Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Бәйтерек» бөбекжайы

Өзін - өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ҚАРАҒАНДЫ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІ ММ

«БӘЙТЕРЕК» БӨБЕКЖАЙЫ» КМҚК-НЫҢ

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША

ҚОРЫТЫНДЫСЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023 ж.

 

І. Білім беру ұйымы туралы мағлұмат

1) Білім беру ұйымының толық атауы:

Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің «Бәйтерек» бөбекжайы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

   Мемлекеттік тіркеу туралы анықтама: https://disk.yandex.ru/i/YJ7sX2n4Js1KQg

 

  1. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан мекенжайы):

Қазақстан Республикасы, Қарағанды облысы, индексі 100030,Қарағанды қаласы, Ермекова 106/8 

 

  1. Заңды тұлғаның байланыс деректері(электронды пошта, телефон,web-сайт желісі): 8 (72 12) 34-65-07,электронды почта: ds61kargoo.kz

Web сайт) :https://kargoo.kz/admin/index/index?mainpage

Instagram: https://instagram.com/baiterek.bobekjaiy?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==

 

  1. Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Калибекова Арайлым Оралкызы- білімі жоғары мектепке дейінгі тәрбие мамандығы,

педагогикалық өтілі 17 жыл, басшы-ұйымдастрышы, осы лауазымда 5 жыл, «тағайындау туралы»  (Бұйрық №201  19.07.2023ж.),

https://disk.yandex.ru/d/YMNTc4GVSJqV5A

 

  1. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары:

Заңды тұлғаны қайта тіркеу анықтамасы «Бәйтерек» бөбекжай» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының 19.01.2021 жылы берілді.

https://disk.yandex.ru/i/YJ7sX2n4Js1KQg

 Білім беру ұйымы өз қызметінде 20 қаңтар 2021 жылы бекітілген Жарғыны басшылыққа алады.

https://disk.yandex.ru/d/XqcfXlGaWQ-o6g

 

  1. Рұқсат беру құжаттары.

"Бәйтерек" бөбекжай» КМҚК мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын жедел басқару құқығындағы мемлекеттік кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады. Қызметті жүзеге асыруды бастағаны туралы № KZ56ХХХ00003266 хабарлама талоны.09.01.2015 жыл.

https://disk.yandex.ru/d/9d9Nh3mNopMmdw

II Кадрлық құрамын талдау

 

      Қазіргі кезеңде қажетті тиімді білім беру және тәрбие процесін, мектепке дейінгі ұйымға баратын балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету үшін сауатты, шығармашылық, ұйымшыл, бастамашыл, еңбекке қабілетті педагогикалық ұжым құрылды.

2к әдістемелік ұсынысқа сйкес кесте:

https://disk.yandex.ru/d/ueVds_swv0KfuQ

 

Штаттық кесте:

 https://disk.yandex.ru/d/vQYSS63CKqNX5g

 

 «Бәйтерек» бөбекжайының педагогикалық ұжымы толық құрамда жоғары және орта-арнайы мектепке дейінгі білімі бар-100%.

Педагогтың лауазымы

Шт. ед.

Білімі

жоғары/ жоғ кеін.

жоғары/ жоғ мектепке дейнгі

Арнаулы орт./

Орта негізгі

бейіні бойынша қайта даярлаудан өткені туралы сертификат

Бітірмеген

жоғары/жоғ оқу соң.

Арнаулы орт.

директор

1

 

1

 

 

 

 

Әдіскер

2

 

2

 

 

 

 

тәрбиеші

мамандар .

27

6

15

2

12

4

 

 

 

 

 

Басшыда біліктілік санаты «басшы ұйымдастырушы».

     Педагог қызметкерлерді аттестаттау қағидаларына сәйкес аттестаттау кемінде бес жылда бір рет өткізіледі. Аттестаттаудың мақсаты білім беру қызметкерлерінің кәсіби өсуін ынталандыратын, олардың біліктілігі мен еңбек нәтижелілігін үздіксіз арттыратын сараланған бағалау мен еңбекақы төлеудің тиімді жүйесін құру болып табылады. Балабақша жыл сайын 1 қыркүйекке дейін бес жылға біліктілік санаттарын берудің (растаудың) перспективалық жоспарын жасайды және бекітеді, ол қажеттілігіне қарай түзетіледі.

Сантатар

2014жыл

2015жыл

2016жыл

2017жыл

2018 жыл

2019жыл

2020 жыл

2021 жыл

2022жыл

2023жыл

Педагог-шебер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог-зерттеуші

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

Педагог-сарапшы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог-модератор

 

 

 

 

 

 

 

2

1

4

Жоғары санат

 

 

 

 

 

2

1

 

 

 

Бірінші санат

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

Екінші санат

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

Педагог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

3

4

2

1

4

 

Біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттар бар. Жұмыс барысында 21 балабақша педагогы біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

Лауазымы

2014 жыл

2015 жыл

2016 жыл

2017 жыл

2018 жыл

2019 жыл

2020 жыл

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

Директор

 

 

 

 

 

 

+

+

+

+

Әдіскер

 

 

 

 

 

 

 

+

+

+

Тәрбиешілер

 

 

 

 

 

 

 

5

9

10

Мамандар

 

 

 

 

 

 

1

2

2

1

Итого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Тәрбиеленушілер контингенті

Бағалатын кезеңдегі тәрбиеленушілер контингенті 3 қосымша:

https://disk.yandex.ru/d/jqUOCwwQhFQKFg

Жасына байланысты тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:

Топтардың атауы

Жас ерекшелігі

Бал-ң саны

 

Оның ішінде

 1жас бала

2 жас бала

3 жас бала

4 жас бала

5жас бала

2021 – 2022 оқу жылы

Ақбөпе

Ортанғы

17

 

 

17

 

 

Күншуақ

Ересек

24

 

 

 

24

 

Құлыншақ

Ересек

20

 

 

 

20

 

Аққу

Ортанғы

19

 

 

19

 

 

Балдырған

Ортанғы

19

 

 

19

 

 

Еркетай

Мектеп.даяр

19

 

 

 

 

19

Ботақан

Кіші топ

20

 

20

 

 

 

Балапан

Кіші топ

17

 

17

 

 

 

Айналайын

Ортанғы

17

 

 

17

 

 

Алтын бесік

Кіші топ

19

 

19

 

 

 

Батыр

Мект даяр

22

 

 

 

 

22

Болашақ

Мект даяр

18

 

 

 

 

18

Аяла

Мект даяр

22

 

 

 

 

22

Балдәурен

Мект даяр

22

 

 

 

 

22

2022 – 2023 оқу жылы

Ақбөпе

Ортанғы

15

 

 

15

 

 

Күншуақ

Ортанғы

24

 

 

24

 

 

Құлыншақ

Ортанғы

20

 

 

20

 

 

Аққу

Ересек

20

 

 

 

20

 

Балдырған

Ортанғы

15

 

 

15

 

 

Еркетай

Аралас

17

 

 

5

10

2

Ботақан

Аралас

17

 

12

5

 

 

Балапан

Кіші топ

17

 

17

 

 

 

Айналайын

Кіші топ

17

 

 

17

 

 

Алтын бесік

Кіші топ

20

 

20

 

 

 

Батыр

Ересек

17

 

 

 

17

 

Болашақ

Ересек

14

 

 

 

14

 

Аяла

Ересек

19

 

 

 

19

 

Балдәурен

Мект алды

23

 

 

 

 

23

Жұлдыз

Мектеп.алды

23

 

 

 

 

23

2023-2024 оқу жылы

Ақбөпе

Ересек

20

 

 

 

20

 

Күншуақ

Ересек

25

 

 

 

25

 

Құлыншақ

Ересек

23

 

 

 

23

 

Аққу

Ортанғы

25

 

 

25

 

 

Балдырған

Ортанғы

24

 

 

24

 

 

Еркетай

Аралас

18

 

 

 

9

9

Ботақан

Аралас

20

 

 

15

5

 

Балапан

Ортанғы

25

 

 

25

 

 

Айналайын

Кіші топ

20

 

20

 

 

 

Жұлдыз

Ересек

25

 

 

 

25

 

Батыр

Мект.алды

23

 

 

 

 

23

Болашақ

Мект.алды

24

 

 

 

 

24

Аяла

Мект.алды

23

 

 

 

 

23

Балдәурен

Мект алды

21

 

 

 

 

21

 

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.

Топтардың атауы

ЕБҚ балалар

Бал-ң саны

 

Оның ішінде ЕҚБ

 1жас бала

2 жас бала

3 жас бала

4 жас бала

5жас бала

2021 – 2022 оқу жылы

Мектп.даярл. «Жұлдыз»

8

8

 

 

 

 

8

Аралас топ «Балауса»

11

11

 

 

4

2

5

2022 – 2023 оқу жылы

Аралас топ «Балауса»

10

10

 

 

9

1

 

2023-2024 оқу жылы

Аралас топ «Балауса»

11

11

 

 

1

10

 

Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің 2022 жылғы 15 қыркүйектегі №14-3/65-И хатына сәйкес «№ 348 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік білім беру стандартының талаптары балабақшаларға алғаш келген балаларға қолданылады», «Құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 06.04.2016 жылғы № 480-V Заңы (31.12.2021 ж. өзгертулер мен толықтырулармен) 43-баптың 1-тармағы «Нормативтік құқықтық актінің кері күші ол күшіне енгенге дейін туындаған қатынастарға қолданылмайды», бұл дегеніміз, ата-аналармен келісімшарттық қатынастар «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» 03.08.2022 жылғы № 348 заңды күшіне енгенге дейін жасалды  және одан бұрын балалар мектепке дейінгі ұйымға қабылданды,қолданыстағы «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартарын бекіту туралы» 05.05.2020 жылғы № 182 стандартына, сондай-ақ  «2022-2023 оқу жылына арналған оқу процесін ұйымдастыру туралы» 01.09.2022 жылғы «Бәйтерек» бөбекжайы» КМҚК бұйрығына № 82 сәйкес 2022-2023 оқу жылына арналған  жас тобындағы балаларының тәрбиелік-білім беру қызметі:

Тәрбиеленушілер контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:

Топтың аты

Балалардың қозғалысы туралы мағлұмат

Жыл басына балалар саны

Оқу жылында келген балалар саны

Оқу жылында кеткен балалар саны

Оқу жылының соңында балалар саны

2021 – 2022 оқу жылы

Батыр

21

1

 

21

Болашақ

17

1

 

18

Аяла

21

1

 

22

Балдәурен

22

 

 

22

Күншуақ

20

4

 

24

Құлыншақ

18

4

2

20

Ақбөпе

19

3

5

17

Аққу

24

 

5

19

Жұлдыз

8

 

 

8

Балдырған

21

1

3

19

Еркетай

19

 

 

19

Ботақан

20

6

7

20

Балапан

21

4

4

21

Айналайын

25

 

8

17

Балауса

11

 

5

6

Алтын бесік

25

3

8

20

2022 – 2023 оқу жылы

Батыр

25

1

9

17

Болашақ

25

1

12

14

Аяла

22

3

6

19

Балдәурен

19

4

 

23

Құлыншақ

23

1

4

20

Күншуақ

22

5

3

24

Ақбөпе

17

 

2

15

Аққу

23

 

3

20

Жұлдыз

24

1

 

23

Балдырған

18

 

3

15

Еркетай

14

7

4

17

Ботақан

13

7

3

17

Балапан

20

 

3

17

Айналайын

20

 

3

17

Балауса

9

2

1

10

Алтын бесік

20

5

5

20

2023 – 2024 оқу жылы

Батыр

25

1

3

23

Болашақ

22

8

6

24

Аяла

21

2

4

23

Балдәурен

20

1

5

21

Күншуақ

22

3

 

25

Құлыншақ

23

 

 

23

Ақбөпе

16

4

 

20

Аққу

21

5

1

25

Жұлдыз

22

4

1

25

Балдырған

23

2

1

24

Еркетай

18

2

2

18

Ботақан

17

3

 

20

Балапан

20

5

 

25

Айналайын

20

 

 

20

Балауса

12

1

2

11

Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің  «Бәйтерек» бөбекжай КМҚК-на 2 жастан 6 жасқа дейінгі тәрбиеленушілер келеді.

Мектепке дейінгі ұйымда 16 жас тобы жұмыс істейді, оның ішінде қазақ тілінде оқытатын 14 топ және орыс тілінде оқытатын 2 топ бар.

Мектепке дейінгі балаларды балабақшаға қабылдау және тіркеу «Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2020 жылғы 22 маусымда №20883 тіркелген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 19 маусымдағы №254 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

Балаларды қабылдау «INDIGO» 24.kz электрондық порталы арқылы жүргізіледі, мұнда электронды бағыт негізінде мектеп жасына дейінгі баланың ата-анасымен (заңды тұлғамен) электрондық шарт жасалады.

Балабақша мемлекеттік тапсырысқа сәйкес жасақталған. Ата-аналардың

балабақша қызметіне қанағаттану деңгейі жоғары, бұған оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша шағымдар мен жағымсыз пікірлердің жоқтығы дәлел.

- тәрбиеленушілер контингенті талдау жинақтауда балаларды бір тәрбиеленушіге келетін оқу алаңының бекітілген санитарлық ережелеріне және жобалық қуатына сәйкес жүргізілетінін көрсетеді. Балалар контингентінің өзгеруі жас критерийі бойынша қаралады. Тәрбиеленушілер контингенті жаңа оқу жылының басындағы топтардың жинақталуына сәйкес өзгереді.

4. Оқу-әдістемелік жұмыс

 

 «Бәйтерек» бөбекжайы» КМҚК-ның барлық тәрбие-білім беру қызметі Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын және ҚР-да мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыруға бағытталған.

Стандарт - мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі балалардың мазмұнына қойылатын талаптарды анықтайды. 

Педагогикалық процесті ұйымдастыру және жоспарлау жөніндегі нормативтік-әдістемелік құжаттама (ҰІӘ перспективалық жоспары, ҰІӘ циклограммасы, мектеп жасына дейінгі балалардың дағдыларын дамыту мониторингі жөніндегі құжаттар) «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдары мен мектепалды сыныптарында тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес мектепке дейінгі ұйым жүйесіне енгізілді.

Білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері:

  • Психологиялық жайлылық принципі. Бұл баланың психологиялық қорғалуын, эмоционалды жайлылықты қамтамасыз етуді, өзін-өзі жүзеге асыруға жағдай жасауды қамтиды.
  • Даму принципі. Балабақшаның негізгі міндеті – мектеп жасына дейінгі баланың дамуы, ең алдымен оның жеке басының біртұтас дамуы және жеке тұлғаның одан әрі дамуына дайындығын қамтамасыз ету.
  • Мәдени әртүрлілік принципі. Бұл қағиданы іске асыру білім берудегі ұлттық құндылықтар мен дәстүрлерді ескеруді қамтамасыз етеді, баланың рухани – адамгершілік және эмоционалдық тәрбиесінің кемшіліктерін толтырады. Білім беру баланы адамзат ұлттық мәдениетінің негізгі компоненттерімен таныстыру процесі ретінде қарастырылады.
  • Интеграция принципі. Балалардың жас ерекшеліктері, білім беру салаларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес әр түрлі балалар іс-әрекеттері мен білім беру салаларының өзара әрекеттесуі.
  • Кешенді-тақырыптық принцип. Ересектер мен балалардың бірлескен іс-әрекетіндегі және мектеп жасына дейінгі балалардың дербес іс-әрекетіндегі бағдарламалық білім беру міндеттерін тек тікелей білім беру қызметі шеңберінде ғана емес, сонымен қатар балабақшадағы күн тәртібін жоспарлауды ескере отырып, мектепке дейінгі білім берудің ерекшелігіне сәйкес өтпелі сәттерді өткізу кезінде шешуді көздейді.

 

Бағаланаатын кезеңнің  жұмыс оқу жоспары:

https://disk.yandex.ru/d/oJDaDqYLN5FwZg

 

Ұйымдасқан қызмет:

https://disk.yandex.ru/d/n9V9Mlv_Kned6g

 

«Бәйтерек» бөбекжайы» КМҚК-да мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың заманауи инновациялық әдістемелері мен технологиялары енгізілуде, бұл мектепте оқуды табысты жалғастыруға ынталандыруды қамтамасыз етеді. Балабақшада оқу-әдістемелік құжаттамалар бар: мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, білім беру бағдарламалары, жұмыс оқу бағдарламалары, жылдық жоспарлар. Бөбекжайдың оқу-тәрбие процесі білім беру салаларына және ұйымдасқан оқу қызметіне сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкес жүргізіледі.

Балабақшада білім беруді дамыту мен мазмұнын жаңартудың мемлекеттік бағдарламаларын іске асыру үшін бөбекжайды дамытудың 2021-2023 жылдарға арналған стратегиялық Бағдарламасы әзірленіп, бөбекжайдың құндылықтары мен миссиясы айқындалды.

Бөбекжай құндылығы:Оқу сапасын арттыруға ықпал ететін қалыпты жағдай мен қол жетімді заттық-кеңістік білім беру ортасын құра отырып,ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген «Мен-і» қалыптасқан тұлғаны дамыту.

Миссия:заманауи қоғамның тұрақты дамуы мен жаһандануында жас ұрпаққа ұлттық құндылықтарды бойына сіңірту, білім беру сапасын арттыруда  дамытушы заттық –кеңістік ортасын құра отырып,адамгершілік-рухани тәрбие беру, шығармашылық өмірге үйрету, тұлғаның өз мәдениетінің субьектісі болуына көмектесу.

МДҰ қызметі мыналарға бағытталған:

  • Әр тәрбиеленушінің өмірі мен денсаулығын қорғау;
  • Жалпыға ортақ және ұлттық құндылықтарға негізделген басты құзыреттілікке ,жеке мәдениетке ие баланың жеке басын дамыту;
  • Баланың уақытылы психикалық,интеллектуалды дамуы,оның білім алуына дайындық бойынша мемлекеттік тапсырысты орындау;
  • Білім беру мен оқытудың инновациялық технологияларын енгізу үшін жағдайлар жасау;
  • Денсаулық сақтаудың алдын-алу,психикасын дер кезінде дамыту үшін балалардың әлеуметтік дағдыларын уақтылы қалыптастыру үшін медициналық-педагогикалық,психологиялық қызметтер мен ата-аналарды біріктіру;
  • Ұлттық мәдениетті ,этномәдени дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды білу,ана тілін оқыту,өз халқының тарихи өткеніне құрметпен қарауды қалыптастыру,құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы қалыптастыру арқылы  жүзеге асырылатын қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
  • Білім беру процесінде балалардың физикалық және психикалық денсаулығын қорғауға және нығайтуға кепілдік беретін жағдайлар жасау;
  • Баланың физикалық ,интеллектуалды және жеке дамуын қамтамасыз ететін максималды жағдайлар жасау;
  • Еңбексүйгіштікке ,Отанға,отбасына,табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
  • Ата-аналарға сау тұлғаны тәрбиелеуде көмек.

Бағдарламаларды әзірлеудегі жетекші құндылықтар: денсаулықтың құндылығы, дамудың құндылығы, балалық шақтың құндылығы және ынтымақтастықтың құндылығы, олар бір жағынан қазіргі гуманистік педагогиканың басымдықтарын білдіреді, екінші жағынан, баланың әлемді құнды игеруінің мазмұны болып табылады.

Денсаулықтың құндылығы білім беру ұйымында балалардың денсаулығын сақтау және нығайту үшін жағдай жасауды (физикалық және психикалық), оларды салауатты өмір салтына қосуды, дене шынықтыру негіздерін қалыптастыруды талап етеді.

Даму құндылығы әр баланың жетістіктері мен өмірлік тәжірибесі өзектендірілетін, жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін дамыту қамтамасыз етілетін, жеке таңдау жағдайында балалардың өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тәрбиелеуге дайындығын қалыптастыратын дамушы білім беру процесін құруға назар аударады.

Ынтымақтастықтың құндылығы, серіктестік, диалог, адамгершілік көзқарас білім берудің негізгі факторы және білім беру жүйесін жаңарту көзі ретінде қарастырылатындығын көрсетеді.

Күтілетін нәтиже:

*топтардың қызығушылығына негізделген тығыз ынтымақтастық орнайды;

*педагогтің балалардың білімінің өсуін үздіксіз бағалап, балалардың өздері мен олардың жан дүниесін түсінуге бағытталады;

*балаларды мектепке сапалы дайындауда білім беруде жеңіл игеруіне жағдайлар жасалады;

           *ертегілер арқылы танымдық әрекеттер дамиды;

*ата-аналар  педагогикалық үрдіске тартылады;

          *баланың мүмкіндіктері мен жетістіктеріне анық, әділ, әрі шынайы баға беріп, бірін - бірі жан-жақты тануға мүмкіндік жасалады;

*бағдарлама бойынша белгілі бір жобамен ұжымдық жұмыстар болады;

*әр тұлғаға өзінің қажеттілігі барлығын түсінуге көмектеседі;

*жауапкершілік пайда болады;

*қорғау, қарым-қатынас, логикалық байланысты құра білу дағдысы, ашық достық қоғамдастық құрудың негізін қалайды;

     *ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне  отбасы қатысады;

     *тәрбиешілер әр баланың өзіндік даму жолы бар екенін мойындайды;

*оқу іс-әрекетте қолданылған көрнекі құралдар тәрбие берудің ең маңызды бөлігі болып табылады;

*оқу жоспарын жасауда балалардың даму ерекшелігі ескеріледі;

    *балалар кіммен бірге жұмыс істегісі келеді, не туралы оқығысы келеді деген шешім қабылдауға қатыса алады.

 

Бағаланатын кезеңге құрастырылған  және бекітілген білім беру бағдарламалары(вариативті, жеке, бейімделген,қосымша):

https://disk.yandex.ru/d/7GqCP__flNfxWg

Бағаланатын кезеңге ұйымдастырылған қызметтің преспективті жоспары:

https://disk.yandex.ru/d/arsIgTRZtatkHg

Бағаланатын кезеңге тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы:

https://disk.yandex.ru/d/W1XMZEF5VZ7-Cw

 

5 Оқу-материалдық активтер.

«Бәйтерек» бөбекжайы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының ғимараты 1984 жылы құрылған. Құрылтайшысы: Қарағанды қаласының әкімдігі. Уәкілетті орган: «Қарағанды қаласының білім бөлімі» ММ. Балабақша Қарағанды қаласының қаржы бөлімінің бұйрығы негізінде тіркелген 19.01.2021 қаласы әкімшілігі. Өкілетті ұйым: «Қарағанды қаласы білім бөлімі» ММ. Балабақша Қарағанды қаласының қаржы бөлімінің бұйрығы негізінде тіркелген 08.01.2021 жылғы Жарғы негізінде жұмыс істейді.Балабақшада 16 топ, тәрбие мен оқыту тілі: қазақ және орыс тілінде. Жоба қуаты: 340

ҚР БҒМ 22.01.2016 жылғы № 70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер.

Балабақша ғимараты абаттандырылған жерде орналасқан. Аумақ бетон қоршаумен қоршалған, әртүрлі екпелермен көгалдандырылған. Ғимараттың периметрі бойынша сыртқы электр жарығы қарастырылған. Ғимарат қалалық инженерлік желілерге қосылған: суық сумен жабдықтау, кәріз, жылыту.

Қауіпсіз жағдай жасау үшін кіруді бақылау және басқару жүйесі, күзет дабылы құралдары бар жабдықтар жиынтығы, бейнекамералары бар бейнебақылау жүйесінің жабдықтар жиынтығы, дауыстық ескертуі бар өрт дабылы жүйесі бар. Ғимаратқа кіретін жолдар өрт қауіпсіздігінің барлық талаптарына жауап береді. Қолданыстағы өрт дабылы және өрт және ТЖ кезінде автоматты хабарлау жүйесі, ТЖ кезінде дауыстық хабарлау және дабыл түймесі бар. 8 бейнекамера жүзеге асыратын сыртқы бейнебақылау бар, ішкі бейнекамера үшін - 16 бейнекамера орнатылған.

"Бәйтерек" бөбекжай-бақшасы "КМҚК"мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарының, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарының жабдықтары мен жиһаздарымен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһаздармен қамтамасыз етілген.

Мектепке дейінгі ұйымда байланыс пен электрондық хат алмасуды жүзеге асыру үшін жоғары жылдамдықты интернет бар. 29 заманауи компьютер бар. Интернетке кіру мүмкіндігі бар интерактивті тақталар - 12. Мбит/с-100 шарты бойынша интернет жылдамдығы.

Әр жас тобы жиһазбен жабдықталған, онда үстелдер мен орындықтар, кереуеттер, ойын орталықтары, ойыншықтар мен кітаптарға арналған секциялар, магниттік тақта, киім шкафтары, сүлгілерге арналған шкафтар бар. Тәрбиешілерге арналған үстел, орындық, оқу аймағы – әдістемелік құралдарға, кітаптарға арналған шкафтар, киім-кешек шкафы бар.

Барлық топтардың педагогтары мен мамандары компьютерлермен, принтерлермен қамтамасыз етілген.

Серуендеу учаскелері беседкалармен, құмсалғыштармен, слайдтармен, әткеншектермен, спорттық жабдықтармен, шағын сәулет нысандарымен жабдықталған. Асфальтталған алаңда ойын және танымдық іс-шараларды ұйымдастыруға арналған белгілер бар. Алаңда гүлзарлардың гүлзарлары бар.

Медициналық блокҚР Санпинінің барлық талаптарына сәйкес келеді және медбике кабинетінен, изолятордан және емшара кабинетінен тұрады. Медициналық кабинеттің лицензиясы бар, ҚР Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің Қарағанды облысы бойынша Департаментімен берілген. Медициналық кабинетте медбике және диеталық медбике жұмыс істейді, сертификаттар бар. Балаларға медициналық қызмет көрсету үшін медициналық блокта келесі жабдықтар бар: бой өлшегіш, таразы, кварц шамы, медициналық үстел, кушетка.

Директордың, бухгалтердің кабинеттерібарлық қажетті заттармен: жиһазбен, кітап шкафтарымен, номенклатура бойынша құжаттамамен, компьютерлермен, телефонмен, принтерлермен, нормативтік-құқықтық құжаттар сақталатын сейфпен жабдықталған. Директордың кабинетінде веб-камера, хабарлауға арналған микрофоны бар күшейткіш, бейнетіркегіштері бар мониторлар; Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері бар.

Әдістемелік кабинеттеәдістемелік әдебиеттер кітапханасы, нормативтік құжаттама, сабақтарға арналған дидактикалық құралдар, картиналар, ОӘК, ақпараттық стендтер, құжаттамаға арналған шкафтар, отырыстарға арналған үстелдер, принтерлер, брошюра жабдықтары, штативтегі экраны бар проектор, Интернетке қол жетімді моноблоктар бар.

Музыка залыноутбукпен, заманауи теледидармен жабдықталған. Балаларға арналған орындықтар, оқу аймағы – әдістемелік құралдарға, балаларға арналған музыкалық, ұлттық аспаптарға, ұлттық киімдегі қуыршақтарға арналған шкафтар бар. Музыка бойынша ұйымдастырылған қызмет үшін синтезатор -1, микрофоны бар музыкалық орталық - 1,  домбыра -1, ноутбук-1, интерактивтік тақта-1, сондай-ақ ұйымдастырылған іс-шараларды, мерекелерді, ойын-сауықтарды, театрландырылған қойылымдарды өткізуге арналған жиһаз, жабдықтар мен құралдар бар. Қол жетімді: дидактикалық ойындар, музыкалық аспаптар, биге арналған атрибуттар, декорация элементтері, экрандар, бағдарламалық музыкалық шығармалардың фонограммалары, композиторлардың портреттері.

Дене шынықтыружабдықтары: спорттық жабдықтарға арналған шкафтар, ағаш гимнастикалық қабырғалар, орындықтар, доғалар, қырлы тақталар, баскетбол қалқаны мен себеттер, Нысандар, көтерілуге арналған доғалар, гимнастикалық төсеніштер бар. Шағын жабдықтар: әр түрлі доптар, құрсаулар, Гимнастикалық таяқшалар, Арқан, шнурлар, ленталар, құм дорбалары, түйреуіштер, сақиналар, шаңғылар, хоккей таяқшалары, өрмелеу туннельдері., арқанмен секіру.

Қазақ тілі кабинетіндебалалардың мемлекеттік тілді үйренудегі әр түрлі іс-әрекеттері үшін барлық жағдай жасалған. Қазақ халқының дәстүрлерімен, тұрмысымен, мәдениетімен танысу бойынша материалдар; әдістемелік және балалар әдебиеті, үстел-баспа ойындары, дидактикалық материал және интерактивті ойыншықтар бар (balbala.kz), жиһаз. Кабинет заманауи құралдармен жабдықталған.

Логопедтің кабинетіндежарықтандырылған құммен сурет салуға арналған үстелдер, бисиборд - дамытушы текше, Монтессори жабдықтары, жарықтандырылған қабырға айнасы, дыбысты қоюға арналған дидактикалық ойындар жиынтығы, балалардың артикуляциясымен жұмыс істеуге арналған арнайы айналар жиынтығы бар.

Психологтың кабинетіндежабдықтар бар: құрғақ бассейн, жұмсақ модульдер, дидактикалық ойындар жиынтығы, психологиялық процестерді дамытуға арналған едендік әдістемелік құралдар, ұсақ моториканы дамытуға арналған ойындар, Монтесорри құралдарымен жабдықталған.

Робототехника кабинетіинтерактивті тақтамен, барлық қажетті жабдықтармен және легоматериалдармен жабдықталған: интерактивті еден, робот тышқан, магниттік-маркерлік тақта, робототехника сабақтарына арналған жарыс үстелдері, "ара Алгоритмикасы" ОӘК, LEGO Education STEAM PARK, "Звездный путь" ОӘК, альбомдар, оқулықтар.

Қорытынды. "Бәйтерек" бөбекжай-бақшасы " КМҚК нормативтерге сәйкес жабдықпен және жиһазбен толық жабдықталған.

4к әдістемелік ұсынысқа сйкес кесте: https://disk.yandex.ru/i/yz9yWI4-4dYIXA

Бухалтердің түгендемелік есебінен негізгі құралдар туралы мағлұмат:

 https://disk.yandex.ru/d/SH2snfSJw5IVqg

 

6 Ресурстық кітапханалық қор туралы мағлұмат

 

Балабақшадағы барлық әдістемелік жұмыстың орталығы-әдістемелік кабинет. Шығармашылық ошағы – деуге де келеді, себебі барлық шығармашылық ойлар, әдістемелік кеңестер, шығармашылық, тақырыптық көрме, байқаулардың туындысына куә болатын, көздері үрейге толы жас мамандарды кәсіби көмек беруге, алға мақсат қоя білуіне көмек, бағыт-бағдар беретін бөлме. Әдістемелік кабинеттің жетекші рөлі тәрбиешілер мен мамандарға әдістемелік көмек көрсету, педагогикалық процесті ұйымдастыру, педагогикалық шеберлікті арттыру және өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастыру болып табылады.

Кабинет балалармен жұмыс істеуге арналған әдістемелік әдебиеттермен (әдістемелік құралдар мен ұсынымдар) жабдықталған. Барлық әдістемелік әдебиеттер каталогта бөлімдер бойынша орналастырылған (Денсаулық сақтау, танымдық, коммуникативті-тілдік, шығармашылық және әлеуметтік құзыреттіліктерді дамыту үшін).

Балабақшада ұлттық компонентті ескере отырып өзгертілген және біздің мектепке дейінгі ұйымға бейімделген баламалы бағдарламалар мен әдістемелік құралдар және біздің педагогтар әзірлеген, білім бөлімімен бекітілген құралдар қолданылады.

 

Әдістемелік ұсынысқа сәйкес 5к кесте  https://disk.yandex.ru/i/wWnq0ktpho9tMQ

 

7  Тәрбиеленушілердің білімін бағалау.

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі мазмұны білім беру қызметінің нәтижесі ретінде баланың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру мазмұны "Денсаулық", "Коммуникация", "Таным", "Шығармашылық" және "Әлеумет"5 білім беру саласы арқылы жүзеге асырылады.

Әр жас кезеңінде балалардың дағдылары мен дағдыларының даму деңгейін бақылау үшін білім беру саласында және ішкі салада индикаторлар жүйесі қолданылады. Индикаторлар мұғалімдерге оқушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізуге, баланың жеке даму жоспарларын құруға мүмкіндік береді. Мониторинг жүргізу кезеңдері: - бастапқы-қыркүйек; - аралық-қаңтар; - қорытынды-мамыр.

Зерттеу нәтижелері педагогикалық ұжымның талқылау тақырыбы болып табылады, содан кейін олардың негізінде балалармен педагогикалық ұжымның одан әрі жұмысы құрылады. Әр оқу жылының мониторингінің қорытынды кезеңі педколлективтің балалармен жұмысының таңдалған нысандары мен әдістерінің тиімділігін көрсетті.

2022-2023 оқу жылы

Мониторинг критерийлері балалардың физикалық даму жасына, коммуникативті, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық дағдыларына, зерттеу қабілеттеріне, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларына сәйкес қалыптасуына ықпал етеді және ұйымдастырылған іс-әрекеттердің мазмұнынан күтілетін нәтижелері болып табылады:

1)дене шынықтыру (ОP бар балаларға арналған бейімделген дене шынықтыру); 2)жүзу (жүзу бассейні болған кезде); 3) сөйлеуді дамыту; 4) көркем әдебиет; 5) грамота негіздері; 6) қазақ тілі; 7) сенсорлық; 8) математика негіздері; 9) құрастыру; 10) қоршаған әлеммен танысу; 11) сурет салу; 12) мүсіндеу; 13) аппликация; 14) музыка. Мониторинг нәтижелерін алу әдістері: - ұйымдастырылған іс-шаралар мен ойындар кезінде балаларды бақылау; - әңгіме; - балалардың суреттерін, қолөнерін және басқаларын талдау.

Бағаланатын кезеңде баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін мектек алды даярлық тобының оқыту нәтижелері,

https://disk.yandex.ru/d/l6if-rquK2ZS6Q

 

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму картасы

(мектеп алды даярлық тобы),

 https://disk.yandex.ru/d/UR9Y46KVfabarA

Балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнының орта, жоғары және мектепалды топтарын игеру сапасын бағалау және өлшеу бағаланатын кезең балалардың көпшілігінің негізгі құзыреттілігін дамыту деңгейі мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келетіндігін көрсетті.

Бағаланатын кезеңде баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін оқыту нәтижелері,(мектеп алды даярлық тобысыз),

https://disk.yandex.ru/d/eXbf-OvEQmmMCA

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму картасы

(мектеп алды даярлық тобысыз),

https://disk.yandex.ru/d/eXbf-OvEQmmMCA

 

8.Білім беру процесіне қатысушылардың және т.б. сауалнамасы

 

Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау

Респонденттер

Тізім бойынша барлығы

Сауалнамаға қатысқандар

% қатысушылар

Сауалнаманың нәтижесі

Сұрақтар

саны

Оң жауап

(%)үлесі

 оң жауаптар

Педагогтар

30

26

96%

19

26

100%

Мектеп алды топ тәрбиеленушілерінің ата-аналары.

92

86

92%

12

82

90%

Сауалнамаға 26 педагог қатысты, бұл 100% құрады. Мұғалімдерге сұрақтың 19нұсқасы ұсынылды. Мектепке дейінгі ұйым талаптарының сәйкестігі, білім беру процесіне белсенді қатысу және біліктілікті арттыру үшін педагогтарға жағдай жасау, тиімді көмек алу, эмоционалды – психологиялық қолдауды, еңбек жағдайларын, әкімшіліктің жұмыс стилін зерделеу, тәрбиеленушілер, ата – аналар, педагогтар арасындағы жанжалдардың алдын алу және шешу жөніндегі тиімді жұмысты оқу-әдістемелік көмекке, тамақтану сапасына сәйкес зерделеу, әкімшіліктің басқару стилі.

Сауалнама нәтижелері бойынша педагогтардың 100% - ы балабақша әкімшілігінің жұмысына қанағаттанғаны анықталды. Мұғалімдердің шығармашылық және табысты өсуіне ықпал ететін кәсіби қызмет үшін жағдайлар жасалған.

Сауалнамаға 86 ата-ана қатысты, бұл 100% құрады. Ата-аналарға сауалнаманың 13 сұрағы ұсынылды, бұл балалардың мотивациясын зерттеу, балабақшадағы қолайлы атмосфераны зерттеу, ата-аналардың тәрбиешілердің жұмысына қанағаттануы, ата-аналардың мамандардың жұмысына қанағаттануы, педагогикалық этиканы сақтау, баланың дамуында прогресс бар ма. Мектепке дейінгі ұйымдағы оқыту және тәрбие жұмысы, балалардың тамақтануы талаптарға сәйкес келе ме, балаларының табыстары мен мінез-құлқы туралы ақпараттың сапасына қанағаттану, тамақтануды жақсарту, даму мәселелерінде консультациялық көмек көрсету, балабақшаға материалдық көмек көрсету жүргізіле ме.

Ата – аналардың сауалнамасының нәтижелері бойынша сауалнамаға қатысқандардың 97% - ы (86 адам) "Бәйтерек"бөбекжай-бақшасы"КМҚК жұмысына қанағаттанғанын анықтауға мүмкіндік берді. 3% минималды пайызы "Сіз мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының қызметіне қанағаттанасыз", "балаңыздың дамуын атап өтесіз бе", "сіз балабақша жұмысын ұйымдастыруға ризасыз"деген жауаптардан анықталды."Сіз мектепке дейінгі ұйымға материалдық көмек көрсетесіз бе" деген сұраққа жауап берген кезде ата - аналар "келіспеймін" - 49% , "толық келіспеймін" - 51% жауап берді, өйткені бақшада ата-аналарға материалдық көмек көрсетілмейді.

Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің жинағы, сілтеме

 

https://disk.yandex.ru/i/6dGyWmZk61mXGw  ата-аналар

 

https://disk.yandex.ru/i/rOEYu44Sc7pvEw қызметкерлер

 

9.Кемшіліктер мен ескертулер,оларды шешу жолдары

 

-МДҰ педагогтерінің  жаңа технологияларды меңгеру мен енгізу, жүзеге асырудағы іскерліктің төмендігі;

-Кәсіби құзыреттіліктерін дамытудың әлсіздігі;

-Сапалы білім беруде педагогтердің ақпараттық білімдік дайындық деңгейінің жетіспеушілігі;

- Педагогикалық құрам жасақталмаған.

Шешу жолдары:

-Инновациялық жаңа технологияларды тереңірек меңгеру үшін біліктілік курстарынан, шеберлік-сыныптарынан өту.

-Тәрбиеленушілердің сапалы білім алуларына, ұлттық құндылықтарды дәріптеуде және интеллектуалды, физикалық жағынан дамуын,рухани-адамгершілік жағынан қалыптасуын қамтамасыз ету.

-АКТ-ны тереңірек меңгеруге жағдай жасау.

- Оқу орындарына түлектерге сұраныс жіберу

 

10.Қорытынды мен ұсыныстар

 

Бөбекжай басымдықтары:Мектепке дейінгі білім алуды қамтамасыз етіп,әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктері ескерілетін  заттық-дамытушы білім беру ортасын құру. Ата-аналарды оқу үдерісіне тарта отырып,санасы таза,  белсенді азамат тәрбиелеу

Білім беру үдерісін сапалы жүзеге асыру үшін бөбекжай келесі принциптерді негізге алады:

  1. Жұмыс принципі – тәрбиеленушілерді мамандар мен тәрбиешілердің берген білімін дайын күйінде алып қана қоймай ары қарай ізденіп, дамытуға баулу.
  2.  Үздіксіздік принципі – балалардың жасына қарай қозғалыс іс – әрекетін рационалды ұйымдастыруды даму ерекшеліктеріне байланысты бөбекжайдағы топтардың және оқыту-тәрбиелеу кезеңдері арасындағы  сабақтастық.
  3.  Біртұтастық принципі – педагогтар мен мамандардың балалардың дамуы мен тәрбиеленуіне бірілесіп, қолайлы жағдай жасау үшін (жылдық жоспар, педагогтар мен ұжымдық жұмыс) түрлерін ұйымдастырып, тәрбиеленушілерде денсаулық туралы жүйелі іс – әрекет қалыптастыру.
  4.  Психологиялық жағымдылық принципі – оқыту-тәрбиелеу процесіндегі қиындық тудыратын факторларды жою, ұйымдастырылған оқу қызметінде және күн тәртібіне байланысты әр түрлі іс шараларда  жағымды атмосфера құру.
  5.   Шығармашылық принципі – оқу-тәрбие процесінде тәрбиеленушілерді шығармашылық жұмыстарға тарту, бөбекжайдағы шағын зертханаларда өзіндік тәжірибе жинақтауға көмектесу.

6)Денсаулық принципі: оқыту мен тәрбиелеуде педагогтардың дербес ойындарда сауықтыру–шынықтыру шараларына зерттеу жүргізіп, қадағалауы.

Бөбекжай құндылықтарға жету үшін алға мақсат қояды:

-Бөбекжайда қауіпсіз дамытушы заттық кеңістік орта құруды дамыту.

- Шығармашылықпен жұмыс жасайтын және өз сөзі мен ісіне жауап бере алатын ынтымақтастық орта құру.

-Ұлттық құндылықтарды дәріптеуге және ізеттілікпен қарауға құрметпен қарайтын тәрбиешілер мен тәрбиеленушілерден құрылған көпұлтты ынтымағы жарасқан толерантты ұжым болуы.

 

 

 

«Бәйтерек» бөбекжайы КМҚК директоры

А.О.Калибекова https://disk.yandex.ru/i/hBTI9Bjq9I47ng