Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№11 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Күрес, тартыс
борьба, столкновение.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 21
Жаңа сұрақтар: 9
Игра Интеллектуальная

 

(қазақтіліапталығына орай 6 «А» сыныбыныңекітопарасындаөткізілгеніс— шара)

 

Мақсаты: Оқушылардыңбіліміменбіліктілігіарқылыой— өрісіндамыту, ұшқырлық, ойлауқабілетіншыңдау, шапшаңдықпеннақтылыққабейімдеу, қазақтіліненбілімдерінтексеру, сынау; тілдеріндамыту;   қазақтілінүйренугебаулу, қызықтыру.

 

  1. Әдісі: сайыссабақ


Көрнекілік: ұяшықтар, түстікітаптар, қимақағаздар, әріптер

 

Барысы: Ұйымдастырукезеңі:
1) алдыналатағайындалғантоптардышақыру.
2) әділқазыларалқасынсайлау.
3) сайыстыңмақсатыментаныстыру.
4) «Танысу»

5) «Алтыұяшық»

7) «Суретшілер»

8) «Түрлі— түстікітаптар»

9) «Кімжылдам?»


        Армысыздар  құрметтіқонақтарқатысушылар! Бүгінгі«ЗЕРДЕ» сайысынтілдеронкүндігінеорай  өткізгеліотырмын.

Анатілінбілмеген-

Ақылыжоқжелікбас.

Ана тілін сүймеген-

Халқын сүйіп жарытпас, 

— деп, Байділда Сарноғаев барлығымызды ана тілін білуге, үйренуге, дамытуға шақырады. Ол үшін біз көп оқып, қазақ тілінің қызықты да құнарлы грамматикасын білу керекпіз.

     

Осымен «ЗЕРДЕ» интеллектуалдық ойынын ашық деп жариялаймын.

Сәттілік тілеп, ойынды бастау

Қатысушылар екі қатарға отырады, әділқазылар алқасы сайланады:


І тур «Танысу»

 

І топтың аты — «Барыс»
ІІ топтың аты — «Бүркіт»

(Әр оқушы өзін таныстырып өтеді)

 

 

ІІ тур «Алты ұяшық» (екі топтың қатысушылары кезектесіп ұяшық таңдайды, таңдаған ұяшықтағы ережелерге байланысты сұрақтарға жауап береді)

  1. Қазақстанның елбасы кім?
  2. Қазақстанның астанасы қай қала?
  3. Неше дауыссыз дыбыс бар?  Түрлерін ата
  4. Неше дауысты дыбыс бар? Түрлерін ата
  5. Қазақ тілінде неше септік бар? Түрлерін  ата
  6. Жалғаулардың түрлерін ата

 

ІІІ тур «Суретшілер»  (мұғалім оқып тұрған өлең жолдарының мағынасын суреттеу)

Қоңыр қарындаш аламын,

Онымен тауды саламын.

Сары қарындаш аламын,

Алтын  күнді бояймын.

Көк қарындашты аламын,

Көгілдір суды саламын.

Жасыл қарындаш қолымда,

Онымен шөпті саламын.

Салған суреттерін қорғау (не түсінді,не салды?)

 

IV тур «Түрлі –түсті кітаптар» (оқушылар кезектесіп кітап таңдайды, кітаптың ішінде берілген тапсырманы топтасып орындайды)

  1. «Кітап» сөзін жекеше түрде тәуелде
  2. «Ән» сөзіне фонетикалық талдау жаса
  3. Сын есімге және сан есімге  5 мысалдан келтір
  4. «Қалам, оқулық, ғарышкер»  сөздеріне көптік жалғау жалға
  5. «Оқушылар тіл апталығына қуана қатысты» Сөйлемнен бастауыш пен баяндауышты тап
  6. «Балалар спорттық жарыстан бірінші орын алды» сұраулы сөйлем жаса

 

V тур «Кім жылдам?» (әр қатысушының алды – артына әріптер жапсырылады, берілген уақыттың ішінде мұғалім сөздерін аударып, жылдам керекті ретпен тұрып сөз аудармасын көрсетулері қажет; күй «Адай» ойнап тұрады)

 

к  м   и   л   і   е                              б   а   р   б   қ   с

1   2   3   4   5  6                              1  2   3   4   5   6

д  ә   п   т   е   р                              о  т   а   н   ы   м

 

Жіңішке әріптер қатарына: тетрадь,квартира, школа, одежда, лекарство, ковер.

Жуан әріптер қатарына: моя Родина, семья, мыло, урок, лес.

 

    Әр топқа әділқазылар алқасы бағаларын қояды, жеңімпаздарды анықтайды.

 

«Білімділіктің ең басты факторы туған тілінде сөйлеу мен оны сыйлаудан басталады» — дейді Г.Гегель.

 

       Құрметті оқушылар, ұстаздар, осымен біздің бүгінгі интеллектуалды сайысымыз өз мәресіне жетті. Оқушыларға қатысқандары үшін, қонақтарымызға келгендері үшін алғысымызды білдіреміз.

Презентация

Авторство: