Learning the Kazakh language

Алдымен, әуелі
сначала, сперва.
Question answer
Всего ответов: 154
Новых вопросов: 10
«Тәуелсіздікке тарту» атты оқуы қазақ тіліндегі пән бірлестігі онкүндігі өтті.
09.02.2012 | KSU "OSH №59"

 

 

«Тәуелсіздікке тарту» атты оқуы қазақ тіліндегі пән бірлестігі онкүндігінің есебі

     Онкүндік мектеп басшысы И.Б. Егорованың бекітуімен жоспарланып, 05.12.11 ж. салтанатты жиында ашылу рәсімімен басталды. 2-ші қабатта жоспарланған ашық сабақтар, тәрбие шаралары - сынып сағаттары бейнеленген стенд ұйымдастырылды. «Менің Отаным-Қазақстан» тақырыбында плакаттар көрмесі ашылды. Жеке тоқталсақ, 06.12.11 ж. «Тәуелсіздік – ел бақыты» тақырыбында қазақ әдебиетінен шығарма сайысы жарияланып, апта соңында қорытындысы шықты. Барлығы 5 а сыныбы бойынша  7 оқушының 7-і де шығармаларын тапсырды. 6 а -7, 7 а -6, 8а-6 оқушы тапсырды. Қорытындысы бойынша 1 орынды 6 а сынып оқушысы - Абылғазым Мөлдір, 2 орынды - Саукенов Аян, 3 орындарды - 7 а сынып оқушысы Жумабаева Айдана, 5 а сынып  оқушысы Болат Аслан иеленді. Жоспарланған 9 ашық сабақтың 9 – ы да өткізілді. Онкүндік аясында 4 тәрбие сағаты, 2 сабақтан сыныптан тыс жұмыс, «Ақпараттық технологияны пайдаланудың тиімділігі» тақырыбында   семинар  өткізілді.

 

 

 

I.  08.12 .11ж.  7 а сыныбы   География - Мұғалімі Сатыбалдина Г.М.

 

Тақырыбы - Еуразияның табиғат зоналары.

Сабақтың мақсаты:  Еуразия материгіндегі табиғат зоналарының ерекшеліктерін талдауды,картографиялық сауаттылықты меңгеруді дағдыландыру, Оқушыларды карталан анықтауға,сипаттама беруге,салыстыруға,ақпаратпени жұмыс жасауға дағдыландыру.

Мұғалімнің сабақ жоспары әдістемелік талап тұрғысына сай  жоғары деңгейде  құрылған. Сабақта жаңа  ақпараттық технология негізінде әдіс-тәсілдер қолданылды. Проблемалық оқыту, дамыта оқыту, топтық жарыс, В.Тарасовтың экологиялық оқыту әдісі, деңгейлік тапсырмалар орындау  тәрізді әдістер қолданылды.

Мұғалім оқушыларды «Белдеулер», «Зоналар» топтарына бөліп, 7 кезеңнен тұратын тапсырмалар берді. ҮІІ –ші кезеңде оқушылардың өздеріне сабаққа рефлексия жасатты.

Өздік жұмыс, қабілетті және төмен деңгейдегі оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. Сабақ өз мақсатына жетті.

Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жасауға көп көңіл бөле отырып, алған білімдерін тұрақтандыру үшін лайықты тапсырмаларды оңтайлы  бере алады.

Оқушылар өз жауаптарын кесте арқылы есептеп, ұпайлары арқылы бағалады. Сабақта барлық оқушы сұралды. Бос отырған оқушы болған жоқ.

Ұсыныс:   Әдістемелік бірлестікте іс-тәжірибесін жинақтап, тарату.

 

II. Елшібекова Г. Т.  8 а сыныбы –Биология.

 

Сабақтың тақырыбы: Байламдар созылғанда,буын шыққанда сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы көмек.

Мақсаты: Оқушылардың тірек- қимыл аппараты   туралы білімдерін бекіту.

Сүйек  сынғанда,шыққанда,байламдар  созылғанда  көрсетілетін  алғашқы көмек көрсету жолдарын меңгеру.

Міндеті:

1.Оқушыларға сүйектердің жіктелулері, байланысулары және сүйек сынғанда, буын шыққанда, байламдар созылғанда көрсетілетін алғашқы көмек туралы білімдерін қалыптастыру.

2. Денсаулықтарын сақтауға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға,   аурулардын алдын алуға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

3. Өмірде кездесетін сүйек, буын аурулары туралы білімдерін дамыту.

Сабақ 8 кезеңнен тұрды. І  Ұйымдастыру бөлімі.  ІІ. Үй  тапсырмасын  тексеру. ІІІ.Тест жұмысы. IV. 3 топқа бөлініп жұмыс жасады.

1 топ -Тірек-қимыл  жүйесінің құрылысы  мен  маңызы.

2 топ - сүйектің құрылысы  мен химиялық  құрамы.

3 топ - Сүйек  типтері  және  олардың  байланысуы.

V. Жаңа сабақ    (интерактивтік тақтамен жұмыс)

1. Байламдардың созылуы. Алғашқы  көмек көрсету әдістері,. (Алғашқы  көмек беру әдістерін көрсете  отырып,мұғалімнің баяндауы)

2.Білек ,иық,тізе,санға шендеуіш  салу  ерекетін түсіндіру.

3.Кеуде  қуысындағы,бас  сүйегіндегі, омыртқа жотасындағы   сүйектері сынған кезде  алғашқы көмек  көрсету  ерекшелектері.

VI. Зертханалық  жұмыс кезінде оқушылар теориялық білімдерін: сүйек  сынғанда, буын  шыққанда және  байламдар созылғанда қандай алғашқы  көмек  көрсету  керектігін іс жүзінде көрсете алды.

VII. Үй  тапсырмасын дер кезінде берді.

VIII. Оқушылырды  дұрыс  бағалады.

Тест тапсырмалары арқылы оқушылардың  өткен тақырыптар бойынша білімін тексерді.Сарапшы-мектептің медбикесі оқушылардың практикалық іскерліктерін тексеріп, бағалады.

Ұсыныс: Сыныптағы барлық оқушыларды сабаққа тарту(Аубакиров, Абдыкамалов сабаққа қатысқан жоқ. )

Озық іс-тәжірибелерді оқып-үйреніп, сабақта пайдалану.

 

III. Сағындықова С.С. 8 a сыныбы

Қазақ әдебиеті. Тақырыбы: «Абай-дара, Абай – дана»

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ойшыл ақынның „Он жетінші қара сөзінде„ айтылған даналық ойларынан ақыл, қайрат, жүрек сапаларын, олардың мәнін ұғындыру. Оны өз сөздерімен жеткізе алуға үйрету.

Дамытушылық: оқушылардың өзара пікір алысу, ортақ ой тұжырымдау, оны көпшілік алдында айта алу дағдыларын жетілдіру.

Тәрбиелік: Оқушы бойында ізгілік, мейірім, сұлулық, адамгершілік сапаларының жетекші  сапалар ретінде қалыптасуына құлшыныс тудыру. Ақыл мен қайраттың пайдасы мен пайдасыз жақтарын біліп, жақсылығына басымдық беру түсінігін қалыптастыру.

 

Мұғалімнің сабақ жоспары әдістемелік талап тұрғысына сай  жоғары деңгейде  құрылған. Сабақта жаңа  ақпараттық технология негізінде әдіс-тәсілдер қолданылды. Оқушылар өздігінен Абай өмірі мен шығармашылығы туралы презентация дайындап,өлеңдерін жаттап Абай шығармаларын оқуға деген қызығушылықтарын білдіре алды.

Сабақта күнделікті өмірмен байланысқа ,сөз мәнеріне , сөйлеу дағдыларына тәрбиелік кезеңдеріне көп көңіл бөлінді. Өздік жұмыс, қабілетті оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жасауға көп көңіл бөле отырып,алған білімдерін тұрақтандыру үшін лайықты тапсырмаларды оңтайлы  бере алады. Сабақ өз мақсатына жетті 3 оқушы «5», 3 оқушы «4», 2 оқушы «3» деген бағалар алды.

Ұсыныс:   Әдістемелік бірлестікте іс-тәжірибесін жинақтап, тарату.

 

IV. Әлкен С.Х.  8 a сыныбы

 

Сабақтың тақырыбы: «English around us»

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа лексикалық тақырыппен таныстыру, грамматикалық тақырып бойынша орын және уақыт шылауларын қайталау.

Оқушылардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу, тыңдау, жазу қабілеттерін дамыту;

Оқушылардың шет тілін оқып-үйренуге қызығушылықтарын арттыру

Сабақ 5 кезеңнен тұрды. Кезеңдер бір – бірімен байланыста өтті. Мұғалім оқушыларға жекелеген тапсырмалар бере отырып, шет тіліне қызығушылықтарын арттыруға көңілд бөлді. Оқушылармен қарым-қатынасы,жұмыс істеуге қолайлы жағдай туғызуы талапқа сай. Барлық оқушылардың жұмыс істеуіне көңіл бөлді.

Фонетикалық жаттығу, дауыстап айту сияқты кезеңдері сәтті шықты.

Ұсыныстар:  Мұғалім тақтадан  өзі көп оқыды. Оқушыларға көп оқыту, дауыстап айтқызу. Қателерін өздеріне тапқызып, түзету.

 

V.  Уалиева Г.Ж.   8 a сыныбы   Дүние жүзі тарихы

      Сабақтың тақырыбы:  «Англиядағы өнеркәсіп төңкерісі»

 

 

VI.  Физика  7 a сыныбы Мұғалімі - Ақылова Ж.М.

       Сабақтың тақырыбы: Гук заңы

 

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға күш, деформация, динамометр, Гук заңын меңгерту.

Тәрбиелік: Оқушыны сабақ барысында ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жүргізіп, бір-бірін тыңдай білуге үйрету, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Дамытушылық: Баланың ойын дамыту, есте сақтау қабілетін қалыптастыру, сөздік қорын молайту, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйрету.

Сабақ әдісі: ойын сабақ

Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық

Сабақ «Бақытты сәт» ойыны түрінде өтті. Оқушылар теориялық білімдерін практика жүзінде түсіндіріп,көрсете алды.Мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынасы, түсіндіруі, сөйлесуі жақсы дәрежеде қойылған.Сабаққа қатысулары белсенді.

 

VII. Оразбаева Ж.К.  7 a сыныбы.

 Сабақтың тақырыбы: «Келер шақ. Болжалды келер шақ»

 

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға келер шақ және оның түрлері туралы түсінік беру. Болжалды келер шақ туралы түсіндіре отырып, оны сөйлем ішінде ажырата білуге дағдыландыру.

Дамытушылық: Оқушылардың танымдық біліктері мен дағдыларын жетілдіру, алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру, байланыстырып сөйлеу қабілеті мен тіл байлығын молайту.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, үлкенді сыйлай білуге, жалқаулық пен жамандықтан аулақ болуғу тәрбиеле, өнерге, әдемілікке, әсемдікке баулу.

Түрі:  жаңа сабақты меңгерту.

Сабақ 9 кезеңнен тұрды.Мұғалім сабақта әр түрлі әдіс-тәсілдер қолдана отырып,сабақты қызықты,мазмұнды өткізуге тырысты.(сұрақ-жауап, түсіндіру, іздендіру),

Оқушылар етістіктің шақтарын,жасалу жолдарын жақсы меңгерген.Жаттығулар,қайталаулар арқылы теориялық білімдерін практикалық жолмен дәлелдеп бере алады.Оқушылар сабақта белсенді қатысып отырды.Әдебиет,тарих сабақтарымен байланысты болды.

Мұғалімнің сабақ жоспары әдістемелік талап тұрғысына сай  жоғары деңгейде  құрылған. Сабақта жаңа  ақпараттық технология негізінде әдіс-тәсілдер қолданылды. Сабақтатіл мәдениетіне, сөйлеу дағдыларына, тәрбиелік кезеңдеріне көп көңіл бөлінді. Өздік жұмыс, қабілетті оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді.. Сабақ өз мақсатына жетті

Ұсыныс: Жас мұғалімдерге сабақ жоспарын жасауға көмек көрсету,сабақ жоспарының үлгісін жасау. Келешек санатын көтеруге өтініш беру.

 

VIII.  Жакенова К.Ж. 7 a сыныбы

Сабақтың тақырыбы: Повелительное  наклонение

Цель урока: нание и умение употребления в речи глаголов повелительного наклонения

Образовательная - формирование умений и навыков правописания глаголов   повелительного наклонения

Воспитательная - воспитание патриотических чувств и любви к предмету - русский язык

Развивающая – развитие речи, памяти, мышления, внимания

Мұғалім сабақ жоспарын әдістемеге сай жасаған.Сабақ бірнеше кезеңдерге бөлініп өткізілді.Дегенмен, сабақ жүргізу барысында жоспардан ауытқу байқалды. Мысалы, тақтада фронтальный опрос деп оқушыларға хабарлады да,оны жүргізбеді.Сабақта оқушылардың білімдерін тиянақтау, бағалау дұрыс мәнінде жүргізілмеді.Оқушыларға орыс тілінде қате айтылған сөздерді түзету,екпінді дұрыс қою сияқты жұмыстар көрінген жоқ.Күнделікті өмірмен байланыс,пәнаралық байланыс болмады.Сабақ толық мақсатына жеткен жоқ.

Ұсыныстар: оқушыларға түсінікті тілмен сөйлеу,тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу.білімін жетілдіру,сабақты жоспар негізінде өткізуді әдетке айналдыру.

 

IX. Теміржанова С.Қ.  5 a сыныбы

Сабақтың тақырыбы:  Жай бөлшектерді азайту.

Мақсаты:  Жай бөлшекті азайту тақырыбын қайталай отырып, оқушы логикасын дамыту, өз ойын тұжырымдап айта білетін жеке тұлғаны дамыту.

Сабақ «Жай бөлшектерді азайту» сарайына саяхат түрінде өтті. Саяхат барысында сұрақтарға жауап бере отырып, оқушылардың білімдері тексерілді. Мұғалім сабақ көрнекілігін(презентация,слайдтар) оқушыларға қызықты, әсерлі дайындаған. Жай бөлшектерді қосу, азайту, негізгі қасиеті туралы оқушылар біледі. Оқушылар өз ойларын түсінікті түрде жеткізе алды.

Ұсыныстар: Оқушылардың жауаптарын тиянақтау,қателерін түзету,толық жауапты талап ету.Сабақ жоспарын толық,мазмұнды жасау.Тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысып, әдістерді оқып-үйрену.

Сонымен қоса, сыныптан тыс биологиядан «Білгір биолог», (Мұғалімі - Елшібекова Г.Т.) Тарихтан «Тапқыр болсаң, озып көр!» (Уалиева Г.Қ.) өткізіліп, оқушылардың сабақта алған білімдерін өмірде пайдалана алу дағдыларын дамытуға бағыт алды.

 

 

 

Тарих пәні бойынша сыныптан тыс жұмыс

Тақырыбы:

«Тапқыр болсаң, озып көр !» (Уалиева Г.Қ.)

 

 

 

Биологиядан «Білгір биолог» (Елшібекова Г.Т.) 

тақырыбында сыныптан тыс жұмыс өткізілді.

 

           6-7 сынып оқушылары қатысты. Өте қызықты, мазмұнды өтті.

 

 

 

6а, сыныбында Тәуелсіздіктің 20 жылдығына аранлған «Тәуелсіздік тұғырым» тақырыбында тәрбие сағаты жоғары деңгейде өтіп, басқа сыныптарға үлгі болды.

 

       Сынып жетекшісі: Әлкен Салтанат Хамзақызы

 

 

 

7 а, 8 а сыныптарында «Ар-намысым,қасіретім Желтоқсан» тақырыбында өткен сынып сағатының мазмұнды, тартымды өтуі аталған сынып оқушыларының патриоттық сезімдерінің жоғары екендігін тағы  да дәлеледеп берді.

 

Сынып жетекшілері:  Сағындықова Салтанат Санекеевна, Оразбаева Жанар Кенжебаевнаның  үлкен жауапкершілікпен дайындағанын атап өтуге болады.

 

 

 

 

5 а сыныбында «Тәуелсіздік ұлы ұғым» атты сынып сағаты өтті.

 

        Сынып жетекшісі: Теміржанова Салтанат Қайратовна

Сонымен қоса,онкүндікте  жоспарланған суреттер, шығармалар сайысы өз дәрежесінде өткізіліп, қорытындысы жарияланды.

 

 

       Онкүндік ішінде әкімшілік тарапынан жоспарланған «Ақпараттық технологияны қолданудың тиімділігі» тақырыбында семинар өткізілді. Семинарға бастауыш сынып мұғалімдері мен қазақ сыныптарының пән мұғалімдері қатысып,ақпараттық технологияның тиімділігі жайлы өз ойларын ортаға салды.Күн тәртібіндегі мәселелер бойынша С.С.Сағындықова, Р.Н.Жапанова, Г.М.Сатыбалдина, Г.І.Торыбаева баяндама жасап, өз тәжірибелерімен бөлісті.Әкімшілікке ұсыныс - тілектерін жолдады.

 

      Онкүндіктің  қорытындысы Тәуелсіздіктің 20 жылдық мерекесіне арналған «Тәуелсіздік-тұнып тұрған ұлы ұғым» атты тарихи кеште өз мәресіне жетті. Онкүндікте белсенді қатысқан оқушылар марапатталды. Кештің мазмұнды, тартымды өтуіне оқуы қазақ тіліндегі 6 а,7 а,8 а  сынып оқушылары бар күштерін салды. Сынып жетекшілері Оразбаева Ж.К., Сағындықова С.С., Әлкен С.Х. оқушылармен көрініс, концерттік нөмірлер дайындап, мектеп оқушыларына желтоқсан тарихын шынайы түрде бейнелеп берді. Музыка жетекшісі Медеубаева Т.М. музыкамен  көркемдеу  жағына жауапкершілікпен қарап, оқушыларға патриоттық тәрбие беру жағына көңіл аударды.Тарих мұғалімі Уалиева Г.Қ. 8 А сыныптың озат  оқушысы Саясатов Нұрыммен кешті мәнерлі де, тартымды жүргізіп отырды. Жалпы мектеп мұғалімдері, қонақтар, ата-аналар тарапынан жоғары баға алды.

Оқуы қазақ тілінде жүргізілетін сынып мұғалімдерінің ӘБ отырысы 19.12.2011 ж.өткізіліп,онкүндіктің қорытындысы жасалды.(Хаттамасы тіркеулі) Онкүндіктің жоғары деңгейде өтуіне әдістемеліктегі пән мұғалімдерінің барлығы белсенді қатысты деп баға беруге болады.Өткізілген ашық сабақтардың жоспарлары,өзіндік талдаулары арнаулы папкада жинақталған.

 

Әдістемелік жетекшісі  Сағындықова С.С.

Желтоқсан 2011 жыл.

Авторство: