Біздің «Жасұлан»
Біздің «Жасұлан» балалармен жас өспірімдер ұйымында қазіргі уақытта 180 оқушы бар.Олар жас ерекшеліктеріне байланысты 3 негізгі топтарға бөлінеді. Бесінші,алтыншы сынып оқушылары Балдырғандар саны-90,жетінші,сегізінші,тоғызыншы сынып оқушылары Мирастар саны-60 және оныншы,он бірінші сынып оқушылары Ұландар -30.Барлық үш топ негізгі «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының бес бағыты бойынша жұмыс атқарады.
![]() |
![]() |
1.«Атамекен» бағыты. Негіздеме. Бүгінгі күні өскелең ұрпақты жаңа ғасыр талаптарына сай азаматтық тұрғыда тәрбиелеу өзекті мәселеге айналып отыр. Тәрбие саласында халықтық педагогика машықтарын қолдану балаларды екі биіктікке тәрбиелеуге жол ашады, оның біріншісі,Қазақстанның кешегісі, бүгіні мен ертеңі болса,екіншісі, адамның рухани байлығы.
Мақсаты: Балалардың туған өлкеге,тілге деген сүйіспеншілігін арттыру,өзінің және басқа ұлттардың тарихын құрметтеуге,бірігіп өмір сүруге тәрбиелеу.
Жұмыс мазмұны:
Қазақстан Республикасының рәміздерін оқып білу.
Туған өлке табиғатын зерттеу мен қорғау.
Белгілі жерлестер өмірімен танысу.
Экспедициялар мен саяхаттар ұйымдастыру.
Ұлттық мерекелерді тойлау.
Тарихи,сәулет ескерткіштерін зерттеп қорғау.
Балалар мен жасөспірімдер сарайындағы «Атамекен» орталығымен тығыз байланыс жасау.
Шығармашылық біліктілікті арттыруға бағытталған сайыстар, көрмелер өткізу.
2.«Денсаулық – зор байлық» Негіздеме. Денсаулық адам өмірінің ең құнды байлығы, оның қоғам дамуына да әкелетін пайдасы зор. Бірақ қазіргі кезде жастар арасында денсаулық көрсеткіші күрт төмендеді. Мұнын көптеген себептері бар олар: адамдардын жағымсыз әдеттері мен әрекеттері, қоршаған ортаның ластануы.
Мақсаты. Оқушы жастар арасында салауатты өмір салтын уағыздау, жағымсыз қылықтарға төтеп беретін ерік- жігерін тәрбиелеу.
Жұмыс мазмұны: Салауатты өмір салтына бағытталған акциялар өткізу.
Спорттық сайыстар мен жарыстар өткізу.
Салауатты өмір салтына бағытталған шығарма, сурет,плакат көрмелерін ұйымдастыру.
Күзгі, қысқы,көктемгі, жазғы демалыстарды мазмұнды өткізу.
Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар мен байланыс жасау.
Дөңгелек столдар, пікірталас, әңгімелер өткізу.
Маман дәрігерлермен кездесулер .
![]() |
![]() |
3.«Қалқан» Негіздеме. Қазіргі жастарымыздың өз халқының ұлылығын түсінуі қиындап келеді,халықтың кещегі өміріне олар казіргі заман тұрғысынан карайды. Өскелен ұрпақтын кейбіреулері Отан алдындағы борыш,халқы мен тарихына сүйіспеншілік сияқты қасиеттері жоқ ортада өсуде. Патриоттық сезім әлеуметтік жағдайларда қалыптасып, адамның өз өзіне, қоғамға деген адамгершілік тұрғыда қарауына жол ашады. Ең бастысы бала істеген әрекеттері оны қоршаған барлық адамдарға, қоғамға әсер ететінін сезіну.
Мақсаты:«Қалқан» бағыты бойынша елжандылық сезімін қалыптастыру,отряд жетекшілерін кең шығармашылық жұмысқа бағыттау.«Қалқан» бағытының іс-әрекеті жасөспірімге өз ауданын,қаласын, Отанын қорғауды көздеген жас азамат мектебін өтуге мүмкіндік береді.
Жұмыс мазмұны:
Әскери «Қалқан» ойыны.
Сапта жүріп ән айту көрінісі.
Ұлы Отан,Ауғанстан соғысының ардагерлерімен кездесу.
Іздестіру жұмыстарын ұйымдастыру,мектеп, қалалық мұражайлармен байланыс жасау.
Әскери бөлімдер өткізетін аудандық, қалалық шараларға қатысу.
Даңқты жерлестеріміздің өмірбаянымен танысу.
Атақты ел ұландары,Отан жетістіктерімен танысу.
![]() |
![]() |
4.«Біз қасыңдамыз! Біз біргеміз!» Негіздеме. Әлем өзгеріске толы. Ол әр қашан дамып отырады. Адам үлкен қалада, шалғай ауылда тұрса да,қай тілде сөйлесе де ол өз балаларына,жақын туыстарына жақсылып тілеп,қандай да бір қиын жағдайда кіммен болса да адамдық қасиеттерін сайлауда, қол ұшын беруді күтеді.
Мақсаты: Өскелең ұрпақ бойына имандылық, мейрімділік, қайрымдылық қасиеттерін сіңіру,
Жұмыс мазмұны:
Қайрымдылық акциияларын өткізу.
«Қамқор» отрядтарын құру (жалғызбасты, мүгедек адамдарға көмек көрсету)
Алғашқы көмек көрсету тренингтерін өткізу.
Қайрымдылық пунктерін ашу.
Қайрымдылық концерттерін ұйымдастыру.
5 «Мен өзім» Негіздеме. Соңғы кездері жасөспірімнің белсенді өмірлік көзқарасы оның шығармашылық, лидерлік қабілеттерінің жүзеге асу күрделеніп келеді. Бүгінгі таңда жасөспірімдердің білімі мен іскерлігін, сәттілігін толық түрде қамтамасыз етуден басқа мәселелер маңызды болып жатыр. Ойлаған мақсаттарды жүзеге асыра отырып, бала өзінің өміріндегі жолын дұрыс табуға машықтанады.
Мақсаты: Жасөспірімдері өз күштерін сенуді нығайту, жеке-бас мүмкіндіктерін жетілдіріп, қоғам гүлденуіне үлес қоса алатынына көз жеткізу.
Жұмыс мазмұны:
Өзін-өі басқару түрлерін құру.
Ұйым жетістіктері үшін форумдар, слеттар, жиындар өткізу.
Бағдарлама бағыты бойынша белсенділер мектебін ұйымдастыру.
Тақрыптық семинарлар,тренингтер,лекциялар,әңгімелер үгіт саяхаттарын өткізу.
Сайыстармен мерекелер ұйымдастыру.
Отрядтар арасында тәжірибелер алмасуды ұйымдастыру.
![]() |
![]() |
"Жасұлан"ұйымы
Болашақбалалар ұйымы мектеп,қалалық аудандық ұйымдарды бірлестіреді. Облыстық әрбір мектептерінде Болашақ ұйымы құрылған. Бұл ұйым барлық жерлерде бастауыш мектептерде, орта мектептерде, мектеп интернаттарда, қала сыртындағы балалар сауықтандыру лагерьлерінде, оқыту-сауықтандыру орталықтарында құрылған. Әрбір мектеп ұйымдары сандарына қарай топтарға бөлінеді. Әрбір сынып топ болып есептеледі:
Жасұлан мектеп ұйымы жас ерекшелігіне қарай бөлінеді.
І- топ - Балдырған 7-10 жас ІІ-топ - Жас Ұлан 11-13 жас ІІІ- топ Өркен 14-15 жасжас
Балдырған, Жас Ұлан, Өркен топтарын Болашақ ұйымына қабылдау 16 желтоқсан күні егемендік күні қабылданады. Балдырған, Жас Ұлан тобына кіру үшін мерекелік уәде берсе, Өркен тобындағылар- Ант қабылдайды. "Болашақ" ұйымының бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстар 1. топ "Балдырған" 7-10 жас Өз елінің ,Отанының мәдениетімен, салт-дәстүрімен,тарихымен, өзі туып өскен аймақтың, қаланың мәдени ерекшеліктерімен танысады. - Мұражай, кітапхана ежелгі архитектуралық ескерткіштерімен танысады. - Қазақтың ұлы адамдарының өмірімен хабардар болады. - Қазақтың салт-дәстүріне, мәдениетін білу дәрежесіне байланысты жарыс, викториналар ұйымдастырылады. ІІ- топ " Жас Ұлан " 11-13 жас Бағытта - Балалардың өз Отанына туған өлкесіне деген сүйіспеншілігін және өз аумағының тарихын зерттеп, қаласының мәдени орталықтарын білу жұмыстарын жүргізеді. - Балалар қойылған мақсаттары бойынша қойылған туған жеріміздегі, аймақтағы кесенелермен ескерткіштер туралы мағлұматтар жинайды. - Ұлттық мерекелер туралы біліп,оларға белсене қатынасадс. ІІІ-топ "Өркен" 14-15 жас Бағытта: - Қазақ халқының географиялық орны мен экономикалық жағдайымен, көшпелі қасиеттерімен, ұлттық ерекшеліктерінің тамыры тереңге кеткен тарихын зерттейді. - Өз елді мекенінің, қаласының тарихы мен мәдени орындарымен танысады. - Көне қалаларының тарихи экономикасы мен архитектурасына аса көңіл бөледі. - Ұлы жерлерге экскурсия ұйымдастырып материалдарын жинақтауда тарихи деректер іздейді. - Қазақтың ұлы адамдары: хандар, билері, батырлары, ақындары, ғылым қайраткерлері мен саясаткерлері туралы деректер жинайды. - Өз ортасындағы соғыс ардагерлері және ауған соғысы ардагерлерімен кездесулер өткізіполармен концерт, кештер өткізуді ұйымдастырады.