Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№66 МЛ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

қара
чёрный
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 731
Жаңа сұрақтар: 0

Ішкі тәртіп ережелері

2.2. Оқушылардың сабақ аяқталғаннан кейін,  демалыс және мерекелік күндері мектепте жүруге рұқсат етілмейді, егер білім беру үдерісімен байланысты болмаса.

2.3.Оқу сабақтары № 66 МЛ директорымен бекітілген және Қамқоршылық кеңесімен келісім жасаған,  сабақ кестесіне сай жүргізіледі және оқу жыл бойы мектеп директорының оқу-тәрбие  жұмысы жөніндегі орынбасарымен реттеледі.

№66  МЛ академиялық сағаттың ұзақтылығы 40 минутты құрайды.

Сабақ арасындағы үзіліс ұзақтылығы 5-15 минуттан кем келмейтіндей құралады.

2.4.Білім беру үдерісінің жалпы ұзақтылығы, оның ішінде оқу жүктемелік нормасы, оқу күн тәртібі № 66  МЛ білім беру қызметінің Ережесімен реттеледі.

Оқу жүктемесі мен оқу күн тәртібі «Білім беру нысандарына санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» Санитарлық ережелермен бекітілген нормаларынан аспауы тиіс (ҚР ӘМ 2015 жылы 17 ақпанда тіркелген №10275 бұйрығы).

2.5.Нақты оқу апталығының мерзімі  және белгілі оқу жылының демалыс күндері ҚР БҒМ мен Астана қаласының Білім басқармасының бұйрығы негізінде әзірленіп, мектеп директорымен бекітілген оқу жылдың басталуы туралы жыл сайынғы бұйырығымен белгіленеді.

 

  1. Бірыңғай мектеп формасы мен оқушылардың сыртқы түріне талаптар.

3.1. Оқушылардың сыртқы түрі -қоғамдағы іскерлік стиль нормаларына сәйкес болуға тиіс және қиқарланған бөлшектерінің болмауы:

а) ұлдар үшін (жасөспірім) –қысқа классикалық шаш;

б) қыз балалар үшін (қыздар) –ұзын шашатары жиналып, орташа шаштары қыстырғышпен жиналады.

3.2. №66 МЛ бірыңғай мектеп формасы Мектептің Қамқоршылық кеңесінің шешімімен белгіленген.

3.3. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,  мектеп формасы енгізіледі. Форма күнделікті, мерекелікті және спорттық түрлеріне бөлінген.

Мектеп формасына қойылатын талаптар:

- киім стилі – іскерлік, классикалық.

Мектеп формасының түсі қара-көк.

Ұл балаларға мектеп формасына енгізіледі: пиджак, желетке, шалбар, мерекелік жейде, күнделікті жейде .Ұл балаларға шалбар кең пішіні  түрінде және аяғының тобығына дейін.

Қыз балаларға мектеп формасына енгізіледі: пиджак, желетке, белдемше, шалбар, классикалық жейде. Қыз балаларға шалбарлар кең пішіні түрінде және аяғының тобығына дейін.

Ұл және қыз балаларға спорттық формасына енгізіледі: спорттық костюмы (спорттық шалбары, жеңіл жейде), спорттық аяқ қиім (кроссовкалар).

Мектеп формасының негізгі түсіне немесе қарама-қарсы түсіне классикалық формадағы галстугы енгізіледі.

3.4.Бірыңғай мектеп формасын кию кезінде рұқсат етілмейді:

а) екінші аяқ киімге арты ашық аяқ киімі (үйде  киетін аяқ киім, шәркей және т.б.), 4,5 см артық биік өкшедегі аяқ киім, діни киім  немесе діни рәміздері бар киімдер (хиджаб, никаб, бурка, бетперде, сикхизды шалма және иудей телпектері, «ірі» христиандық кресты және т.б.), денені жалаңаштату (қарын, белді, кеудені);

б)көзді жабатын кекілді, сонымен қатар «панк» деген шаштын түрі, ұлдарға шаштағы бұрымша, мұрт пен сақалды, шашты қиқарлы түске бояу, қиқарлы және өте ащық опа-далапты жағу, денені әшекейлеу,өте үлкен, көзге түсетін әшекейлерді кию, қиқарлы пирсинг, қиқарлы маникюрге тыйым салынады.

3.5.Мектеп формасы мен сыртқы түрінің талаптарын бұзу кезінде педагогикалық қызметкер, сынып жетекші оқушының түрін дұрыстату үшін заңды өкілімен  бірге үйіне жіберуге құқылы.

№ 66 МЛ оқушылары мектеп формасынсыз сабаққа жіберілмейді.

  1. №66  МЛ оқушыларының негізгі құқықтары мен міндеттері

4.1. Оқушылар құқылы:

а) білім беру бағдарламасына сәйкес сапалы білім   алуға;

б) қауіпсіз, қолайлы оқу ортасына, кемістуден, қудалаудан, тіл тигізуден, қорлау мен төзімсіздіктен еркін жүруге;

в) білім беру үдерісі туралы, оның ішінде үлгерімі туралы ақпарат алуға;

г) мектептің оқушылардың өзін өзі басқару органның жұмысына қатысу;

д) ақпараттық қормен, спорттық, оқу, мәжіліс залдарымен, компьютерлік сыныптар және кітапханамен тегін  пайдалануға, оқулықтармен, оқу-әдістемелік кешеңімен және оқу-әдістемелік қосымша құралдармен қамтамасыз етуге;

е) оқу және шығармашылық әрекеттерде үздік нәтижелер көрсеткен үшін марапаттауға;

ж) сабақтар арасындағы үзілістерге, демалыстарға;

з)№66 МЛ жүргізілетін қосымша үйірме мен секциялары туралы ақпарат алуға;

и) мектептегі мамандардан әлеуметті-педагогикалық, психологиялық және медициналық көмек алуға;

к) белгіленген тәртіпте бір мектептен басқа мектепке   ауысуға;

л) осы Ереженің мәтінін қолға алуға;

м) мінез-құлық ережелері  және оларды бұзғаны үшін тәртіптік шаралардың қолдануымен таныстыруға.

4.2. Оқушылар міндетті:

а) осы Ереженің, №66 МЛ Жарлығының, №66 МЛ бойынша Ереженің, Педагогикалық кеңес шешімінің, техника қауіпсіздік ереженің,  өрт сөндіру қауіпсіздік ереженің талаптарын сақтау, білім беру үдерісінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында әкімшіліктің және педагог қызметкерлердің талаптарын орындау;

б) білім беру үдерісінің тәртібіне сәйкес мектепке келу және сабаққа себепсіз келмеуді болдырмау;

в) мектептің білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес білімді, икемділікті және практикалық дағдыны игеру;

г) оқушылармен, әкімшілікпен, педагог қызметкерлермен және оларға біріктірілген тұлғалармен, мектептің басқа да қызметкерлерімен әдепті, сыпайы және адал  болу;

д) үнемі заңды өкілдеріне үлгерімі, тәртібі, сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастырылғаны туралы хабар ету;

е) басқа оқушылардың біріктірілген  құқықтары мен намысын сыйлау, басқа да тұлғалардың құқығын бұзатын және қысым көрсететін әрекеттерден тоқтату;

ж) мектеппен бекітілген бірыңғай мектеп формасының  сақтау, өзінің сыртқы түріне ие болу;

з) өзінің денсаулығы туралы ойлау, рухани және физикалық жетілдіруіне тырысу;

и) мектептің мүлігіне ұқыптап қарау, оның сақталуына көңіл бөлу; оқулықтар мен оқу құралдарды, жабдықтарды (музыкалық құралдары, техникалық оқу құралдары) дұрыс күйінде ұстау,оқу орыннын таза ұстау;

к) оқушыларға және мектеп қызметкерлерінің денсаулығы  қауіп ететін жағдайларды әкімшілікке, мұғалімдерге, сынып жетекшілеріне жеткізу.

4.3.№66 МЛ білім беру үдерісін бұзбай жүргізу үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету мақсатында оқушыларға тыйым салынады:

а) мектепке өзедірімен бірге алып келу немесе мектеп әкімшілігінің рұқсатынсыз бөтен тұлғаларды шақыру;

б) сабаққа лас, ұйпаланған киімде, осы Ережеде белгіленген іскерлік стиліне сәйкес келмейтін түрінде келуге, әртүрлі фан-қозғалыстарына, қандай болса да партияларға, діни ағымдарға және т.б. жататындығын көресуге;

в)  мектептің ішінде және оның сыртында да темекі, алкоголді (оның ішінде сыра, джин-тоник және т.б.), есірткі, психотропты және уландырғыш заттарды, балағат сөздерді қолдануға;

г) құмар ойындарды ойнауға, саудагерлікпен айналасуға;

д) білім беру үдерісінің талаптарына сай келмейтін қадалғыш және кескіш заттарды, жарылатын, пиротехникалық, химиялық, өртенгіш заттарды, темекі өнемдерді, спирт сусындарды, есірткілер, уландырғыш заттар мен уларды, жануарларды, жәндіктерді және басқа да заттарды мектепке әкелу;

е) қымбат заттарды әкелу (электронды және ұялы аппараттар, фото және бейнекамералар,  қымбат бұйымдар, ірі көлеміндегі ақшалар және т.б.).

4.4Осы Ережеде көрсетілген қымбат заттардың жоғалуына мектеп өзіне жауапкершілікті алмайды.

  1. Оқушылардың мінез-құлық тәртіптерінің ережелері

5.1.Мектепке оқушылар сабақтың басталуына 10-15 минут қалғанынан кешікпей, таза, үтіктелген мектеп формасында, осы Ереженің талаптарына сәйкес келетін түрінде келуге тиіс.

5.2. Оқу жылы бойы ауыспалы (екінші) аяқ киімді қолданады.

5.3. Сабақтағы тәртіптері:

а)  сабақ басталатын алдында оқушы өзінің жұмыс орнын және саныпта жұмыс жасау үшін барлық қажеттіліктерді дайындап қояды.

б) сыныпқа педагог қызметкерлері кірген кезде амандасу үшін орындарынан тұрады және мұғалім амандасып, отыруға рұқсат бергенде отырады. Осындай  түрінде сабақ барысында сыныпқа кірген әр үлкен адамдарға сәлемдесуін көрсетеді;

в) сабақтың уақыты- оқушымен тек ғана оқу мақсатында пайдалануға тиісті. Сабақ барысында қатты дауысты шығаруға, өзін және қасындағы сыныптастарын бөгде сөздермен, ойынмен және сабаққа қатысы жөқ себептермен алаң етуге рұқсат берілмейді;

г) оқу үрдісіне қатысы жоқ ұялы телефондары мен басқа да құралдарды пайдалануға тыйым салынады; барлық техникалық құралдарды сөндіріліп,  алыптасталынады, ұялы телефонды дауыссыз түріне қойып, үстелден алынады. Тәртіпті бұзған кезінде  педагог қызметкері сабақ біткенше техникалық құралды алып қоюға құқылы. Осы талаптар бір неше рет бұзылса техникалық  құрал оқушыға заңды өкілінің қатысуымен ғана қайтарылады;

д) сабақ кезінде мұғалімнің рұқсатысыз шығуға тыйым салынады. Егер өте қажет болса оқушы педагог қызметкерден рұқсат сұрайды;

ж) сабақ аяқталған соң оқушы мұғалімнің рұқсатынан кейін сыныптан шығады.

5.4. Үзілістегі мінез-құлығы:

Үзіліс (сабақтардың арасындағы уақыт) келесідегілерге  арналған:

а) сабақ кестесіне байланысты оқушының басқа кабинетке ауысуы;

б)   оқушының демалуы  мен физикалық ширатуына, сол себептен үзілісте дәлізден ақырындап жүруіне ұсынылады;

в)   тамақтандыруға;

г)   ұялы телефоннан сөйлесуге (қажет болса);

д)   мектеп кітапханасына барып келуіне.

Үзілісте оқушыларға тыйым салынады:

а)   жүгіруге, айғайлауға, шулауға, басқаларға демалуға бөгет ететін, қатты, сонымен қатар ұялы телефоннан  сөйлесуге;

б)   бір бірін итеруге, заттарды лақтыруға және әр түрлі мәселелерді шешу үшін физикалық күшін көрсетуге тыйым салынады

5.5. Асханадағы тәртіп:

а)   бекітілген мектеп жұмысына сәйкес тамақтаныдыруына бөлек арнайы орын бөлінген;

б)   оқушылар гигиена тәртібін сақтау тиісті: асханаға сыртқы киімін шешіп кіруге, тамақтандырудың алдында қолын дұрыстап жууға;

в)   оқушылар асханаға жүгірмей, бір бірін итермей, кезекті бұзбай, шуламай кіреді;

г)   асханада тазалықты сақтап, тамақтандырғаннан кейін ыдысын жинап кету тиіс;

д)   оқушыларға буфетте кезекпен қызмет көрсетіледі, асхана қызметкерлердің талаптарын орындайды, тамақ алу кезінде тәртіпті сақтайды.

5.6. Сыныптан тыс іс-шараларды өткізген кезіндегі тәртіп:

а)   мектептің сыртында өткзілетін іс-шаралардың алдында оқушылармен техника қауіпсізідігін сақтау бойынша инструктаж өтуге тиіс;

б)   жаппай іс-шаралар өткізілген кезде оқушылар мұғалімнің барлық тапсырмаларын қатаң орындау тиіс, өзіне және қасындағыларға қауіпті болатын әр түрлі әрекеттерден аулақ болу тиіс;

в)  оқушылар, мектепте және оның сыртында да жоғары мәдениетті болып, жергілікті дәстүрлерді құрметтеп, табиғатқа, тарихи мен мәдени ескерткіштерге, жеке мен топтық мүліктерге ұқыптап қарау тиіс;

г) топ жетекшісімен белгіленген болса, оқушылар топтағы тәртіпті сақтап, белгіленген қозғалыс бағдарымен жүру,топпен бірге болу;

д) қатаң түрінде жеке гигиенасын сақтап, денсаулығының нашарлануы немесе жарақат алғаны туралы топ жетекшісіне уақытылы айту;

е) ашық отты (сіріңке, петарда, шырақ, майшам, фейерверк, үркіткіш, от және т.б.) қолдануға тыйым салынады, химиялық, пиротехникалық және басқа да өртенетін заттарды пайдаланып жарықты әсер етуге болмайды.

  1. Оқушылардың сабаққа келмеуін реттеу тәртібі

6.1. Сабаққа келмеудегі    дәлелді   себептеріне    жатады:

а)   оқушының    ауруы;

б)   дәрігерге     баруы (анықтаманыұсыну);

в)   мектеп  директоры мен келісілген  заңды өкілдерімен жазбаша өтініштері бойынша отбасылық   жағдайға    байланысты  сабаққа     келмеу; 

г) білім беру үдерісінің мүддесімен жүргізілетін пән олимпиадасына, жарыстарға және басқа да іс-шараларға қатысу;

д) мектептен тыс ұйымдарында өтетін пән олимпиадасына, жарыстарына және басқа да іс-шараларына қатысуға сұраныс.

6.2.Егер сабаққа келмеуі ауруға байланысты болса, оқушы ауырып қалған бірінші күні сынып жетекшісіне айту тиіс және сабаққа шыққаннан кейін бірінші күні ауырғаны туралы анықтаманы беру тиіс.

6.3.Мектептен тыс ұйымдарының сұранысы бойынша сабаққа келмегеніне келесідей тәртіп ұсынылады:

а)   заңды өкіл мектеп директорының атына жазбаша түрінде өтініш ұсынады, оған қоса мектептен тыс ұйымының сұранысын қоса береді;

б)   заңды өкілінің өтініші сынып жетекшісімен келісілгеннен кейін мектеп директорымен тиісті бұйрық шығарылады.

6.4.Заңды өкілдер оқушының сабаққа келмеген кезіндегі бағдарланған оқу материалдарының өтуіне жауапты.

6.5.Сабаққа себепсіз келмеуді сынып жетекшісі күнделікке жазып қояды. Оқушының бір заңды өкілі күнделіктегі сабаққа келмеуі туралы тіркелген жазбаның қасына қол қояды. Сабаққа дәлелді себепсіз келмегеніне байланысты, осы Ережеде қарастырылған тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

Егер сабаққа дәлелді себепсіз келмегені қайталанса, оқушы тәртіптік жазалануына тартылады: оқушының тәртібі Мектептің тәртіптік комиссиясында қаралады.

 

  1. Оқушыларды марапаттау

7.1.Мектеп оқушылары оқу қызметінде жоғары нәтижелерін, шығармашылық, спорттық жетістіктерін көрсеткені, мектепің қоғамдық өміріне белсенді қатысқаны үшін марапаттауларға тартылады.

7.2.Марапаттау түрлеріне жатады:

 алғыс жариялау;

құрмет грамотасымен, мақтау қағазымен марапаттау;

Мектеп  сайтында  марапаттаулар  туралы  ақпарат   жариялау.

7.3.Мектеп директоры осы Ережеде қарасытырылмаған басқа да марапаттауларды белгілейді.

7.4.Оқушыға жеке және ұжымдық марапаттаулар да рұқсат етіледі, сонымен қатар оқушыға бірнеше марапаттаудың түрлері де беріледі.

7.5.Марапаттаулар келесі жағдайда қолданылады:

а) педагог қызметкердің ауызша алғысынан басқа марапаттаулар мектеп директорының бұйрығымен жарияланады және оқушының жеке ісіне жазылуға мүмкін;

б) марапаттау туралы оқушының заңды өкіліне, ұжымына мәлімет беріліп, салтанатты түрде тапсырылады.

 

  1. Оқушылардың жауапкершілігі

8.1.Тәртіптік жазалар қатаңдық деңгейі бойынша 3 түрге  бөлінеді:

1)  маңыздылығы аздау;

2)  маңызды;

3)  қатаң.

8.2.Маңыздылығы аздаубұзушылыққа жатады:

а)  сабаққа, жиынға, таңартенгі жиналысқа, мектепшілік іс-шараларға қалып келу (тоқсанына үш реттен артық болса);

б) белгіленген мектеп формасына сәйкес келмейтін киімді киіп келу, киімді ұқыпсыз, ластанып кию;

в) мектепте бас киімде және сыртқы кіимде жүру;

г) үй жұмысын дәлелді себепсіз орындамау;

д) тамақтандыруға бөлінген арнайы жерден тамақтану;

е) мектептің ішіндегі бөлмелерде және мектепке жататын аумағында тазалықты сақтамау

8.3.Маңызды бұзушылыққажатады:

а) сабақ кезінде тәртіпті бұзу;

б) сабаққа дәлелді себепсіз келмеу (айына 3 реттен артық).

в)  мектептің ішінді, оның аумағында және сыртында тәртіп ережесін бұзу;

г) оқу үрдісін алаңдатанын сабақта, сабақтан тыс жұмыста ұялы телефонды, электоронды ойынды және басқа да құралдарды пайдалану;

д) мектеп компьютерлердің пайдалану ережелерін бұзу;

е) мектептен сынып жетекшісінің, әкімшілігінің рұқсатысыз кету;

ж) құмар ойындар;

з)  мектептің мүлігін, басқа да физикалық және заңды тұлғалардың мүлігін абайсыздықтан бүлдіру, бұзу;

и) мемлекеттік рәміздерін, мемлекеттік әнұранын білмеу және оны орындаған кезде ережені сақтамау;

к)  мектеп қоғамдастық мүшелерінің  және мектеп қонақтарының абыройы мен намысын балағаттау;

л) әдепсіз сөздер мен ыймдарды, балағатты лексиканы пайдалану;

м) мектеп абыройына, оқушылары мен қызметкерлеріне кір келтіретін материалдарды тарату;

н) алдын ала оқушымен, қызметкермен, мектеп әкімшілігімен және басқа да физикалық және заңды тұлғалармен келісілмеген,олардың құқығы төмендегі әрекеттерден бұзылатындай, оқушы мен басқа тұлғалардың арасындағы  сымсыз желі арқылы, сонымен бірге жаһандық желісіне дербес деректерді, фотосуреттерді, аудио және бейне жазуларды тарату, түсіру, сақтау және ақпаратты беру

о)міндетті қоғамдық-қажетті жұмыстар мен шаралардан бас тарту (сыныпты, мектеп аумағын жинау,жазғы практика және т.б.).

8.4. Қатаң бұзушылыққа жатады:

а)  маңызды құқыбұзушылыққа жататынды қайталау;

б)  тілдік, гендерлік, ұлттық, діншілдік және басқа да белгілер бойынша кемсітушіліктеу;

в) діни көзғарастар мен пікірлерін мәжбүрлеу, ұлт арасындағы өшпенділікті, басқыншылықты, араздылық пен зорлы-зомбылықты қоздыру;

г)  темекі тартуға, алкогольді немесе есірткеге қатысы бар болуы, сабаққа алкогольді, есірткі немесе улағыш түрінде келуі;

д) қадалғыш және кескіш заттарды, жарылатын, пиротехникалық, химиялық, өртенгіш заттарды, темекі өнемдерді, спирт сусындарды, есірткілер, уландырғыш заттар мен уларды, жануарларды, жәндіктерді тағу, әкелу;

е) қымбат заттарды киіп келу (электронды және ұялы аппараттар, фото және бейнекамералар,  қымбат бұйымдар, ірі көлеміндегі ақшалар және т.б.).;

ж) мектептің , мектеп қоғамдастық мүшелерінің, басқа да физикалық және заңды тұлғалардың мүлігін әдейі бұзу, сындыру;

з) мектептік қоғамдастық мүшелеріне, басқа да тұлғаларға психологиялық және физикалық залал (күшпен алу, қорқыту, қоқан-лоқы көрсету, төбелесу, бұзақылық көрсету) келтіру;

и) мектеп қоғамдасығы мүшелерінің, өзге де физикалық және заңды тұлғаларының  рұқсатысыз және келісімсіз заттармен пайдалану, ұрлау.

8.5.Оқушылардың арасында тәртіпті күшейту, құқықбұзушылықтарды алдын алудың жұмысын ұйымдастыру мақсатында мектепте Құқықбұзушылық  кеңесі  жұмыс  жасайды.

 

IX.     Оқушылардың заңды тұлғаларымен

қарым қатынас жасауды ұйымдастыру:

9. 1.Оқушылардың заңды өкілдерімен  мектеп әкімшілігі және педагог қызметкерлердің арасындағы  қарым қатынасының ұйымдастыру міндеттері:

а)  мектептік өзін өзі басқару органдары арқылы заңды өкілдерді оқу үдерісіне енгізу (ата-аналар комитеті, қамқорлық кеңес, тәртіптік және мадақтау комиссиялары);

б)  оқушылардың тәртиеленудегі педагогикалық  оқыту мен білуді заңды өкілдеріне жеткізу (ата-аналар мектебі, балалар мен үлкендердің арасындағы қарым қатынасының психологиялық аспекттері туралы бейне материалдар);

в)  заңды тұлғалардың кәсіби және жеке тәжірибесін білім беру үдерісінде пайдалану;

г)  заңды өкілдерінің белсенді ұстанымды құру мақсатында мерекелік, сонымен қатар, спорттық, бос уақыттағы және кәсіптік бағдардағы іс-шараларға қатыстыру.

9.2.Мектеп әкімшілігі мен педагог қызметкерлердің заңды өкілдермен қарым қатынас жасаудағы жолдар:

а)  оқушыны тәрбиелеудегі мүмкіндіктерді табу мақсатында отбасының жағдайын талдау;

б)  ата-аналар мен баланың қарым-қатынасын жақсарту және отбасыдағы амандығының мәселелері бойынша заңды өкілдеріне кеңес беру.

9.3.Мектеп әкімшілігі, педагог қызметкерлері міндетті: заңды өкілдеріне балаларының мінез-құлықтары туралы ақпарат беріп тұруға және оны түзету мен қайталануын келтірмеу мақсатында бірлескен шараларды қабылдауға.

Оқушының заңды өкілдерімен кеңес әңгімелесулері мектеп өкілдерімен жүргізіледі.

X. Оқушылардың заңды тұлғалардың құқытары мен міндеттері.

10.1. Заңды өкілдері құқылы:

а) мектептің өзін – өзі басқару органының, білім беру үрдісінің жұмысына қатысу;

б) мектептің жұмысын жақсарту туралы ұсыныстарды енгізу;

в) оқушының үлгерімі, тәртібі және жағдайлары туралы ақпаратты алу;

г) оқушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау;

д) оқушыны басқа мектепке ауыстыру;

е) келісім  шарт негізінде оқушыларға арналған қосымша білім қызметтерін алу.

10.2. Заңды өкілдерінің міндеттері:

а) осы Ережені сақтап, мектептің Жарлығымен бекітілген талаптарын  орындау;

б) оқушының тәрбиелеу мен оқуына мектепке көмек көрсету;

в) оқушының денсаулығы мен қауіпсіздігіне қарау және олрады зиянды әдеттерден сақтау;

в) оқушының оқуы мен өміріне  және қауіпсіздік  жағдайларын  жасау, оның зияткерлігі мен физикалық мүмкіндіктерінің, адамгершілік тұрақтандыруының дамуын қамтамасыз ету;

г) әр аптаның оқу күндерінің сабақ кестесі мен оқу сағаттарын білу;

д) оқушының сабаққа 10-15 минуттай қалғанда мектепке уақыттылы  келуін қамтамасыз ету;

е) мектептегі оқу үрдісіне қатысы жоқ заттардың әкелуін болдырмауына қадағалау;

ж) сабақ кезінде ұялы телефоннан звандау арқылы мазасын алмау;

з) мектептегі сабақтарға келуін қамтамасыз ету, егер дәлелді себептермен келмесе, дәлелдейтін құжаттарды ұсыну.

Сабақтан қалған күндеріне қалып қойған оқу материалдарын өту үшін бақылауды жүзеге асыру;

и) ата-аналар жиналысына қатысу және әр тоқсан сайын оқушының үлгерімі бойынша табельге қол қою;

к) оқушының сынып жетекшісімен үнемі байланыста болу, апта сайын баланың күнделігін тексеріп,  қол қою.

Сынып жетекшісімен электронды пошта не ұялы байланыс арқылы әңгімелессе, оқушысы туралы ақпарат жіберілсе , жауап жіберу қажет;

л) педагог қызметкерлерімен және сынып жетекшілерімен алдын ала келісілгендігі бойынша және сабақтан тыс уақытта кездесу;

м) Оқушыға міндетті:  алдын алу егпелерден бас тартуда, мектептің медициналық кабинетіне медициналық қабыл алмау құжатын немесе мектеп директорының атына алдын алу егуден жазбаша бас тартуды ұсыну;

н) мектептің абыройы мен дәстүрлерін сақтау;

о) педагогтар мен мектептің басқа да қызметкерлердің абыройы мен қадір-қасиеттерін құрметтеу;

п) оқушы мектепке, мектептің қауымдастығының мүшелеріне, өзге де жеке және заңды тұлғаларға келтірген зиянды өтеу;

р) мектепке қарасты аумағында жол жүру тәртібін сақтау, мектеп аумағының кіре берісіне, алдына көліктерді қоймау;

с) егер оқушымен маңызды немесе қатаң түрдегі тәртіп  бұзушылық анықталса, жәбірленген адамнан ауызша немесе жазбаша түрінде кешірім сұрау.

XI. Даулы  мәселелерді  шешу:

11. 1.Заңды тұлғалар мектеп әкімшілігіне жолуға құқылы:

а) білім үдерісін жетілдіру және оқыту сапасын көтеру, кітапхана, асхана, медициналық қызмет көрсету  және мектептің басқа да құрылымымен  пайдалану  жөнінде, оқушылардың  қауіпсізідігін  қамтамасыз  ету  және  оқушылардың мүдделеріне  қатысты мәселелер бойынша өтініш жасауға;

б) мектептің оқушылары мен қызметкерлеріне өтініш жазуға.

11.2. Даулы немесе наразылық мәселелері бойынша үндеулердің қарастырылуы  нақты фактісі бар,  сұрағы мазмұндалып, өтініш түрінде  беріліп, оқушы немесе оның заңды өкілінің қатысуымен қарастырылады.

11.3. Жасырын үндеуді мектеп әкімшілігі қарастырмайды.

11.4. Мектеп директорымен бекітілген қабылдау кестесіне сәйкес мектеп әкімшілігі айына кемінде бір рет оқушылар мен олардың заңды өкілдерінің жеке қабылдауын жүргізеді.

ХІІ. Қорытынды

  1. Осы Ереже, мектептің Педагогикалық кеңес шешімімен бекітілген   мерзімінен  бастап күшіне енеді.