2020-2021 оқу жылында "Тілек" бөбекжай балаларының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы даму мониторингінің нәтижелері
Жергілікті атқарушы органдардың шешімдері негізінде, бас мемлекеттік санитарлық дәрігерлерінің келісімі бойынша санитарлық талаптарды сақтай отырып, 15 балаға дейін кезекші топтарды ашу штаттық режимде оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру болып шешілді. Сондықтан 2020 -2021 оқу жылы 9 кезекші топ ашылып жұмысжүзеге асырылуда.
Мектепке дейінгі бастапқы білім беруде балаларды дамыта және қалыптастыра оқыту талабы бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпы білім беру стандартына және оқыту - тәрбиелеу процессі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» бойынша өткізілді. Үлгілік бағдарламаның мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп оларды жан-жақты дамытуға бағытталған «Денсаулық». «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары арқылы қамтамасыз етілді. Стандартпен белгіленген деңгейлер Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес: III деңгей – «жоғары»; ІІ деңгей – «орташа»; I деңгей – «төмен» деп бағаланады. Диагностикадан өткен бала саны: 118
Жыл басында денсаулық білім беру саласы бойынша. Жүру (жай , тез, тізбектеп, жұбымен жүру), жүгіру, еңбектеу, өрмелеу, секіру, лақтыру, тепе – теңдік сақтау бойынша құзіреттілік көрсеткіштері өте төмен. Атап айтсақ , нысанаға асырып лақтыра, допты қағып, кедергілер арасынан жүре, орындық үстімен жүре, ұсақ заттарды лақтыра алмайды.Ойткені балалар үйде карантинде көп отырып қалды.
Қатынас білім беру саласы бойынша. Жыл басында балалар әңгімені мұқият тыңдап, өз ойларын педагогтың көмегімен, білген ертегісін, әңгімелерін еркін айта алмады, мектепалды даярлық топ балалары әріптерді танымайтын, буынды қосып оқу, сөзді буынға бөлу, ертегіні түсініп айта алмайтын.
Таным білімберу саласы бойынша құзіреттілік көрсеткіштері.Жыл басында жаңа келген кіші және ортаңғы топ балаларының деңгейі төмен болды, геометриялық пішіндерді, түстерді, санау қабілеттері төмен болды. Ересек және мекепалды даярлық топ балалары сандарды таниды, 5-10- ға дейінгі сандарды қосып алады, геометриалық пішіндерді таниды. Соның ішінде, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша, төртбұрыш пішіндерін таниды, ажырата алады. Құрастыру әрекеті бойынша, көлік түрлерін ажырата алады, құрастырады, көпір , саты, үйшік, қораны құсастыра алады. Айналаны бағдарлай алады, соның ішінде жоғары төмен, оң, сол, алды, арты, үсті , асты ажырата алады. Көлемін бағдарлауда балалар кең, тар, үлкендігі, кеңдігін, аумағын тең екендігін ажырата алады.
Шығармашылық білім беру саласы бойынша. Балалардың сурет салу деңгейі ортаңғы топтарда төмен болды, ересек және мектепалды даярлық топтарында балалар сурет салу, жапсыру және мүсіндеу қабілеті төмендегені байқалды. Ортаңғы топ балалары әуенді қабылдауы, өлеңнін ырғағын келтіру қиындыққа соқты, ал ересек және мектепалды даярлық тобының балалары әуенді жақсы қабылдайды, естиді, қосылып айтады, билейді, қазақтың ұлттық аспаптарын ажырата алады.
Әлеумет білім беру саласы бойынша. Балалар педагог көмегімен отбасы мүшелері туралы әңгімелейді,айналасындағы заттарды біледі,құрдастары мен араласады, мінез құлықтары мәдениетті, эмоциялық жағдайлары жақсы, балалардың барлығыда қарапайым, адамгершілік дағдылары жақсы.
Қорытынды:5 сала бойынша бағдарламаның мазмұнын игеруі төмен деңгейді көрсетті
Себептер:Балалардың Баланың бөбекжайға коп уақыт карантинге байланысты болмағандығы. Ұйымдастырылған оқу қызметінің қашықтықта болуы және педагог-бала-ата-ананың қарым қатынасы сирек болуы.
Ұсыныс:Қашықтықта отырған балалармен жұмыс жасауын жалғастыру.
2020-2021 оқу жылында "Тілек" бөбекжай балаларының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы даму мониторингінің нәтижелері бойынша 118 бала 1 деңгей 74 бала - 62%, 2 деңгей – 39 бала-27%, 3 деңгей – 11 бала 9,3% көрсеткіші
2020-2021 оқу жылында "Тілек" бөбекжай балаларының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық даму мониторингінің нәтижелері
Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерлерінің келісімі бойынша санитарлық талаптарды сақтай отырып, 15 балаға дейін 9 кезекші топтар штаттық режимде оқу-тәрбие қызметін атқаруда. Мектепке дейінгі бастапқы білім беруде балаларды дамыта және қалыптастыра оқыту талабы бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпы білім беру стандартына және оқыту - тәрбиелеу процессі «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» бойынша өткізілді. Үлгілік бағдарламаның мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп оларды жан-жақты дамытуға бағытталған «Денсаулық». «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары арқылы қамтамасыз етілді. Стандартпен белгіленген деңгейлер Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес: III деңгей – «жоғары»; ІІ деңгей – «орташа»; I деңгей – «төмен» деп бағаланады. Диагностикадан өткен бала саны: 166
Жыл аралығында денсаулық білім беру саласы бойынша. Жүру (жай , тез, тізбектеп, жұбымен жүру), жүгіру, еңбектеу, өрмелеу, секіру, лақтыру, тепе – теңдік сақтау бойынша құзіреттілік көрсеткіштері шамалы көтерілді. Нысанаға асырып лақтыра, допты қағып, кедергілер арасынан жүре, орындық үстімен жүре, ұсақ заттарды лақтыру. Ортаңғы і топтар педагогтың көмегімен, ал ересек және мектепалды даярлық топтар өз бетімен, 2-3 бала төмен ол жаңа келген балалар.
Қатынас білім беру саласы бойынша. Жыл аралығында балалар әңгімені мұқият тыңдап, өз ойларын кіші, ортаңғы топтар педагогтың көмегімен, білген ертегісін, әңгімелерін айтады, ал ересек топтар берген шығармаларды, ертегілерд еркін айта алады, бірақ 1-2 бала әлі де педагогтың көмегіне мұқтаж, мектепалды даярлық топ балалары әріптерді таныйды, буынды қосып оқиды, сөзді буынға бөледі, ертегіні түсініп айта алады.
Таным білімберу саласы бойынша құзіреттілік көрсеткіштері.Жыл аралығында жаңа келген кіші және ортаңғы топ балаларының деңгейі төменнен шамала көтерілді, геометриялық пішіндерді, түстерді ажыратады, санау қабілеттері пайда болды. кішкене әліде көмек керек. Ересек және мекепалды даярлық топ балалары сандарды таниды, 5-10- ға дейінгі сандарды қосып алады, геометриалық пішіндерді таниды. Соның ішінде, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша, төртбұрыш пішіндерін таниды, ажырата алады. Құрастыру әрекеті бойынша, көлік түрлерін ажырата алады, құрастырады, көпір , саты, үйшік, қораны құсастыра алады. Айналаны бағдарлай алады, соның ішінде жоғары төмен, оң, сол, алды, арты, үсті , асты ажырата алады. Көлемін бағдарлауда балалар кең, тар, үлкендігі, кеңдігін, аумағын тең екендігін ажырата алады.
Шығармашылық білім беру саласы бойынша. Балалардың сурет салу деңгейі кіші, ортаңғы топтарда төменнен көтерілді, ересек және мектепалды даярлық топтарында балалар сурет салу, жапсыру және мүсіндеу қабілеті көтерілгені байқалды. Олар қарандаш, қылқаламды дұрыс ұстауын ұйренді. Ортаңғы топ балалары әуенді қабылдауы, өлеңнін ырғағын келтіре алады музыка жетекшінің көмегімен, ал ересек және мектепалды даярлық тобының балалары әуенді жақсы қабылдайды, естиді, қосылып айтады, билейді, қазақтың ұлттық аспаптарын ажырата алады.
Әлеумет білім беру саласы бойынша. Балалар педагог көмегімен отбасы мүшелері туралы әңгімелейді,айналасындағы заттарды біледі,құрдастары мен араласады, мінез құлықтары мәдениетті, эмоциялық жағдайлары жақсы, балалардың барлығыда қарапайым, адамгершілік дағдылары жақсы.
Қорытынды:5 сала бойынша бағдарламаның мазмұнын игеруі төменнен орта деңгейді көрсетті
Себептер:Балалардың Баланың бөбекжайға коп уақыт болуы. Ұйымдастырылған оқу қызметінің өткізілуі ,педагог-бала-ата-ананың қарым қатынаста болуы.
Ұсыныс: Балалармен жұмыс жасауын жалғастыру.
Жиынтық есеп |
||||||
№ |
Топтың атауы |
Баланың саны |
І деңгей |
ІІ деңгей |
ІІІ деңгей |
|
1 |
Аққу |
10 |
10 |
0 |
0 |
|
2 |
Айналайын |
13 |
11 |
2 |
0 |
|
3 |
Балбөбек |
13 |
11 |
2 |
0 |
|
4 |
Құлыншақ |
12 |
4 |
5 |
3 |
|
5 |
Арай |
14 |
12 |
2 |
0 |
|
6 |
Балауса |
16 |
7 |
6 |
3 |
|
7 |
Балдырған |
13 |
7 |
5 |
1 |
|
8 |
Қызғалдақ |
12 |
4 |
6 |
2 |
|
9 |
Шағала |
15 |
8 |
5 |
2 |
|
|
|
общее количество детей по ДО |
Доля детей с низким уровнем % |
Доля детей со средним уровнем % |
Доля детей с высоким уровнем % |
|
100 |
62,71186441 |
27,96610169 |
9,322033898 |
|||
118 |
74 |
33 |
11 |
Жиынтық есеп балалардың біліктіліктерімен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері Оқу жылы : 2020-2021 мектепке дейінгі ұйым: "Тілек" бөбекжайы |
|||||||
№ |
топтың атауы |
баланың саны |
І деңгей |
ІІ деңгей |
ІІІ деңгей |
|
|
1 |
Аққу |
15 |
4 |
6 |
5 |
|
|
2 |
Айналайын |
15 |
4 |
6 |
5 |
|
|
3 |
Балбөбек |
17 |
5 |
7 |
5 |
|
|
4 |
Құлыншақ |
15 |
4 |
6 |
5 |
|
|
5 |
Арай |
15 |
4 |
7 |
4 |
|
|
6 |
Балауса |
15 |
4 |
4 |
7 |
|
|
7 |
Қарлығаш |
16 |
4 |
6 |
6 |
|
|
8 |
Балдырған |
15 |
5 |
6 |
4 |
|
|
9 |
Мурагер |
14 |
4 |
5 |
5 |
|
|
10 |
Қызғалдақ |
13 |
4 |
5 |
4 |
|
|
11 |
Шағала |
16 |
4 |
6 |
6 |
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
общее количество детей по ДО |
Доля детей с низким уровнем % |
Доля детей со средним уровнем % |
Доля детей с высоким уровнем % |
|
|
100 |
27,71084337 |
38,55421687 |
33,73493976 |
|
|||
166 |
46 |
64 |
56 |
|