"Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Қазыбек Нұржанов атындағы гимназия" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Адал, ақ жүрек
чистый, годный.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 26
Жаңа сұрақтар: 11

Сынып тәрбиешілер институты

 

"Сынып тәрбиешілер институты"– тәрбиелеуші, бақылаушы, ұйымдастырушы, аналитикалық, т.б. қызметтерін жүзеге асырушы, қоғамдық ұйым.

Кафедра құрамында 25 сынып тәрбиешісі бар. Олар:

Жоғары санатты– 2  

1 санатты -8

2 санатты-10

Санатсыз -5

 

Педагогикалық  өтілі                  Оқытушылардың саны

41 және жоғары                                      0

30-40 -                                                   1

20-29 -                                                   4

10-19 -                                                   10

10  дейін-                                               10

1 жыл-                                                  0

1 жылдан кем-                                       0

Сынып тәрбиеші жұмыстың негізгі бағыттары бойынша бағдарламаларды  құрастырып, оларды жалпы даму сабақтарына енгізіп, инновациялық әдіс-тәсілдерді қолданып,  «Педагогика мен  тәрбие және дамыту әдістемесі»  зертхана шеңберінде тәжірибесін жалпылайды.

Институттың құрылымында 5 модуль бар, тәрбие негіздері мен «Ынтымақтастық» бағыты қамтылған.

 

СТИ жұмысының мақсаты: оқушылардың  өнегелі-рухани тәрбиенегізі ретінде тұрақты тұлға  дамыту.

 

«Саясат» модулі

 

Мақсаты:оқушыларды қоғамдық өмірде, ҚР  әлеуметтік, экономикалық, саясаттық өмірінде  белсенді  қатысатын жеке тұлға ретінде қалыптастыру.

 

 

«Этика +Эстетика» модулі

 

Мақсаты: өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өз бетімен білім алу, адамның өнегелі- эстетикалық қасиеттері арқылы адамзаттың рухани тәжірибесіне тарту бағыттары ретінде  өнегелі-рухани құндылықтарға ие болу.

 

«Парасат» модулі

 

Мақсаты: оқушылардың ғылыми жұмыстарға қатысып, өз бетінше зерттеу жасауда ақпараттық және зияткерлік құзыреттіліктерді дамыту.

 

«Әлеуметтік өзін-өзі анықтау»модулі

 

Мақсаты:өз көзқарасы мен ақпаратқа ие,  белсенді жәненәтижелі әрекетке дайын,  өз отбасындағы, еңбек ұжымындағы рөлін сезініп,тұлға ретінде өзін-өзі дамуға, өзін-өзі тануға, өзін-өзі анықтауға, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін өзі сезінуге,   қоғамға жауапкершілікпен қарауға дайын әлеуметтендірілген  тұлғаны тәрбиелеу.  

 

«Үйлесімдік»модулі

 

Мақсаты: салауатты өмір салтына дайын, қоғам, табиғат, өзіне жағымды қарайтын көзқарасын қалыптастыру.

 «Ынтымақтастық»бағыты

Мақсаты: білім, ғылым, мәдениет саласындағы құндылық негіздерінде әрекетті  қалыптастыру, бала мен адам арасындағы түсіну және өзара қарым-қатынасты күшейтуге әсер ету.

 

Сынып тәрбиешісі

Құрастырылған тәрбие ісі жүйесін енгізу үшін орындау шарты:ОТҮ-не  босатылған сынып тәрбиеші бірлігі(сынып тәрбиешісі) енгізілген. Білім беру мекемелерінің тәжірибесі мекетптің даму тарихы, оқушылардың тұлғасын модельдеу, оның өзгешілігін және талаптарын анықтау үшін сынып тәрбиешінің ролі зор екендігін дәлелдейді.

Сынып тәрбиешісі – бұл шебер-педагог, сынып ұжымындағы тәрбиелік әрекет арқылы қарым-қатынастардың жүйесін ұйымдастыратын және адамзат қалыптастыратын мәдениетті меңгерудегі қоғам мен бала арасындағы рухани ұстаз. Ол оқушылардың жеке дамуын зерттеп, сыныпта жағымды психологиялық жағдай жасайды. Балалардың ерекшелігі мен қабілетін ашуға көмек береді. Сынып тәрбиешісі тәрбиелік-түзету, аналитикалық ұйымдастырушылық, коммуникативтік және бақылау жұмысын жоғары деңгейде жүргізеді. Бұл мұғалім-сынып жетекшісінен ерекшеленеді.

 

Сынып тәрбиешінің қызметтік міндеттері.

Сынып тәрбиешісі оқушыларды тұлға ретінде қалыптастыру және жеке дамытуға жағдайлар жасайды. Білім алушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін  жүзеге асырып, әрбір балаға қолайлы шағынорта мен моральдік-психологиялық жағдай жасайды. Балаға достары, мұғалімдер мен ата-аналары арасында туған мәселелерді  шешуге көмектеседі. Тәрбиеленушіні  өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға бағыттайды. Үйірме, секция, клуб, ұжымдар арқылы қосымша білім алуға көмектеседі.Оқушылардың ерікіндігі мен құқықтарын қорғап, олардың өмірі, денсаулығы мен қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарайды. Мұғалімдер, ата-аналарымен тығыз қарым-қатынаста жұмыс жасайды.

Сынып тәрбиешісі  білуі тиіс: Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, бала құқықтары туралы конвенциясын,  балалар, жастар және әлеуметтік психологиясын, жастар мен балалар физиологиясын, мектеп гигиенасын, педагогикалық әдеп, тәрбие ісінің теориясы мен әдістемесін, еңбек туралы заңды, нұсқаулық-нормативті құжаттарды, еңбекті қорғау нормалары мен ережелерін.