Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Тілек" бөбекжайы КМҚК

Методическая база

 

«Тілек» бөбекжайы КМҚК жұмыс оқу жоспарын әзірлеуде төмендегі нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа алды:

1.        «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі

№ 319 Заңы – III (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 01.04.2019ж. № 240 -VI);

2.        «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі № 151 Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 24.05.2018 № 156-VI);

3.        «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы (өзгертулер мен толықтырулар енгізілген 02.07.2018ж. № 170-VІ);

4.        «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы,

1-қосымша;

5.        «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрініңм.а.2018 жылғы 10 қазандағы №556 бұйрығы, (1-қосымшаоқыту қазақ тілінде жүргізілетін 1 жастан 6 (7) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары;

6.        «Өзін-өзі тану» пәндік оқыту бағдарламасы, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің «Жеке тұлғаның үйлесімді дамуы» институтында өңделген, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Алматы, «Бөбек» ҰҒПББСО 2013 жылғы 03 сәуір №115 бұйрығы;

7.        «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615 бұйрығы, (өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 06.11.2018ж.);

8.        Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығы, (1 қосымша);

9.        Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а.2016 жылғы 12 тамыз № 499 бұйрығы (өзгерістер мен толықтырулар енгізілген29.12 2018ж  № 721);

10.   Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында 2019-2020 оқу жылында тәрбиелеу - білім беру процесін ұйымдастыру туралы әдістемелік нұсқау хаты,«Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының Ғылыми әдістемелік кеңесінің шешімімен (2019 жылғы 5 маусымдағы № 4 хаттама);

11.   «2019-2020 оқу жылдарына Жұмыс оқу жоспарының жобасын қарастыру туралы» КМҚК «Тілек» бөбекжайының 27 мамыр2019ж. №5 педагогикалық кеңес отырысының хаттамасы.

Барлық жас ерекшелігі бар топтарда оқу жүктемесі санитарлық – гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша балабақша қазіргі үнемі өзгеріп отырған заманға бейімделуге қабілетті баланың жеке тұлға ретінде қалыптасып, дамуына жағдай жасайды. Білім беру саласының мазмұнын оқып-үйренуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың жас ерекшелік сатысының нақты базистік жоспарының саны мен көлеміне сәйкес келеді. Апталық жүктеме берілген нормадан аспайды. Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілетін максималды көлемі мен ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы бала денсаулығының және психикасының мүддесін қорғау негізінде енгізіледі.

Стандартта мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар айқындалған.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұны:

·        өтпелі тақырыптар (Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда өтпелі тақырыптарды қолдану бойынша әдістемелік ұсынымдар негізінде құрастырылған перспектива-лық жоспар (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар);

·        апталық циклограмма (Мектепке дейінгі ұйымдарда перспективалық жоспар мен циклограмманы құрастыруға әдістемелік ұсынымдар);

·        балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау үшін индикаторлар жүйесін енгізу арқылы іске асырылады.

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын іске асыру балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп оларды жан-жақты дамытуға бағытталған «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларын кіріктіру арқылы қамтамасыз етіледі.

Білім беру салаларының бірлескен мазмұны төмендегі мәселелерді қамтамасыз етеді:біртұтас жүйе шеңберінде білім беру салаларының мазмұнын жүзеге асыру;баланың жеке тұлға болып қалыптасуы мен оның әлеуметке үйлесімді енуі.

Оқу жоспарына вариативтік бөлім енгізіледі.Мектепке дейінгі ұйымның бағыт қызметіне қарай әр түрлі жас ерекшелігінің топтары үшін вариативтік бөлімнің тақырыбын анықтауда келесі жұмыс бағыттары бағытталған:

Вариативтік компоненті іске асыру аясында келесі бағдарламалар қолданылады:

«Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты» КМҚК «Тілек» бөбекжайы әдістемелік кеңес 2019 жылдың 09 қыркүйек №5 хаттама);

Ортаңғы топтар – 1 сағат

ересектер тобы–1 сағат

«Ағылшын тілін үйренеміз», Қарағанды қаласының білім бөлімі Әдістемелік кеңес отырысының 29 қазан 2018ж № 03 хаттама;

ересектер тобы–1 сағат

«Ұлттық дәстүр мұрасы – ұрпақтар тәрбиесі» 5-6 жас топтарға  Қарағанды қаласының білім бөлімі әдістемелік кабинетімен бекітілген 2018 жылдың  

26 қараша № 04 хаттама;

мектепалды даярлық тобы – 1 сағат

 «Шығармашылық шеберхана» КМҚК «Тілек» бөбекжайы, әдістемелік кеңес, 2018 жылдың 03Қыркүйек № 4 хаттама;

мектепалды даярлық тобы – 1 сағат.

«Шымыр бала» Қарағанды қаласының білім бөлімі әдістемелік кабинетімен бекітілген 2018 жылдың 26 қараша № 04 хаттама;

мектепалды даярлық тобы – 1 сағат.