Әлеуметтік педагог - Кулынбаева Мариям Нурлановна
Әулеметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары |
№6 ЖББМ коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
әлеуметтік паспорты
№ |
Атауы |
Саны |
1 |
Оқушылар саны |
454 |
|
- оның ішінде мектеп алды сыныптарында |
25 |
|
Ұл балалар саны |
214 |
|
Қыз балалар саны |
240 |
2 |
Көпбалалы отбасылар саны |
76 |
|
- ондағы балалар саны |
337 |
3 |
Аз қамтылған отбасылар саны |
10 |
|
- ондағы балалар саны |
35 |
4 |
Толық отбасылар саны |
382 |
|
- ондағы балалар саны |
945 |
5 |
Толық емес отбасылар саны |
51 |
|
- ондағы балалар саны |
116 |
|
- анасының тәрбиесінде |
51 |
|
- әкесінің тәрбиесінде |
4 |
|
- тәтесінің(ағасының) тәрбиесінде |
0 |
|
- атасының тәрбиесінде |
0 |
|
- әжесінің тәрбиесінде |
0 |
|
- атасы мен әжесінің тәрбиесінде |
0 |
|
- оның ішінде өгей әкесінің тәрбиесінде |
4 |
|
- оның ішінде өгей шешесінің тәрбиесінде |
1 |
6 |
Ата-анасы мүгедек отбасылар саны |
2 |
7 |
Мектеп формасына қойылатын талаптарды сақтамайтын оқушылар саны |
0 |
8 |
Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың саны, оның ішінде: |
0 |
|
- қорғаншылықтажәнеқамқоршылықта |
0 |
|
- патронаттықтәрбиеде |
0 |
|
- асырапалғанотбасында |
0 |
|
- отбасыүлгісіндегібалаларүйінде |
0 |
|
- жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында |
0 |
9 |
Мүгедектігі бар балалар мен ЕББҚ(ерекше білім беруге қажеттіліктері) бар балалар саны |
0 |
|
- мүгедек балалар |
0 |
|
- ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалар ( Инклюзия) |
1 |
|
- оның ішінде үйде оқитын балалар |
0 |
10 |
ІІБ есебінде тұрған оқушылар саны |
0 |
11 |
ІІБ есебінде тұрған қолайсыз отбасылардың саны |
0 |
|
- ондағы балалар саны |
0 |
12 |
Мектепішілік есепте тұрған балалардың саны |
0 |
13 |
Ерекше педагогикалық назар аударуды талап ететін «тәуекел тобындағы» балалар саны |
0 |
14 |
Білім беру ұйымдарындағы бейнебақылау камераларының саны |
24 |
15 |
Мамандандырылған күзет қызметінің болуы |
Бар |
16 |
Бекітілген мектеп полиция инспекторының болуы |
Бокаева А.С. |
Директордың тәрбие жұмысы бойынша
орынбасарының телефоны: 87003251682
Әлеуметтік педагогтың телефоны: 87713136487
Мақсаты:
Балалардың жанұядағы әлеуметтік жағдайын анықтау
Сыныптың, жеке оқушы отбасының әлеуметтік жағдайын толық зерттеу;
Баланы әлеуметтік-педагогикалық қорғауға алу;
Жеке тұлғаның дамуына отбасында әлеуметтік қолдаумен қамтамасыз ету;
Әлеуметтік педагогикалық кеңес;
Әлеуметтік-педагогикалық алдын-алу, түзеу, реабелитация;
Балалардың әлеуметтік құқығын қорғау және балалардың дамуына жағдай жасау, сонымен қатар мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынасын құру. Балалардың құқықтық білімін жетілдіру, азаматтық, әкімшілік, отбасылық, қылмыстық құқық заңдарын негізге алып, заңға бағынатын азамат тәрбиелеу
Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі бағыттары:
1. Диагностикалық қызметі:
«қиын оқушылар»;
кәмелет жасына толмағандарды тәрбиелеу, оқыту, асырау сияқты өз міндеттерін орындамаған, сондай-ақ баланың физиологиялық жағынан дұрыс дамуына кері әсер ететін, оларға қатыгездікпен қарайтын «проблемалы» ата-аналармен жұмыс жүйесін қалыптастыру.
2. Өз құзырлығы (компетенция) шеңбері бойынша көмекті қажет ететін балаларға әлеуметтік қорғау көрсету;
3. «Ерекше назардағы» оқушылармен жеке жұмыс іс-шараларын жетілдіру;
4. «Ерекше назардағы» ата-аналармен жеке жұмыс жоспарын жандандыру;
5. Сынып жетекшілері, психолог, медицина қызметкерлері, мектептің басқа да қызметкерлерімен, ата-аналар комитетімен, құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесімен, оқушылардың өзін-өзі басқару органымен, құқықтық оперативті топпен, кәмелет жасына толмағандардың құқығын қорғау жөніндегі комиссиямен, қоғамдық ұйымдармен өзара қарым-қатынасты үйлестіру.
Міндеттері:
Оқушылардың тұрмыстық жағдайын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу; оқушылармен, олардың ата-аналарымен қылмысты болдырмау жөнінде алдын-ала жұмыс атқару.
«Қиын» оқушы тұлғасының өз бетінше дамуы, мінез-құлықты түзету мақсатын, оның бейімділігін, «қиын» болу себебін айқындау.
«ерекше назардағы» кәмелет жасына толмағандарға дене және психикалық жай-күйін, денсаулығын нығайту үшін көмек көрсету;
кәмелет жасына толмағандарды адамгершілік жағынан дамытудың шарты ретінде оқу орнында гуманистік орта құру;
кәмелет жасына толмағандардың құқығы мен мүдделерін сақтау, олардың өмірін қорғауға ат салысу.