Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Сәкен Сейфуллин атындағы гимназиясы" КММ
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 237
Жаңа сұрақтар: 0
«Кітапхана – ойын алаңы»

Гимназия кітапханасы «Bookstart» жоба аясында «Кітапхана – ойын алаңы» тақырыбында НЗМектептерінен алған әдістерінің бірін ұйымдастырды. Мақсатымыз: кітапхана ойындары арқылы оқушыларды кітапқа деген қызығушылықтарын арттыру, кітап оқуға баулу. 3 сынып оқушылары үлкен белсенділікпен қатысты. Кітаппен байланыстырған «Кітапты тап!», «Bookbingo» ойын түрлері арқылы оқырмандар үлкен әсер алды және практикалық жұмыс арқылы белсенділікпен 3Д кітап ертегі кітабын құрастырып, өз қиялдарын жеткізді.

Авторство: