Өткізілген іс-шаралардың жағымды жақтарына тоқтап кетсек: Оқушылардың білімін бағалаудағы мұғалімнің/тәрбиешінің тиімді жүйені пайдалануы.
1. Сабақта интерактивті жұмысты белсенді пайдалану.
2. Сабақты өткізудегі мұғалімнің/тәрбиешінің шығармашылық әдісі.
Ескертулерге назар аударамыз:
1. Сабақ күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сәйкес келген жоқ. Бұл талап «Қарағандының жыл мұғалімі – 2013» байқауы туралы Ережеде көрсетілген, оны орындау қажет болатын. Байқауға қатысушының сабағы қазылар алқасымен 45 ұпайға бағаланса, күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сәйкеспеуіне байланысты сабақ тек 20 ұпайға бағаланады.
2. Сабақ уақытын дәстүрсіз бөлу.
3. Тапсырмалар мазмұны балалардың жас және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкеспейді.
Авторство: