Қарағанды облысы Білім басқармасы Қарағанды…
"№33 МБК" КММ

Learning the Kazakh language

Ерте
рано
Question answer
Всего ответов: 95
Новых вопросов: 4
3 В сыныбындағы сынып сағаты.
Барлық ата-аналарды отбасындағы  балаларының міндеттерінің қандай болу керектігі толғандырады. Олар есейген сайын  отбасылық өмірге араласады және мүмкін болса, ата-аналарға көмек бере бастайды. Біреуі әкесіне  бұрауышты бұрауға көмектескенді ұнатады. Ал біреуі  анасымен үй тазартуды ұнатады, шаңды сүрту үшін шүберек алып, немесе шаңсорғышты қуана қолдарына алады. Сондықтан, егер ата-аналар бұл құлшынысқа кедергі жасамаса, балалар тәуелсіз, еңбекқор болып өседі және әрқашан көмекке келеді.
3 «В» сынып оқушылары сабақ барысында «Әр баланың үй міндеттері болуы керек» деген болжамды алға тартты және оны дәлелдеуге шешім қабылдады. Зерттеу өткізгеннен кейін біз келесідей қорытындыға келдік: 1. Өзіңе жүктелген міндеттердің бәрін ата-анамен қарым-қатынасқа, жалпы қызықты шараларға уақыт бөлуді білдіреді. 2. Үй тапсырмасын орындау мүмкіндігі болашақта пайдалы болатынына сенімдіміз. 3. Өзіңізді құрметтеуге, үлкендерді ескеруге, жауапкершілікке үйретуге мүмкіндік береді.
 
Сабақтың келесі мақсаты - кіші мектеп жасындағы оқушыларда күнделікті өмірде кездесетін өмір мен денсаулыққа қауіпті объектілер туралы түсінік қалыптастыру, белгілі ережелерді ұстануға үйрету, әртүрлі жағдайларды талдау, категориялық тыйымдардың себептерін түсіндіру. Осы тақырыптағы балалармен әңгіме барысында үй заттарының екі тобы анықталды:
 
1. Баланың пайдалануына тыйым салынған заттар (сіріңкелер, пеш, электр аспаптары және т.б.);
2. Баланың қолдануға үйрету керек заттар (пышақ, ине, қайшы).
Сабақтың соңында балалар мінез-құлықтың негізгі ережелерін білді, қауіпті нысандар және оларға не қолданылатындығы туралы түсінік қалыптастырды.
         Барлық сабақ оқытудың белсенді формаларын қолдану арқылы өткізілді: әр түрлі жұмыс түрлері (топтық, шығармашылық, сараланған, көрші үшін және т.б.), оқытудың интерактивті әдістері (репродуктивті, ішінара іздеу, шығармашылық және т.б.), диаграммалар, символдар, суреттер көмегімен көркем сөз. ..
Авторство: