3. «Галереяға саяхат» әдісі арқылы постер қорғау. -Кері байланыс дегенді қалай түсінесіздер? Сабақта берілетін кері байланыстың тиімділігі туралы не айтар едіңіздер? Топтар бір – біріне кері байланыс береді.
6,7 – слайдтар арқылы «Кері байланыс» туралы түсінік беру.
4. «Ауызша және жазбаша кері байланыс түрлері» Топтар бойынша оқи отырып, әр топ өздерінің жауаптарын талдайды, таныстырады.
«Бас бармақ» арқылы бағалау. 5. «Тиімді кері байланыс ұсыну. Топтарға мысалдар бере отырып, кері байланыс ұсынуды толықтыру.
|
Видеоролик көріп, адамның өз іс әрекетіне есеп беруі туралы айтылатынын болжайды.
Мұғалімдер таратпа материал бойынша жұмыс жасайды.
Кері байланысты өздері ұсынады
Үлестірме материалды толтырып, талдайды.
Үлестірме таратылады. |
«Абайдың он бесінші қара сөзі» видеоролигі.2мин26сбастап тыңдату https://youtu.be/vmqNDG3hbGs
|
||
8. Шығармашылық жұмыс: |
Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Формативті бағалау. |
Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады. |
|
||
Қорытынды
Кері байланыс |
«Ақылдының алты қалпағы» стратегиясы бойынша қорытынды шығарады. Ақ қалпақ-кері байланыс туралы пікір,фактілер келтіреді. Қызыл қалпақ-Кері байланысқа деген көзқарастарың./сезім/ Сары қалпақ-Сәтті жақтары. Қара қалпақ –Сәтсіз жақтары Жасыл қалпақ-шығармашылықпен сипаттау. Көк қалпақ- жалпы қорытынды шығару. Кері байланыс әрекетін ұйымдастыруда көзделетін басты мақсат: оқушының саналы ішкі рефлексиясын даярлау, сол арқылы қазіргі кездегі маңызды болып саналатын өз бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық сияқты қабілеттерін дамыту.
Қатысушы мұғалімдердің коучингтен қандай білім алғандарын көрсетеді. Кері байланыс (2 минут) «Бес саусақ» «Бестік» кері байланыс.Қағаздың бетіне өз саусағыңыздың саусақтарын айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық Сұқ саусақ – маған қиын болды Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады Төртінші саусақ – менің көңіл күйім Бесінші саусақ – менің ұсынысым
-Егер барлық саусақ біріксе, жұдырық шығады. Сондықтан жаңартылған білім мазмұнын толық түсініп, түсіністікпен жұмыс жасайтын қоғам, ата - ана, мұғалім, оқушы болса – біз осы жұдырық сияқты мықты болар едік. |
Алты топ қалпақтарды киіп, өз ойларын айтады
Әр саусақтың тұсына кері байланыс жазады. |
|
2018-2019 оқу жылына арналған НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша жоспары
Р/н |
Мазмұны |
Жауапты |
Орындаушылар |
Аяқтау формасы |
Мерзімі, қаралатың орны |
1 |
НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша жоспарды құрастыру,талдау,бекіту |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Жоспар |
Педагогикалық кеңес
|
2 |
Облыстық Білім Басқармасының 17.10.2017ж. №419 бұйрығымен белгіленген серіктес мектептермен бірлескен отырыс. Күн тәртібінде: 1.Бірігіп өткізетің жылдық семинарлардың тақырыптарын жинақтау; 2.Жылдық іс-әрекеттердің түрлерін талқылау; 3.Қараша айында «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖММ өткізетің стендтік конференцияға дайындық; 4. Өзара сабақтарға қатысу кестесі туралы. |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Семинарлар тақырыптарын жинақтау Дайындық жоспары Сабақтарға қатысу бойынша рефлексиялар |
05.09.2018 ж. |
3 |
Дөңгелек үстел: «Жаңартылған білім беру мазмұны: 1 жылдық тәжірибедегі оң жақтары, проблемаларды, шешу жолдары» |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Резолюция,әрекеттер алгоритмі шығару |
05.09.2018 ж. |
4 |
Білім қажеттілігін анықтайтын кіріспе сауалнама өткізу |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Анықтама |
05.09.2018 ж. |
5 |
Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсатындағы оқыту семинары «Мұғалімнің даму траекториясы-болашаққа бағдар» |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
ҚО БД ОӘО ұсынған Даму траекториясының жоспары мен портфолио үлгісі |
14.09.2018 ж. |
6 |
Семинар: «Мектептегі политілдікті дамыту-рухани жаңғырығы»: 1.1.Физика,химия,биология пәндерің ағылшын тілінде оқыту әдістемесі 1.2.Оқулықтар мен ОӘК-мен жұмыс жасау ерекшеліктері 1.3.Оқу үдерісінің цифровизациясы |
К.Сейтимбетова
|
Адишева С.Т. Балапанова К.С. Хасенова З.Е. Кафедра меңгерушілері |
Бағдарлама, материалдар |
12.10.2018 ж. |
7 |
Семинар: «Критериалды бағалау-жаңа форматтағы білім сапасының көрсеткіші» |
К.Сейтимбетова |
Кафедра меңгерушілері |
Бағдарлама, материалдар |
10.11.2018 ж. |
8 |
Серіктес мектептер арасындағы ғылыми-практикалық конференция.Тақырыбы: «Оқу-тәрбие үдерісіндегі әлеуметтік жобалар- инновациялық элементтерді тиімді енгізу түрі» / «Ата-ана жұмысында 1 күн», «Букстарт» әлеуметтік жобалар/ |
К.Сейтимбетова |
Ш.Ө.Алиева А.Қ.Рысқұлова Ф.Д.Абугалиева |
Мануал-жинақ |
07.12.2018 ж. |
9 |
НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша жоспардың 1 жаартыжылдық бойынша орындалысы |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Анықтама |
Директор жанындағы кеңес 24.12.2018 |
10 |
Оқушылардың ғылыми-практикалық конференциясы «Оқушының өздік жобалау-зерттеушілік әрекеті-функционалдық сауаттылықты арттырудағы қадам» |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Жинақ |
19.01.2019 |
11 |
Мұғалімдердің педагогикалық оқулары.Тақырыбы: «Білім беру мазмұның жаңарту жағдайында оқушылардың шығармашылық, математикалық,оқу сауаттылығын дамыту көзі» |
К.Сейтимбетова
|
Кафедра меңгерушілері |
Мануал |
01.02.2019 |
12 |
«Шаңырақ» жобасы аясындағы тақырыптық іс- шаралар |
К.Сейтимбетова |
Ш.Ө.Алиева А.Қ.Рысқұлова
|
Мануал |
Жыл бойы |
13 |
«Әдістемелік вернисаж» сайысына мұғалімдерді қатыстыру |
К.Сейтимбетова |
Кафедра меңгерушілері |
Материалдар |
Жыл бойы Жеке кестеге сәйкес |
14 |
Тәжірибемен бөлісу мақсатында «Ізденіс» газетіне ,басқа БАҚ материалдарды жариялау |
К.Сейтимбетова |
Ж.С.Тлеубергенова |
Ай сайын |
Тлеубергенова Ж.С. |
15 |
Гимназияның сайтындағы «Шың» желілік қауымдастық рубрикасына өздік тәжірибесін ҚМЖ, презентация ұсыну |
К.Сейтимбетова |
Б.Ә.Қанапия |
Жыл бойы |
Б.Ә.Қанапия |
16 |
Облыстық педагогикалық иядеялар фестивалі «Біздің жалпы мүмкіндіктеріміз- біздің жалпы нәтижелеріміз» қатысу |
К.Сейтимбетова |
Кафедра меңгерушілері |
Жеке кесте бойынша |
Н:Ш.Халилина Кафедра меңгерушілері |
17 |
Ашық есіктер күні |
К.Сейтимбетова
|
Кафедра меңгерушілері |
Ұйымдастыру комитеті |
03.05.2019 |
18 |
Жылдық жұмысты видеоролик,баннер, форматында қорытындылау |
К.Сейтимбетова |
Н.Ш.Халилина Инженерлер |
Видеоролик Баннер |
25.05.2019 ж.дейін |
19 |
НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша жоспардың 2 жартыжылдық бойынша орындалысы |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Анықтама |
Директор жанындағы кеңес 20.05.2019 |
20 |
НЗМ ДББҰ тәжірибесін трансляциялау бойынша аналитикалық есеп |
К.Сейтимбетова
|
Н.Ш.Халилина |
Аналитикалық есеп |
Қорытынды педкеңес |
Мұғалімдерге жыл ішінде әдістемелік көмек көрсету, бағыт-бағдар беру, озат тәжірибемен бөлісу, НЗМ тәжірибесін трансляциялау мақсатында сертификатталған мұғалімдерден менторлық топ құрылсын.
Менторлық топтың мүшелері
2018-2019 оқу жылы
Сагатова А.Б.
Акмаганбетова А.М.
Канапия Б.
Балапанова К.С.
Халилина Н.Ш.
Тусенова Б.К.
Садвакасова Г.К.
Ботагарина Г.Б.
Тлеубергенова Ж.С.
Каймолла А.Т.
Тусипханов А.А.
Зейнелгабдина Ж.А.
|
|||||
уль Мажитовна |
|||||
Тақырыбы: |
«Жанды білім – шынайы ілім» |
||||
Жалпы мақсаты: |
Ата – аналарға жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдердің балаларды дамытуда ақаратын рөлі және тиімділігі туралы түсінік беру. |
||||
Күтілетін нәтиже: |
Ата – аналар жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдердің қаншалықты тиімді екендігін түсінеді. Өздері көрген әдіс – тәсілдер бойынша қорытынды жасай отырып, оқушылардың білім алуына жағдай жасалып отырғандығына көздері жетеді. |
||||
Сілтеме: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж. 4. А.Әлімов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»Астана, 2014ж. |
||||
Ресурс:
|
АКТ, стикер, постер, маркерлер,үлестірме материалдары, презентация, «Абайдың он бесінші қара сөзі» видеосы, әр топқа біреу келетіндей айна салынған қораптар . |
Ұйымдастыру кезеңі уақыты |
Барысы |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурс |
||
Сәлемдесу Танысу
|
Шеберлік сабағына қатысушылармен амандасып, өзін таныстыру. -Сәлематсыздар ма, құрметті ата – аналар! Менің аты – жөнім – Акмагамбетова Акшегуль Мажитовна, Қарағанды қаласыныңы бастауыш сынып мұғалімімін. 1.Топқа бөлу: «Кітап» суреттері түсі арқылы. Тыңдаушыларға түрлі-түсті кітап суреттері таратылады. Топтар өздеріне аттар алып, ортаға жазып қояды. -Енді топ мүшелері өз іштеріңізде танысып, сосын біреуіңіз топ туралы толық таныстырылым жасайсыздар. Мысалы: біздің топтың аты - .......... Біз Қарағанды қаласында тұрамыз. Біздің топта 2 мұғалім, 3 дәрігер, т.с.с, Біздің барлығымыздың үйімізде 9 ит, 5 күшік бар. Біздегі үш ананың аты – Сәуле, екі әкенің аты – Қанат т.с.с» Осындай үлгідегі таныстырылым жасайды. Енді бейдждеріңізге сіздерді қалай атағанымды қалайсыздар, солай атттарыңызды жазуларыңызды сұраймын. |
Үлгі ретінде таныстыруды ұсынамын |
«Мозайка» әдісіне арналған суреттер |
||
Негізгі бөлім:
|
1.«Миға шабуыл» әдісі. Видеоролик көрсету арқылы бүгінгі шеберлік сабағының тақырыбын шығарып алу. (Абайдың 25-қарасөзінен үзінді көрсету) /Турасын ойлағанда, балаңа қатын әперме, енші берме, барыңды салсаң да, балаңа орыстың ғылымын үйрет! Мына мен айтқан жол - мал аяр жол емес. Құдайдан қорық, пендеден ұял, балаң бала болсын десең - оқыт, мал аяма! Әйтпесе, бір ит қазақ болып қалған соң, саған рахат көрсете ме, өзі рахат көре ме, я жұртқа рахат көрсете ме?/ -Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар? -Осы сабақтан не аламыз деп ойлайсыздар, яғни қандай мақсат қояр едіңіздер? Слайд 2-3. Тақырып, мақсат. Слайд 4.Сұрақтар қою: -Жалпы қазіргі уақыттағы оқыту, білім мазмұнын жаңарту туралы көзқарастарыңызды алдарыңыздағы жатқан қағазға бір түспен белгілеп қоюларыңызды сұраймын. - балама да, өзіме де түсініксіз; - Білмеймін, балам өзі оқиды, мен қарамаймын. - барлығы ұнайды, баламмен бірге талқылаймыз. Слайд 5.«Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқу бағдарламаларын сыни ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет.» «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 2017 жылғы 31 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. 2. «Үштік» әдісі арқылы берілген материалды оқып, өздері қорытынды шығарады. Берілетін материал «Білім мазмұнын жаңартудың алғышарттары» -Үштіктер оқып болған соң бірігіңіздер де әрқайсысыңыз өздеріңізге берілген материалдан түсінгендеріңізді айтып беріңіздер. Қорытынды: 6 және 7 – слайдтар (күтілетін нәтиже, мазмұндық ерекшеліктер) Кері байланыс «Бас бармақ»: -«Үштіктер» өз топтарыңыздың ішінен ең жақсы мазмұнын айтқан кім екенін атап бере аласыздар ма? -Қалай бағалар едіңіздер? -Не себепті осылай бағаладыңыздар? 3. «Галереяны шарлау» әдісі арқылы берілген үлестірмені оқып, талдау. -Жаңартылған мазмұндағы пәндік бағдарламалар оқушыларға не береді? «Оқу бағдарламасының үйлесімділігі» 8 – слайд арқылы «Жаңартылған оқу бағдарламаларында оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін құндылықтар мен дағдылар» туралы түсінік беру. - Бүгінгі өздеріңіз талдаған материалдардан осындай құндылық немесе дағдының қайсысы қалыптасты деп ойлайсыздар? Кері байланыс: «Стикер» арқылы жауап берген ата – аналарға беріледі. |
Видеоролик көріп, адамның өз іс әрекетіне есеп беруі туралы айтылатынын болжайды.
Әр топ бойынша түстерден қорытынды шығару. Мысалы -12 с.с.
Оқып, таныстыру
Ата – аналар таратпа материал бойынша жұмыс жасайды. Соңынан үштік әдісі бойынша біріне – бірі түсіндіреді.
Ата – аналарға таратпа материал беріледі.
Ұсынылған құндылақтар мен дағдылардың арасынан сызып көрсетеді. |
«Абайдың 25-қара сөзі» видеоролигі.2мин26сбастап тыңдату https://youtu.be/vmqNDG3hbGs
Шыққан қорытынды нәтижесін тақтаға жазып отырамын
Үш топқа таратпа материал беріледі
|
||
8. Шығармашылық жұмыс: |
9-слайд «Маған айтшы – мен ұмытып қаламын; маған көрсетші – менің есімде қалады; өзіме істетші – мен сонда түсінемін» Қытай нақылы. -Қалай түсінесіздер? -Бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар? -Бүгінгі жасаған жұмыстарыңызда мұғалім тарапынан түсіндіру болды ма? Мұғалімнің қорытындысы: сызба бойынша түсіндіру. |
Ата – аналарды берілген нақыл сөздің бүгінгі сабаққа қатыстылығын анықтап, қорытынды шығаруға жетелеу |
|
||
Қорытынды
Кері байланыс |
10-слайд «Ақылдының алты қалпағы» стратегиясы бойынша қорытынды шығарады. Ақ қалпақ-жаңартылған білім берудегі әдіс – тәсілдер пікір, фактілер келтіреді. Қызыл қалпақ- әдіс - тәсілдерге деген көзқарастарыңыз/сезім/ Сары қалпақ-Сәтті жақтары. Қара қалпақ –Сәтсіз жақтары Жасыл қалпақ-шығармашылықпен сипаттау. Көк қалпақ- жалпы қорытынды шығару. Қатысушы ата – аналардың қандай әдіс – тәсілдер туралы ақпарат алғаны туралы қорытынды ойлары тыңдалады. Кері байланыс (2 минут) «Бес саусақ» «Бестік» кері байланыс.Қағаздың бетіне өз саусағыңызды айналдыра сызыңыздар. Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық Сұқ саусақ – маған қиын болды Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады Төртінші саусақ – менің көңіл күйім Бесінші саусақ – менің ұсынысым -Егер барлық саусақ біріксе, жұдырық шығады. Сондықтан жаңартылған білім мазмұнын толық түсініп, түсіністікпен жұмыс жасайтын қоғам, ата - ана, мұғалім, оқушы болса – біз осы жұдырық сияқты мықты болар едік. Рефлексия: - Басындағы ой – пікірлеріңіз өзгерді ме? Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, Өнерімен қуантады түбінде. Соңыра күн қалмау үшін табаға, Жөнге салып, ие болған балаға. Ұл ұдайы ізетті боп тұрса егер– Әке- шеше жүзі жайнап нұр себер. Жас кезінде білім берсең қалайда– Өсе келе қолы жетер талайға. Ақылсыз адам өкінішпен қартаяр, Есті адамқайғырмай- ақ қартаяр. Мың жасауғада болады, Он сегіз жасауғада болады. Қатал ұста, бос жүрмесін сандалып, Тәртіп болса, өсер бала сомдалып. Ұл, қыздан да жаман мінез шығады, Қырсық қылық тек әкеден жұғады. Жүсіп Баласағұн
|
Алты топ қалпақтарды киіп, өз ойларын айтады
Әр саусақтың тұсына кері байланыс жазады. |
|
||
1.Топқа бөлу: «Кітап» суреттері түсі арқылы, таныстыру, топ басшысын сайлап алу.
2.«Миға шабуыл» әдісі (қарасөз) арқылы тақырып, мақсат. Слайд 2-3. Тақырып, мақсат.
Слайд 4. Сұрақтар қою (алғашқы рефлексия)
Слайд 5.
«Үштіктер» әдісімен топтық жұмыс.
Қорытынды: 6 және 7 – слайдтар (күтілетін нәтиже, мазмұндық ерекшеліктер). Кері байланыс «Бас бармақ»:
«Галереяны шарлау» әдісі арқылы берілген үлестірмені оқып, талдау.
-Жаңартылған мазмұндағы пәндік бағдарламалар оқушыларға не береді? «Оқу бағдарламасының үйлесімділігі»
8 – слайд арқылы «Жаңартылған оқу бағдарламаларында оқушылардың бойы нда қалыптастыру көзделетін құндылықтар мен дағдылар» туралы түсінік беру.
Шығармашылық жұмыс:
І топ:
Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет деген ойдың жақтастары көбейіп келеді. Бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әртүрлі салада қолдана білуін талап етеді. Білімді дәл осылай қолдану оқушыларға «ХХІ ғасыр дағдысы» деп жиі айтылып жүрген кең ауқымды құзыреттілікті меңгеруге мүмкіндік береді.
ХХІ ғасыр дағдылары деген ұғымның бірнеше анықтамасы бар. Бұл ретте құзырет «жай ғана білім мен дағдыдан анағұрлым күрделі. Ол белгілі бір жағдайларда психологиялық ресурстарды (оның ішінде дағдылар мен өмірлік ұстанымдарын) жұмылдыра және соған сүйене отырып, күрделі міндеттерді шеше білу қабілетін қамтиды. Мысалы, тиімді қарым-қатынас құру қабілеті жеке адамның тіл білуіне, ақпараттық технологиялар саласындағы тәжірибелік дағдыларына және оның өзгелермен қарым-қатынас құра алуына сүйенетін құзырет болып табылады».
ІІ топ:
Жаңартылған оқу бағдарламаларында оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін төмендегідей құндылықтар анықталған
- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
- қарым-қатынас жасау қабілеті;
- өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
- жауапкершілік;
- денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
- өмір бойы оқуға дайын болу.
ІІІ топ:
Жаңартылған оқу бағдарламаларында оқушылардың бойында қалыптастыру көзделетін төмендегідей дағдылар анықталған
- сын тұрғысынан ойлау;
- білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;
- проблемаларды шешу қабілеті;
- ғылыми-зерттеу дағдылары;
- қарым-қатынас дағдылары (тілдік дағдыларды қоса алғанда);
- жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;
- АКТ саласындағы дағдылар.
Оқу бағдарламасының үйлесімділігі
Бастауыш сыныптың оқу бағдарламалары оқушыларға ХХІ ғасырдағы қарқынды дамып келе жатқан зияткерлік және техникалық ортада табысты болу үшін қажетті дағдыларды меңгертуге бағытталған. Олар оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, бірлесіп жұмыс істеу, ақпаратты өңдеу, проблемаларды шешу сияқты анағұрлым жоғары деңгейдегі көптегендағдыларды өз бетінше меңгеруге және зерделеуге дайындайды және ынталандырады. Осы дағдыларды жоғары дәрежеде меңгеру математика бойынша білім беру бағдарламасында проблемаларды шешу, жаратылыстану бойынша білім беру бағдарламасында бірлескен зерттеу және ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларына баса назараударса, дүниетану пәні аясында ойлау дағдыларын дамытуды көздейді.
Қазақ тілінде оқытатын мектептердегі бағдарламалароқушылардың бұрын меңгерген білімдері мен дағдыларын жетілдіруге, сонымен қатар, жаңа түсініктерді қалыптастырып, қабілеттерін дамытуға бағдарланған. ХХІ ғасырдың қарқынды ілгерілеу ырғағына қатар ілесу үшін, өзара тығыз байланысты және көпмәдениетті әлемде қалыптасқан қазіргі жағдайда оқушылардың өз бетінше оқу дағдыларын дамыту аса маңызды болып табылады.
Бастауыш сынып пәндері бойынша оқу бағдарламалары оқушылардың алдыңғы меңгерген білімдері мен дағдыларын жетілдіруге, сонымен қатар, жаңа түсініктерді қалыптастырып, оқу қабілеттерін дамытуға бағдарланған. Пәндердің оқу бағдарламасы оқушылардың төменде аталған мүмкіндіктерін дамытуды көздейді:
- зерттеу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беру;
- кез келген қабылданатын ақпаратқа сын тұрғысынан қарап, талдай білу дағдысын
белсенді дамыту;
- өзіндік рефлексияға және тәуелсіз, өз бетінше ойлануға ынталандыру;
- қазір және келешекте кез келген өмірлік жағдайда кездесуі мүмкін негізгі жаһандық
проблемаларды түсінуге және оларға сәйкес әрекет ете білуге ынталандыру.
Бастауыш пәндерін оқу арқылы оқушылар өз түсінігін кеңейте отырып, өзінің оқуы
үшін жауапты болуға үйренеді. Оқушылар өзіндік көзқарасы мен пайымдауын
қалыптастырып, дамытуға, мұқият зерделеуге және өз ойын сенімді айта білуге дағдыланады.
Мысалы, олар дәлелдерді талдау мен бағамдауды және ойлау дағдылары туралы ойлануды үйренеді. Сонымен қатар, пәнаралық байланыс орнату арқылы олар ақпаратты тиімді пайдалануды үйренетін болады.
***
2018-2019 оқу жылында НЗМ тәжірибесін трансляциялау мақсатында «№92 гимназия» КММ жетекші мектебі мен 12, 36, 68, 76 магниттік мектептердің ұстаздарымен дөңгелек үстел өтті. Кездесу барысында мұғалімдер жаңартылған білім беру мазмұнына көшу барысындағы ортақ оң жақтары мен проблемаларды талқылап, шешу жолдарын қарастырды.
Сонымен қатар жетекші мектеп пен 4 магнитттік мектептің бірлескен жылдық шараларын ұйымдастыру мәселелері көтерілді.