«№38 Гимназия» КММ ақпараттандыру бағдарламасы
2016-2017 оқу жылына арналған
Түсініктемелер
Бағдарлама – бұл білім жүйесінің жаңа сапалы жағдайын қамтамасыз ететін, білім мекемесіндегі тұтас, жүйелі өзгерістерді көрсететін құжат.
БМ ақпараттандыру бағдарламасы – БМ даму бағдарламасының бөлігі.
Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі – оқу үрдісінің барлық қатысушылары ақпараттық деңгейде байланысқан жүйе: басшылар, оқытушылар, оқушылар мен ата-аналары. Әкімшілік басқару саласында, ал оқытушылар оқу үрдісінің нәтижелілігін арттыру саласында байланысқан. Оқу үрдісінің барлық қатысушылары өзара ақпаратпен біріккен.
Оқу үрдісінің қатысушылары:
1. әкімшілік (директор, оның орынбасарлары);
2. әлеуметтік-психологиялық қызмет;
3. педагогтар (сынып жетекшілері, пән мұғалімдері);
4.оқушылар(сыныбы, жасына қарамастан);
5. ата-аналар(«білімнің сапасына» негізгі тапсырыс берушілер).
Кіріспе
Қоғамның қазіргі кезеңі адамзат қызметінің барлық салаларына компьютер технологиясының ықпал етуімен, ғаламдық ақпараттық кеңістік құрайтын қоғамдағы ақпараттың таралуымен сипатталады. Бұған себеп – өткен замандарда естілмеген ақпарат рөлінің артуы, бүкіл өндіріс пен қоғам өмірінде ақпараттың маңызды қозғаушы күшке айналуы. Осыған байланысты оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту мен оларды ақпараттық қоғам жағдайында өмір сүруге дайындауға бағытталған келесі міндеттердің ерекше өзектілігі пайда болады:
· Көлемді ақпаратпен жұмыс істеу жағдайында сын тұрғысынан ойлау білік-дағдыларын қалыптастыру;
· АКТ құралдарын пайдаланып, оқу материалымен өз бетінше жұмыс жасай алу білік-дағдыларын қалыптастыру (ақпаратты іздеп өңдеу, мәліметтердің түрлі дереккөздерін пайдалану, құжаттармен жұмыс)
· Оқу білімдері мен өмірдегі құбылыстардың байланысын таба білу; білім, білік-дағдыларын пайдаланып, дәстүрлі емес міндеттерді шешу қабілеттерін дамыту;
· Түрлі көзқарастарды ескере отіріп, тез тіл табысуды дамыту; пікірталастарға қатысу, сахнада сөз сөйлеу дағдысын арттыру, командада жұмыс істеу біліктерін дамыту.
Жалпы орта білім деңгейінде белгіленген міндеттерді шешудің келешек варианты бұл бірыңғай ақпараттық кеңістік ұйымдастыру болып табылады:
· оқыту үрдісін жетілдіретін, оның сапасы мен нәтижелілігін арттыратын оқыту құралы ретінде компьютер технологиясын қолдану.
· шығармашылық даму үшін оқыту құралдары ретінде компьютер технологияларын қолдану;
· компьютер мен басқа да замануи ақпараттық құралдарды зерделеу объектілері ретінде қарастыру;
· компьютер техникасын бақылау, реттеу, тестілеу ме психодиагностика үрдістерін автоматтандыру құралы ретінде қолдану;
· замануи ақпараттық технологияларды зияткерлік уақытты ұйымдастыру үшін пайдалану;
· Интернет-ресурстарды сабақтарды замануи деңгейде сапалы өткізу үшін қолдану;
Ынтымақтастық педагогикасы, оқушылардың белсендендіру, саралап оқыту – замануи педагогиканың үрдістері мұғалімнің оқу үрдісіндегі рөлін қайта қарастыруға итермелейді. Компьютердің пайда болуы оқу үрдісінің жаңа құрылымдарын іздеуге жол ашты. Компьютер мұғалімге техникалық және технологиялық қолдау береді, уақытын үнемдейді. Оқушының барлық қателері компьютер арқылы анықталады. Компьютер оқушыға оқу қызметінің жағымды қарқынын белгілеуге мүмкіндік береді,мұғалімді оқу үрдісін үнемі бақылау қажеттілігінен босатады. Мұғалім әр оқушыға назар аудара алады. Әр оқушы өз дайындық деңгейіне қарай жұмыс істеуге мүмкіндік алады.Бұл оқу үрдісіне жағымды әсер береді. Әрине, бұның бәрі жақсы техникалық, бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз ету арқылы іске асырылады. Мұғалім өзі компьютерді жетік білуі тиіс.
2014-2017 ОҚУ ЖЫЛДАРЫНА АРНАЛҒАН
МЕКТЕПТІ АҚПАРАТТАНДЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ.
Бағдарламаның атауы |
2014 – 2017 ж.ж. арналған мектепті ақпараттандыру бағдарламасы |
Бағдарламаның жетекшісі |
Сулейменова Н.И., ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары,информатика мұғалімі |
Әзірлеуге негіздеме |
2011-2020 жылдарына арналған Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беруді дамыту бағдарламасы 2020 жылына дейін Қазақстан Республикасының білім жүйесін ақпараттандыру стратегиясы 2010-2015 жылдарына арналған электронды оқыту жүйесінің концепциясы |
Бағдарламаның негізгі құрастырушылары |
Сулейменова Н.И., ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары, информатика мұғалімі |
Бағдарламаның мақсаты |
Оқу үрдісінің барлық қатысушыларын ең үздік білім ресурстары мен технологияларымен қамтамасыз ету. Бірыңғай ақпараттық білім ортасын құру. |
Бағдарламаның міндеттері (қызмет бағыты) |
1. Оқу үрдісін автоматтандыру үшін жағдайлар туғызу. 2. Электронды оқыту жүйесін қамтамасыз ету және пайдаланушыларды дайындау. 3. Мектептің технологиялық инфрақұрылымын дамыту. 4. АКТ қолдану саласында педагогтердің және ата-аналардың құзіреттілік деңгейін арттыру. 5.Бағдарламалық педагогикалық құралдар қорын құру (электрондымультимедиа оқулықтары,пәндер бойынша бақылау және оқыту бағдарламалары, автоматтандырылған зертханалық практикумдар, компьютерлік анықтамаларменэнциклопедияларжәне т.б.). 6. Білім үрдісінде ақпараттық коммуникативтік технологияларды қолдану саласында мұғалімдердің біліктілігін арттыру мен мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру. |
Бағдарламаны іске асыру мерзімі |
2014-2017 оқу жылы. |
Негізгі іс-шараларды орындаушылар |
Әкімшілік, шығармашылық топтар, әдістемелік кафедралардың жетекшілері, пән мұғалімдері. |
Бағдарламаны қаржыландыру көздері |
Бюджетқаражаты |
Күтілетін нәтижелер |
1.Білімге жетудегі теңсіздікті төмендету. 2. АКТ арқылы білім сапасының деңгейін арттыру. 3.Мұғалімдердің біліктілігін қашықтықтан арттыру. 4. Оқушылардың оқу материалын меңгеруін жақсарту. 5. АКТ арқылы әлемдік білім кеңістігіне кіру. 6. АКТ арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін талдау, мұғалімдердің түзету жұмыстарын жасай алуы. 7. Бірыңғай орталандырылған бағдарламалық-педагогикалық мәліметтер қорын қолдану және толықтыру. |
Бағдарламаның орындалуын бақылауды ұйымдастыру жүйесі. |
1. Бағдарламаны іске асырудың бағалау критерийлерін әзірлеу. 2. Статистикалық есептерді қалыптастыру 3. Жыл сайын бағдарламаны іске асырылуын педагогикалық кеңестер мен ата-аналар жиналысында талдау. |
Бағдарламаның өзектілігін дәлелдеу
Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларды білім сапасының мәселесі өмір деңгейін арттырудың факторы, ұлттық идея ретінде қарастырылады. Білім саясатында жаңа мақсаттар керек.Білім сапасы туралы дәстүрлі көзқарастарды қайтадан қарастыруымыз қажет. Білімнің жаңа сапасы – ел дамуының замануи өмірлік талаптарына сәйкес келеді.Қазір мектеп замануи ақпараттық қоғамның аспектілерін көрсетеді, өзгерістер болып жатыр, мультимедиа-сандық мәдениетте тәрбиеленген жаңа өркениет орнатылуда. Мектепті жаһандандыру қазіргі кезеңдегі басты міндеттердің бірі болып табылады: оқу үрдісіне қатысушылардың ақпараттық құзіреттіліктерін қалыптастыру, Интернетте жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, жаңа электронды білім ресурстарын, ақпараттық құралдарын, технологияларын қолдану.
Мектепті ақпараттандыру бағдарламасыныңнегізгі идеясы мектептік білімді ақпараттандыруды іске асырудағы кешенді әдіс болып табылады. Ақпараттық жүйе білім мекемесінде барлық үрдістерді кешенді қамтамасыз етуі керек: оқытуды, тәрбиелеуді, жаңашыл басқару қызметін.
№ 1Жоба
Мектептің ақпараттық кеңістігін кеңейту
Мақсаты: материалды-техникалық базаны жетілдіру және гимназияның ақпараттық кеңістігін мультимедиалық оқу әдістемелік материалдарымен толықтыру, e-learning, bilimlandресурстарын қолдану.
№ п\п |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Білім медиатекасын, Интернет-ресурстарын, электрондық құралдарды сатып алу арқылы ақпараттық ресурстарды кеңейту: - оқу-әдістемелік қорды құру. - СБР сатып алу - электронды оқулықтарды сатып алу - флипчарттар қорын құру - электронды тесттер қорын құру -Интернет-ресурс, e-learning, bilimland мультимедиа материалдарын жүйеге келтіру. |
2014-2017 оқу жылы |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары Әдістемелік бірлестік меңгерушілері |
2 |
Оқу үрдісінде АКТ қолдану мақсатында мұғалімдер мен оқушыларға Интернетке кіруге мүмкіндік беру. |
2014-2017 оқу жылы |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
3 |
Қазақ тілі кабинетін мультимедиа құралдарымен жабдықтау |
қараша 2014 |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасарыҚұрал-жабдық инженері |
4 |
Ағылшын тілі мұғалімдерінің жұмыс орнын компьютер техникасымен жабдықтау. |
желтоқсан 2014 |
Құрал-жабдық инженері |
5 |
Педагогтердің және оқушылардың жобалар қорын құру. |
Жыл сайын |
Дарынды балалармен жұмыс б/ша директордың орынбасары Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
6 |
e-learningЭО жоспарланған жұмыс |
2014-2017 оқу жылы |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
7 |
e-learningЭО статистикалық есептердің қорын жасау. |
Жыл сайын |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасарыҚұрал-жабдық инженері |
8 |
bilimalжүйесінде жұмыс bilimal.kz білім порталының ақпараттық ресурстарын қолдану |
Жыл сайын |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
9 |
Мектеп сайтын қолдау |
2006ж. қараша |
ИЕТ кабинетінің лаборанты |
10 |
Вирусқа қарсы алдын алу жұмыстары |
Жыл сайын |
Жүйе меңгерушісі |
11 |
Жаппай оқу бағдарламасының мәліметтер қорын толықтыру |
Жыл сайын |
Мұғалімдер |
12 |
Кабинеттерде жергілікті байланысын орнату. |
2015 ж. |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары Құрал-жабдық инженері |
Күтілетін нәтижелер:
Осы бағдарламаны іске асыру барысында мұғалімдердің барлық жұмыс орындары компьютер техникасымен жабдықталады. Нәтижесінде оқу-әдістемелік материалдары көбейеді: мультимедиа сабақтары, флипчарттар, тесттер, электронных оқу құралдары. Бұл оқушылардың ғылыми жобаларға, пән олимпиадаларына, байқауларға, ҒПК қатысуға ынталарын арттырады. Мұғалімнің сабақтарға дайындығы сапалы түрде өзгеріп, әдістемелік қор жасау қажеттілігі туындайды.
№ 2Жоба
Педагогтердің АКТ құзіреттілігін арттыру.
Мақсаты: оқу-тәрбие үрдісінде АКТ қолдануға қызығушылық білдіретін педагогтердің ақпараттық құзіреттіліктерінің деңгейін арттыру.
№ п\п |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
|
АКТ қолдану саласында педагогтердің біліктілігін арттыру: АКТ қолдану семинарларын өткізу. - бастауыштарға - жалғастырушыларға -біліктілерге
|
Ай сайын |
Дреева И.В. Мирзоева Л.В. Сулейменова Н.И.
|
|
МӘБ жұмысын ұйымдастыру: 1. Мемлекеттік ақпараттандыру аясында ұсынылатын СБР-мен пән мұғалімдерін таныстыру. 2. СБР талқылау, қор жасау. 3. СБР жүйелеу 4. АКТ қолданатын мұғалімдердің іс-тәжірибелерімен алмасулары |
Жыл бойы |
МӘБ жетекшілері, кітапханашы, Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
|
«e-learning ЭО тестілеу» шеберлік сыныбы
|
желтоқсан |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
|
«Интеррбелсенді құралдармен жұмыс» шеберлік сыныбы |
қыркүйек |
Сулейменова Н.И.
|
|
Флипчарттар байқауына қатысуға дайындық
|
қазан |
Сулейменова Н.И.
|
|
bilimland.kzсандық білім ресурстарын қолдану бойынша оқыту семинарлары
|
қараша |
Касымова Б.С. Сулейменова Н.И.
|
|
Мектеп сайтына шығаруға ақпарат материалдарын ұсыну
|
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері |
|
Кәсіби байқауларға қатысу үшін әдістемелік көмек көрсету.
|
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
|
Өзіндік мультимедиа құралдарын жасау. |
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері |
|
Мұғалімдерге АКТ қолданып сабақ өткізу мүмкіндігін беру мақсатында информатика кабинетінің жұмысын оңтайландыру. |
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша директордың орынбасары |
Күтілетін нәтижелер
Пән мұғалімдері өздерінің АКТ құзіреттіліктерін арттырады, мультимедиа және интербелсенді жоспарларының қорын жасайды. Мұғалімдердің ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сенімді қолдануы кәсіби байқауларға белсене қатысуға мүмкіндік береді, АКТ қолдануы арқылы ашық сабақтар мен іс-шаралар көп өткізіледі.
№ 3Жоба
Оқушылардың АКТ құзіреттілігін арттыру.
Мақсаты: оқыту мен шығармашылық даму үшін компьютер технологияларын қолдану
№ п\п |
Іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Мектеп сайтын қолдау жұмыстарына оқушыларды қатыстыру
|
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша орынбасар |
6. |
АКТ менгеруде мирасқорлықты қалыптастыру мақсатында жоғары сынып оқушыларының презентациялар жасауы. |
Жыл бойы |
ИЕТ мұғалімдері |
7. |
Оқушылардың информатика бойынша олимпиадаға, шыығармашылық байқауларға, ҒПК, мультимедиа жобаларының байқауларына қатысу. |
Жыл бойы |
ИЕТ мұғалімдері |
9. |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру.
|
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша орынбасар, ИЕТ мұғалімдері |
10. |
АКТ қолдану арқылы пән апталықтарын, тәрбие іс-шараларын ұйымдастырып өткізу. |
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша орынбасар, ИЕТ мұғалімдері |
11. |
Мультимедиа жобаларын көрсетіп оқушылардың ғылыми конференцияларын өткізу
|
қараша |
Ақпараттандыру бойынша орынбасар, ИЕТ мұғалімдері |
|
Мектептің бейне журналын шығару бойынша шеберхана құру.
|
Жыл бойы |
Ақпараттандыру бойынша орынбасар, ИЕТ мұғалімдері |
Күтілетін нәтижелер
Оқу-тәрбие үрдісінде мұғалімдердің АКТ белсене қолдануы оқушылардың оқу ынтасы артады. 2014-2017 оқу жылдарына арналған мектептің ақпарраттандыру бағдарламасын іске асыру барысында келешекте көретініміз:
Оқу үрдісіне барынша ақпараттық технологияларды енгізу. дәстүрлі сабақтардың түрлерін өзгерту; развитие индивидуальных способностей ученика XXIғасыр–ақпараттық технологиялар ғасырындағы оқушының жеке қабілеттерін дамыту; оқушылардың білім сапасын арттыру;