Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№42 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

бері
ближе
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 23
Жаңа сұрақтар: 1

Қамқоршылық кеңесінің №3 хаттамасы

Қамқоршылық кеңесінің

№3ХАТТАМАСЫ

Өткізу уақыты:08.09.2018ж.                                        Қатынасқандар: 9 адам.

КҮН ТӘРТІБІ:

 1. 2018-2019 оқужылында ҚК-нің жұмыс жоспарын бекіту.

2. Іскерлік киім стилі

3.Құқық бұзушылықтың алдын алу

ТЫҢДАЛДЫ:

Бірінші мәселе бойынша тыңдалды:

Мектеп директоры Далабаев К.Б. ата-аналарға жасалған жұмыстары туралы 2017-2018 оқу жылындағы ата-аналармен жасалған жұмыстары, білім алушылардың жетістіктері туралыайтты. Коскенова З. Ш. қатысушыларды жұмыс жоспарымен мектеп 2018-2019 оқу жылындағы мектептің жұмыс жоспарымен таныстырды, білім берудің үшінші сатысындағы   бейіндік оқыту туралы айтты. Оқушылар тегін спорттық секцияларға бара алатыны туралы ата-аналардың назарына ұсынылды. Ата-аналарға мектепте балаларды қосымша оқыту, өзі үшін қызықты бірлестіктер таңдау туралы балалармен талқылау ұсынды.

Екінші мәселе бойынша:

Мектеп директорының ТЖ бойынша орынбасары Карибаева Г.Е.,сөз сөйледі. Мектепте білім беру процесін  ұйымдастыру 2018/2019 оқу жылында тоқсан бойынша жүзеге асырылады деді:

бірінші тоқсан – 2018 жылғы 1 қыркүйектен бастап 2018 жылғы 27 қарашаға дейін

екінші тоқсан – 2018 жылғы 6 қарашадан 2018 жылғы 29 желтоқсанына дейін

үшінші тоқсан – 2019 жылғы  10 қаңтардан 2019 жылғы 20 наурызға дейін

төртінші тоқсан – 2019 жылғы 2 мамырдан 2019 жылғы 31 мамырға дейін

оқу жылы бойы каникулдар белгіленеді:

күзгі – 8 күн (2018 жылғы 29 қараша 2018 жылғы 5 қарашаға дейін қоса алғанда;

қысқы – 10 күн 2018 жылғы 31 желтоқсан 2019 жылғы 9 қаңтарды қоса алғанда;

көктемгі – 13 күн 2019 жылғы 21 наурыз 2019 жылғы 2 сәуірге дейін қоса алғанда;

жазғы – 92 күн, 2019 жылғы 1 маусымнан бастап 2019 жылғы 31 тамызға дейін;

 9-сынып оқушылары үшін – 80 күн, 2019 жылғы 13 маусымнан 2019 жылғы 31 тамызға дейін;

1 сынып оқушылары үшін 3 тоқсанда қосымша қысқы демалысы 2019 жылғы 4 ақпанынан бастап 2019 жылғы 10 ақпанға дейін.

      Сондай-ақ, орта білім беру ұйымдарындағы міндетті мектеп формасына қойылатын талаптармен таныстырды:

-          Орта білім беру ұйымдарының міндетті мектеп формасы (бұдан әрі – мектеп формасы) оқытудың зайырлы сипатына сәйкес келеді. Мектеп формасының үлгісі, түсі классикалық стильде, бірыңғай түс гаммасында жасалады, үшеуден асырмай түстерді араластыруға рұқсат етіледі. Мектеп формасының түсі қалыпты және ашық емес түстерден таңдалады.

-         Мектеп формасы білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай енгізіледі.

-         Мектеп формасы күнделікті, мерекелік және спорттық болып бөлінеді.

-         Ұлдардың мектеп формасы:

       қара қөқ  трикотаж жилет, кофта, шалбар, мерекелік жейде, күнделікті жейде (қысқы мезгілде: трикотаж жилет, водолазка). Ұлдарға арналған шалбарлар еркін тігілген және ұзындығы бойынша тобықты жауып тұрады.

-         Қыздардың мектеп формасы:

       қара көк трикотаж  жилет, кофта , юбка,   классикалық жейде (қысқы уақытта: трикотаж жилет,   водолазка).  Юбканың ұзындығы тізеге дейін немесе тізеден 5-10 сантиметр ұзын.

-         Ұлдардың мерекелік формасы күнделікті формаға қосымша ақ жейдеден, қыздар үшін ақ түсті блузкадан құралады.

   Ұлдар мен қыздарға арналған спорттық форма спорттық костюмнен (спорттық шалбар, куртка, футболка), спорттық аяқ киімнен (крассовка, кеды) тұрады.

-         Мектеп формасына түрлі діни конфессияларға қатысты киім элементтерін қосуға болмайды.Бас киім (орамал, касынка, кемешек, «бони», тақия т.с.с)

-         Мектеп формасына орта білім беру ұйымының ерекшелік белгілерін (белгілер, тігіспелер және т.б.) салуға болады. Олар киімнің немесе аксессуардың (пиджак, жилет, галстук) жоғарғы бөлігінде орналасады.

-          Мектеп формасына қойылатын талаптар климаттық жағдай, оқу сабақтарының өткізілу орны және оқу ғимаратындағы температуралық режим ескеріліп, іске асырылады.

-         Мектеп формасына қойылатын талаптар бойынша жарақаттайтын фурнитурасы бар киім мен аксессуарлар киюге  және көзге түсетін тым үлкен аксессуарлар ( сырға, сақина, моншақ, қапсырма ( заколка), білезік,  т.с.с) тағуға тыйым салынады.      

-         Мектеп формасының матасы ретінде қасиеттері жақсартылған жартылай жүн және мақта, киіске төзімді, антибактериалдық, антимикробтық және антистатикалық қасиеттері бар маталар қолданылады.

-         Ата-аналар және өзге заңды өкілдер білім алушылардың орта білім беру ұйымында белгіленген мектеп формасын киюіне және жоғарыда аталған талаптарды орындауға жауап береді.

       Екінші мәселе бойынша:мектеп инспекторыКуандыкова М.С. құқықбұзушылықтар туралы айтты. әмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу, қоғамдағы қылмыстың алдын алудың аса маңызды аспектісі болып табылады. Заңды, әлеуметтік пайдалы қызметке және қоғам мен өмірге ізгілікті көзқарас қалыптастырып, жастарды қылмыстық қызметке жол бермейтін қағидаларға тәрбиелеу қажет.

   Қазақстан Республикасында кәмелетке толмағандардың арасында құқық бұзушылықтың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және қараусыз жүруінің алдын алу жөніндегі заңнаманы қалыптастыру және дамыту жұмысы қолға алынған. Бұл «Неке және отбасы туралы», «Отбасылық үлгідегі балалар деревнялары және жасөспірімдер үйлері туралы», «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы», «Еңбек туралы», «Қазақстан Республикасындағы арнайы мемлекеттік жәрдемақы туралы», «Дене тәрбиесі және спорт туралы» заңдары, кәмелетке толмағандар жөніндегі комиссиялардың, кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі ішкі істер органдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілер және т.б.   

  Кәмелетке толмағандар құқық бұзушылығының алдын алуды тікелей не жанама көздейтін құқықтың қайнар көздерінің осылайша  көп болуы қоғамдық қатынастардың кез келген саласында кәмелетке толмағандар тұлғасының дамуын қамтамасыз ететін қолдау жүйесіннің көзделгендігін көрсетеді. Әсіресе бұл қауіпті жағдайда тұрған және ерекше қорғау мен қолдауға мұқтаж жасөспірімдерге қажет. Балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен оқытуда отбасының маңызы зор. Осыған орай мемлекеттіміз отбасының, соның ішінде кеңейтілген отбасының тұтастығын сақтауға аса назар аударып отыр.

  Отбасында тұрақтылық пен береке болмаса, осыған байланысты қоғам тарапынан көмек көрсету әрекеттері сәтсіз болған жағдайда, тіршілік етудің балама орындарын пайдалану мүмкіндігін қарастыру қажет.

   Ол дегеніміз, балаларды тұрақтылығы бар, әрі берекелі отбасы жағдайына мейлінше жақындатылған мекемелерге тәрбиелеуге берілуі тиіс.

   Баланың келешегіне кері әсер ететін жағдайларды айтпағанда, олардың ата-анасынан айыруға жол бермейтін ұлттық бағдарлама жасаудың және оны іс жүзіне асыру қажеттігінің мәні зор.

   Кәмелетке толмағандар құқық бұзушылығының алдын алудың ең маңызды алғы шарты болып табылатын, отбасындағы берекені сақтаудың негізінде, субъективтік себептерден басқа, өтпелі кезеңнің әлеуметтік-экономикалық жағымсыз құбылыстары жатыр. Ол ата-анасының материалдық жағдайының нашар болуына байланысты балабақша мен мектептерге бара алмауы нәтижесінде, соңғы жылдары қараусыз, тастанды, үй-жайы жоқ, сөйтіп құқық бұзушылық жасауға баратын балалар саны көбейіп отыр.

    Сонымен қатар, әлі де болса біліктілігі жоғары педагогтар жалақының төмендігіне байланысты саудамен айналысуға мәжбүр. 

   Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына Жолдауында жаһандық дағдарысқа қарамастан мемлекеттің әлеуметтік саясаты -  ең алдымен жұмыс орындарын көбейтуге, қамқоршылары баланы оқытуға, жағдайы келмеген кезде кәмелетке толмағандарға мемлекеттің есебінен жоғары және арнайы орта білім алу мүмкіндігін қамтамасыз етуге, мұғалімдер мен дәрігерлердің жалақысын өсіруге бағытталып отыр.

   Кәмелетке толмағандардың арасында құқық бұзушылықтың және балалардың қадағалаусыз, ата-анасының қарауынсыз қалуының алдын алу жөніндегі мемлекеттік саясаттың келесі бір бағыты білім беру саласындағы заңнаманы жетілдіру, оның дәл және біркелкі қолданылуына тиісті бақылау және қадағалау жасауды қамтамасыз ету болып табылады.

   Оқу орындары, кәмелетке толмағандарға медициналық, кеңестемелік және басқа да көмек көрсететін, атап айтқанда осындай жәрдемге мұқтаж немесе қатыгездік құрбаны болған, ата-анасының мейірімін көрмеген және қудалау мен қанауға душар болған жасөспірімдерге қолұшын беретін базалық және анықтама орталықтарына айналуы тиіс. Нормативтік құжаттарда мектепке бару ережесін сақтау қиынға  соғатын, сондай-ақ мектепті тастап кететін кәмелетке толмағандарға арнайы көмек көрсетілетіні көзделіп, жастар арасындагы қылмыстың және кәмелетке толмағандар құқық бұзушылығының алдын алудың тиімді жолдарын табуға қатысты, ғылыми-зерттеу жүргізуде білім беру жүйесінің барлық буындарының арасында ынтамақтастық болуын ынталандыруға, сондай-ақ осындай зерттеулердің кең таралуы көзделуге тиіс. Осындай зерттеу нәтижелерінің негізінде білім басқармалары кәмелетке толмағандарға, заңға сәйкес мінез-құлық қалыптастыруға бағытталған бағдарламалар мен әдістемелік құралдар әзірлеп, білім беру мекемелерінің жұмыс тәжірибесіне енгізу керек. Жасөспірімдер арасындағы заңға қайшы мінез-құлықтың алдын алудың неғұрлым тиімді шарасы девиантты мінез-құлқымен ерекшеленетін кәмелетке толмағандарды, әсіресе қоғамға қарсы бағдарланған жасөспірімдер топтарының лидерлерін дер кезінде анықтауға және олардың айналадағы адамдарға теріс ықпал жасауына жол бермеу болып табылады. Тәжірибе көрсетіп отырғандай, осындай жасөспірімдерді арнайы оқу-тәрбие мекемелеріне орналастыру мүмкіндігі болғанда бұл жұмыстың пәрменділігі артады. Осының өзі құқық бұзушылықтың  қайталануын болдырмауға, сондай-ақ оларды ересек адамдардың тарапынан болатын теріс әсерден оқшаулауға мүмкіндік береді. Кәмелетке толмағандардың арасында құқық бұзушылықтың және балалардың қадағалаусыз, қараусыз қалуының алдын алу жөніндегі мемлекеттік саясаттың тағы бір бағытты әр түрлі қоғамдық ұйымдардың, бірлестіктердің, клубтардың және т.б. қызметін реттейтін заңнаманы жетілдіру болып табылады, себебі кәмелетке толмағандар құқық бұзушылығының алдын алу көбіне жасөспірімдердің бос уақытын  да ұйымдастырылатын әр түрлі қызметтердің жұмыс сапасына байланысты.

Қаулы етеді:

1.Тыңдалған ақпараттар мәліметке алынсын.

2. Оқушылардың мектепте киімінің іскерлік стильін сақтауға деген ата-аналардың жауапкершілігі күшейтілсін.

3. Оқушылардың құқықбұзушылықтарының алдын-алу бойынша ата-аналар мен сынып жетекшілерінің жұмыстары белсенді түрде жүргізілсін.

Оқушылар мен ата-аналар өрт қауіпсіздігі ережесін сақтасын.

Төрайымы  ____________  Карпенко А.В.

Хатшы    ____________   Ромащенко О.В.