КМҚК «Бәйтерек» бөбекжайыныңмектепке дейінгі тәрбиемен
және оқытумен қамтылмаған балалардың
ата-аналарымен жұмысты ұйымдастыру бойынша
консультациялық пункттің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:Ата-аналар мен отбасы жағдайында тәрбиеленіп жатқан мектеп жасына дейінгі балаларға тәрбие, оқыту және дамыту мәселелері бойынша жан-жақты көмек көрсету.
Міндеттері:
- отбасылық және қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету;
- ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек;
- білім беру мекемелеріне келмейтін балалардың жеке басының жан-жақты дамуын қолдау
№ |
Іс-шаралар атауы |
Жұмыс түрі |
Жауаптылар |
Жүзеге асыру мерзімі |
І. Ақпараттық бөлім |
||||
1 |
КП-ң 2024-2025оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспарын бекіту |
Педагогикалық кеңес |
Меңгеруші |
(бұйрық бойынша жұмыс істей бастаған сәттен бастап) |
2 |
Консультациялық пункттің жұмысы туралы ақпарат |
Дөңгелек үстел, ақпаратты МДҰ сайтына, әлеуметтік желілерге шығару (Instagram, Facebook, Telegram) |
Меңгеруші, әдіскер |
Қыркүйек |
3 |
Мамандардың жұмысы туралы |
Сөз сөйлеу, тұсаукесер (презентация)
|
КП мамандары |
Қыркүйек |
4 |
МДҰ-ға виртуалды экскурсия |
МДҰ жұмысы туралы тұсаукесер-фильм |
Меңгеруші, әдіскер |
Қыркүйек |
ІІ. Консультациялық бөлім |
||||
1 |
Ата-аналардың сұраулары бойынша жеке жұмыс |
Тренинг |
КП мамандары |
Қыркүйек |
2 |
Ақпараттық кездесулер мен семинарлар (онлайн/офлайн) |
Кәсіби ұсынымдар бере алатын шақырылған мамандардың (психологтер, логопедтер, дәрігерлер) қатысуымен семинарлар |
КП мамандары |
Тоқсанына бір рет |
3 |
Ашық есік күндері |
Ашық есік күндерін ұйымдастыру, онда ата-аналар балабақша қызметімен танысып, педагогтерге сұрақтар қойып, өздерін қызықтыратын мәселелер бойынша кеңес ала алады |
Меңгеруші, әдіскер |
|
4 |
Шеберлік сағаттарын өткізу |
Ата-аналар мен балаларға арналған бірлескен шеберлік сағаттарын өткізу, мысалы, ойыншықтар жасау, сурет салу, аспаздық және т.б.. |
Әдіскер |
МДҰ жоспарына сәйкес |
5 |
Жеке мәселелер бойынша кеңес беру |
Ата-аналар педагогтер немесе мамандармен бірге баласының дамуы мен тәрбиесіне қатысты мәселелерді талқылай алатын жеке консультациялар ұйымдастыру |
КП мамандары |
Мамандардың жұмыс кестесі бойынша |
6 |
Ата-аналар мен балаларды МДҰ іс-шараларына қатысуға тарту |
Ата-аналар мен балаларды балабақшадағы мерекелер, конкурстар, көрмелер және т.б. сияқты әртүрлі іс-шараларына қатысуға шақыру |
Әдіскер |
МДҰ жоспарына сәйкес |
7 |
Психологиялық тренингтер және топтық ҰІӘ
|
Ата-аналарға күйзелісті (стресс) басқару, эмоционалды интеллектті дамыту, балалармен қарым-қатынастың тиімді әдістері және т.б. бойынша тренингтер. Ата-аналардың алдынан шығатын күрделі тақырыптарды талқылауға, тәжірибе алмасуға және бір-бірін қолдауға бағытталған топтық сабақтар.
|
Психолог, әдіскер |
Психолог жоспарына сәйкес |
ІІІ. Әдістемелік бөлім |
||||
1 |
«Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қабілетінің бұзылуын ерте диагностикалау және түзету» |
Сөйлеуді дамытуға арналған диагностикалық әдістер мен жаттығулар жөнінде кеңес беру |
Логопед |
Жұмыс кестесі бойынша |
2 |
«Ойын іс-әрекеті креативтілік пен қиялды дамыту құралы ретінде» |
Баланың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін ойынның маңыздылығын талқылау |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
3 |
«Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды дамуы»
|
Эмпатияны, өзін-өзі реттеуді және қарым-қатынас дағдыларын дамыту әдістері туралы кеңес беру |
Психолог |
Жұмыс кестесі бойынша |
4 |
«Баланың үйлесімді дамуы үшін дене белсенділігінің маңызы»
|
Балалардың күнделікті өміріне қимыл белсенділігін қосу жөнінде ұсынымдар
|
Дене шынықтыру жөнінде нұсқаушысы |
Жұмыс кестесі бойынша |
5 |
«Мектеп жасына дейінгі бала және цифрлық орта: гаджеттерді қолдануды қалай дұрыс ұйымдастыруға болады»
|
Цифрландыру және балаларға технологиялар әсерінің артуы тұрғысынан кеңес беру
|
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
6 |
«Мектепке дейінгі жастағы патриоттық тәрбие»
|
Ертегілер, ойындар мен дәстүрлер арқылы балалардың Отанға сүйіспеншіліктерін қалыптастыру әдістері
|
Тәрбиешілер |
Жұмыс кестесі бойынша |
7 |
«Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру процесінде отбасының рөлі»
|
Қолдау көрсетуді және отбасының оқуға қатысуын қалай дұрыс ұйымдастыру керектігі туралы ата-аналарға кеңес беру |
Тәрбиешілер |
Жұмыс кестесі бойынша |
8 |
«Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім»
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері |
Меңгеруші |
Жұмыс кестесі бойынша |
9 |
«Балабақшадағы экологиялық тәрбие»
|
«Жас метеоролог» жобасын ескере отырып, балалардың экологиялық сауаттылығын тәрбиелеу тақырыбы
|
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
Кеңестер |
||||
1 |
Онлайн уақыт |
Гаджетсіз балалық шақ: баланы виртуалды әлемнен қалай қорғауға болады |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
2 |
Балалармен қарым-қатынастың маңызды сәттері |
Біз не айтамыз және олар не естиді. (1 бөлім) |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
3 |
Отансүйгіштікке тәрбиелеу
|
Бір күндік жұмыс емес, бұл тынымсыз еңбек |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
4 |
Есте сақтау әдістемесі |
Ақаусыз жұмыс істейтін ми жұмысының схемасы |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |
5 |
Балада адалдықты тәрбиелеу |
Берік қарым-қатынастың кепілі |
Әдіскер |
Жұмыс кестесі бойынша |