Мақсаты: жағымды әлеуметтік-психологиялық климатты қалыпастыра отырып баланың өзіндік дамуы мен жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету.
Міндеттері :
1. Баланың психкалық және тұлғалық дамуына ықпал ету;
2. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу барысында мұғалімдерге, ата-аналарға психологиялық кеңестер беру;
3. Оқыту мен тәбиелеу құндылықтарын арттыру мақсатында баланың оқу және тәрбие процестерін бақылау;
4. Баланың интелектуалдық және жеке тұлға болып қалыптасуын дамыту;
5. Мектептегі баланың жағдайын, жаңа әлеуметтік позицияларға баланың даярлығын қалыптастыру;
6. Мектепке алғаш келу кезеңі, баланың жаңа жағдайға әлеуметтік-психологиялық, физиологиялық бейімделуін зерттеу.
|
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Жауапты орындаушы |
|
1. |
Өткізілген жұмыстарға талдау жасау, жылдық жұмыс жоспарын құру. |
тамыз |
Педагог-психолог |
|
2. |
Өзіндік білім деңгейін арттыру курстары ИПК
|
Жыл бойы жоспар бойынша |
Педагог-психолог |
|
3. |
Атқарылған жұмыстарды талдау және есебін дайындау. |
Әр тоқсан сайын |
Педагог- психолог |
|
4. |
Мектепте құқық бұзылған жағдайда кеңестер өткізу. |
Құқық бұзылған жағдайда |
Кеңес мүшелері, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жөніндегі орынбасары |
Диагностика
|
5. |
1-сынып оқушыларының мектепке физиологиялық және әлеуметтік-психологиялық бейімделуі (эмоциялық жағдайын анықтау, әлеуметтену деңгейі мен таным процестерін анықтау) |
1-тоқсан |
Педагог-психолог |
|
6. |
1-сынып оқушыларының психоәлеуеттік есеюін анықтау |
2-тоқсан |
Педагог – психолог |
|
7. |
2-3 сынып оқушыларының интелектуалдық даму деңгейін анықтап талдау жасау. |
2-тоқсан |
Педагог – психолог |
|
8. |
3-4 сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтап бағалау. |
3-тоқсан |
Педагог-психолог |
|
9. |
4-сынып оқушыларының құндылық бағдарлану бірлігін анықтау. |
4-тоқсан |
Педагог-психолог |
|
10. |
4-сынып оқушыларын мемлекеттік тестті тапсыруға психологиялық даярлықтарын анықтау. |
4-тоқсан |
Педагог-психолог |
|
10. |
Мектепке дейінгі даярлық тобының балаларының мектептегі оқуға психологиялық тұрғыдан даярлығын анықтау. |
4-тоқсан |
Педагог-психолог |
|
11. |
Психологиялық жағдайы бұзылған оқушылармен жұмыс жасау. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог Алдын алу жұмыстары |
|
12. |
Тұрмыстық жағдайы қиын оқушылардың психологиялық жағдайын анықтау. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог Сынып жетекшісі Алдын алу жұмыстары |
|
13. |
Тәртібі бұзылған оқушылардың, тұрмыстық жағдайы төмен отбасылардың пәтерлеріне рейдке шығу. |
Демалыс кездерінде |
Әлеуметтік-пдагог Педагог-психолдог Сынып жетекшілері Алдын алу жұмыстары |
Ата-аналармен жұмыс
|
14. |
Бастауыш сыныптарда өткізілетін ата-аналар жиналысына қатысып, ата-аналармен психологиялық жұмыстар жасау. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог |
|
15. |
Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу процесінде мұғалімдерге , ата-аналарға психологиялық кеңес беру. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог |
|
16. |
Балалардың құқығын қорғау. |
Жыл бойы Сұраныс бойынша |
Әлеуметтік-педагог Педагог-психолог |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс
|
17. |
Бастауыш сынып мұғалімдеріне аттестациялау кезеңінде психологиялық кеңес беру. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог |
|
18. |
Баланы оқыту мен тәрбиелеу процестерінде мұғалімдерге психологиялық кеңестер беру. |
Сұраныс бойынша |
Педагог-психолог |
|
19. |
Бастауыш сыныптарда ата-аналар жиналыстарында мұғалімдерге көмек көрсету. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог |
