Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Қуаныш» бөбекжайы

2020-2021 оқу жылына арналған білім беру салаларындағы мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын балалардың игеру және меңгеру сапасын бағалаудың жиынтық деректері:

Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын балалардың игеру және меңгеру сапасын бағалау мониторингі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес жүргізілді. Білім беру саласы мен кіші салада әр жас кезеңінде баланың құзіреттілігінің даму деңгейін бақылау үшін индикаторлар жүйесі қолданылады.

Баланың құзіреттілік дамуын бағалау жүйесі құзіреттіліктің дамуының үш шартты деңгейінің болуын болжайды: 1 деңгей – бала белгілі бір әрекеттерді жасайды; 2 деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді; 3 деңгей – бала білгенін қолданады.

"Білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасына "сәйкес Стандартта айқындалған деңгейлер мыналарға баламалы: - III деңгей - "жоғары"; - II деңгей – "орташа"; - I деңгей - "төмен".

 

Балабақшадағы оқу-тәрбие процесі педагогтердің бағдарламаларды, жоспарларды педагогикалық негізделген таңдауына құрылады, "мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының"талаптарын қамтамасыз етеді. Балалармен жұмыс жасауда тәрбиешілер мен мамандардың өзара байланысы байқалады. Барлық жастағы топтардың педагогтары тәрбиеленушілермен білім, дағды мен шеберлікті бекіту бойынша жеке жұмыс жүргізеді. Топтарда балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін оңтайлы жағдайлар жасалған: оқу, ойын, көркем-сөйлеу, музыка, бейнелеу, дене шынықтыру орталықтары.

 

2020-2021 оқу жылына арналған білім беру салаларындағы мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын балалардың игеру және меңгеру сапасын  бағалаудың жиынтық деректері:

Жиынтық есеп

балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша бастапқы мониторинг нәтижелері туралы

Оқу жылы: 2020-2021 Мектепке дейінгі ұйым: "Қуаныш" бөбекжайы" КМҚК

№ Топ Атауы балалар саны І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей

           1         Балауса         15       1         8         7         

           2         Шаңырақ      15       0         10       5         

           3         Ақбөпе          4         2         2         0         

           4         Сұңқар          15       5         10       0         

           5         Балдырған    15       5         7         3         

           6         Балбөбек       15       3         10       2         

           7         Ақбота          15       1         13       1         

           8         Айгөлек        15       6         9         0         

           9         Балапан        15       7         8         0         

           10       Ақсұлу          13       0         5         8         

           11       Болашақ       15       4         9         2         

           12       Қарлығаш    15       0         10       5         

           13       Тұлпар          15       2         11       2         

МДҰ бойынша балалардың жалпы саны төмен деңгейдегі балалардың үлесі %

Орта деңгейдегі балалардың үлесі % жоғары деңгейдегі балалардың үлесі %

100     19,78021978   61,53846154   19,23076923   

                                   182     36       112     35  

Жиынтық есеп

балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау жөніндегі аралық мониторинг нәтижелері туралы

Оқу жылы: 2020-2021 Мектепке дейінгі ұйым: "Қуаныш" бөбекжайы" КМҚК

№ Топ Атауы балалар саны І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей

           1         Балауса         15       0         5         10       

           2         Шаңырақ      15       0         7         8         

           3         Ақбөпе          9         3         6         0         

           4         Сұңқар          15       1         11       3         

           5         Балдырған    15       2         7         6         

           6         Балбөбек       15       2         10       3         

           7         Ақбота          15       0         12       3         

           8         Айгөлек        14       4         9         1         

           9         Балапан        15       3         9         3         

           10       Ақсұлу          15       0         5         10       

           11       Болашақ       15       2         9         4         

           12       Қарлығаш    15       0         8         7         

           13       Тұлпар          15       1         10       4         

МДҰ бойынша балалардың жалпы саны төмен деңгейдегі балалардың үлесі %

Орта деңгейдегі балалардың үлесі % жоғары деңгейдегі балалардың үлесі %

                                    100     9,574468085   57,44680851   32,9787234     

                                   188     18       108     62    

 

Қорытындылар:

Жоғарыда айтылғандардың негізінде, оқу жылының басында барлық жас топтарында тәрбиеленушілердің құзыреттілігін дамытудың жоғары және жеткілікті деңгейі 19,7%; 61,5%; 19,2% құрады деп қорытынды жасауға болады , өйткені оқу жылының басында бөбекжайға бұрын мектепке дейінгі мекемелерге бармайтын 100-ге жуық мектеп жасына дейінгі бала қабылданды. 2020-2021 оқу жылының ортасында барлық білім беру салалары бойынша құзыреттіліктің жоғары және жеткілікті деңгейі тиісінше 32,9% және 57,4% - ды, құзыреттілікті дамытудың төмен деңгейі 9,57% - ды құрады. Барлық білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларын дамытудың оң динамикасы байқалады. Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке даму карталары толтырылып, түзету іс-шаралары жоспарланған.

Қажет:

Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік-тілдік құзыреттілігін қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру, мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге, қоғамдағы мінез-құлық нормаларын меңгеруге ықпал ету, дербестікке тәрбиелеу.