Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№66 МЛ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Көне, ескі
древний.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 731
Жаңа сұрақтар: 0
30 желтоқсан күні «Жас ұстаздар» мектебінің жетекшісі М.Б.Кошикованың ұйымдастыруымен «Сабақ – білім берудің негізгі формасы» тақырыбына семинар – тренинг өткізілді.

30 желтоқсан күні «Жас ұстаздар» мектебінің жетекшісі М.Б.Кошикованың ұйымдастыруымен «Сабақ – білім берудің негізгі формасы» тақырыбына семинар – тренинг өткізілді. Мақсаты:  Жас мамандардың өзіне деген сенімдерін арттырып, мұғалім мамандығының мәртебесін жоғары деңгейден көрсете білу, өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін меңгеруге ұмтылдыру. Семинар- тренинг төмендегідей жоспарда өтті:   

 1. Тренинг. Сәлемдесу: «Жіппен тілек»

 2. Тренинг. Релаксация.

 3. Кәсіби лайықтылықты анықтауға арналған психодиагностика тестінің қорытындысы.

 4. Теориялық білім:

«Сабақ – білім берудің негізгі формасы»

  а/. Сабаққа қойылатын талаптар.

  ә/. Сабақтың түрлері және оның құрылымы.

  б/. Сабақты талдау әдістері мен түрлері.    

 5. Сергіту сәті: «Әуенді терапия»

 6. Сабақ кезеңдерінен фрагменттер (Сабақ үлгілері).

 7. Мұғалім мен оқушылардың сабақ үстіндегі қарым-қатынасы (Жағдаяттар).  

 8. Жас мамандарға арналған тренинг-жаттығулар.

  

      Мақсаты:

Ұстаздардың бойындағы  жағымды қасиеттерді тануға, жағымсыз қасиеттерді жоюға көмек беру. Адам бойындағы қысымды түсіру және мазасыздық сезімдерін жою.

1.« Баға » жаттығуы.

Мақсаты: Оқушыларды бағалаудағы өзара әрекеттесудің эффективті коммуниктивтік амалдарын өндіру.

2.«Түс көру әлеміне саяхат» жаттығуы.

Мақсаты: Сезімдерін, түйсінулерін ояту;

 3. «Бәрібір де сен  жақсысың, өйткені...» жаттығуы

Мақсаты:

Серіктес беделін түсірмеу тәсілін қолдана білу.

9. Жас мамандарды психологиялық қолдау;

  (Жас мұғалімдерді қате қадамнан сақтандыратын кеңес:)

 10. Жүректен жүрекке: Әрбір ұстаз қолдарына шырақ ұстап тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін, кәсіби тілектерін білдіріп, бір- біріне аппақ ұлпа қар ұшқындарын сыйлады.

 

11. Рефлексия. «Қар ұшқындары» рефлексиялық ойынын ойнады. Ол үшін әр ұстаз өз қар ұшқына жазған тілегін, пікірін білдірді.

           

 

Авторство: