Сабақта экологиялық міндеттердің шешілуін, азық-түлік тізбегін құрастыруды, экологиялық терминдердің мағынасын, 100 жылдан кейінгі оптимистер мен бессимистердің болжамын көрдік! Сабақ жоғары әдістемелік және теориялық деңгейде өтті, көрнекі құралдар, дидактикалық және үлестірмелік материалдар мол болды. Мұғалім жаңартылған әдістерді қолданды, атап айтқанда, сабаққа қатысты тұсаукесер, денсаулық сақтаушы және дамытушы технологиялар. АКТ сабақтың барлық кезеңінде қолдану, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға және оқытылып отырған материалды меңгеруге деген ынтасының жоғары деңгейде болуына ықпалын тигізді.
Авторство: