Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Сәкен Сейфуллин атындағы гимназиясы" КММ
Question answer
Всего ответов: 237
Новых вопросов: 0
«Өнерлі өрге жүзер» атты 4-сыныптар арасындағы өнер сайысы
 
 

«Өнерлі өрге жүзер» атты 4-сыныптар арасындағы өнер сайысы

Мақсаты:1.«Бастауыш – білім бастауы» апталығының жоспары бойынша «Өнерлі өрге жүзер» атты 4-сыныптар арасындағы өнер сайысын өткізу.

2.  Оқушы санасына өнердің - көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы екендігін жеткізе отырып, оқушылардың эстетикалық қабілетін дамыту және көпшілік алдында тұлғалық даралықтарын көрсете білу дағдыларын машықтаныдыру.

3. Дені сау,сезімі сергек, ақыл-ойы жетілген «сегіз қырлы бір сырлы» өз елін, Отанын қорғай алатын азамат тәрбиелеу.

Б А Ғ А Л А У       П А Р А Ғ Ы

Сайыс бөлімдері

С ы н ы п т а р д ы ң  

 ұ п а й л а р ы

1

«Өнер алды – қызыл тіл» атты номинациясы  бойынша «Көктем шуағы» тақырыбына арнап прозаны жатқа мәнерлеп айту сайысы

 

 

 

 

2

«Шуақты көктем» тақырыбына слайд-шоу жасап, оны қорғау (3мин.)

 

 

 

 

3

Әндер сайысы (әр сыныптан  екі ән айтылады)

 

 

 

 

4

Ертегілер көрінісінен сахналық қойылым сайысы

 

 

 

 

5

Би сайысы (костюмдеріне, би нақышына көңіл бөлу)

 

 

 

 

6

Мәнерлеп оқу сайысы (4сыныпта жаттаған «Батырлар жырынан» үзінді)

 

 

 

 

7

«Көктемгі композиция» тақырыбына ұжымдық сурет сайысы (үй тапсырмасы, эстетикалық әсемділігі, мазмұндылығы қаралады)

 

 

 

 

 

           «Көктем шуағы » атты бастауыш сыныптар аптылғының қорытынды жиыны өткізілді.Жиын апталықтың жоспарланған күні бойынша өтетін 4 сынып оқушылары арасында жүргізілетін «Өнерлі өрге жүзер» атты сайыспен басталды.Жалпы өнерге келетін болсақ, өнер- көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін,жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы.Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпына алмай,өзгертіп,түрлендіріп,көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылыс.Оны қоғамдық сананың өзгер формаларынан даралайтын белгісі де адамның шындыққа деген эстетикалық қатынасы болып табыладыӨмірдің мақсаты-дүниені, адам өмірін, қоршаған ортаны көркемдік-эстетикалық тұрғыда игеру.Өнердің көркем әдебиет,музыка,кескіндеме,театр, кино,би, сәулет өнері т.б. түрлері бар.

Өнер-ердің қанаты
Өнер алды – бірлік,
Ырыс алды- тірлік.

«Өнерлі бала сүйкімді» - демекші деп,сайыс пердесі ашылды.

Сайыстың әділқазылар алқасы: Гимназия басшысы: Айман Оразқызы,
Гимназия директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Кәмшат БолатқызыГимназия психологы: Хасенова Д.К,Қазақ тілі, әдебиет пәнінің мұғалімі:  Намазбаева Ж.Ж.

Көктем келді, мен күткен, көктем келді.
Жасандырып, түрлентіп, Көктөбемді.
Қос қарлығаш, ақ тамақ, ұя басар,
Айналып жүр үйімді. Кетпейді енді.

Көктем келді, өңірге, көктем келді.
Құлпыртып гүлге бөлеп көк белдерді.
Көктеп жатыр төңірек, бүкіл дала.
Жадыраған күн нұры өктем енді

Ұрпақ тәрбиесі келешек қоғам мұрагерлерін тәрбиелеу ісі. Ол мемлекеттік маңызы зор, аса жауапты іс. Дені сау,сезімі сергек, ақыл-ойы жетілген «сегіз қырлы бір сырлы» өз елін, Отанын қорғай алатын азамат өсіру халқымыздың сан ғасырлар бойғы арманы болып келеді.Осы арман дене,ақыл-ой, адамгершілік, кәсіптік және эстетикалық тәрбиенің түрлері арқылы ұрпақтан ұрпаққа заманалар бойы халықтың салт- дәстүрлері мен әдет ғұрыптарында марапатталып, сіңіріліп, іске асырылып отырады.

 

Жетекшісі:Хусмолдинова Н.Е.

Авторство: