Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№15 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ас, тағам, тамақ, дәм
еда, пища.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 136
Жаңа сұрақтар: 23
«Не? Қайда? Қашан?»

     2013-2014 оқу жылындағы  9-11 сыныптар  арасындағы физика пәнінен анализденген «Не? Қайда? Қашан?» интелектуалды ойындары.

     21.02.2014 оқу жылында  математикалық амалдар мақсатында физика пәнінен «Не? Қайда? Қашан?» атты интелектуалды ойындары өткізілді.

Мақсаты: ҚР білімді азаматын тәрбиелеу, оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру және бірлесіп жұмыс жасауына ықпал жасау. 

Физика пәнінің мұғалімі Гордюшина Элина Анатольевна.

  

     «Не? Қайда? Қашан?» атты ойын интерактивті тақтаны пайдалану арқылы өткізілді,әр секторде физикаға және ойлануға байланысты, қосымша  қолдаушыларғада сұрақтар болды. Ойынға 9-11 сыныптарының оқушылары қатысты, команда капитанымен бірге қатысушыларда бірлесіп сұрақтарға жауап берді. Қатысушылар немесе қолдаушылар сұрақтарға дұрыс жауап берсе онда баллдары саналды. Әр сұраққа дұрыс әрі тиянақты жауап алу үшін 1 минуттан берілді. 1 сағат 20 минутқа созылған ойында оқушылар аса қызығушылықпен қатысты.

   

     Қазылар алқасының құрамында 11 сыныптың пәндер аралық олимпиадалардан орын алып жүрген оқушылары Бысенко Алексей, Жетенова Динара, Григорьев Вадимдер болды. Ойынға 9-10 сынып оқушыларының құрама командасы қатысты. Команда капитаны Габдушев Тимур - 10А сынып, Морлан Данил - 10А сынып, Ибраева Гаяна - 10 А сынып, Жексембек Карина - 9 Б сынып, Шарипова Озария – 9 Б сынып, Петров Александр – 9 А сынып, команданың ұраны «Көтеріңкі көңіл - күй».

      

     Ойын «Фиастро» әлеміндегі «Патша» атты ертегі кейіпкерлерімен өткізілді, Алпысбаев Маргулан – 9 Б сынып, «оқымысты» Лобачевского – Севастьянов Дмитрий – 9 А сынып, «ашушаң» - Веричко Алена - 9 А сынып,«физика» және «астрономия» ғылымының білімділері  Алмагамбетова Алина – 9 б сынып, Костырева Елизавета – 9 А сынып. Техникалық редактор - 11А сынып оқушысы Тесленко Данил.

        

      Ойынның мақсаты оқушылардың физикаға деген ынтасын арттыру, бірлесіп жұмыс жасауына ықпал жасау және дарынды да білікті ҚР азаматын тәрбиелеу.

 

      

                      

Авторство: