Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының…
"№85 ЖББОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Дау даудан қорқады.
Спор спорящего боится.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 31
Жаңа сұрақтар: 5

Баланың тілдік дамуы

Қысқаша баланың тілінің дамуы туралы

 

2 жаста

– бала денесінің бес бөлігін көрсетеді, сөз қоры кемінде 50 сөзден тұрады; мен, сен, маған деген есімдіктерді дұрыс пайдалана біледі. Екі жаста бала п, б, м, ф, в, т, д, н, к, г, х дыбыстарын меңгереді. Ысылмен айтылатын (с, з, ц) дыбыстарын, (ш, ж, ч, щ) және үнді (р, л) дыбыстарын ол тастап кетеді немесе ауыстырып айтады.

3 жаста

– сөздік қоры: 250-700 сөз, бала бес-сегіз сөзден тұратын сөйлемдерді айтады, көптеген сөздерді меңгереді; өз атын, жынысын және жасын айтады; сөйлемде демеуліктер мен шылауларды пайдалана біледі: өйткені, егер, сонда. С,з дыбыстарын дұрыс айта алады.

 

 

 

4 жаста

– сөйлеген сөзінде күрделі сөйлемдер кездеседі, шейін, дейін, кейін демеуліктерін, неге, қайда, неше шылауларын пайдаланады. Сөздік қоры 1500-2000 сөз. Бала ш, ж, ч, щ дыбыстарын, сонымен қатар ц дыбысын дұрыс пайдаланады. Дауыссыз дыбыстарды жіңішкертіп айтуды қояды.

5 -6 жаста

– сөздік қоры 2500-3000 сөзге дейін көбейеді. Сөздерді тастап кетпейді, дыбыстар мен буындардың орнын ауыстырмайды. Сөйлемде барлық сөз таптарын пайдаланады. Бала ана тіліндегі барлық дыбыстарды пайдаланады және оны сөйлеген сөзінде де дұрыс пайдаланады.

7 жаста

– сөздік қоры 3500 сөзге дейін көбейеді, грамматикалық ережелерді меңгереді. Егерде сіздің балаңыздың сөйлеу дағдысындағы ауытқу көп болса, логопедтің кеңесіне жүгініңіз.

 

Ата-аналар балалардың өздерінің айналасындағы адамдарға еліктеп, сөйлеп үйренетінін есте ұстағандары маңызды, сондықтан ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасағанда, оның сөйлеу дағдысы тез және жақсы дамиды.

Ересектердің сөзі - балаларға үлгі. Осындай үлгі болмаған жағдайда, бала мен ересектер арасындағы қарым-қатынастың төмендеуі мен кедейленуінің салдарынан,баланың қалыпты сөйлеу және ойлау дамуы бәсеңдейді. Мамандар мұндай балаларда сөйлеу мен ойлау дағдысының тежелуін анықтайды. Сондықтан, баламен қарым-қатынас ж