Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Қарлығаш» бөбекжайы

Жобалар

«Алтын сақа» жобасының төлқұжаты

Жобаның аты

«Алтын сақа»

Әзірлеу үшін негіздеме

Қарағанды облысы білім басқармасы басшысының тапсырмасы

Идея авторы

«Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу әдістемелік орталығы» КМҚК

Жобаны әзірлеуші

Қарағанды қ. Білім бөлімі әдіскерлері

Амангелды К.А., Жаркибаева П.Т., Шманова А.Ж.

нұсқауымен «Қарлығаш» бөбекжайының әдіскері: Найманбаева С.Т. тәрбиешілер:Тукеева А.Р,

Мухтарова К.Ж,  Бакирова А.Р.

Жоба қатысушылары

«Қарлығаш» бөбекжайының тәрбиеленушілері  

Мақсат және міндеттері

Жобаның мақсаты:      

Қазақ халқының ойындары арқылы  балалардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіртіп, жас буындарға салт-дәстүрлердіойындар арқылы дәріптеу.

Міндеттері:

  • «Асық» арқылы ойнайтын ойынның  барлық ережелерін, қыр сырларын зерттеп,  асықтың түрлерімен ерекшеліктері бойынша танысу жұмыстарын жүргізу.   Қазақтың ұлттық ойыны асық ойының дәріптеу; сонымен қатар Ата –аналармен бір жұмыс түрлерін жүргізту.
  •  Балалардың шығармашылық, танымдық, коммуникативтік, әлеуметтік дағдыларын дамыту арқылы қоршаған ортаға деген белсенділіктерінің артуына мүмкіндік туғызу.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қоғамдағы пайдалы болуйына ықпал етуге «асық» арқылы ойындар қолдануда достық қарым қатынасты нығайтуға ықпал ету.
  • МДҰ жұмысына тұлғаның дамуына ата-аналардың қатысуын қамтамасыз ету.

Өзектілігі

Қазіргі кезде өскелең ұрпаққа тәрбие берудегі міндет– ұлттық рухы жоғары, өз Отанын, туған өлкесін сүйе білетін азамат тәрбиелеу. XXI ғасыр жеткіншегі рухани ойлау жағынан жан-жақты, көшбасшы, кез келген сәтте шешім қабылдай алатын жеке тұлғаның қалыптастыра отырып, ұлттық құндылықтарды жаңғырту.

Күтілетін нәтиже

 

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға «асық» арқылы ойнайтын ойындардың ерекшеліктерін, олардың қызметтері туралы ақпарат алады.
    • Мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық, коммуникативтік, сыни ойлау, танымдық сияқты өмірлік маңызы бар дағдыларды игереді.
    • Мектеп жасына дейінгі балалар ортада өзін ұстауға, құрдастарымен тіл табыса алуға, қоғамға пайдалы болуға әрекет ете алады.
    • Бала, педагог, ата-ана арасындағы ықпалдаса жұмыс жасау жүреді.

Болжамды өнімдер

  1. Әдістемелік құралдар мен ұсыныстар;
  2. Ғылыми-практикалық конференцияларға, дөңгелек үстелдерге қатысу;
  3. Презентациялар, бейнероликтер,  іс-шаралар, бейнефилым жасау, фотоальбом дайындау;
  4. Асық бұрыштарын құру.
  5. Педагогтердің тәжірибесін бөлісу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Алтын сақа» жобасын іске асыру жоспары

 

 

р/с

Іс-шараның мазмұны

Мерзімі

Жауапты

  2022-2023 оқу жылы

1.

 

«Алтын сақа» жобасының дайындық кезеңінде атқарылатын жұмыстарды анықтау, белгілеу

Жобаның мақсат, міндеттерін айқындау,  «асықтарды» пайдалану арқылы ойындар ережесін  құру.

Қаңтар

 

Шығармашылық топ

2.

Топтарға бөлу:

Кіші топтар:қол матоикасы+  түстер бойынша

3-4 жастағы топтар:денсаулық+қол моторикасы

Ересек топтар:коммуникативтік+шығармашылық

Мектепалды топтар:танымдық+логикалық

Ойындар әзірлеу

Қаңтар-ақпан

Әдіскер,

топ тәрбиешілері,

дене шынықтыру нұсқаушылары, музыка жетекшілері

3.

Асықтан музыкалық аспаптар жасау

Наурыз

Жауапты топ тәрбиешілері

4.

Ата-аналармен жұмыс: «Асықтан жасалған бұйым» көрме

Сәуір

Тәрбиеші: Мухтарова Қ.Ж

5.

Ата-аналармен «Асық ойындары» бойынша ашық есік күнін ұйымдастыру

Сәуір

Маханбетчина Н

Маратов Н.Ж. Тукеева А.Р.

6.

«Асық ойындарының алуан түрлілігі»

Балалармен ойындар ойнату

Сәуір-мамыр

Дене тәрбиесінің нұсқаушылары, топ тәрбиешілері

Жоба тақырыбы:«Ертегім неткен, мұратына жеткен»

Жобаны дайындайтын тәрбиешілер:Адилова.Н.С, Танатова.Т.Қ,

Орынбекова Б.Б, Серикова А.С.

Өткізілетін орны:«Қарлығаш» бөбекжайы

Жобаның өткізілу мерзімі: 2022-2023 оқу жылы 

Жоба кімдерге бағытталған: ересек топ тәрбиеленушілеріне арналған

1.

         Ұзақ мерзімді

Жобаға қатысыушылар:

Ересек топ тәрбиеленушілері

Өткізу уақыты:

Ұзақ  мерзімді: 2022-2023ж

2.

 

 

 

 

 

3.

Мақсаты:

- Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің құралы әдебиет, оның ішінде көркем әдебиеттің көне жанры – ертегі.

- Ертегінің көркем де жеңіл тілі баланың қиялына қанат бітіріп, арманын асқақтатып, еңбек сүйгіштікке, адалдыққа, батылдыққа тәрбиелеу.

Мнемотехника арқылы балалардың қиялына ерік беріп, ертегі ойлап табуға баулу.

Өзектілігі:

Балалардың қазақ тілін құрметтеуге, өз елінің тілін сүюге тәрбиелеу.

Ертегі оқу арқылы балалардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіріп, жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға, ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетіне қорытынды жасай отырып, балаларды адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу. Балалардың  дүние танымын байыту, қоғамдық өмір туралы ұғымдарын кеңейту, эстетикалық сезімдерін ояту жүзеге асырылмақ. Балалардың тілдік құзіреттілігін байыту, қиялынан мнемотехника арқылы ертегі ойлап табуға үйрету.

4.

Күтілетін нәтиже

1. Қазіргі жаһандану заманында өскелең ұрпақты сана-сезімі, ақыл-ойы ертегі желісін тыңдай отырып қазақи  құндылықтарды жоғары бағалайтын, бар асылды бойына сіңірген саналы ұрпақ етіп тәрбиелеу.

 2. Әр бір ертегіні әңгімелей отырып, оның мағынасын түсініп, өмір жолына бағыт алып, кез келген әрекетке қорытынды жасайды.

3. Ұлттық құндылықтарымызды,

салт-дәстүрімізді, мақал-мәтелдерімізді үйренеді, мнемотехника арқылы ертегіні ойдан құрастыруды үйренеді, тілдік құзіреттіліктері дамиды.

 

Жобаны жүзеге асыру кезеңдері:

Қызмет  түрлері

Іске асыру мерзімі

Жауаптылар:

І-Ұйымдастыру дайындық кезеңдері

1.

«Ертегім неткен, мұратына жеткен»  тақырыпқа  сай жобаны құрып- топтастыру.

Жауапты адамдар тобын құру, материялдар жинақтау.

 

Қыркүйек

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С.

 

           

 

 

ІІ-Негізгі кезеңдері

 

 Балалармен жұмыс

2.

«Мақта қыз бен мысық»

Мақсаты: Ертегіні түсіндіре отырып, балаларды достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Ертегіні рөлге бөліп ойнауға баулу. Ертегіні сахналай білуге баулу

Қазан

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

3.

«Бір уыс мақта» 

Мақсаты: Балаларды бейнебаян арқылы көрсете отырып, әңгіме мазмұнын түсіндіріп, мәнерлеп айта білуге үйрету. Сөздік қорларын молайту. Мнемотаблица арқылы әңгімені айта білуге баулу.

Қараша

Адилова.Н.С

 

4.

«Бір үзім нан»

Мақсаты: балаларға ертегіні бейнекөрініс арқылы көрсете отырып, «Алтын, күміс тас екен, арпа, бидай ас екен»  мақалдың мағынасын ашып түсіндіру.

Қараша

Танатова Т

5.

Торғай мен тышқан» 

Мақсаты: Ертегіні балалармен сахналау, сахналата отырып достыққа тәрбиелеу.

Желтоқсан

Орынбекова Б. Серикова А

6.

 

 

 

7.

«Қарлығаш пен дәуіт» 

Мақсаты: Ертегі арқылы балалардың ой-қиялын жетілдіру, шығармашылық қабілетін шыңдау. Ертегіні тыңдата отырып, қарлығаш адамға дос екенін, дәуіттің адалдығын балаларға түсіндіру

 

«Жыл басына таласқан хайуанаттар»

Мақсаты: Ертегіні түсіне білуге, үстел-үсті театры арқылы ойната отырып достыққа, шыдамды болуға тәрбиелеу.

Желтоқсан

 

 

 

 

 

 

Қаңтар 

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

 

 

 

 

 

Орынбекова Б. Серикова А

8.

«Ұр тоқпақ»ертегісі 

Мақсаты: Балаларға үлкенді тыңдауды, сыйлауды үйрету. Рұқсатсыз кісінің затына тиісуге болмайтындығына бойларына сіңіру.

Ақпан

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

 

9.

Суреттер бойынша баланың қиялына ерік беру арқылы, мнемошаршылар арқылы ертегіні құрай білуге үйрету.

Наурыз

Орынбекова Б. Серикова А

10.

«Мақтаншақ қоян»ертегісі

Мақсаты: Балаларды ертегі мазмұнын мәнерлеп айтуға және диалогты сөйлеуге үйрету.

(мнемотаблицалар арқылы ертегіні айтқызу)

Сәуір

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

 

 

Ата-анамен жұмыс

 

1.

«Театр шеберханасы» (ертегілерге атрибуттар мен құралдар жасау)

Қазан

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С

2.

Көрме: «Қолдан ертегі кітапшаларын жасау»

 

Қараша

 

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

3.

Брифинг «Балалармен бірге ертегі оқимыз»

Қаңтар

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С

4.

Ата-аналармен дөңгелек үстел «Бала тұлғасын дамытуда ертегілерді пайдалану әдіснамасы»

Ақпан

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

5.

Балалар мен ата-аналарының бірлескен шығармашылығының  «Сүйікті ертегілері» сурет байқауы

Сәуір

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С

 

Педагогтармен жұмыс

1.

Ауызша халық шығармашылығы арқылы баланың жеке басын қалыптастыру мәселелері бойынша көрнекі-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу.

Қазан  

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

2.

«Мектеп жасына дейінгі балалардың ертегімен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері» кеңес

Желтоқсан

 

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С.

3.

Фотокөрме «Біз ертегіде қалай өмір сүреміз»

Мамыр

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

 

Қорытынды

9.

Қорытынды:Қарт әжелердің ертегілерін ауыз-екі тыңдау арқылы, сөйлеу мәнеріне, салт-дәстүрлерді үйренеді. Ұлттық құндылықтардың   технологиясын меңгереді. Жобаны қорытындылай келе, әр өткізген ертегілерімізді слайд арқылы көрсетіп, қорытынды жасаймыз. Сонымен қатарбөбекжай мен ата-ана арасындағы және педагог арасындағы қарым-қатынасты күшейте отырып, отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру.Отбасы мен бөбекжай арасында тығыз байланыс орнату.

Ертегілер бойынша QR-кодпен ертегілер жинағын жасау.

 

Мамыр

Адилова.Н.С

Танатова.Т.Қ

Орынбекова Б.Б.

Серикова А.С.

 

«Дені саудың – жаны сау»  меткеп жасына дейінгі білім беру ұйымдарында денсаулық сақтау технологияларын қолдану жобасының жұмыс жоспары

ЖОБАНЫҢ  ТӨЛҚҰЖАТЫ

Жобаның атауы

«Дені саудың –жаны сау»  меткеп жасына дейінгі білім беру ұйымдарында денсаулық сақтау технологияларын қолдану.

Әзірлеу үшін негіздеме

«Қарлығаш» бөбекжайы» КМҚК «Денсаулық» саласының мониторинг көрсеткішінің төмен болғаны

Жоба жетекшісі

Маратов Н.Ж. Маханбетчина Н.А.

Жоба қатысушылары

Тәрбиеленушілер,  тәрбиешілер, ата-аналар

Жобаның мақсаты

Жеке тұлға болып, ересектер өміріне табалдырық аттаған балаларға ерте жастан салауатты өмір салтын ұстануға мүмкіндік беретін жоғары денсаулық әлеуетіне ие болып қана қоймай, оларды дұрыс қолдана білуіне  мүмкіндік беретін білім қорына ие болатындай мүмкіндіктер жасау және денсаулық сақтау технологияларының түрлерін қолдана отырып  үйрету.

Жобаның міндеті

  • - мектеп жасына дейінгібалалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту;

  • - балалардың қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастыру;

  • - физиологиялыққасиеттерді дамыту;

  • - өз ағзасы туралы қарапайым білім алу,

  • өз денсаулығын нығайту;

  • - дене шынықтырумен жүйелі айналысуға қызығушылықты қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

  • Физикалық даму, эмоционалды жағдай көрсеткіштерін жақсарту;

  • Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулық жағдайындағы қолайлы динамика(жыл ішінде ауру жағдайларының санын азайту);

  •  Балалардың дербестік дағдыларын жетілдіру;

  • Салауатты өмір салтын ұстануға деген ұмтылысты қалыптастыру.

Іске асыру мерзімі

Бірінші кезең: "Диагностикалық-болжамдық"

Мақсаты: балаларды сауықтыру бойынша балабақша мен ата-аналардың педагогикалық ұжымының мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін зерттеу.

Екінші кезең:"Практикалық"

Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбие-білім беру процесіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу.

Үшінші кезең: "Қорытынды»

Мақсаты:Жоба бойынша жүргізілген шараларды қорытындылау.

Болжамды өнімдер

  • Қалалық, облыстық, республикалық деңгейде тәжірибе бөлісу;

  • Шағын спорттық ойындар ұйымдастыру;

  • «Спорт сүйер жандармыз!» салауатты өмір салтын сақтау акциясын ұйымдастыру;

  • презентациялар, бейнероликтер, сценарийлер, іс-шаралар, бейнефильм жасау, фотоальбом дайындау;

  • Кеңестер, шеберлік сыныптарын, дөңгелек үстел, ашық алаңдар өткізу.

Жобаның нәтижелілігі

мен тиімділігін бағалау

жүйесі

Жобаның жоспарын, жүзеге асыру жолын бөбекжай әдіскерлерімен  бақылау;

Әр кезең бойынша іске асырылу тетіктерінің болжамын жүйлеу;

Атқарылған шараларды мақала,  әдістемелік вернисажға ұсыну, инстаграм, фейсбук, веб-ватсап платформаларында жариялау;

Жобаның әр кезеңі бойынша мониторинг көрсеткішін ұсыну.

Жоба тақырыбы:«Әжемнің сиқырлы сандығындағы ертегілер»

Жобаны дайындайтын тәрбиешілер:Адилова.Н.С 

Өткізілетін орны:«Қарлығаш» бөбекжайы КМҚК

Жобаның өткізілу мерзімі: 2021– 2022 оқу жылы 

Жоба кімдерге бағытталған: тәрбиеленушілерге

1.

Ұзақ мерзімді

Жобаға қатысыушылар:

Метепалды даярлық топ  тәрбиеленушілеріне  арналған

Өткізу уақыты:

Ұзақ  мерзімді: 2021-2022ж

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

Мақсаты:

-  Ертегілер арқылы балалардың тілдік қабілеттерін, байланыстырып сөйлеуін, әңгімелеу қабілеттерін жетілдіру, көне көз қарияларымызды бөбекжай өміріне араластыру.

Міндеттері:

- Ертегілердің мағынасын түсіндіріп ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді айыра білуді үйрету.

- Балаларды халық шығармашылығына сүйіспеншілікпен қарауға үйрету.

- Балалардың ойлауын, сөздік қорларын, тіл  байлығын,шығармашылық қабілеттерін дамыту,ауызекі сөйлеу тілін дамыту

Өзектілігі:

1. Мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыта отырып, ақыл-ойы, адамгершілігі, мәдениеті қалыптасқан саналы ұрпақ тәрбиелеу.

2. Ертегілер арқылы тілдік-коммуникативтік құзіреттілігін дамыту.

3. Өсіп келе жатқан ұрпақтарымыздың болашағы жарқын болуына, әжелеріміз ертегіні әңгімелей отырып, жас ұрпаққа  берер  тәрбиесі мол екендігін айқындау.

4.

Күтілетін нәтиже

1. Жобаны іске асыру арқылы бала бойында адамгершілік қасиеттері қалыптасумен бірге ата-аналармен тығыз байланыста жұмыс жүргізу.

2. Балалардың тілдік қабілеттерімен қатар, ойлау қабілеттері дамыту. Жобаны  қазіргі заман талабына сай ғаламтор желісін пайдаланып, мәліметтер жинау.

3.Өз бүлдіршіндеріміздің бір жыл бойы жинаған  «Әжемнің сиқырлы сандығындағы ертегілері» жинағына жұмыс жасап.

Берілген тақырыптың , зерттеу жұмысын, өзегіне жеткізу.

Жобаны жүзеге асыру кезеңдері:

Қызмет  түрлері

Іске асыру мерзімі

Жауаптылар:

І-Ұйымдастыру дайындық кезеңдері

1.

«Әжемнің сиқырлы сандығындағы ертегілері»  тақырыпқа  сай жобаны құрып- топтастыру.

Жауапты адамдар тобын құру, материалдар жинақтау.

Қыркүйек

2021ж

 Тәрбиеші

 

 

ІІ-Негізгі кезеңдері

2.

«Қоян мен түлкі» ертегісі

 (Қойылым)

Мақсаты:  балаларға «Қоян мен түлкі»ертегісінің қойылымының мазмұнымен таныстыру, ертегіні оқып беру, тіл байлықтарын молайту,қызығушылықтарын арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Қоян мен түлкінің,  айырмашылығын түсіндіру.

Қазан

2021ж

Тәрбиешлер

3.

«Торғай мен тышқан» ертегісі

(әжені қонаққа шақыру)

Мақсаты: ертегі барысын,  мазмұнын ұғынуға,  рөлдерді түсініп ойнауға үйрету,  балалардың тілін дамыту, байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру;

кейіпкерлердің іс-əрекеттері мен дауыс ырғақтарын сəйкестендіре  сөйлеуге баулу,  достыққа, бірлікке , адамгершілікке,  мейірімділікке,тəрбиелеу.

Қараша

2021ж

Тәрбиеші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

«Түлкі мен тырна»

(Бейне көрсетілім)

1. Түлкі мен тырна орыс халық ертегісі таныстыра отырып, балалардың сөздік қорын молайту

2. Жағымды, жағымсыз әрекеттерді атай білуге үйрету. «Р» және «Л» дыбыстарын сөз ішінде анық айтуға дағдыландыру.

3.Балаларды сыйластыққа, қонақжайлылыққа тәрбиелеу

Желтоқсан

2021ж

Тәрбиеші

 

 

5.

«Мысық, әтеш және түлкі»

(қуыршақ театры)

Балалардықуыршақ театры жөніндегі мәліметтермен таныстыру балалардың ой-өрісін байыту бағытында өнер  төңірегінде мағлұматтармен толықтыру. Балалардың  өнерге деген қызығушылықтарын ояту.

Қаңтар

2022ж.

Тәрбиеші

 

 

6.

 «Нан қайдан шығады» ертегісі

(Сахналау)

Мақсаты:Балаларға  көрнекі құралдарды  пайдалана  отырып, ертегінің  мазмұнын  түсіндіру.

Нанның  адамның  еңбегімен  келетінін, оған  көп  күш  жұмсалатынын түсіндіру.

Сахналау  барысында балаларға нанды қастерлеу керектігін түсіндіре келе,  адамдардың еңбегін құрметтеуге  тәрбиелеу.

Ақпан

2022 ж

Тәрбиеші

 

 

7.

  • «Шұбар тауық» ертегісі

  • (көнекөз қарияларымызды қонаққа шақыру)

Мақсаты:Балаларды  әженіңқойылған сұрақтары  бойынша ертегіні  мазмұндауға  үйрету. Ертегі кейіпкерлерін тану, оларға деген қамқорлық сезімдерін ояту.

 

Наурыз

2022

Тәрбиеші

 

 

 

8.

«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі

(бейне көрсетілім)

 Мақсаты:Балаларға ертегі мазмұнын түсіндіру арқылы жаман мен жақсыны айыра білуге үйрету. «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін естеріне түсіру. Тіл байлықтарын молайту,ертегінің мазмұнын дауыс ырғағын келтіре айтуға жаттықтыру. Қиын кезде достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.

 

Сәуір

2022ж

 

Тәрбиеші

 

 

III.Қорытынды кезең

9.

Қорытынды:«Әжемнің сандығындағы сиқырлы ертегілері» жобасы бойынша берілген тақырыптың  қорытындысына  жетіп, атадан балаға мұра болып қалған ертегілерімізді әңгімелеп,  бейне көрсетілім,  сахналау және қойылым арқылы  балаларды адамдарға, жануарларға,   қамқор бола білуге, мейірімділік  сезімін білдіруге талаптандырдық.  Ертегі арқылы балаларды табиғатты қорғауға, өсімдіктермен құстарға қамқор болуға тәрбие көрсеттік деген ойдамын. Ал әжелерімізді қонаққа шақыра  отырып,  балаларға әңгімелеп берген ертегілері  артымызда өсіп келе жатқан жас ұрпаққа үлгі-өнеге болып қалады деген сенімдеміз.

 «Әжемнің сандығындағы сиқырлы  ертегісін» саралап, тәрбиеленушілерді қатыстыра отырып,  викторина ойындары арқылы екі командаға бөлініп, сұрақ-жауаптар қою арқылы және электронды тақта арқылы  слайд көрсете отырып   жобаны қорытындылау. Әжелерімізді, тәрбиешілерді  және тәрбиеленушілерді Алғыс хатпен марапаттау.

 

Мамыр

2022ж

 

Тәрбиеші

 

 

 

 

 

 

 

"Адамгершілік - асыл қазынам» жобасының төлқұжаты

1.

Жоба атауы

«Адамгершілік - асыл қазынам»

2.

Аннотация

Тәрбиенің ең тамаша мектебі – балабақша

3

Мақсаты мен міндеттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзектілігі:

Мақсаты:

«Адамгершілік асыл қасиет» ұғымын бала  бойында қалыптастыру. Түрлі сайыстар мен байқаулар  арқылы ата-аналарды бөбекжай өміріне белсене араластыру,  отбасы мен бөбекжай бірлесе отырып баланың жан-жақты дамытуға жағдай жасау,  рухани бай, жаны таза, қолшаған ортада  өзін-өзі мәдениетті ұстай білетін,  ұлттық салт-сананы бойына сіңірген тұлға тәрбиелеу.  Отбасы мен бөбекжайдың ынтымақтастығын арттыру.  

 

Қазіргі таңда үлкенге құрметтің, кішіге ізеттің азаюы,  жас ұрпақтың құрбы-құрдастарына, төңіректегі үлкендерге деген қадір-қасиеттің төмендеуі. Тілдік қарым-қатынаста мәдениеттіліктің бір шама бәсенделуі,  рухани бай,жаны таза, ұлттық салт-сананы бойына сіңірген тұлға тәрбиелеу, баланың өзіне-өзі қызмет етуінің төмендеуі. Ата-аналардың бала тәрбиесіне деген немқұрайлылығы, жауапкершілігінің  төмендігінен  болашақ ұрпақтың  тәрбиелік құндылықтары  жойылмас үшін ата-аналар мен бөбекжай арасындағы байланысты нығайту қажеттілігі туындап отыр. Ата-ана баланы еңбексүйгіштікке баулу  және  құлшынысын арттыру , өзіне- өзі қызмет етуге үйрету.   Баланың толыққанды дамуы үшін ата - ана балабақша ұжымымен бірлесе отырып,  дұрыс бағыт - бағдар бере біліп , жүргізілетін жұмыстарға белсенділік танытса  балабақша мен отбасы арасында ынтымақтастық одан әрі нығая  түспек

еді.

«Адамгершілікке тәрбиелеу құралы- еңбек пен ата-ана үлгісі»                                                          Ы.Алтынсарин.

4.

Қатысушылар

«Түймедақ» ересек тобының ата- аналары

 «Жұлдыз» ересек тобының ата-аналары

 «Ұяша» ересек тобының ата-аналары

5.

Жобаның іске асыру мерзімі

2021 жыл қыркүйек айы – 2022  жыл мамыр

айы

6.

Жобаның іске асыру кезеңдері

2021 жыл қыркүйек дайындық кезеңі

2022  қалыптастыру кезеңі

2022 жалпылау  кезеңі / қорытынды /

 

7.

Күтілетін нәтиже

  • ата-аналармен бөбекжай арасында ынтымақтық педагогикасы орнайды;

  • бірлескен іс-әрекет нәтижесінде ата-аналардың өз балаларының тәрбиесіне деген педагогикалық ұстанымы қалыптасады;

  • ата-аналар мен отбасы мүшелерінің бала тәрбиесіне жауаптылығы артады;

  • бала-ата-ана-тәрбиеші жұмысы нығая түседі

 

8.

Жобаға жауаптылар

«Қарлығаш» бөбекжайының тәрбиешілері

А. Р. Тукеева;  К. З. Бейсенова

А. Е.  Назырова;  Г. А.  Абильмажинова

Д.  К.  Даткина;  Б. Ш. Ибраева.

 

Жобаны іске асыру кезеңдері

Мерзімі

Кезең

 

2021ж қыркүйек

айы

Дайындық кезеңі

Жобаны іске асыру жағдайларын талдау.

Жобаның қажеттілігін бағалау

Тәрбиеленушінің отбасымен танысып,  жобаға қатысушыларды анықтау (ата-аналар ),  тізімін алу;

Жобаны құруда тәрбиелік шаралар тақырыбын

Көрсете отырып,  жобаны іске асыру бағдарламасын құру;

Әр тақырып бойынша құжаттар әзірлеу;

«Ата – аналармен жұмыстың тиімділігі » дөңгелек үстел  ZOOM конференциясы арқылы  ұйымдастыру. Әлеуметтік желіге жыл бойғы өткізілген  шараны жариялау

2022ж

Қалыптастыру

кезеңі

Жобаны іске асыру

Бүгінгі күні ең маңызды мәселе ата - аналар мен бөбекжай арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру.

 

Мына бағыттар бойынша тәрбиелік іс-шаралар өткізу:

  • «Адамгершілік – асыл қасиет » отбасындағы жасы үлкендерге қарым- қатынас.

Қарттарды құрметтеу күніне арналған           бейнешолу.

 

  • Қасым Аманжоловтың 110 жылдық мерей тойына орай балабақшада «Қасым әндері - ай» атты мәнерлеп оқу, ән айту  ата- аналар арасында  челендж ұйымдастыру  инстаграмм лайк коментарий санына қарай жүлдегерлерді анықтау.

 

  • «Мен – тәуелсіз елдің ұланымын »  Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай көркем сурет сайысы. Сурет байқауын әлеуметтік желіге жариялау. Жүрекше басу арқылы  дағалау .

 

  • «Сиқырлы төбешіктер» спорттық ойын ата – аналармен. Ең әдемі сырғанақ жасау.

             Марапаттау.

 

  • «Еңбек бәрін жеңбек » Отбасындағы еңбек тәрбиесі туралы ата-ана қысқаша репортаж түсіру .  Ата-ананың еңбегін құрметтеу, еңбек туралы мақал- мәтелдер балалар айту. Әлеуметтік желіге жүктеу бағалау.

 

  • «Көрпе - фэст» шеберлік сағаты « өрнек ою – құрақ құрау , сайысы кім көп жүрекше жинайды  әлеуметтік желіге жүктеу бейнешоу.

 

  • Экологиялық акция «Көктемгі гүл егу, ағаш отырғызу » бөбекжай ауласын көкалдандыру,  абаттандыру ата- аналармен біріккен жұмыс ұйымдастыру.

 

  • Жоба нәтижесінің сараптамасы, марапаттау .

       Балабақшадағы  ең үздік  ата-аналар тобы     кубогын табыстау.

2022ж

Қорытынды кезең

Ата – аналармен жүргізілген жұмыстарды жинақтау;

Материалдарды бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау

Жобаны іске асыру нәтижелерінің қорытындысы, ең үздік ата-ана кубыгін марапаттау.

 

 

«Адамгершілік - асыл қазынам» жобасының 2021- 2022 оқу жылына арналған  іс-шаралар жоспары

Іс-шаралар

Атауы

Түрі

Өткізу мерзімі

Жауаптылар

Қатысушылар

Күтілетін нәтиже

1.

Жоба бойынша тәрбиелік шараларға арналған құжаттарды әзірлеу

Ата-аналар  тізімін алу;

Әр тақырып бойынша құжаттар әзірлеу;

«Ата – аналармен жұмыстың тиімділігі » дөңгелек үстел  ZOOM конференциясы арқылы  ұйымдастыру. Әлеуметтік желіге жыл бойғы өткізілген  шараны жариялау

Қыркүйек айы

«Түймедақ» ересек тобының тәрбиешісі

К.З. Бейсенова

 

 

«Ұяша» ересек тобының тәрбиешісі

Д. К. Даткина

 

 

«Жұлдыз»ересек тобының тәрбиешісі

 Г.А. Абильмажинова

 

 

 

Атқарылатын іс-шаралар құжаттарын әзірлеу

2.

«Адамгершілік – асыл қасиет »

Бейнешолу

 

Қазан айы

А.Р. Тукеева

К.З.Бейсенова

 

Ата-аналар

Ата-әжелер

Қарттар

Қарттарды құрметтеу күніне арналған бейнешолу

3.

Қасым Аманжоловтың 110 жылдық мерей тойына орай балабақшада «Қасым әндері - ай» мәнерлеп оқу,ән айту.

Челендж 

Қараша айы

Д. К. Даткина

Б.Ш. Ибраева

Ата-аналар балалар

Өлең шумақтарын мәнерлеп айту

4.

«Мен – тәуелсіз елдің ұланымын » 

Сурет байқауы

Көркем сурет сайысы.

 

Желтоқсан айы

А.Е. Назырова; Г.А. Абильмажинова

 

Ата-аналар балалар

Сурет байқауын әлеуметтік желіге жариялау. Жүрекше басу бағалау.

5.

«Сиқырлы төбешіктер»

спорттық ойын            

 

Сырғанақ жасау

Қаңтар айы

А.Р. Тукеева

К.З.Бейсенова

 

Отбасы мүшелері балалар

Таза ауада спорттық ойын ереже, шарттарымен

Қауіпсіздік ережемен  таныстыру

6.

«Еңбек бәрін жеңбек »

 

Репортаж

Ақпан айы

Д. К. Даткина

Б. Ш. Ибраева

Ата-аналар

Отбасындағы еңбек тәрбиесі туралы ата-ана қысқаша репортаж түсіру .

7.

«Көрпе- фэст»

Шеберлік сағаты

Наурыз айы

(03.03.2021)

А.Е. Назырова; Г.А. Абильмажинова

 

Аналар мен қыздар

Өрнек ою- құрақ құрау  сайысы кім көп жүрекше жинайды әлеуметтік желіге жүктеу.

8.

Экологиялық акция «Көктемгі гүл егу, ағаш отырғызу »

көкалдандыру, абаттандыру

Сәуір айы

А.Р. Тукеева

К.З.Бейсенова

Ата- аналармен біріккен жұмыс

Бөбекжай ауласын көкалдандыру, абаттандыру ата- аналармен біріккен жұмыс ұйымдастыру

9.

Қорытынды

кезең

Жоба нәтижесінің сараптамасы, марапаттау.

Мамыр айы

Барлық топ тәрбиешілері

Ата-аналар

тәрбиешілер

Ең үздік ата-аналар кубыгін иелену марапаттау.