Балалардың даму динамикасы
КМҚК «Айналайын» бөбекжайының 2016-2019 оқу жылына арналған балалардың даму динамикасы
«Денсаулық» білім беру саласының мазмұны дене тәрбиесі, қауіпсіз мінез-құлық негіздері бойынша ОБЖ-де, ақыл-есінің ауытқуы бар балалар үшін топтарда - мәдени-гигиеналық дағдылар жүзеге асырылады; спорттық мерекелер мен ойын-сауық, сонымен қатар балалардың жеке белсенділігін қамтамасыз етеді: ашық аулада, спорттық ойындар мен жаттығулар қоғамдағы қауіпсіз мінез-құлық ережелерін дамытуға, денсаулықты сақтауға ықпал етеді.
«Коммуникация» білім беру саласының міндеттері сөйлеу тілін дамыту, көркем әдебиетпен танысу, сауаттылық негіздері, драматургия, қазақ, орыс, ағылшын тілдерін, балалар тәжірибесін және әлеуметтік жағдайларды зерттеу бойынша шешіледі.
«Таным» білім беру саласының міндеттері ҰОҚ-де қарапайым математикалық көріністерді, жаратылыстану ғылымдарын, дизайнды қалыптастыру үшін шешіледі, «Таным» білім беру аймағындағы педагогикалық процесс танымдық, сөйлеу, шығармашылық белсенділіктің интеграциясын, мұғалімдер мен тәрбиеленушілер арасындағы өзара әрекеттестіктің әр түрлі модельдерін қолдануға мүмкіндік береді және қоршаған ортаны қорғаудың қарапайым әдістерін игеруге көмектеседі. Математикалық түсініктерді игеру және конструктивті қабілеттерді жүзеге асыру.
"Шығармашылық» білім беру саласының міндеттері сурет, модельдеу, аппликация, музыка ҰОҚ-де шешіледі. Эмоционалды саланы және эстетикалық талғамды қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалар арасында шығармашылық ойлау мен қиял мәдениетін дамыту мақсатында «Шығармашылық» білім беру саласындағы педагогикалық процесс балалардың өнімді, шығармашылық қызметін, балалар көрмелерін, музыкалық, театрлық іс-шараларды ұйымдастыруға және ұжымдық шығармашылық іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған. Қызығушылықтар мен жаңа шығармашылық шешімдерді іздеу. Оқу бағдарламасының ауыспалы бөлігінде тәрбиешілер әзірлеген бейбітшілік саусағыңыздағы бағдарламасына сәйкес ҰОҚ дәстүрлі емес өнер әдістерін қолдану бойынша өткізіледі.
«Социум» білім беру саласының міндеттері қоршаған ортаны, экология негіздерін, өзін-өзі тану (ересектер тобында), әлеуметтік даму және еңбек тәрбиесі (қол еңбегі, үй жұмысы) (интеллектуалды бұзылулары бар балаларға арналған топтарда) туралы танысу үшін ҰОҚ-де шешіледі.
Әлеуметтік бейімделетін жеке тұлғаны тәрбиелеу мақсатында балабақша тәрбиешілері балалар арасында өзін-өзі танудың дамуына жағдай жасады: олардың қабілеттеріне деген сенімділік, айналасындағыларға деген жағымды қатынасты қалыптастыру, Отанға деген сүйіспеншілікті, үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу, әлеуметтік жағдайды қарастыратын білім беру саласындағы педагогикалық процесс конструктивті өзара әрекеттестік дағдыларын, жанжал жағдайларын шешу жолдарын, гуманистік бағыттағы жағдайларды құру жолдарын дамыту арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың дамуы нности, балаларды қамқорлық, зейін, өзара көмек көрсетуге шақырады.