Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№6 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Қария, қарт, данышпан
старец
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 125
Жаңа сұрақтар: 0

Әлеуметтік педагог

  

 

 Әлеуметтік педагог - Кулынбаева Мариям Нурлановна

 

Әулеметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары

КӨРУ

 

 

№6 ЖББМ коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

әлеуметтік паспорты

 

 

Атауы

Саны

1

Оқушылар саны

454

 

- оның ішінде мектеп алды сыныптарында

25

 

Ұл балалар саны

214

 

Қыз балалар саны

240

2

Көпбалалы отбасылар саны

76

 

- ондағы балалар саны

337

3

Аз қамтылған отбасылар саны

10

 

- ондағы балалар саны

35

4

Толық отбасылар саны

382

 

- ондағы балалар саны

945

5

Толық емес отбасылар саны

51

 

- ондағы балалар саны

116

 

- анасының тәрбиесінде

51

 

- әкесінің тәрбиесінде

4

 

- тәтесінің(ағасының) тәрбиесінде

0

 

- атасының тәрбиесінде

0

 

- әжесінің тәрбиесінде

0

 

- атасы мен әжесінің тәрбиесінде

0

 

- оның ішінде өгей әкесінің тәрбиесінде

4

 

- оның ішінде өгей шешесінің тәрбиесінде

1

6

Ата-анасы мүгедек отбасылар саны

2

7

Мектеп формасына қойылатын талаптарды сақтамайтын оқушылар саны

0

8

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың саны, оның ішінде:

0

 

- қорғаншылықтажәнеқамқоршылықта

0

 

- патронаттықтәрбиеде

0

 

- асырапалғанотбасында

0

 

- отбасыүлгісіндегібалаларүйінде

0

 

- жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында

0

9

Мүгедектігі бар балалар мен ЕББҚ(ерекше білім беруге қажеттіліктері) бар балалар саны

0

 

- мүгедек балалар

0

 

- ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалар ( Инклюзия)

1

 

- оның ішінде үйде оқитын балалар

 0

10

ІІБ есебінде тұрған оқушылар саны

0

11

ІІБ есебінде тұрған қолайсыз отбасылардың саны

0

 

- ондағы балалар саны

0

12

Мектепішілік есепте тұрған балалардың саны

0

13

Ерекше педагогикалық назар аударуды талап ететін «тәуекел тобындағы» балалар саны

0

14

Білім беру ұйымдарындағы бейнебақылау камераларының саны

24

15

Мамандандырылған күзет қызметінің болуы

Бар

16

Бекітілген мектеп полиция инспекторының болуы

Бокаева А.С.


Директордың тәрбие жұмысы бойынша

орынбасарының телефоны: 87003251682

Әлеуметтік педагогтың телефоны: 87713136487

Мақсаты:

Балалардың жанұядағы әлеуметтік жағдайын анықтау

Сыныптың, жеке оқушы отбасының әлеуметтік жағдайын толық зерттеу;

Баланы әлеуметтік-педагогикалық қорғауға алу;

Жеке тұлғаның дамуына отбасында әлеуметтік қолдаумен қамтамасыз ету;

Әлеуметтік педагогикалық кеңес;

Әлеуметтік-педагогикалық алдын-алу, түзеу, реабелитация;

Балалардың әлеуметтік құқығын қорғау және балалардың дамуына жағдай жасау, сонымен қатар мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынасын құру. Балалардың құқықтық білімін жетілдіру, азаматтық, әкімшілік, отбасылық, қылмыстық құқық заңдарын негізге алып, заңға бағынатын  азамат тәрбиелеу

 

Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі бағыттары:

1. Диагностикалық қызметі:

«қиын  оқушылар»;

кәмелет жасына  толмағандарды тәрбиелеу, оқыту, асырау сияқты өз міндеттерін орындамаған, сондай-ақ баланың физиологиялық жағынан дұрыс дамуына кері әсер ететін, оларға қатыгездікпен қарайтын «проблемалы» ата-аналармен жұмыс жүйесін қалыптастыру.

2. Өз құзырлығы (компетенция) шеңбері бойынша көмекті қажет ететін балаларға әлеуметтік қорғау көрсету;

3. «Ерекше назардағы» оқушылармен жеке жұмыс  іс-шараларын жетілдіру;

4. «Ерекше назардағы» ата-аналармен жеке жұмыс жоспарын жандандыру;

5. Сынып жетекшілері, психолог, медицина қызметкерлері, мектептің басқа да қызметкерлерімен, ата-аналар комитетімен, құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесімен, оқушылардың өзін-өзі басқару органымен, құқықтық оперативті топпен, кәмелет жасына  толмағандардың құқығын қорғау жөніндегі комиссиямен, қоғамдық ұйымдармен өзара қарым-қатынасты үйлестіру.

 

Міндеттері:

Оқушылардың тұрмыстық жағдайын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу; оқушылармен, олардың ата-аналарымен қылмысты болдырмау жөнінде алдын-ала жұмыс атқару.

«Қиын» оқушы тұлғасының өз бетінше дамуы,  мінез-құлықты түзету мақсатын, оның бейімділігін, «қиын» болу себебін айқындау.

«ерекше назардағы» кәмелет жасына  толмағандарға дене және психикалық  жай-күйін, денсаулығын нығайту үшін көмек көрсету;

кәмелет жасына  толмағандарды адамгершілік жағынан дамытудың шарты ретінде оқу орнында гуманистік орта құру;

кәмелет жасына толмағандардың құқығы мен  мүдделерін сақтау, олардың өмірін  қорғауға ат салысу.