"№22 Мектеп-интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"№22 МИ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Қылыш түбі – ұрыс.
С саблей играть – драки не миновать.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 43
Жаңа сұрақтар: 0
17.11.2018жылы мектебімізде «Функциональды сауаттылығы – оқушының функциональды сауаттылығын дамытудың негізі» тақырыпта коучинг өтті.

Коучингте:білім берудегі бәсекеге қабілеттіліктің артуы ,сапалы білім беруді қамтамасыз ету жолында сапалы білім беруге қолжетімділікте адами капиталды дамыту үшін Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы екендігін коуч жүргізуші бірінші деңгейлі   мұғалім Альжаноав М.М.айта келіп, басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның физикалық құбылмалы әлемде әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылатындығына тоқталды.Еліміз үшін маңызды болып табылатын аталған стратегиялық міндетті шешу жағдайында тұлғаның ең басты функциялық сапалары белсенділік, шығармашыл тұрғыда ойлауға және шешім қабылдай алуға, кәсіби жолын таңдай алуға қабілеттілік, өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады.Бұл функционалдық дағдылар мектеп қабырғасында қалыптасады.Білім берудің жаңаша мазмұнының нормативтік базасы ҚР мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары болып табылады.Ұлттық жоспардың мақсаты - Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жаса.Коучингде топпен бірлесе отырып жұмыс жасаған ұстаздар функционалдық сауаттылық оқушылардың танымдық қабілеттерінің деңгейін және оқушылардың өнімді жұмысының көрсеткішін білім деңгейі ретінде қарастыралатындығын,  қоғамдағы өмірлік пен практикалық іс-әрекеттердің дағдылары мен әлеуметтік іс-тәжірибені меңгеру үшін оқушылардың білім алу барысында негізгі және пәндік құзыреттіліктері қалыптасуы тиісекендігін өз жұмыстарын қоғау арқылы жан-жақты талқылап, тасырмалар орындап, өздерін оқушы орнында көретіп, тақырыптың өзектілігін айқындады.коучинг барсында оқушылардың оқу және жазу сауаттылығы ,математикалық сауаттылық,жаратылстану ғылымдарындағы сауаттылық болып айқындалатындығына көздері жетіп, практикалық тапсырмалар орындады.Сөзсіз,мұғалім оқу және жазу сауаттылығы , математикалық сауаттылық, жаратылстану ғылымдарындағы сауаттылық құзіреттіліктерімен қарулануы қажет.Мұғалім оқушының өнімділік іс-әрекетінде ұйымдастырушы (үйлестіруші)ретінде болуы керек.

Коучингте оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мен дамытуда педагогикалық технологиялар басты құрал болып табылатындығын біліп,мұғалім  оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға мүмкіндік беретін дамытуы күш екенін дәлелдеді.Коучингте Кері байланыс, Рефлексия жасалып, өзін, өзгенге баға беріп, теориялық білім-біліктерін,практикамен ұштастырды.Педагогтың өмір бойы білім алу жолында екендігін байқатты.

Авторство: