Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Сәкен Сейфуллин атындағы гимназиясы" КММ
Question answer
Всего ответов: 237
Новых вопросов: 0

Педагогтармен жұмыс

«Әйел – өмір айнасы»(психологиялық сағат)

Мақсаты:

- қатысушылардың өзіне деген сенімділікті қалыптастырып, пайдалы қарым- қатынас алгоритмін меңгерту;

- өзге адамның пікіріне, бағасына, сынына тәуелділікті жеңу;

- ішкі еркіндік, қарым- қатынас пен іс- әрекеттегі батылдықты дамыту.

Тренингтің ережесі:

- тек өз атынан сөйлеу;

- өзгенің сөзін бөлмеу, тыңдау, мазақ етпеу;

- белсенді қатысу;

- тыныштық сақтау;

- ойды ашық айту;

- ынтымақтастық;

- құпиялылық;

Тренинг мазмұны:

Сәлемдесу;

«Наполеон позасы» жаттығуы;

Сұрақ: «Әйел – ол кім?»;

«Егер мені...» жаттығуы;

«Мақтау орындығы» жаттығуы;

«Алып» ойыны»;

«Таңдау» жаттығуы;

«Табиғат мінезі» жаттығуы;

«Балалық емес тиымдар» жаттығуы;

Сергіту сәті;

«Менің хоббиім» жаттығуы;

Рефлексия.

 

Сәлемдесу.

«Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем» дегендей, біз бүгін бір-бірімізбен дәстүрден тыс амандасудың түрлерін көрсетейік:

1-нұсқау. Бір-біріне күлімсірей қарап, алақанның ішін және сыртын тигізіп сәлемдесу.

2-нұсқау. Оң жақ тізелерін түйістіру арқылы сәлемдесу.

3-нұсқау. Оң жақ, сол жақ иықтарын тигізіп сәлемдесу.

4-нұсқау. Маңдайларын бір-біріне тигізіп сәлемдеседі.

5-нұсқау. Бір-бірлеріңізді құшақтап амандасыңыздар...

«Толеранттылық-бейбітшілік кепілі»

Толеранттылық апталығы аясында гимназия педагог-психологы: Г.М. Балтаның ұйымдастыруымен «Толеранттылық-бейбітшілік кепілі» тақырыбында педагогтарға арналып, психологиялық сағат өткізілді. Психологиялық сағат барысында педагогтарға толеранттылық құндылығының адамның рухани дүниесімен байланысын тренинг элементтері арқылы негіздей келе, педагогикалық іс-әрекет барысында эмоциялық тұрақтылық пен кәсіби шеберліктің ұштасуы, қарым-қатынаста төзімділік, шыдамдылық таныту, оқушының даралығын сезіну секілді ұсыныстар берілді.

 

 

«Егер мені...» жаттығуы

 

Егер мені ренжітсе.....

Егер мені кінәласа...

Егер мені қорласа...

Егер маған дауыс көтерсе...

Егер маған қол көтерсе...

Егер маған әділетсіз қараса...

Егер маған ұрысса...

Егер мені жақтырмаса...

Егер мені ұнатпаса...

Егер мені сыйламаса...

 

«Мақтану орындығы» жаттығуы

Бір шеңбер құрыныздар.(Жүргізуші бір орындықты алып, шеңберден сәл шығып тұратындай етіп қою керек және өзі артынғы сол жақта тұру қажет.) Бұл жай орындық емес. Бұл «Мақтану орындығы» Бұл орныдыққа отырған адам мақтануға толықтай құқығы бар. Немен? Өз еркі!!! Мысалы: Мен мынамен мақтанғым келеді. Мен өте көңілді адаммын. Мен сұлумын. Мұнымен мақтануға болады. Осы орындыққа отырған адам «Мен мынамен мақтанғым келеді» деген хабарлаумен бастау қажет. Сонымен кім бірінші? Доп беру арқылы шақыртылады.

 

«Алып»ойыны

Мақсаты:

Ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

Екі тәрбиеші қатар тұрады, біреуінің сол аяғын екіншісінің оң

аяғын көтереді, сөйтіп бір белгіленген жерге барады.

Немесе: үш, төрт, т.б. педагогтарды бірге байлайды, сосын олар

бірге жүруге тырысады. (бақаға ұқсап секіреді).

 

«Табиғат мінезі» жаттығуы

Қане, бәріміз тізбектеле тұрайық. Көзімізді жұмып, өзімізді табиғат аясында тұрғандай сезінейік. Күн тамаша, ашық, күн сәулесі шуақ шашып тұр, айнала тамаша көрініске толы. Енді көзімізді ашып, өзімізді еркін сезінейік. Алғашқыда бәрі жақсы болып тұрды да, аяқ астынан жеңіл жел соқты.

Алдыңызда тұрған адамның арқасынан жәймен ғана қолмен жеңіл желдің самалындай етіп сипайсыз.

Жел күшейді- енді алдыңыздағы адамның арқасын қатты уқалай бастаймыз.

Кенет, боран басталды- енді боран күшіндей екі қолмен айналдыра күштірек уқалаймыз.

Содан кейін, аяқ астынан жәй ғана жаңбыр сіркірей бастады- енді қолымызбен жаңбырдың сіркірегеніндей жәймен ұрамыз.

Бір кезде қатты жауын жауды- біз қатты жауын сияқты арқамызды саусақтардың ұшымен жоғары төмен сипалаймыз.

Аяқ астынан бұршақ жауды- арқамызды саусақ басымен бұршақ жауғандай қаттырақ ұрамыз.

Бір кезде бәрі басылды, күн жарқырап ашылып, адамға бір күшті шуақ берді. Бір-бірімізбен құшақтасамыз.

 

«Балалық емес тиымдар» жаттығуы

Әйелге қойылатын шектеу мен талаптар айтылады, әр дене мүшесіне қатысты лентамен байланып отырады. Талаптар аяқталған соң, әр лентаны шешу үшін ер адам рөлінде дұрыс қойылған талаптармен алмастырылады.

Сұрақтар:

Байлаулы күйде өзіңізді қалай сезіндіңіз?

Шешкен кейінгі сәтте қалай сезіндіңіз

 

Сергіту сәті

Қатысушылар 2 топқа бөлінеді. Екі биші таңдалады. Топ болып биден жарыс ұйымдастырылады. Жеңіске жеткен команда анықталады.

 

«Менің хоббиім» жаттығуы;

Әр қатысушы өзіне ляззат сыйлайтын, күнделікті өзі үшін орындайтын 5 сүйікті ісін айтып, ой бөліседі.

Қорытынды: қатысушыларға өз эмоционалдық және жеке тұлғалық қалпымызды дұрыс ұстау үшін күнделікті істейтін сүйікті істердің қатарын көбейту ұсынылады.