«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№30 жалпы білім беретін мектебі
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 108
Жаңа сұрақтар: 0

Қазақ тілін үйренеміз

Ағым, бағыт, бағдар
направление.

«Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалу үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік қызмет стандарты

 

«Аз қамтылған отбасыдан шыққан балалардың демалуына жолдама беру және құжаттар қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

  1. Жалпы ережелер

  2. «Қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде аз қамтылған отбасыдан шыққан балалардың демалуына жолдама беру және құжаттар қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсетуі (бұдан әрі-мемлекеттік қызмет көрсету).
  3. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрлігімен (бұдан әрі-Министрлік) әзірленген.
  4. Мемлекеттік қызмет көрсету Астана және Алматы қалаларының, облыстарының, білім беру ұйымдарының аудандары мен қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі-қызмет көрсетуші) көрсетіледі.

Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру қызмет көрсетушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

 

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

1) қызмет көрсетушіге құжаттар тапсырған сәттен бастап- он бес жұмыс күні;

2) Қызмет алушыға қызмет көрсетудің ең көп қолжетімді күту уақыты- 20 минут

3) Қызмет көрсетушіде қызмет алушыға қызмет көрсетудің ең көп қолжетімді уақыты-30 минут

5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны-қағаз нұсқада

6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі- қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьге жолдама (жолдама қағаз)

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны-қағаз нұсқада

7. Мемлекеттік қызметтер жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

Мемлекеттік қызмет көрсету құны Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім беру туралы» Заңға сәйкес қызмет көрсетушіәмен анықталады және республикалық маңызы бар облыстардың, қалалардың, астаналардың жергілікті атқарушы органдарының интернет-ресурстарында орналастырылады.

Мемлекеттік қызмет келесілерге тегін беріледі:

  1. Мемлекеттік адрестік әлеуметтік көмек алуға құқысы бар отбасыдан шыққан балаларға;
  2. Жан басына шаққанда орташа табысы күнкөріс минимумынан төмен мөлшердегі мемлекеттік адрестік көмек алмайтын отбасыдан шыққан балаларға;
  3. Жетім балаларға және ата-ана қамқорлығынан айрылған отбасыда тұратын  балаларға;
  4. Төтенше жағдай салдарынан шұғыл көмекке мұқтаж отбасыдан шыққан балаларға;
  5. Білім беру ұйымының алқалық органымен анықталған өзге де оқушылар мен тәрбиеленушілер санаты.

8. Қызмет көрсетушінің жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-дан 18.00 дейін, түскі үзіліс уақыты: 13.00-ден 14.00 дейін. Қызмет алушының алдын ала жазылуы және оған жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.

 

9. Көрсетілетін қызметті алушы немесе оның заңды өкілі қызмет көрсетушіге жеке өзі жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі: 1) ата-анадан (заңды өкілдерінен) түсетін өтініштер (ерікті түрде); 2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат; 3) анықтаманың көшірмесі (бар болса): қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиені бекіту туралы жетім балалар мен ата - анасының қамқорлығынсыз қалған, отбасыларда тәрбиеленетін балалар үшін; мүгедек балаларға мүгедектік туралы;       4) отбасының табысы аз адамдарға тиесілігін растайтын мәліметтер:

- ағымдағы тоқсанда өтініш берушінің (отбасының) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама

- не өтініш берушінің (отбасының) өткен тоқсандағы алған табыстары туралы мәліметтер (еңбекақы, әлеуметтік төлемдер түрінде алынған табыстар;

– кәсіпкерлік және басқа да қызмет түрлерінен түсетін табыстар; балаларға және басқа да асырауындағыларға алименттер түріндегі табыстар; жеке қосалқы шаруашылықтан-мал мен құсты ұстауды, бағбандықты, бағбандықты қамтитын үй жанындағы шаруашылықтан алынатын табыстар), жан басына шаққандағы орташа табыстың өңірде қалыптасқан ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен болуын растайтын құжаттар; 5) психологиялық-медициналық-санитариялық қорытындының көшірмесі (бұдан әрі-психологиялық-медициналық-санитариялық қорытынды);- педагогикалық консультация– даму мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін;       6) көрсетілетін қызметті алушының флюросуреті(бар болса) қоса берілген денсаулық жағдайы туралы анықтама (медициналық паспорт).

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша жергілікті атқарушы органдардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Қызмет көрсетушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін шағым жазбаша түрде:

 1) Министрліктің интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар бойынша жергілікті атқарушы орган, Республикалық маңызы бар қала және Астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) басшысының атына: www.edu.gov.kz; "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер"бөлімінде;    

  2) Жергілікті атқарушы органдардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) интернет-ресурстарында көрсетілген мекенжайлар бойынша шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімдері мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі. Жергілікті атқарушы органның, Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

 

12. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

13. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.