Educational organizations of the education department of the city of Karaganda

Жаратылыстану - математикалық цикл

 

 

Математика

 

 

 

Есенбекова Акыл Өзбековна

 

 

 

11-12 мамыр 2011 жылы  Астанақаласында Қазақстан Республикасының математика  пән мұғалімдерінің  I съезд өтті. Сіздерге, осы  сьезд  Қарарларының  кей бөліктерімен танысуды ұсынамын:

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бастамашылық еткен Қазақстан Республикасы математика пәні мұғалімдерінің Бірінші Съезін шақыру мына қажеттіліктерден туындады:

математикалық білім беру сапасын қамтамасыз етуде қордаланған  проблемаларды анықтау және оларды жою жолдарын белгілеу; Қазақстан Республикасының жиырма жылдық тәуелсіз даму кезеңі ішінде математикалық білім беруді дамыту бойынша атқарылған жұмыстарға талдау жасау; математика пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру; Қазақстандағы математикалық білім мен ғылымды одан әрі дамытудың болашағын айқындау; үздік мұғалімдер мен оқытушылардың озық тәжірибесін тарату; ұзақ мерзімді перспективада математикалық білім беруді жаңғырту.

СъездеҚазақстандағы математикалық білім беруді жаңғыртудың мына бағыттары бойынша өзекті мәселелер талқыланды:

математикалық білім беру сапасын қамтамасыз ету; 12 жылдық білім беруге көшу кезеңіндегі математикалық білім беру мазмұны; педагог кадрларды даярлау проблемалары; дарынды балалармен жұмыс істеу проблемалары; математика саласына ғылыми және педагогикалық қызмет саласындағы талантты жастарды тарту; үздіксіз математикалық білім беру; математикалық ресурстық және білім беру орталықтарын құру; математика сабақтарын оқу-әдістемелік қамтамасыз ету; математика пәні мұғалімінің жаңа жағдайлардағы мәртебесі.

Съезд мыналарға ерекше көңіл бөлді:

математикалық білім берудің және математиканы оқыту процесінде туындаған құзыреттерді қазіргіақпараттық ағын жағдайында практикалық қолданудың, қоғамды ақпараттандырудың жоғарғы деңгейінің, адамзат қызметіндегі барлық салаларды математикаландырудың рөлі өседі; оқушылардың білімділік, жеке және кәсібиқұзыреті олардың математикалық мәдениетін тиімді қалыптастыру арқылы ғана дамиды; қазіргіадамзат мәдениетін математикалық білімсіз, математикалық мәдениетсіз елестетуге болмайды; математикалық білім берудің тәрбиелік аспектісінің маңызы зор: математикамен шұғылдану көбіне объективтілікке, әділдікке, нақтылыққа және жауапкершілікке ықпал етеді. Съезд12 жылдық білім беруге көшкен кезде мектептерде пәндік математикалық дайындыққа және педагогикалық жоғары оқу орындарында «Математика» мамандығы бойынша сағат санын ұлғайтуға мүмкіндік бар екеніне көз жеткізді.Съездматематикалық білім беру мазмұнын жаңаша анықтаудың негізгі идеологиясы мектептік математика курсы бағдарламасын күрделендіру емес, кейіннен мектеп түлегі өз білімін жалғастыра отырып, болашақта таңдап алатын кәсіптік қызметінің түрлі салаларында математиканы қолдану мүмкіндігінің болуы тиіс деп есептейді

 

 2010- 11 оқу жылындағы математика пән мұғалімдер      бірлестігінде атқарылған жұмыстарының  есебі.                              

 

ПОЛОЖЕНИЕ о творческом конкурсе учителей математики общеобразовательных школ

 

География

 

Алибаева Забираш Арыстанбаевна

 

 

ГӘБ мұғалімдерімен жұмысы

  Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін көтерудің негізгі құралы және ГӘБ –тің жұмыс жүйесін бірыңғай байланыстырушы -әдістемелік жұмыс.Қазіргі уақытта әдістемелік жұмыстың ролінің  өсуі  оқыту мен тәрбие үрдістерінде  түрлі  әдістерді  қолдануға, жаңа технологияларды  ұтымды және тиімді пайдалануға байланысты.ГӘБ  алға қойғанмақсаты:«Мұғалімдердің шығармашылық өсуінде  өзіндік іздену  мен өзіндік жүзеге асыруына жағдай жасау».Міндеттер:

·        Оқыту деңгейінің сапасын көтеру және білім беру  үрдісін ұйымдастыру жағдайы;

      •  Мұғалімдердің кәсіби  деңгейін көтеруі және жетілдіруі;

      • Ақпараттық технолгияны іс жүзінде жүзеге асыру және меңгеру;

      • Мұғалімдер мен оқушылардың ғылыми зерттеушілік және тәжірибе – эксперименталдық іс - әрекет түрлері мен әдістерін жетілдіру;

      • Проблемалық оқыту және дамыту технологиясын іс жүзіне асыру;

      • Білім беру үрдісіне  нәтижелі  талдау, болжауы   және мұғалімнің инновациялық іс-әрекеті;                                   

       • Пәнаралық байланыстың өзектілігі. 

 

әдістемелік нұсқау

2010-2011 оқу жылындағы география пән бірлестігінде

жүргізілген жұмыстардың есебі.

Әдiстемелiк-нұсқау хат

 

 

 

 

 

Химия. Биология.

 

Cаменова Ляззат Назымбековна

 

 

Городское методическое объединение учителей химии и биологии в 2010-2011 учебном году работает по проблеме: «Современные подходы к оценке учебных достижений».

2010-2011 оқу жылындағы химия және биология пән мұғалімдерінің қалалық әдістемелік бірлестіктің оқыту әдістемелігінің жұмысы  туралы.

Скачать необходимую документацию по организации ТБ, календарного плана и т.д.

 

Статья и презентация на тему "Современные подходы к оценке учебных достижений"

 

Виды анализа урока

 

Лист наблюдения и оценки урока

 

Структурный анализ урока

 

 

 

Методика решения расчетных задач по химии

 

Обзор типичных задач по химии при подготовке к ЕНТ

 

Олимпиадные задачи по химии

 

Подготовка школьников к олимпиадам по химии

 

Семинар-практикум. Решение задач по химии

 

Технология

 

Сыздыков Мадениет Хамитович

 

ЦЕЛЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ - учебно-методическая поддержка образовательных учреждений в осуществлении государственной политики в области образования, совершенствование профессиональной квалификации педагогических работников ОУ.

ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ

1. Анализ состояния учебно-методической и воспитательной работы в ОУ всех типов и видов.

2. Обеспечение педагогических работников необходимой информацией об основных направлениях развития образования, учебниках и учебно-методической литературе по проблемам обучения, воспитания, развития обучающихся, воспитанников.

3. Изучение потребностей, обобщение предложений ОУ, размещение заказа на учебную и учебно-методическую литературу для ОУ.

4. Прогнозирование, планирование и организация повышения квалификации педагогических работников ОУ, а также оказание им организационно-методической помощи; координация этой работы с ООИПКРО.

5. Выявление, изучение и оценка результативности педагогического опыта в ОУ по обучению и воспитанию учащихся, управленческой деятельности в системе образования. Обобщение и распространение педагогического опыта в целях развития системы образования в городе.

6. Определение сети методической службы в городе, основных направлений и содержания ее работы с педагогическими и руководящими работниками ОУ.

7. Создание банков педагогического опыта в сфере образования, проведение информационно-библиографической работы.

8. Оказание поддержки педагогическим и руководящим работникам ОУ в инновационной деятельности, организации и проведении

нормативтік құжатар

 2010-2011оқу жылындағы есебі