Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№16 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

биік
высокий
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 616
Жаңа сұрақтар: 13

Оқу мен оқытудағы жаңа әдістер

       Құрметті әріптестер міндетті түрде осы жүктеме арқылы берілген мәліметті оқыңыз!

https://drive.google.com/file/d/0B6iVxMIrtYGDWHBmbTJIVEdobHc/view?usp=sharing

         Келесі жүктемеде модульдің "Оқытудағы бағалау және оқытуды бағалау" тақырыбындағы мәліметті оқи аласыз

https://drive.google.com/open?id=0B6iVxMIrtYGDWlpKZHVZdy1XVms

"Сұрақтар мен жауаптар" бөлімінде өз пікірлеріңізбен алмаса отырып, сұрақтар қоюға болады. Кері байланыс қажет, рахмет!

 

КОУЧИНГ ЗАНЯТИЕ "ОЦЕНИВАНИЕ В ОБУЧЕНИИ"

4 января 2016г.  в школе был организован коучинг на тему "Оценивание в обучении".
Цель занятия: Оказать содействие учителю в определении различных способов оценивания, подвести учителя к пониманию каким образом можно улучшить процесс оценивания.
Кочуинг провели учителя 1 уровня Тукубаева М.К.и Мусабекова Р.Е.

      

 

ВЫСТУПЛЕНИЕ УЧИТЕЛЕЙ С РЕФЛЕКСИВНЫМ ОТЧЕТОМ ПО ПРОВЕДЕННЫМ УРОКАМ LESSON STUDY

C рефлексивным отчетом по проведенным урокам Lesson study выступила руководитель группы учитель 3 уровня Шадетова А.К. и учитель-волонтер Масаинова А.К.

Были проведены четыре последовательных урока по математике в 4 классе на темы "Көптаңбалы сандарды ауыша қосу және азайту", "Көптаңбалы сандарды ауыша қосу және азайту тәсілдері", "Қосу және азайту. Есептеудің тиімді тәсілдері", "Өткенді пысықтау".

   

 

"КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТАБЫСҚА ЖЕТЕЛЕЙТІН БАСПАЛДАҚ" 

14.12.15ж. "Критериалды бағалау табысқа жетелейтін баспалдақ" тақырыбында коучинг өтті.

Мақсаты:Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдасу. Жауапты: Муканова Г.К.

     

 

Отбасы –тәрбиенің ұясы

Бастауыш сынып мұғалімі Канафина А.Б. ата-аналармен  "Отбасы - тәрбиенің ұясы" тақырыбында жұмыс жүргізді

Мақсаты:  Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым-қатынасты қалыптастыру.

Презентацияны жүктеу

 

КРИТЕРИАЛЬНОЕ ОЦЕНИВАНИЕ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧАЩИХСЯ

13 октября для учителей  школы с русским языком обучения проведено коучинг-занятие на тему "Критериальное оценивание учебных достижений учащихся". Ответственный: учитель 1 уровня Абдуллина М.А.

  Общие цели и задачи коучинга:

Ознакомить учителей с разными видами оценивания, их характеристиками, целями и значимостью критериального оценивания для эффективного обучения

познакомить педагогов школы с новшествами в современной методике оценивания;

построить рефлексивный диалог для совершенствования профессиональных знаний, имеющихся навыков и опыта;

оказать содействие в реализации профессиональных возможностей педагогов школы.

       

 

"КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – САПАЛЫ БІЛІМ НЕГІЗІ" ТАҚЫРЫБЫНДА КОУЧИНГ ӨТТІ.

5 қазанда "Критериалды бағалау – сапалы білім негізі" тақырыбында коучинг өтті. 

Мақсаты:Әріптестер арасында оқушы білімін нақты бағалау туралы тәжірибе алмасу арқылы критериалды бағалаудың маңыздылығын ұғындыру, критериалды бағалауды тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру.

Коучингті информатика пәнінің мұғалімі Муканова Г.К. өткізді.

       

 

АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

26.09.2015 ж. мектепте "Табысты баланы қалай тәрбиелейміз" тақырыбында ата-аналар жиналысы өтті.

Мақсаты: тәрбие қызметіндегі түрлі әдістер мен тәсілдерді үйлестіру арқылы өз-өзімен, қоршаған әлеммен келісімде өмір сүретін, қоғамда белсенді ұстанымды ұстанатын табысты адамның қалыптасуына мүмкіндік туғызу. «Табысты бала портретін» жасау.

Жиналыстың өту формасы: топтық жұмыс түрі

«Миға шабуыл», «Сіз қандай ата-анасыз?» тестілеуі, АКТ (слайдтар, видеороликтер), «табысты баланың портреті» постерімен жұмыс, рефлексия сияқты жұмыс формалары пайдаланылды.

       

 

"ОҚУШЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ" ТАҚЫРЫБЫНДА КОУЧИНГ ӨТТІ 

Оқушылардың білім жетістіктерін мәтінмен жұмыс арқылы бағалауда кретериалдық жүйені қолдану мақсатында коучинг өтті. Коучингті І деңгейлі қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Акимова Ш.К. өткізді.

        

 

"МАҚСАТТЫ ТҰЖЫРЫМДАУ. СМАРТ МАҚСАТТАР ҚОЮ" КОУЧИНГІСІ ӨТКІЗІЛДІ

Мектептің даму жоспарын жүзеге сарыу шеңберінде 2015 жылғы 24 тамызда "Мақсатты тұжырымдау. СМАРТ мақсаттар қою" коучингісі өткізілді. Жауапты: 2 деңгейлі мұғалім С.Г.Нурфазылова.

Коучинг сабақтың жоспары

Тақырыбы:

Мақсатты тұжырымдау. SMARTмақсаттар қою

Мақсаты:

Сабақтың соңына қарай қатысушылардың  75% сабаққа оқушы өз оқу қызметінің белсенді субъектісі болуы үшін, яғни сабаққа қойылған мақсат оқушы үшін тұлғалық-мәнді және оны белсенділікке бағыттайтын SMART-мақсаттар қоятын болады.

Міндеттері:

1)    Сабақ мақсатын ұжымдық талқылау үшін жағдай жасау;

2)    «Миды шыңдау» ойыны арқылы қатысушылардың шығармашылық ойлауының дамуына себептесу

Күтілетін нәтиже:

Қатысушылар сабаққа SMART– мақсаттар қоя білуге үйренеді;

Қатысушылар мақсат және міндет ұғымдарын ажырата алады;

Қатысушылар шығармашылық даму үшін мүмкіндік алады

Мақсаттыаудитория:

Мектеп мұғалімдері

Әдістер:

Миға шабуыл, «Миды шыңдау» шығармашылық ойыны, сауалнама жүргізу

Ресурстар:

Бейнеролик, презентация, үлестірме материал, рефлексия парақтары, постерлер, маркерлер

Қосымша әдебиет:

Екінші (негізгі)  деңгей мұғаліміне арналған нұсқаулық, 2010

Майкл Микалко «Рисовый штурм»

 

     

 

"МЕНЯЕТСЯ МИР-МЕНЯЕМСЯ МЫ" КОУЧИНГ-САБАҒЫ

 «Меняется мир-меняемся мы» тақырыбындағы коучинг-сабағы өткізілді. Сабақтың негізгі идеясы "Біз адамдарды әлі пайда болмаған және қазір біздің қолымыз жетпейтін ақпараттық ресурстарды талап ететін мамандықтарға, әлі ешкімнің алдында тұрмаған проблемаларды шешуге дайындаймыз".

Мұғалімдер сапасы - оқушылардың жоғары нәтижелеріндегі маңызды фактор. 

Коучингті мектеп директоры Исаханова А.К. өткізді.

       

 

 Біліктілікті көтеру курсының 2 (негізгі) деңгейі тыңдаушылары Д.Б.Кощегулова мен С.Г.Нурфазылова мұғалімдермен "Диалогтік оқыту ("толық" және "арық" сұрақтар қою)" тақырыбында сабақ өткізді.

       

 

" ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ БАҒАЛАУ. БАҒАЛАУ ТҮРЛЕРІ" КОУЧИНГ-САБАҒЫ

Мектепте "Оқу үдерісіндегі бағалау. Бағалау түрлері" тақырыбында коучинг-сабақ өтті.

Мақсаты: бағалау түрлерінің болмысын анықтау және оларды оқу үдерісін жақсарту үшін қалай пайдалану қажет. Жетістік критерийлерін жасау дағдысын үйрену. 

Негізгі идеясы: Бағалау біздің көзқарастарымыздың өзгеруін қажет ететін оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі бола алады. Нақты критерийлер - ОүБ және ОБ негізгі аспектісі.  

 

Коучинг-сабақты өткізген: мұғалімдер Кощегулова Д.Б., Акимова Ш.К

      

 

.01.10.2014 жылы № 16 ЖББ ОМ-те "өзін-өзі реттеу" ұғымын ашу, өзін-өзі реттейтін тәртіп аспектілерін анықтау, өзін-өзі реттеуді дамытуға әкелетін әдістерге үйрету мақсатында «Саморегуляция/Обучение тому, как учиться» тақырыбында коучинг-сессия өтті. Оған ата-аналар қауымы мен мұғалімдер қатысып,  "Қалай оқу керектігіне үйрету"  жаңа тәсілі арқылы оқу үдерісіндегі өзін-өзі реттеудің рөлі туралы ақпараттандырылды. 

     

 

Біліктілікті көтеру курсының 2 деңгейі тыңдаушылары Кощегулова Д.Б. мен Нурфазылова С.Г. мектеп мұғалімдері және "Болашақ" маңызды білім беру колледжінің тәжірибеден өтуші студенттерімен  "Сын тұрғысынан ойлауға оқыту (сын тұрғысынан ойлауды дамыту әдістері)" сабағын өткізді

    

 

3 қыркүйек күні №16 ЖББ ОМ-те мектеп әкімшілігі деңгейлік курстан өткен мұғалімдермен бірге мектептің бастапқы шарттары мен келешектегі дамуы жөніндегі дөңгелек үстел өткізді.   

 

№16 жалпы білім беретін орта мектептің мұғалімдері Акимова Ш.К. Муканова Г.К. ҚР  «Назарбаев Зияткерлік мектептері » ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығының бірінші деңгей бағдарламасы бойынша «Мектептегі тәжірибе» кезеңін өтуде.

09.10.2013 Мұғалімдермен өткен коучинг.   

                                       Сабақтың тақырыбы: Топтық жұмыс жүргізу әдістемесі .

18 мұғалім қатысты.    

Мақсаты: Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажет

 

10.10.2013. Мұғалімдермен өткен коучинг.

                        Сабақтың тақырыбы: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

18 мұғалім қатысты.

Мақсаты: Мұғалімдерге оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау туралы түсінік беру және жұмыс істеу.

Муканова  Г.К