Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№ 46 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Алдымен, әуелі
сначала, сперва.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 7
Жаңа сұрақтар: 3
"Оқушылардың сабақ және сабақтан тыс іс-әрекеттері арқылы кәсіптік бағдарлануы" / «Профессиональная ориентация учащихся через урочную и внеурочную деятельность»

05.01.2022 жылы біздің мектептің педагогикалық кеңесі "Оқушылардың сабақ және сабақтан тыс іс-әрекеттері арқылы кәсіптік бағдарлануы" тақырыбында өтті, онда директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары Затонская Вера Васильевна жалпы білім беру жағдайында кәсіптік бағдар беру деген не екендігі туралы сөз сөйледі. Оның мақсаттары, міндеттері қандай? Қандай және қалай кәсіби? Кәсіптік бағдар берудің қандай әдістері тиімдірек? Қазіргі еңбек нарығы дегеніміз не? Кәсіптік бағдар беру кезінде еңбек нарығының жағдайын қалай ескеруге болады?
Қазіргі уақытта оқушыларға болашақта болашағы бар мамандықтарды білмегендіктен, экономикалық жағдайдың тұрақсыздығынан, еңбек нарығындағы үнемі өзгеріп отыратын жағдайға байланысты таңдау жасау өте қиын. Жыл сайын 500-ге жуық жаңа мамандықтар пайда болатынын есте ұстаған жөн, олардың көпшілігі тек 10-15 жыл "өмір сүреді", содан кейін жоғалады немесе түбегейлі өзгерістерге ұшырайды.


05.01.2022 года состоялся педагогический совет нашей школы на тему: «Профессиональная ориентация учащихся через урочную и внеурочную деятельность», на котором выступила заместитель директора по профильному обучению Затонская Вера Васильевна с разговора о том, что представляет собой профориентация в условиях общего образования. Каковы ее цели, задачи, составляющие? В каком возрасте и как вести профориентацию? Какие методы профориентации более эффективны? Что представляет собой современный рынок труда? Как учитывать состояние рынка труда при проведении профориентации?
В наше время ученикам очень непросто делать выбор из-за постоянно меняющейся ситуации на рынке труда, из-за нестабильности экономической ситуации, из-за незнания профессий, имеющих перспективу в будущем. Надо иметь в виду, что ежегодно появляются около 500 новых профессий, многие из которых «живут» лишь 10−15 лет, а затем либо исчезают, либо претерпевают кардинальные изменения.