«БЕКІТЕМІН» КММ «№87 НОМ» директоры __________ Жангабулова Ш.Б. «_____» ___________ 2023 ж.
МЕКТЕП КІТАПХАНАСЫНЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫ
ПЛАН РАБОТЫ ШКОЛЬНОЙ БИБЛИОТЕКИ НА 2023-2024 УЧЕБНЫЙ ГОД
Қарағанды, 2023
Білім беру мекемесінің кітапханасы мектептің білім беру ортасының мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбие орталығына айналуы тиіс.
Кітапхананың негізгі мақсаттары:
- Азаматтық сана-сезімдітәрбиелеу, кітаппен жұмыс істеу барысында балалардың, рухани-шығармашылық әлеуетін ашу;
- Заманауи оқушының кітапқа назарын аудару, заманауи интерактивтітәсілдер арқылы оқуға деген қызығушылықты арттыру.
- Кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың негізгі міндеттері:
- Оқушылар мен педагогтардың оқу-тәрбие ісіне және өздігінен білім алуына акпараттық қолдау көрсету;
- Оқушылардың ақпараттық мәдениеті мен оқу мәдениетін қалыптастыру;
- Kiтan оқуға деген ынта, кітапты құрметтеуді дамыту;
- Оқушылардың адамгершілік, мінез-құлық мәдениетін, өзін-өзі танытуын тәрбиелеу жөніндегі әдебиетті насихаттауға назар аударуды күшейту;
- Ақпараттық-кітапханалық және библиографиялық қызметтердің сапасын арттыру;
Кітапхана кызметінің бағыттары:
• Педагогтар мен оқушыларға, ата-аналарға әдістемелік кеңес беру;
• Мұғалімдерге педагогикалық- әдістемелік жаңа құралдар туралы ақпарат алуға жағдай жасау;
• Оқушыларға, мұғалімдерге, ата-аналарға кітап оқуға, мерзімді басылымдарға, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеуге жағдай жасау;
• Қорды қалыптастыру, жинақтау және сақтау;
• Мектеп сайтында "Кітапхана" айдарындағы материалды жүйелi толықтыру;
• "Оқуға құштар мектеп", "Буккроссинг" жобаларынжалғастыру.
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
№ |
Ic-шаралар атауы |
Өткізу күні |
Оқулық қорымен жұмыс |
||
1 |
Оқулықтарды беру және қабылдау |
тамыз, қыркүйек, маусым |
2 |
Оқулықтарды беру журналын жүргізу |
жылбойы |
3 |
Келген жаңаоқулықтарды қабылдау және техникалық өңдеу |
келіптүсуіне қарай |
4 |
Жаңа оқулықтар мен оқу құралдарытуралы мұғалімдер мен оқушыларды ақпараттандыру |
келіптүсуіне қарай |
5 |
Оқулықтар қорын сақтау бойынша жұмыс жүргізу (оқулықтардың жағдайын тексерумақсатында сыныптарда рейд). |
тоқсанына1 рет |
6 |
Берілген басылымдардың кітапханаға уақытылы қайтарылуын бақылау |
жылбойы |
7 |
Басылымдарды ұсақжөндеу ментүптеу жұмысынұйымдастыру |
жылбойы |
8 |
Бағдарламаныңecкipyiмен ауысуын ескере отырып, басылымдарды есептен шығару |
жылбойы |
9 |
Білім Министрлігіұсынған оқулықтар мен оқу құралдарыныңтізбелерімен және оқулықтардыңаймақтықкомпоненттерімен жұмыс. Оқулықәдебиеттерін сатып алуға өтінімдірәсімдеу. |
жылбойы |
10 |
2024-2025оқу жылына оқулықтардыжинақтаужәне оқулық басылымдармен кітап қорын алдын ала толықтыру |
маусым-кыркуйек |
Көркем әдебиет қорымен жұмыс |
||
1 |
Жаңа әдебиеттерд1 уақытылы өңдеу және тіркеу |
келіптүсуіне қарай |
2 |
Кітапханаға еркін қолжетімділіктіқамтамасыз ету |
жылбойы |
3 |
Оқырмандарға басылым беру |
тұрақты |
4 |
Кітап қорыныңстеллаждарда дұрыс орналасуын сақтау |
тұрақты |
5 |
Қолға берілген басылымдардыңкітапханаға уақытылы қайтарылуын жүйелі түрдебақылау |
тұрақты |
6 |
Кітап қорыныңсақталуы бойынша жұмыс |
тұрақты |
7 |
Оқырмандарға қолайлы жағдай жасау және қолдау көрсету |
тұрақты |
8 |
Көркем және әдістемелікәдебиеттерді, оқулықтарды ұсақжөндеу жұмысынаоқушыларды тарту |
жылбойы |
9 |
Тозған және сақтау мерзімі ескірген басылымдарды кітап қоры есебінен шығару |
4 тоқсан |
10 |
"Мектепке кітап сыйла" атты акциясына қатысуды насихаттау |
қыркүйек-маусым |
Мерзімдібасылымдар қорын жинақтау |
||
1 |
1 -жартыжылдыққа жазылуды рәсімдеу |
қазан |
2 |
2-жартыжылдыққа жазылуды рәсімдеу |
мамыр |
Ақпараттық- библиографиялықжұмыс |
||
1 |
НЗМ әдістемесі бойынша "Буккроссинг"жобасы "Оқуға құштар мектеп" жобасы бойынша жұмыс |
жыл бойы |
2 |
Жаңа кітаптарғашолу |
келіптүсуіне қарай |
3 |
Кітапханалық сабақтар |
кесте бойынша |
4 |
Мерзімдібасылымдарға шолу |
келіптүсуіне қарай |
5 |
Мектеп сайтымен жұмыс: мектеп сайтында "Кітапхана" бөлімін жүйелi түрде толықтыру |
жылбойы |
6 |
Кітапхананыңауызша жарнамалыққызметі |
тұрақты |
7 |
Рефераттар, хабарламалар, сынып сағаттарынаақпараттардыіріктеуде және т. б. көмек керсету |
жылбойы |
8 |
Пәндікапталықтарды дайындауға және өткізуге қатысу |
жылбойы |
Оқырмандармен жеке жұмыс |
|
1 |
Оқулықәдебиеттерін беру |
тамыз-қыркүйек |
2 |
Кітапханаға әр сыныпкеліп оқуыкеректігі туралы сынып жетекшілерінақпараттандыру |
әр тоқсанда |
3 |
Кітапхана оқырмандарыныңжас ерекшеліктеріне сәйкес көркем әдебиет пен мерзімдібасылымдарды ұсыну |
күнде |
4 |
Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес оқушыларға қызмет көрсету |
күнде |
5 |
Қарызды анықтау мақсатында оқырман формулярларын қарау |
желтоқсан, мамыр |
6 |
Абонементте әңгімелесу: а) кітапханаға келіптүскен жаңа кітаптар, энциклопедиялар мен журналдар туралы ұсыныс және жарнамалықәңгімелер; б) жаңадан жазылған оқырмандармен кітапханада өзін-өзiұстау ережелерін,кітап оқу мәдениетітуралы |
тұрақты |
Педагогикалықұжыммен жұмыс |
||
1 |
Жаңа оқу және әдістемелік әдебиеттер, педагогикалықжурналдар мен газеттер туралы мұғалімдердіақпараттандыру |
келіптүсуіне қарай |
2 |
ӘБ,пән мұғалімдерінежаңа оқу жылындағыоқулықтар мен оқу кұралдарын оңтайлы таңдауға бағытталған ақпараттық кеңес беру |
cәyip |
3 |
Сабаққа әдістемелік көмек көрсету |
жылбойы |
4 |
Берілген тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдібасылымдарды іздеу. Пән апталықтарымен сынып сағаттарына материалдарды ipiктey |
мұғалімдердіңталабы бойынша |
5 |
Оқушылардыңмектеп кітапханасымен тығыз байланыста болу керектігі туралы мұғалімдердіақпараттандыру |
жылбойы |
6 |
Жаңа әдебиеттергекөрме-шолу |
келіптүсуіне қарай |
Көпшілікжұмыс |
||
|
1 сынып |
|
1 |
Кітапханаға алғаш келу.Кітапханағасаяхат."Оқырман", "кітапхана", "кітапханашы" ұғымы. Кіапхананы пайдаланудыц негізгіережелері |
қазан |
2 |
Кітаппен қарым-қатынас ережесі.Балалардыңкітапқаұқыпты қарым-қатынасын қалыптастыру. Кітаппен қарым-қатынас ережесімен таныстыру. Кітапты ұқыпты ұстаудыңқарапайым тәсілдерінүйрету (мұқабасы, бетбелгі, қарапайым жөндеу) |
ақпан |
|
2 сынып |
|
3 |
Кітаптыңқұрылымы. Kітaпты кім және қалай жасайды? Кітаптыңсыртқы безендірілуі:түбі, түптеуі, мұқабасы.Ішкібезендірілуі: мәтіні, беттері, |
қазан |
|
|
суреті. "Сөйлейтінмұқабалар" - кітапты өзіңшетаңдау |
|
|
3 сынып |
|
4 |
"Кітап пен білім әлемінесаяхат". Балаларды кітап тарихымен таныстыру. Әлемдегі көне кітапханалар |
қазан |
|
4 сынып |
|
5 |
Кітапханалықсабақ:"Сөздіктер - біздіңкөмекшіміз» |
ақпан |
|
5-9 сыныптар |
|
6 |
Оқулықтардыңсақталуы туралы әңгіме:"Мен қандайоқушымын, меніңоқулығым айтып береді» |
қыркүйек-қазан |
Атаулы күндер бойынша көрмелер |
||
1 |
Мерейгер жазушылардың көркем шығармаларыныңкөрмесі(КЗД-2023-2024сәйкес) |
жылбойы |
2 |
Конституция күні |
тамыз-қыркүйек |
3 |
Білім күні |
қыркүйек |
4 |
Отбасы күні |
қыркүйек |
5 |
Тіл-достықтipeгі(Қазақстан халықтары тілдерікүніне орай) |
қыркүйек |
6 |
Ұстаздаркүні «Ұстаз, сенің алдыңда...» |
қазан |
7 |
«Менің елім – Қазақстан!» Республика күні |
қазан |
8 |
Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні |
қараша-желтоқсан |
9 |
Тәуелсіздік күні |
желтоқсан |
10 |
Ұлттық валюта күні |
қараша |
11 |
Наурыз-көктем мерекесі! |
наурыз |
12 |
Ғарышкерлер күні |
сәyip |
13 |
Дүниежузілік денсаулық күні "Дені саудың-жаны сау" |
сәyip |
14 |
Қазақстан халқыныңбірлігікүні |
мамыр |
15 |
Отан қорғаушылар күні |
мамыр |
16 |
Жеңіс күні |
мамыр |
Біліктіліктіарттыру және кәсіби даму |
||
1 |
Аудандық әдістемелік кітапханашылар бірлестігініңотырыстарына қатысу |
ББ кестесібойынша |
2 |
Қала жәнемектеп кітапханаларымен өзара байланыста болу |
тұрақты |
3 |
Кітапханалықдәстүрлітехнологияларды жетілдіру және жаңа технологияларды игеру |
жылбойы |
4 |
Өз білімінжетілдіру бойынша жұмыс |
жылбойы |
Кітапхана меңгерушісі: Каппасова К.Б.
Библиотека образовательного учреждения должна стать культурным, информационным, просветительским и воспитательным центром образовательной среды школы.
Основные цели библиотеки:
1. Воспитание гражданского самосознания, раскрытие духовно-творческого потенциала детей в процессе работы с книгой;
2. Привлечение внимания современного ученика к книге, увеличение интереса к чтению с помощью современных интерактивных подходов;
3. Привлечение новых читателей в библиотеку.
Основные задачи библиотеки:
1. Обеспечение информационно-документальной поддержки учебно-воспитательного процесса и самообразования учащихся и педагогов;
2. Формирование у школьников информационной культуры и культуры чтения;
3. Развивать мотивацию к чтению, уважение к книге;
4. Усилить внимание на пропаганду литературы по воспитанию нравственности, культуры поведения, самореализации личности у учащихся;
5. Повышение качества информационно-библиотечных и библиографических услуг.
Направления деятельности библиотеки:
• Оказание методической консультационной помощи педагогам, учащимся, родителям в получении информации из библиотеки.
• Создание условий для учителей в получении информации о педагогической и методической литературе, о новых средствах обучения.
• Создание условий учащимся, учителям, родителям для чтения книг, периодики.
• Формирование, комплектование и сохранность фонда.
• Продолжить работу по проектам «Читающая школа», «Буккроссинг» по методике НИШ.
№ |
Наименование мероприятий |
Дата проведения |
Работа с учебным фондом |
||
1 |
Выдача и прием учебников |
август, сентябрь,июнь |
2 |
Ведение журнала выдачи учебников |
в течение года |
3 |
Прием и техническая обработка поступивших учебников |
по мере поступления |
4 |
Информирование учителей и учащихся о новых поступлениях учебников и учебных пособий |
по мере поступления |
5 |
Проведение работы по сохранности учебного фонда (рейды по классам с проверкой состояния учебников). |
1 раз в полугодие |
6 |
Контроль над своевременным возвратом в библиотеку выданных изданий |
в течение года |
7 |
Организация работы по мелкому ремонту и переплету изданий |
в течение года |
8 |
Списание фонда с учётом ветхости и смены программ |
в течении года |
9 |
Работа с перечнями учебников и учебных пособий, рекомендованных Министерством образования и региональным компонентом учебников. Оформление заявки на приобретение учебной литературы. |
в течение года |
10 |
Сбор учебников и предварительное комплектование учебной литературы на 2024-2025учебный год |
июнь - сентябрь |
Работа с фондом художественной литературы |
||
1 |
Своевременное проведение обработки и регистрации поступающей литературы |
по мере поступления |
2 |
Обеспечение свободного доступа в библиотеке |
в течение года |
3 |
Выдача изданий читателям |
постоянно |
4 |
Соблюдение правильной расстановки фонда на стеллажах |
постоянно |
5 |
Систематическое наблюдение за своевременным возвратом в библиотеку выданных изданий |
постоянно |
6 |
Ведение работы по сохранности фонда |
постоянно |
7 |
Создание и поддержание комфортных условий для работы читателей |
постоянно |
8 |
Работа по мелкому ремонту художественных изданий, методической литературы и учебников с привлечением учащихся |
в течение года |
9 |
Периодическое списание фонда с учетом ветхости, морального износа и срока хранения |
в течении года |
10 |
Пропаганда активного участия в акции «Подари книгу школе» |
сентябрь- июнь |
Комплектование фонда периодики |
||
1 |
Оформление подписки на 1-е полугодие |
октябрь |
2 |
Оформление подписки на 2-е полугодие |
май |
Информационно – библиографическая работа |
||
1 |
Проект «Буккроссинг» по методике НИШ |
сентябрь |
2 |
Обзор новинок |
по мере поступления |
3 |
Библиотечные уроки |
по графику |
4 |
Обзор периодических изданий |
по мере поступления |
5 |
Устная рекламная деятельность библиотеки |
постоянно |
6 |
Оказание индивидуальной помощи в подборе материалов для рефератов, сообщений, классных часов, оформления стенгазет и др. |
в течение года |
7 |
Участие в подготовке и проведении предметных недель |
в течение года |
Индивидуальная работа с читателями |
|||||
1 |
Выдача учебной литературы |
август-сентябрь |
|||
2 |
Информировать классных руководителей о чтении и посещении библиотеки каждым классом |
каждую четверть |
|||
3 |
Рекомендовать художественную литературу и периодические издания согласно возрастным категориям каждого читателя библиотеки |
ежедневно |
|||
4 |
Обслуживание учащихся школы согласно расписанию работы библиотеки |
ежедневно |
|||
5 |
Просмотр читательских формуляров с целью выявления задолжников |
декабрь, май |
|||
6 |
Беседы на абонементе: а) рекомендательные и рекламные беседы о новых книгах, энциклопедиях и журналах, поступивших в библиотеку; б) с вновь записавшимися читателями о правилах поведения в библиотеке, о культуре чтения книг |
постоянно |
|||
Работа с педагогическим коллективом |
|||||
1 |
Информирование учителей о новой учебной и методической литературе, педагогических журналах и газетах |
по мере поступления |
|||
2 |
Консультационно-информационная работа с МО учителей-предметников, направленная на оптимальный выбор учебников и учебных пособий в новом учебном году |
апрель |
|||
3 |
Оказание методической помощи к уроку |
в течение года |
|||
4 |
Поиск литературы и периодических изданий по заданной тематике. Подбор материалов к предметным неделям и классным часам |
по требованию педагогов |
|||
5 |
Информирование учителей о посещении школьной библиотеки учащимися |
в течение года |
|||
6 |
Выставки-обзоры поступающих новинок |
по мере поступления |
|||
Массовая работа Библиотечно-библиографические и информационные уроки |
|||||
|
1 класс |
|
|||
1 |
Первое посещение библиотеки.Путешествие по библиотеке. Понятие «читатель», «библиотека», «библиотекарь». Основные правила пользования и поведения в библиотеке |
октябрь |
|||
2 |
Правила общения с книгой.Формирование у детей бережного отношения к книге. Ознакомление с правилами общения с книгой. Обучение простейшим приёмам бережного обращения с книгой (обложка, закладка, простейший ремонт) |
февраль |
|||
|
2 класс |
|
|||
3 |
Структура книги.Кто и как создаёт книгу. |
октябрь |
|||
|
Внешнее оформление книги: корешок, переплёт, обложка. Внутреннее оформление: текст, страницы, иллюстрация. «Говорящие обложки»- самостоятельный выбор книги |
|
|
||
|
3 класс |
|
|
||
4 |
«Путешествие в мир книг и знаний». Знакомство детей с историей книги от её истоков до настоящего времени. Древнейшие библиотеки мира |
октябрь |
|
||
|
4 класс |
|
|
||
5 |
Библиотечный урок:«Словари — наши помощники» |
февраль |
|
||
|
5-9 классы |
|
|
||
6 |
Беседа о сохранности учебников.«Какой я ученик, расскажет мой учебник» |
сентябрь - октябрь |
|
||
Выставки по знаменательным датам |
|
||||
1 |
Выставка художественных произведений писателей юбиляров (согласно КЗД-2023-2024) |
в течение года |
|
||
2 |
День Конституции |
август-сентябрь |
|
||
3 |
День знаний |
сентябрь |
|
||
4 |
День семьи |
сентябрь |
|
||
5 |
Язык-опора дружбы (ко дню языков народов Казахстана) |
сентябрь |
|
||
6 |
День учителя «Учитель, перед именем твоим» |
октябрь |
|
||
7 |
«Моя родина – Казахстан!» |
октябрь |
|
||
8 |
Всемирный день борьбы со СПИДом |
ноябрь-декабрь |
|
||
9 |
День национальной валюты |
ноябрь |
|
||
10 |
День Независимости |
декабрь |
|
||
11 |
Наурыз - праздник рождения весны! |
март |
|
||
12 |
День космонавтики «У доброй славы большие крылья» |
апрель |
|
||
13 |
Всемирный день здоровья «В здоровом теле - здоровый дух» |
апрель |
|
||
14 |
День Единства народа Казахстана |
май |
|
||
15 |
День защитника Отечества |
май |
|
||
16 |
День Победы «Цена Победы» |
май |
|
||
Повышение квалификации и профессиональное развитие |
|
||||
1 |
Участие в заседаниях районного методического объединения библиотекарей |
по графику У О |
|
||
2 |
Взаимодействие с городскими библиотеками, библиотеками школ |
постоянно |
|
||
3 |
Совершенствование традиционных и освоение новых библиотечных технологий |
весь учебный год |
|
||
4 |
Работа по самообразованию |
в течение года |
|
||
Заведующая библиотекой : Каппасова К.Б.