Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
Мағжан Жұмабаев атындағы гимназиясы

Қазақ тілін үйренеміз

Жаңа
новый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 253
Жаңа сұрақтар: 8

Жас мамандармен жұмыс

     

"М.ЖҰМАБАЕВ АТЫНДАҒЫ ГИМНАЗИЯ" КММ 

Тәлімгерлік және жас маман туралы

Жалпы ережелер

Мектеп тәлімгерлігі– білім беру ұйымдарындағы педагогикалық қызметте еңбек стажы жоқ мұғалімдермен жеке тәрбиелік жұмыс жүргізудің бір түрі.

Тәлімгер– сабақ беру мен тәрбие саласына қатысты әдістемелерді игерген, білімді, кәсіби және адамгершілік қасиеттері жоғары тәжірибелі мұғалім.

Жас маман– әдетте, жоғары оқу орындарының бағдарламалары бойынша педагогика негіздерін игерген, өз қабілет – қарымын одан әрі жетілдіруді қалайтын, іске жаңадан кіріскен мұғалім.

Тәлімгерліктің мақсаты мен міндеттері.Білім беру мекемелеріндегі мектеп тәлімгерлігінің мақсаты жас мұғалімдерге кәсіби тұрғыдан тәжірибе жинақтауға көмектесу болып табылады.

     Мектеп тәлімгерлігінің негізгі міндеттері мыналар:

Жас мамандардың педагогикалық қызметке ынта ықыласын ояту, оларды білім беру мекемелеріне тұрақтату; Мұғалімнің кәсіби тұрғыдан қалыптастыру процесін жеделдету және атқаратын қызметіне байланысты жүктелген міндеттерді өздігінен әрі сапалы етіп орындай білу қабілетін дамыту; Корпоративтік мәдениетке бейімдеу; мектеп ұжымының үздік дәстүрлерін, тәртіп ережелерін сақтауға, ұстаздық міндетті саналы түрде және творчестволықпен орындауға баулу.

Тәлімгердің міндеттері:

- Жас маманның іскерлік және адамгершілік қасиеттерін, оның сабақ өткізуге, мектеп ұжымына, оқушылар мен олардың ата – аналарына деген көзқарасын, қарым – қатынасын, әуестіктері мен бейімділіктерін зерттеу;

Жас маманды мектеппен таныстыру, оқу сыныптарының, кабинеттердің қызметтік және тұрмыстық орын – жайлардың жұмыс жүргізуі тәртібін түсіндіру; Қызметтің қыр – сырын игеруіне көмектесу; Қажетті кеңестер беру; Жас маманның оқу сабақтары мен сыныптан тыс шараларды өздігігнен өткізу жағдайларын бақылау және оған баға беру; Жас маманның ұстаздық кәсіпті, сабақ өткізудің практикалық әдіс – тәсілдерін игеуіне, жіберілген қателіктерді анықтап, оларды ретке келтіруге жеке көмек көрсету; Жас маманның оңды қасиеттерін жетілдіруіне өз жеке тұлғалық үлгісімен ықпал ету, оның мектептегі іс – әрекеттеріне түзетулер ендіріп отыру, ұжымның қоғамдық өміріне қатысуға тарту, жалпы мәдениеттік және кәсіби дүниетанымының дамуына жәрдемдесу; Жас маманның кәсіби бейімделу қортындысын шығару; тәлімгерлік нәтижесіне байланысты есеп беру құжатын әзірлеу; жас маманның алдағы жұмыс бағдарлары жайлы ұсыныстар даярлау.

Жас маманның құқықтары мен міндеттері:

ұстаздық кәсіп абыройы мен беделін қорғау; өз жұмысын бағалауға байланысты арыз – шағымдарымен және басқа да құжаттармен танысу, олар жөнінде түсініктемелер беру; өзіне қолайлы жолмен біліктілігін арттыру; педагогикалық кеңестерге, әдістемелік бірлестік мәжілістеріне, мектептің қоғамдық өміріне белсенді түрде қатысу; тәлімгер мен өз әріптестері тарапынан көмек алу; әрбір баланың тұлғалық ерекшеліктерін және олардың ата – аналарын сыйлау; жартыжылдық соңында тәлімгермен бірге кәсіби бейімделу қорытындысын шығару, атқарылған жұмыстар туралы есеп беру құжатын әзірлеу.

 

Жас педагогтың кәсіби біліктілігін қалыптастыру / жас мамандарға көмек ретінде берілген нұсқаулықтар/

 

Күнтізбелік – тақырыптық жоспар. Сабақ жоспарын әдістемелік тұрғыдан сауатты жасау. Сабақ өткізетін пән бойынша есеп беру құжаттарын жасауға байланысты нұсқаулықтар мен кеңестер.

Күнтізбелік – тақырыптық жоспар мұғалімнің негізге алатын құжаты болып табылады. («тақырыптық» деп аталуы содан. Оқу жылының апталарына, айларына бөлінген. («күнтізбелік» деп аталуының өзі де сондықтан) оқу бағдарламаларының тізбесі түрінде болады. Күнтізбелік – тақырыптық жоспарда сонымен қатар бағдарламаның оқытылатын тараулары, сағат саны және өткізілетін мерзімдердің шамасы, бақылау формасы, үй тапсырмаларының көлемі туралы, мұғалім біліміне, қабілетіне, жұмыс жүргізу машық – дағдыларына қойылатын талаптар жайлы ақпараттар болады. Жаратылыстану – ғылыми цикл пәндері бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспардың титул парағы А – 4 форматты параққа ресімделеді.

 

Тәлімгердің аты-жөні

Біліктілік санаты

Білім сапасы

Білімі

Пед өтілі

Жас маман

1

Оразбаева Р.Ж.

педагог- зерттеуші

85%

жоғары

19

Өміржан А.Б.

            ТӘЛІМГЕРЛІК ЖӘНЕ ЖАС МАМАНДАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР

Р/с

Жоспарланған іс-әрекеттер

Мерзімі

1

Жас мамандарға тәлімгердің тағайындалуы

Қыркүйек

1

Тәлімгердің жұмысын жоспарлау

Қыркүйек

2

Тәлімгер міндеттерін анықтайды және өкілеттіктерін жас маманның, сондай-ақ оның кемшіліктері және дағдылары әзірлеу үшін бағдарламаны бейімдеу.

Қыркүйек

3

Тәлімгер тексереді және кәсіби құзыреттілік деңгейі жас педагогтың дәрежесін анықтайды

Қыркүйек

4

Қысқа-орта мерзімді жоспарларды жазуды үйрету

Қыркүйек

5

Жеке іс-қағаздарымен жұмыс жасау туралы нұсқау мәлімет беру

Қыркүйек

6

Сабақ түрлері мен оларды саралау жолдарымен танысу

Қыркүйек

7

Тоқсандық баға шығару, тоқсандық есеп беруге нұсқау

Қазан

8

Өз білімін көтеру жоспарымен жұмыс жасау

Қараша

9

Тәлімгердің жұмысын жоспарлау

Қараша

10

Сабаққа қойылатын қазіргі талаптарымен таныстыру

Желтоқсан

11

Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін қалыптастыру тренингтерін жүргізу

Қаңтар

12

Оқытудың дидактикалық принциптерін танып, талдау, жүргізу

Ақпан

13

Ашық сабақ беруге көмектесу

Наурыз

14

Әдістемелік кеңес отырысында жылдық есеп беру. 

Сәуір

15

Қорытынды жұмыстармен таныстыру

Мамыр

16

Үлгермеуші оқушымен жұмыс жоспарын құрып жұмысты қалыптастыру.

Үнемі

17

Оқытудың жаңа технологиялары және оларды мектептің оқу-тәрбие үрдісіне енгізу жұмыстарындағы қиыншылықтарды үйрету

Үнемі

18

Білімділік, дамытушылық, тәрбиелік мақсат аспектілерін қарастыруды үйрету

Үнемі

19

Тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу

Үнемі

20

Жас маманның кәсіби біліктілігін дамыту, сабақтарына қатысу, тәлімгер ұстазының сабағына қатыстыру.

Үнемі

21

Сабақ үстінде жеке, топтық жұмыстар ұйымдастыру тәсілдерін үйрету

Үнемі

22

Өзара сабаққа қатысу және талдау

Үнемі

24

Бағалау талаптарымен, критерийлерімен таныстыру

Үнемі

25

Портфолио жинақтауға бағыт беру

Үнемі