Күні:13.11.2012
Тақырыбы: Жүріп өткен қашықтықты табу
Мақсаты:Жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы түсінік беру. Есептің жаңа түрімен таныстыру. Терминдерді дұрыс қолдана алуға үйрету. Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету. Есептеу дағдыларын жетілдіру.
Жылдам есептеуге дағыдыландыру.
Сабақтың түрі: жаңасабақ
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Мен бүгін көңілді келдім. Кәне, шеңбер құрайық, өзіміздің жақсы көңіл күйімімізді бір- бірімізге берейік. Өйткені көңіл күйіміз жақсы болса қиындықтарды оңай жеңеміз ғой.
ІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
№ 1. Тек жауабын жазу.
1 100 – 911 = 189 2 000 – 925 = 1 075 2 000 – 773 = 1 227 т.с.с.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
№ 2. Сәйкес жылдамдықты таңда.
Жаяу адам – 5 км/сағ
Трактор – 10 км/сағ
Машина – 60 км/сағ
№ 3. а) Сурет бойынша талдау
ә). Есепті шығар
№ 4. Қашықтықты табу
Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
№ 5,6 кестені толтыру
№ 7. Сурет бойынша жұмыс жасау
Тасбақа – минутына 5 м
Машина – сағатына 100 км
Жаяу адам – сағатына 5 км
Ұшақ – сағатына 850 км
Зымыран – секундына 6 км
№8. Есепті шығару. Кесте толтыру
ҮІ. Бекіту. Шығармашылық тапсырма. Жазуды қалпына келтір.
Ү. Үйге тапсырма: № 9. 76 - бет.
Бағалау