Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя…
КГУ "ОСШ № 56 "

Изучаем казахский язык

соғыс
война
Вопрос-ответ
Всего ответов: 61
Новых вопросов: 0

Наши учителя

Учителя школы

1.Притьмова Любовь Яковлевна, учитель русского языка и литературы, стаж 33 года, высшая категория, руководитель МО гуманитарного цикла.

Проведены открытые мероприятия:

1 Урок по лексике в 6 классе "Лексическии разбор".

2 Семинар для учителей "Активизация мыслительной деятельности учащихся на уроках русского языка и литературы".

 

Дамыта оқыту технологияларын пайдалана отырып,

оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Ж. Дауленова

№56 орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі.

Бүгінгі таңда білім саласының алдында жүйелі дайындалып берген білімді дағдыны меңгеретін шығармашылық бағытта жұмыс істейтін, тың жаңалықтар ашатын, ойлау қабілеті жоғары дәрежедегі жеке тұлғаны қалыптастыру қабілеті тұр.

Бастауыш мектеп – бұл оқушы тұлғасы мен санасының даму қуатты жүретін ерекше құнды қайталанбайтын кезең. Сондықтан да бастауыш білім үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы. Осыған сәйкес оқушыға белгілі көлемдегі шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту-бүгінгі күннің талабы. Осы талапқа сай бастауыш сынып оқушыларын оқытуда қолданатын негізгі әдістің бірі шығармашылыққа баулу болып табылады.

Қазіргі қоғамға ақыл – ол кемел, шығармашылық жағынан қабілетті, іскер және білімді адамдар керек. Осыған сәйкес жалпы білім беру саласындағы түрлі өзгерістер болашақ ұрпақтарды оқыту, білім сапасын жаңарту, арттыру мәселелерін қарастырды.

Мен - өз сабағымда негізге қойған міндетім – оқушының ой-қиялын, шығармашылығын дамыту. Оқытудың жаңа әдістерін қолдану арқылы балалардың білім алуға әрекет етуін ұйымдастыру. Оқушылардың қиялын дамыту барысында оларды бақылауға , зерттеуге, ойлауға, шығармашылыққа, жан-жақты өзіндік әрекет етуге, іздемпаздыққа баулу. Қай пәнде болмасын оқушылардың шығармашылық  іс-әрекетін белсендіруде дамыта оқыту оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятып, ойын,ынтасын дамыта түседі.

Дамыта оқыту технологиясы дегеніміз – баланың білім алуға әрекет етуін ұйымдастыратын оқушының шығармашылық іс-әрекетін белсендіру арқылы оқыту.

Дамыта оқытудың негізін салған: Ян Амос Коменский. Дамыта оқыту технологияларын мына бағыттар арқылы жүзеге асыруға болады:

Енді өзімнің оқушыларыма осы бағытта жүргізілген жұмыстарымнан мысал келтірейін:

Міндетті деңгей.

Жиренше шешен бір күні жолда келе жатып, алдынан қарсы кездескен бір баладан: - Дүниеде бәрінен не тәтті, балам? – деп сұрайды.

Сонда бала:

- Бал тәтті, - деген екен.

- Ал жұмсақта не жұмсақ?

- Мамық жұмсақ .

- Қаттыда не қатты?

- Тас қатты.

  Бұл баланың жауабын тыңдап тұрған екінші бала «Осы сұрақтарыңызға мен жауап беріп көрейін, рұқсат етіңіз» , - деп өтінеді.

            Ойын арқылы оқыту.

-         Сендер, қалай ойлайсыңдар? Бала не деп жауап беруі мүмкін?

(оқушылардың жауаптары)

-         Қант тәтті.

-         Мақта жұмсақ .

-         Темір қатты. (Есенгелді Әсем)

-         Баланың тілі тәтті.

-         Жастық жұмсақ .

-         Ұйқы қатты. (Камзин Мадияр) т.с.с.

Топтық жұмыс.

Оқушылыарды үш топқа бөліп, «Тәтті, жұмсақ, қатты» тірек сөздеріне мақал-мәтел айтуды ұсыну.

1-топ:

2-топ:

3-топ:

Әр топ мақал-мәтелдерін қорғап, идеясын ашады.

            Міндетті деңгей.

-         Балалар, «Не тәтті?» әңгімесіндегі тыңдап тұрған екінші баланың жауабын кітаптан оқып білейікші.

-         Айта ғой, балам, не тәтті? – дейді Жиренше шешен.

-         Ананың сүті – деп жауап беріпті бала.

-         Не жұмсақ?

-         Ананың қолы!

-         Ал енді не қатты? -  деп сұрағанда.

-         Атаның жүрегі, - деген екен.

Шешен екінші баланың жауабына риза болып, батасын беріпті.

            Бұл тапсырма бойынша: Дамыта оқытуды жүзеге асыру бағыттарының бірнеше бөлігін қолдандым.

 

 

Дамыта оқытуды жүзеге асыруда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыруды дүниетану сабағында да қолданамын.

Ертеде бір қатыгез орман патшасы арыстан жан-жануарларға күннің көзін көрсетпей, тығып тастапты.

Барлық орманды қараңғы басып, шөп өспей, құстар сайрамай, жан-жануарлар қатты қиналыпты. Сол кезде орман батыры болып есептелетін жолбарыс арыстанға келіп, тұтқыннан күнді босату үшін не істеу керек екенін сұрайды. Сонда патша: менің көкейімдегі бір сұраққа жауап берсең босатамын, - дейді.

- Балалар, патшаның тапсырмасына көмектесіп, жан-жануарлардың қиын жағдайдан шығуларына көмектесейік. Сұрақтың шешімін тапсақ , патша күнді босатады. Егер таппасақ, күнсіз не болатынын көз алдымызға елестетейікші.

Улжан: Жануарлар өз тіршілігіне қажетті қоректі таба алмайды, жылу болмайды, соңында орман жан-жануарсыз да қалуы мүмкін.

          

Осылайша оқушыларға жаңа сабақты өздеріне ашуға, бағыт-бағдар беруге болады.

            Қорыта келгенде осындай дамыта оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыратын қызықты тапсырмаларды көптеп қолданып отырсақ оқушылардың дүниетанымы кеңіп, терең ой – қызығушылыққа талпынады. Сыртқы ортамен қарым-қатынас жасауына ықпал етеді. Қарым-қатынас жасау барысында жоспарлауға, мақсат қоя білуге, қойылған мақсат міндеттерді жүзеге асырып, қорытынды жасай білуге, талдай білуге дағдыланады.