Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Жас натуралистер станциясы

Жас натуралистер станциясының ҚММ оқу жұмыс жоспары

Қарағанды облысы білім басқамасының

Қарағанды қаласы білім бөлімінің

 «Жас натуралистер станциясы»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

2022-2023 оқу жылындағы жұмыс оқу жоспары

 

Түсіндірме жазба

 

«Жас натуралистер станциясы» КММ жаратылыстану, өнер, әлеуметтік тәжірибе бағыттары бойынша білім беру қызметін жүзеге асырады.

«Жас натуралистер станциясы» КММ педагогикалық ұжымы үнемі белсенді әрекет етуде, жұмыстың жаңа түрлері мен бағыттарын іздестіруде. Оқу-тәрбие процесіне әлеуметтік және бос уақытты тиімді өткізу жөнінде бағдарламаларға енгізу, балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін енгізу, сондай-ақ материалды меңгеру деңгейін және экологиялық мәдениетті диагностикалау негізінде жүзеге асырылады.

«Жас натуралистер станциясы» КММ оқу жоспары, жылдық жұмыс жоспары педагогикалық ұжымның алдында тұрған міндеттерге сәйкес әзірленді. Экологиялық білім беру мен тәрбиелеудің үздіксіздігін қамтамасыз ету білім алушылардың өсуі мен дамуының барлық сатыларында білім беру (жалпы дамыту) бағдарламаларын іске асыру арқылы жүзеге асырылады. «Жас натуралистер станциясы» КММ атқаратын қызметтері: білім беру, тәрбие, әдістемелік-ұйымдастыру, ақпараттық-ағартушылық.

«Жас натуралистер станциясы» КММ жаратылыстану, өнер, әлеуметтік іс-тәжірибесі бағыттары бойынша білім беру қызметін жүзеге асырады. Қосымша жалпы білім беру бағдарламалары (бұдан әрі бағдарламалар) ҚР Заңдарына сәйкес құрастырылған:

- 27.07.2007 ж. ҚР«Білім туралы» Заңы;

- 08.08.2002 ж. № 345 «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы»ҚР Заңы;

- 11.07.1997 ж. № 151 «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы»ҚР Заңы;

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 29 желтоқсандағы № 614 бұйрығына 5-қосымшасы «Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары»;

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына 21-қосымшасы«Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Жаратылыстану" пәнінен оқу жүктемесі төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар»;

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына 24-қосымшасы «Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен оқу жүктемесі төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасы»

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына 25-Қосымшасы «Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "География" пәнінен оқу жүктемесі төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасы»;

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына 35-қосымшасы «Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математикалық бағыттағы 10-11-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен оқу жүктемесі төмендетілген үлгілік оқу бағдарламасы

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 22.05.2020 жылғы № 219 бұйрығымен бекітілген «Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызмет көрсету ережелері;

- ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығымен бекітілген «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары».

«Жас натуралистер станциясы» КММ білім беру қызметі Жарғы, лицензия, жергілікті актілер, қызмет және даму бағдарламалардың негізінде жүзеге асырылады. Қосымша білім беру бағдарламалары ҚР «Білім туралы» Заңына, балаларға қосымша білім беру мекемесі туралы үлгілік ережеге сәйкес келеді.

Білім беру бағдарламалары ұйымның педагогикалық кеңесінде бекітілген - 31.08.2022 ж. №1 хаттама, сыртқы рецензиясы бар.

Білім беру бағдарламалары балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға және дамытуға, олардың зияткерлік, адамгершілік және дене жетілдірудегі жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға, салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыруға, денсаулығын нығайтуға және олардың бос уақытын ұйымдастыруға бағытталған.

Оқу жоспары жеке адамның және қоғамның қажеттілігін, Оқу уақытының резервін және оқушылардың шамадан тыс жүктелуіне жол бермеуді ескере отырып, жеке дамудың кеңдігін қамтамасыз етеді.

Оқу жоспарын құрастыруда басшылыққа алынды:

 - «Жас натуралистер станциясы» КММ мақсаттары;

 - мекеменің оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етілуі;

- білім алушылардың танымдық қажеттіліктері және ата-аналардың әлеуметтік тапсырысы;

 - кадрлық әлеует;

 - оқытудың сабақтастығы мен болашағы;

 -санитарлық-гигиеналық нормалар мен талаптарды сақтау.

Оқу жоспары экологиялық білімнің үздіксіздігін, сабақтастықты (қарапайымнан күрделіге дейін) көрсетеді.

Балалардың білім алу деңгейіне, олардың бейімділігіне, қабілеттері мен қызығушылықтарына қарай, қосымша білім беру екі бағытта жүргізіледі, әрі бастауыш, орта және жоғарғы сынып оқушыларын (1-4–сыныптар, 5–9-сыныптар, 10-11-сыныптарын) қамтиды.

Бірінші жас санаты - кіші мектеп буыны, әдетте, осы кезеңде баланың мекемемен алғашқы танысуы жүреді, мұнда белгілі бір қызмет түрін таңдау мотивациясын құру өте маңызды; қосымша білім беруде осы категория үшін баланың өзіне, айналасындағы әлемге, оның орнына қатынасын қалыптастыру процесі жүреді. осы дүниедегі орны, осы дүниенің өміріндегі рөлі, жеке тұлғаның көзқарасын, мотивациялық мәдениетін қалыптастыру процесі басталады.

Екінші жас санаты - орта буын, осы кезеңде белгілі бір бағыт пен қызмет түріне қызығушылық танытқан балалармен білім беру және дамыту қызметі жүзеге асырылады.

Үшінші жас санаты - жоғары мектеп жасы, осы кезеңде кәсіби және әлеуметтік өзін-өзі анықтау қалыптасады.

Оқу жұмыс жоспары: экологиялық - биологиялық бағыт бойынша 11-модификацияланған бағдарламалармен қамтамасыз етіледі: «Дизайнер гүл өсіруші», «Интерьер және ландшафтық дизайн», «Қоршаған ортаны қорғау», «Экологиялық шеберлік», «Эколог-зерттеуші», «Табиғат және қиял», «Бөлме өсімдіктермен саяхат», «Флористика және фитодизайн», «Жас бағбан», «Жас эколог». Олардың мазмұны мыналарға бағытталған:

  • мектеп жасына дейінгі балалардың мүдделерінен олардың қабілеттерін дамытуға көшуді қамтамасыз ететін жағдайлар жасау;
  • баланың жеке басының дамуы үшін жағдай жасау;
  • тұлғаның таным мен шығармашылыққа деген ынтасын дамыту;
  • баланың эмоционалдық саулығын қамтамасыз ету;
  • білім алушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға тарту;

Жалпы білім беру бағдарламалары заманауи білім беру технологияларын ескере отырып әзірленді, олар:

  • оқыту қағидаттарында (даралық, қолжетімділік, сабақтастық, нәтижелілік);
  • оқытудың формалары мен әдістерінде (оқытудың белсенді әдістері, дәстүрлі емес сабақтар, конкурстар, жарыстар, экскурсиялар, жорықтар және т. б.);
  • білім беру үдерісін бақылау және басқару әдістерінде (тестілеу, конкурстар, жарыстар және т. б. нәтижелерін талдау);
  • оқу құралдарында (қажетті жабдықтармен, аспаптармен, материалдармен қамтамасыз ету);
  • жалпы білім беру бағдарламасын іске асырудың қорытындыларын шығару нысандарында (көрмелер, олимпиадалар, конференциялар және т. б.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім беру саласы: Экологиялық-биологиялық бағыт

ҚББПатауы

ҚББП түрі

Педагогтың аты-жөні

Апталық жүктеме сағатпен

Оқу апталары-ның саны

Жалпы сағат саны

1

«Дизайнер-бағбан»

түрлендірілген

 

Олишевец Надежда Константиновна

18

32

612

2

«Эколог-зерттеуші»

Олишевец Надежда Константиновна

4

32

136

3

«Интерьержәне ландшафт дизайны»

Абушакимова Асем Темирхановна

20

32

680

4

«Флора және дизайн»

КатпатаеваКулшат

Кабыловна

12

32

408

5

«Бөлме өсімдіктеріне саяхат»

Бекмурзаева Айкерим Лескановна

20

32

680

6

«Флористика жәнефитодизайн

Калыкбергенова

Алия Муратовна

20

32

680

7

«Жас бағбан

КатпатаеваКулшат

Кабыловна

8

32

272

8

«Жас эколог»

Қасымбекова Айман Маратовна

20

32

680

9

«Табиғат және қиял»

Алибаева Айжан Сериковна

24

32

816

10

«Экологиялық шеберлік»

Қасенханова Жанель Рамазановна

8

32

272

11

«Қоршаған ортаны қорғау»

Аяшева Бақытжан Темірбековна

8

32

272

 

Білім беру барысынұйымдастыру нысандары:

  • бірлестіктердегі оқу сабақтары;
  • ауыспалы құрам топтары (экскурсиялық бағдарламалар бойынша);
  • демалыскүніклубы;
  • қала аймағында көшпелі іс-шаралар;
  • қала сыртынажәне басқа аймақтарға экскурсиялар;
  • экологиялық акциялар, конференциялар, конкурстар, шығармашылық көрмелер;
  • жобалау қызметі және басқа нысандар.

Бағдарламалар мен педагогикалық технологияларды іске асырудың инновациялық әдістергепрактикабағытталған, тұлға–әрекеттікжәне жобалау қызметтеріжатады. Олар жеке және топтық сабақтар арқылы жүзіге асырылады.

Үйірмелер тегінөткізіледі. Жұмыс нысандарын таңдауүшін балалардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалады.

Жас натуралистер станциясының үйірмелерінде қала мектептерінің, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының және әлеуметтік бағыттағы мекемелердің оқушылары оқиды.                

Білім беру ұйымдарындағы 2022-2023оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспары білім беру қызметтерінің барлық бағыттары мен көлемін анықтайды.

 

Қосымша жалпы білім беру бағдарламаларының тізілімі

 

  • Қосымша білім беру педагогтары оқу жылы ішінде:
  • білім алушылардың қосымша білім беру бағдарламасын меңгеруін диагностикалау (1 жарты жылдықтың соңында (желтоқсан айы) және оқу жылының соңында (мамыр айы);
  • білім алушылардың экологиялық мәдениетін диагностикалау.

Білім алушылардың бағдарламалық материалды меңгеруін диагностикалау қорытындысы бойынша қосымша білім беру педагогтері білім алушылардың білім сапасының деңгейін анықтайды. Білім алушылардың экологиялық мәдениетін диагностикалау қорытындысы бойынша қосымша білім беру педагогтері экологиялық білім деңгейін айқындайды.

Бірлестіктерде білім алушылардың бағдарламалық материалын меңгеруін бағалау көрмелер, конкурстар, конференциялар, тестілеу, олимпиадалар, шығармашылық есептер, жобаларды қорғау нысанында өткізіледі. Келесі оқу жылына көшу үшін білім алушылардың бағдарламалық материалды табысты меңгеруі негіз болып табылады.

Білім алушылардың экологиялық мәдениетін диагностикалау қорытындысы бойынша қосымша білім беру педагогтері білім алушылардың экологиялық мәдениеті сапасының деңгейін анықтайды.

Бірлестіктерде экологиялық мәдениетті меңгеруді бағалау экологиялық акциялар, Қоқысты сұрыптау, мұқулатураны тапсыру және экологиялық өнімдер мен тұрмыстық заттарды пайдалану нысанында жүргізіледі.