«Шеберлік сырлары» мектеп жобасы аясында 2 наурыз 2024 ж Қарағанды қаласының №2 балалар музыка мектебі – ЮНЕСКО клубында Алматы қаласындағы Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының аға оқытушысы, мәдениет ғылымдарының магистрі, өнертану магистрі Асылбек Асылханұлы Кенігесовтен шеберлік сабағы өтті.
Шараның мақсаты домбыра солистерінің орындаушылық шеберлік деңгейін арттыру, ұлттық аспап жанрын дамыту, жетекшілер мен орындаушылардың шығармашылық қарым-қатынасын дамыту болды.
Шеберлік сыныбы аясында түрлі жанрдағы жұмыстар бойынша жұмыстар жүргізілді. Домбырашы тыңдаушының сезімін басшылыққа алып, динамика мен дыбысты бақылауды мұқият тексерді. Асылбек Асылханұлы шеберлік сыныбына қатысушыларға түрлі сауалдар қойып, олардың өздерін еркін сезінуіне себепші болып, ортаны жылы қылды. Техникалық қиындықтарды болдырмауға көмектесетін құнды кеңестер де берілді. Дыбыспен жұмыс істеу кезінде музыкант тыңдаушыға динамика туралы сұрақтармен жиі жүгінді, бұл өте қызықты тәжірибе болды.
Асылбек Асылханұлы Кенигесовке мектептің оқушыларымен және мұғалімдерімен жұмыс істеуге толыққанды кіріскені үшін алғыс айтамыз.
В рамках школьного проекта «Секреты мастерства» 2 марта 2024г. в Детской музыкальной школе №2 – Клуб ЮНЕСКО г.Караганды состоялся мастер-класс от старшего преподавателя Казахской национальной консерватории имени Курмангазы г.Алма-аты, магистра культуры, магистра искусствоведения Асылбека Асылхановича Кенигесова.
Целью мероприятия являлось повышение уровня исполнительского мастерства домбровых солистов, развитие национального инструментального жанра, творческое взаимодействие руководителей и исполнителей.
В рамках мастер-класса велась работа над произведениями различных жанров. Домбрист ориентировался на ощущения слушателя, тем самым тщательно выверяя динамику и контроль звука. Асылбек Асылханович задавал самые различные вопросы участникам мастер-класса, которые располагали к себе, делали атмосферу доброжелательной. Также были даны ценные советы, которые помогут избежать технические трудности. При работе над звуком, музыкант часто обращался к слушателю с вопросами о динамике, что явилось весьма интересным опытом.
Мы благодарим Асылбека Асылхановича Кенигесова за полное погружение в работу с учащимися и педагогами школы.
Авторство: