"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№88 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Тек жүрсең, тоқ жүрерсің.
В мире будешь жить – всегда будеш сыт.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 35
Жаңа сұрақтар: 0

Мектептегі жанжалды болдырмау

1.     Мектепке барғанға дейін өзіңнен сұра:  осы жағдайда маған не байланысты?  Осы немесе өзге де мәселелерді шешуде менің үлесім қандай?

2.     Мектептен сізге бере алатынынан басқа көп нәрсені талап етпеңіз. Мектеп – бұл бала өмірінің бір бөлігі. Сіз балаңыздың мектептен тыс  және қызықты өмір сүруіне қамқор жасаңыз, мектептегі қиындықтар оның жеке басы үшін қиын болмайды.

3.     Мұғалімдер де адам – олар әр түрлі. Бүкіл мектептің ұжымына  өз наразылығыңызды көрсетпеңіз және жалпыламаңыз. Әрине мұғалімдердің арасында да, ортақ тіл таба алатын біреуді таба аласыз.

4.     Балаңызға байланысты жағымсыз жағдай туыңдағанда, өтінемін, есіңізде болсын, Сіз – ең басты адамсыз, жалпы «Талдау» кезінде Сіздің балаңыз қолдау күтеді. Бұл жерде Сіздің міндетіңіз – жағдайды анықтау. Баламен бірлесіп қалыптасқан жағдайды егжей-тегжейлі  талқылағаннан кейін, барлық «шараларды» үйде қабылдаған дұрыс.

5.     Мектепке келісімен, міңдетті түрде мұғалімдердің жеке әсерлері емес нақты фактілер негізінде әңгіме жүргізіңіз . Баланың мектептегі өмірі туралы әр түрлі ақпарат жинауға тырысыңыз және оны өзіңіз талдаңыз.

6.     Оқу орнындағы жалпы атмосфераға (сыныпта) балаңыздың мектептегі мінез-құлық ерекшеліктерін түсінуге тырысыңыз. Балалардың кез келген қылықтары әлеуметтік контекспен байланысты болуы мүмкін, ол онда дамиды. Оның мінез-құлықтағы себебін түсінбей жатып,  асығыс қорытынды шығаруға асықпаңыз.

7.     Ата-аналарға арналған жиналысқа жүйелі түрде келуге тырысыңыз. Мүмкіндігінше сынып жетекшісінен сұраңыз жиналыстың күн тәртібін хабарласын.

8.     Жиналыста барлықтарына маңызды мәселелерді, жалпы сұрақтарды көтеріңіз. Балаңызға байланысты барлық мәселелерді, жеке тәртіпте талқылағаныңыз жақсы, бұл үшін арнайы уақытты таңдаған жөн,  жиналыстан кейін толыққанды әңгіме болуы мүмкін емес.

9.     Ойлап көріңіз, нақты мұғалімге және мектепке қалай көмектесер едіңіз? (пайдалы ақпарат, сұрақтар бойынша кеңес, Сіздің кәсібінізге байланысты және т.б.).

10.                        Сіздің мектептің өміріне қатысуыңыз міндетті түрде балаңызға ғана емес, ол орналасқан,  ондағы білім беру ортасынада қолайлы.

11.                       Баланы әлеуметтік дағдыларға үйрету үшін, ата-анасы ер жетіп келе жатқан адамға айтып қана қоймай, іс жүзінде көрсету керек.

12.                        Ойланып көріңіз, Сіздің мұғалімдермен іскерлік және тұлғалық қарым-қатынасыңыз балаңызға қандай болып көрінеді? Дәл сіздің моделіңізді пайдаланып, басқа адамдармен іс-қимыл қалыптастырса? Сіз келісер ме едіңіз, егер ия болса- онда Сізді тек құттықтауға болады. Егер жоқ болса- онда Сізде әлі бір нәрсені өзгертуге уақыт бар.